quote:Een mysterieuze gebeurtenis zorgt ervoor dat iedereen op de planeet aarde tegelijkertijd het bewustzijn verliest gedurende precies 137 seconden. Gedurende deze black-out heeft iedereen een visioen over wat er met hen zal gebeuren over ongeveer 6 maanden, een globale Flashforward.
Een team van FBI-agenten uit Los Angeles, geleid door Stanford Wedeck en aangevoerd door Mark Benford, beginnen te onderzoeken wat er is gebeurd en of dit in de toekomst weer zal kunnen voorkomen.
Daar ben ik het wel mee eens, ja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:21 schreef Symer het volgende:
Maar nee, die verhaallijnen werden net zo snel afgesloten als dat ze begonnen waren.
Beter dan verhaallijnen totaal negeren voor 5 afleveringen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Tempo soms een beetje te hoog qua introduceren van nieuwe karakters en ze meteen maar weer afmaken.
Ik hoop dat ze de gulden middenweg weten te vinden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beter dan verhaallijnen totaal negeren voor 5 afleveringen.
Heb gelijk even de moeite genomen om een nieuwe OP te maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Simon niet in de OP?
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Heb gelijk even de moeite genomen om een nieuwe OP te maken.
"He is a liar!"quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:02 schreef Rainesz het volgende:
Wel weer aardige ep!![]()
Snap niet dat Lloyd,niet alle info aan Mark verschaft,maar Mark het nog steeds uit hem moet trekken zeg maar.
Preview van next week gezien,belooft ook veel goeds!
Geniet er nog van zolang het kan, want over 7 afleveringen is het zo goed als over.quote:ABC’s FlashForward fell 5% from last week to a series low 1.8 adults 18-49 rating and 6.2 million total.
en dan ook nog durven zeggen dat ze haar wel in het 1e beste cafe om de hoek zouden vinden maar haar vervolgens wel in zijn eigen huis 'verstoppen'quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:17 schreef Ereinion het volgende:
Het niveau was weer ouderwets![]()
Die supergeheime soldaten konden blijkbaar niet de moeite nemen om te kijken of die verdwenen dochter bij haar vader was, nee hoor, ze kwamen daar pas langs nadat die vader zijn mond voorbij had gepraat. Voor de rest was het vooral saai, en slecht geacteerd.
Ja, ik wil ook al beginnen aan Chuck en Dexter, maar ik heb geen tijd om aan de eerdere seizoenen te beginnen. Dat is misschien iets voor de zomervakantie ofzoquote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Ereinion het volgende:
Over het algemeen is het niveau matig. Het idee achter de serie is leuk, maar de uitwerking is niet sterk. De karakters zijn bijna zonder uitzondering bijzonder oninteressant en slecht geacteerd, de plotontwikkeling is vaak irritant (cliffhangers die daarna uitzendingen lang genegeerd worden). Er waren een paar afleveringen die behoorlijk goed waren, maar die lijken eerder de uitzondering te zijn. Tenzij je echt alles al gezien hebt, zou ik het niet aanraden, er zijn tal van betere series.
Ja, het duurde ook even voordat ik het door had. Ik was maar aan 't zoeken naar die nieuwe aflevering, want ik had vorige keer die special van 2 afleveringen achter elkaar gedownload, maar die had als tag iets van e11e12 ofzoiets, in ieder geval dat het afleveringen 11 en 12 zouden zijn.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:44 schreef Mirel het volgende:
Ok ep 12 volgens de scene is dus in feite 13? Kom ik nu achter. Vond het al raar dat ik 11 en 12 samen in 1 torrent zag, maar ook een andere ep 12 in een aparte torrent.
Zucht
“FlashForward’s” Ratings: Blame the Show, Not the Schedulingquote:Op maandag 29 maart 2010 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
Kijkcijfers zijn stevig ingestort na de pauze van dik 3 maanden. was rond de 10 miljoen, nu net iets boven de 6 miljoen.
ABC prutsers. Ze leren het gewoon echt nooit.
Volgens mij had ABC al in December het vertrouwen verloren in deze serie en ik moet zeggen dat ik het wel kan begrijpen. De ratings gingen uiteindelijk verder waar ze maanden eerder mee waren gestopt.quote:Here’s a chart of FlashForward ratings, you can decide for yourself when the big drop happened. Note that the X-axis dates are for the Sunday following the Thursday the episode aired. The episode the week of 12/13 was a repeat all others are original
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was leuk jaquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:15 schreef DJKoster het volgende:
Iemand al een flashforward gehad?
Ik had wel een rare droom,maar of het nu daar door kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar is de mosaic waar ik me verhaal kan doen![]()
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Various TV-related websites are reporting that a number of Flashforward stars are already signing up to TV Pilots that are currently being developed and which could posisbly launch in the autumn as part of the new TV season.
With Flashforward ratings rapidly collapsing, stars are now jumping ship before it sinks, minimising the little hope that remians for a possible second series of the series that was meant to be the next big thing after Lost.In de spoiler staan de namen van de acteurs die verdwijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, with the cast jumping ship - showing little faith in the project, and ratings nosediving fast, the future for FlashForward looks pretty bleak. What a shame, the concept was great, pity about the execution!
