abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79657351
Absurd slecht na die fantastische hervatting van vorige week..de tering..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 28 maart 2010 @ 01:09:14 #27
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_79660392
Die verhaallijn met Jericho en die ex-dronkenlap kan me echt niet boeien...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_79668011
Is de serie wat? Ik ben hem nu aan het downloaden, lijkt me op het eerste gezicht wel leuk
pi_79668386
Over het algemeen is het niveau matig. Het idee achter de serie is leuk, maar de uitwerking is niet sterk. De karakters zijn bijna zonder uitzondering bijzonder oninteressant en slecht geacteerd, de plotontwikkeling is vaak irritant (cliffhangers die daarna uitzendingen lang genegeerd worden). Er waren een paar afleveringen die behoorlijk goed waren, maar die lijken eerder de uitzondering te zijn. Tenzij je echt alles al gezien hebt, zou ik het niet aanraden, er zijn tal van betere series.
pi_79669543
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Ereinion het volgende:
Over het algemeen is het niveau matig. Het idee achter de serie is leuk, maar de uitwerking is niet sterk. De karakters zijn bijna zonder uitzondering bijzonder oninteressant en slecht geacteerd, de plotontwikkeling is vaak irritant (cliffhangers die daarna uitzendingen lang genegeerd worden). Er waren een paar afleveringen die behoorlijk goed waren, maar die lijken eerder de uitzondering te zijn. Tenzij je echt alles al gezien hebt, zou ik het niet aanraden, er zijn tal van betere series.
Ja, ik wil ook al beginnen aan Chuck en Dexter, maar ik heb geen tijd om aan de eerdere seizoenen te beginnen. Dat is misschien iets voor de zomervakantie ofzo Dus ik wil het liefst beginnen aan een leuke serie die nog bezig is met seizoen 1. Zodat ik eerst ff een paar afleveringen moet kijken en daarna gewoon 1 per week..
pi_79669883
Je kan beter Dexter kijken ja, stukken beter dan dit. De seizoenen van Dexter staan redelijk op zich, dus dan kan je zo na 12 afleveringen stoppen.

De kans is overigens behoorlijk groot dat deze serie geen tweede seizoen krijgt, maar ik denk dat ze het verhaal redelijk kunnen afsluiten dit seizoen.
  zondag 28 maart 2010 @ 21:44:15 #32
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_79686145
Ok ep 12 volgens de scene is dus in feite 13? Kom ik nu achter. Vond het al raar dat ik 11 en 12 samen in 1 torrent zag, maar ook een andere ep 12 in een aparte torrent.

Zucht
When all else fails, you always have delusion.
pi_79686750
De scene snapt er weer niks van. Vanaf nu gaan ze dus waarschijnlijk alle volgende afleveringen het verkeerde nummer geven.

Stelletje prutsers.
  Moderator maandag 29 maart 2010 @ 09:49:12 #34
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_79697935
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:44 schreef Mirel het volgende:
Ok ep 12 volgens de scene is dus in feite 13? Kom ik nu achter. Vond het al raar dat ik 11 en 12 samen in 1 torrent zag, maar ook een andere ep 12 in een aparte torrent.

Zucht
Ja, het duurde ook even voordat ik het door had. Ik was maar aan 't zoeken naar die nieuwe aflevering, want ik had vorige keer die special van 2 afleveringen achter elkaar gedownload, maar die had als tag iets van e11e12 ofzoiets, in ieder geval dat het afleveringen 11 en 12 zouden zijn.

Maar de nieuwe episode wordt als e13 getagged, terwijl hij in FTD werd aangemeld als e12. Maar goed, de aflevering van afgelopen week is dus e13. Had ik ook nog dat gezeik dat ik eerst de foute versie had waar een pw op zat, maar uiteindelijk heb ik toch de goede gevonden.

Volgende zal dus als tag w.s. e14 meekrijgen, maar in FTD worden aangemeld als e13. Naja, het zij zo. Ik vind 't nog steeds een erg goede serie. Ik weet alleen niet wat k nou moet denken van die losse verhaallijnen. Ik hoop ergens dat uiteindelijk alles bij elkaar komt in 1 grote climax waarin alle verhaallijnen toch blijkbaar bij elkaar komen.

Anders is het zonde van die verschillende karakters. Ik bedoel, neem die arts die zich in aflevering 1 van het leven wilde beroven. Die blijft dan leven omdat hij zich in zijn FF ziet met een japanse meid. Heel leuk allemaal, maar wat heeft dat met het grote verhaal te maken?

Ik zit ook nog met losse eindjes. Die Duitser, met zijn 137 sekunden, waar is die gebleven? We gaan nu naar Somalie met die kraaien en die torens etc, dat vind ik de boeiendste lijn. Ik vermoed dat die dronkelap en zijn dochter daar ook iets mee te maken hebben, dus dat dat niet een 'losse' verhaallijn is, maar dat het uiteindelijk van nut blijkt te zijn.

Overigens, in deze aflevering vond ik dat wijf van Demitri Noh wel ont-zet-tend irritant zeg. Flikker op met je gezeik wijf. Ik vraag me ook af in hoeverre dat relevant is voor het hele verhaal, maar zij gaat dus wel dat wijf vertegenwoordigen wat is opgepakt, dus het zou zomaar kunnen zijn dat dat behoorlijk belangrijk wordt, maar toch irriteerde 't me.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_79730214
Kijkcijfers zijn stevig ingestort na de pauze van dik 3 maanden. was rond de 10 miljoen, nu net iets boven de 6 miljoen.

ABC prutsers. Ze leren het gewoon echt nooit.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_79730449
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
Kijkcijfers zijn stevig ingestort na de pauze van dik 3 maanden. was rond de 10 miljoen, nu net iets boven de 6 miljoen.

ABC prutsers. Ze leren het gewoon echt nooit.
“FlashForward’s” Ratings: Blame the Show, Not the Scheduling
quote:
Here’s a chart of FlashForward ratings, you can decide for yourself when the big drop happened. Note that the X-axis dates are for the Sunday following the Thursday the episode aired. The episode the week of 12/13 was a repeat all others are original

Volgens mij had ABC al in December het vertrouwen verloren in deze serie en ik moet zeggen dat ik het wel kan begrijpen. De ratings gingen uiteindelijk verder waar ze maanden eerder mee waren gestopt.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 00:12:56 #37
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_79732168
Ze marketen dit als Lost en dan schep je al een bepaalde verwachting bij de mensen. Grote fout. En de producers moesten zo niet aanpakken. Ik neem aan dat het originele script aardig verkracht werd om bij de seizoenopbouw te passen waar dan weer een meer Lost-achtige reclamecamagne kan worden gebouwd.

V heeft hetzelfde probleem. Al snap ik daar niet dat ze de aliens al als reptiel hadden laten zien in de 1e ep. Of het was de 2e ofzo maar het zou iig leuker zijn voor in een seizoensfinale.
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 00:17:36 #38
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79732306
Ja, volgens mij hoorde ik in een van de promo's dat ze het woordje 'phenomenon' lieten vallen. Bij Lost zou zoiets nog terecht zijn...
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79743241
Iemand al een flashforward gehad?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79745852
Black Betty
Eins, zwei, hoeplakai.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:58:06 #41
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79747322
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:21 schreef jakkop het volgende:
Black Betty
Dat was leuk ja .

Ik moet zeggen dat ze dat soort scenes toch erg goed weten te brengen qua muziek.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:06:03 #42
251119 Rainesz
flets outz
pi_79754564
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:15 schreef DJKoster het volgende:
Iemand al een flashforward gehad?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had wel een rare droom,maar of het nu daar door kwam.
Waar is de mosaic waar ik me verhaal kan doen
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_79775179
quote:
Various TV-related websites are reporting that a number of Flashforward stars are already signing up to TV Pilots that are currently being developed and which could posisbly launch in the autumn as part of the new TV season.

With Flashforward ratings rapidly collapsing, stars are now jumping ship before it sinks, minimising the little hope that remians for a possible second series of the series that was meant to be the next big thing after Lost.
SPOILER
So, with the cast jumping ship - showing little faith in the project, and ratings nosediving fast, the future for FlashForward looks pretty bleak. What a shame, the concept was great, pity about the execution!
Source: TV Squad, E Online, Vaya Tele
In de spoiler staan de namen van de acteurs die verdwijnen.
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:07:30 #44
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79776757
Laat ze er dan gewoon meteen mee kappen...
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79778924
FlashFAILward?
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:01:36 #46
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_79782210
balen
opgezegd@fok.nl
pi_79799644
Net afl 11-12 gezien, vind het echt een leuke boeiende serie En Joseph Fiennes
  vrijdag 2 april 2010 @ 04:48:21 #48
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79858179
That's more like it! Ik vond het een geweldige aflevering vandaag. Veel actie, goede spanningsopbouw en lekkere vaart in het verhaal. Helaas lijkt het daarom wel dat de schrijvers weten dat het einde er aan zit te komen, maar ach .

Lekkere cliffhanger ook weer, dit is de eerste keer dat ik echt uitkijk naar de volgende