Source: TV Squad, E Online, Vaya Tele
waar kijk jij dit? want mijn favo torrentuploader heeft m pas 5 minuten up.quote:Op vrijdag 2 april 2010 04:48 schreef Fir3fly het volgende:
That's more like it! Ik vond het een geweldige aflevering vandaag. Veel actie, goede spanningsopbouw en lekkere vaart in het verhaal. Helaas lijkt het daarom wel dat de schrijvers weten dat het einde er aan zit te komen, maar ach.
Lekkere cliffhanger ook weer, dit is de eerste keer dat ik echt uitkijk naar de volgende aflevering.
Ja, 11 en 12.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:46 schreef FoXje het volgende:
Was er ff uit, wat is nou de eerste ep na die stop? Is dat 12 ?
Denk het wel. Toen Charlie Simon die kamer binnenkwam en vroeg wat Dimitri aan het doen was, zei hij toch: "I couldn't sleep"? Volgens mij was hij nooit naar bed geweest. Of nou ja, wel naar bed, maar niet om te slapen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ep 14 is toch wel weer erg goed IMO. Sterk geschreven en geregisseerd.
Zal Janis nu bezwangerd zijn?
Het is een dubbel-aflevering. Kijk eens naar de bestandsgrootte van hetgeen je wel hebt gevonden?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:15 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik kan 11 niet vinden op de bekende sites
Hoe bedoel je, dit wordt gecancelledquote:ABC (7.55 million viewers, #2; adults 18-49: 2.5, #2) then had to settle for the silver with new episodes of "FlashForward" (5.07 million viewers, #9; adults 18-49: 1.5, #11)
Toffe avatarquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:02 schreef NotYou het volgende:
Vond deze aflevering wel weer aardig maar wilde 'm eigenlijk niet eens downloaden.Benieuwd of 't nog iets wordt maar betwijfel het tbh.
Ik heb al eerder verteld dat je niet uit moet gaan van het totale aantal viewers, wat betreft het toekomstige lot van een serie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dit wordt gecancelled![]()
Zelfs een serie op een kleinere zender doet het bijna nog beter dan FF.quote:FlashForward dropped to a 1.4 with adults 18-49, down 22% to another series low. It just barely squeaked out a victory over the CW’s Vampire Diaries (1.3) in the hour.
Idd, die laatste secondenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:38 schreef Bragi het volgende:
WTF?! Die laatste seconden?!![]()
En Dimitri die Janis een kind wil bezorgen.Zag het de vorige aflevering al aankomen, maar toch.
Ik heb het 18-49 aandeel er toch ook bij staan, wijsneus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:47 schreef Mr.Silencer het volgende:
De rating had je dan ook beter kunnen benadrukken.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb het 18-49 aandeel er toch ook bij staan, wijsneus.
Maargoed we zijn het in ieder geval eens dat FFWD einde verhaal is
Er zijn 22 afleveringen besteld, volgens The Futon Critic Link!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:29 schreef SLP_ het volgende:
Maar ze moeten het seizoen toch wel afmaken? Hoeveel afleveringen zullen er nog komen, stuk of 7 ofzo? Want ik had eerst ergens gelezen dat de verwachting was dat er 25+ afl zullen komen, maar dat zal wel niet doorgaan. Maar ik hoop wel dat de schrijvers daar dan rekening mee hebben gehouden, niet dat we dadelijk opeens stoppen bij afl 20 ofzo en dat nog steeds niet alles duidelijk is
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is een dubbel-aflevering. Kijk eens naar de bestandsgrootte van hetgeen je wel hebt gevonden?
Beter opletten dan, de Flasforwards van die mensen uit dat dorp waren maar een paar dagen in de toekomst, geen half jaar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:06 schreef Rainesz het volgende:
Net die nieuwe aflevering gezien.
Verhaal klopt mijns ziens niet helemaal.
Iedereen in het Somalische dorp had een FF,terwijl die doc wist dat hij ze ging afschieten.
Vond ik nogal apart.
Nu snap ik van we kunnen de toekomst veranderen wel,maar ga ervan uit dat de doc vooruit al wist dat alle proefpersonen dood gingen. En de toekomst niet veranderd kon worden door de mensen zelf. En het dus raar is dat ze een FF hadden.
Die gedachte kreeg ik ook bij het kijken van deze aflevering.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:04 schreef stijn_ het volgende:
Overigens denk ik dat Dyson Frost (D.Gibbons) stiekem de vader van Simon Campos is.
Twee weken toch? Denk niet dat die Dyson Frost zolang heeft gewacht met het doden van die Somaliërs..quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beter opletten dan, de Flasforwards van die mensen uit dat dorp waren maar een paar dagen in de toekomst, geen half jaar.
Blijkbaar dus wel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:41 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Twee weken toch? Denk niet dat die Dyson Frost zolang heeft gewacht met het doden van die Somaliërs..
Ojaaquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:49 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Inderdaad, in die tape vroeg D Gibbons toch aan die vriend van dat snotjong wat hij zag? Hij speelde een spelletje en het was uitgekomen, zei hij nog.
Ahh inderdaad niet opgemerkt dat het kort dag was.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beter opletten dan, de Flasforwards van die mensen uit dat dorp waren maar een paar dagen in de toekomst, geen half jaar.
Ik denk dan eerder dat de andere persoon D.Gibbons is, en Agent Vogel gewoon een hulpje. Aangezien hij ' verantwoording' aflegt aan de ander, waarom zou D. Gibbons dat doen?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:54 schreef CoolGuy het volgende:
Ik kreeg de indruk dat die zwarte CIA agent D. Gibbons is. Want, in de FF van de dochter van Mark zag zij D. Gibbons (D. Gibbons is a very bad man zei ze nog). Ze wilde er eerst niet over praten maar deed dat in deze aflevering toch en ze zei dat hij (D. Gibbons denk ik dan?) zei dat haar vader dood was.
Je zag in dat fragment geen gezicht van degene die die uitspraak deed. Maar een stukje verderop in die aflevering, zag je datzelfde fragment, en nu zag je wél wie het zei, en het was die zwarte CIA agent..
Dat weet ik niet, maar dan klopt de uitleg van de FF van dat dochtertje niet. Zij heeft D. Gibbons gezien in haar FF. Tenminste, dat is wat zij zegt. In de eerste aflevering van FF zegt ze al dat hij een slechte man is. Haar FF wordt in aflevering 14 getoond waarbij de gezichten niet te zien zijn. Zij stelt dat D. Gibbons de opmerking maakt dat Agent Benford dood is.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:19 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik denk dan eerder dat de andere persoon D.Gibbons is, en Agent Vogel gewoon een hulpje. Aangezien hij ' verantwoording' aflegt aan de ander, waarom zou D. Gibbons dat doen?
De D. Gibbons opmerking was gebaseerd op de ijskastmagneetjes.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dan klopt de uitleg van de FF van dat dochtertje niet. Zij heeft D. Gibbons gezien in haar FF. Tenminste, dat is wat zij zegt. In de eerste aflevering van FF zegt ze al dat hij een slechte man is. Haar FF wordt in aflevering 14 getoond waarbij de gezichten niet te zien zijn. Zij stelt dat D. Gibbons de opmerking maakt dat Agent Benford dood is.
Later in diezelfde aflevering doet die FF zich voor, en zie je dat het dus Agent Vogel is die die exacte opmerking maakt. Dan zou hij toch D. Gibbons moeten zijn? Of heb ik nou wat gemist?
Ja wtf, die motorrijder die al klaar stondquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:08 schreef Waaghals2010 het volgende:
Met afstand slechte aflevering so far.
Ineens nieuwe personages om als Mol te gebruiken. Ze vlucht in paniek en er staat wel een motorrijder klaar....
Maar goed, ik blijf kijken want wil weten hoe het afloopt
Hoezo is dat zo vreemd? Ze kan van te voren al gesignaleerd hebben voor die motor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:31 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja wtf, die motorrijder die al klaar stondEn als die motorrijder samenwerkt met haar, zou hij toch informatie hebben over Mark enz? Waarom kijken ze dan niet eens wie hij is?
Hoe kan ze dat gedaan hebben? Ze had geen toegang tot een pc of mobiel, en ze wist van te voren niet dat Mark erachter zou komen dat zij de mol is..quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo is dat zo vreemd? Ze kan van te voren al gesignaleerd hebben voor die motor.
En die bestuurder zullen ze vast nog wel aankaarten, dat kunnen ze niet negeren.
Toch blijft het een leuke serie. Leuker dan de meeste bagger op TVquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:06 schreef Ereinion het volgende:
We kunnen nu wel concluderen dat de makers van deze serie volstrekt talentloos zijn? Het idee achter de serie is leuk, de hele wereld krijgt een black-out, en ziet zijn toekomst. Dat idee hebben ze echter uit een boek waar de serie op is gebaseerd. Wanneer de makers zelf wat moesten bedenken (de karakters, de dialogen, de specifieke plotontwikkelingen) gaan ze volkomen de mist in.
Of Austin Powersquote:
Dat dus! Daar dacht ik ook direct aan!quote:
haha ja dat is waar..gelukkig keek ik die series altijd met een huisgenoot, anders was ik wellicht in dezelfde situatie gekomen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ja natuurlijk, maar net als met Heroes en Prison Break wil je toch beetje weten hoe het afloopt.
quote:SPOILER: Niet echt een spoiler, maar goed. Toch maar even achter het balkjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. More importantly, I'm hearing there is most definitely a chance FlashForward will be renewed, because it actually does fairly well overseas and doesn't hemorrhage as much money as you'd think. A source tells me, "This is a rare case where a low domestic performer could get a surprise pickup." We'll find out May 18, when ABC announces its schedule.
Read more: http://uk.eonline.com/ube(...)p.html#ixzz0l59Jq9OCBecause I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |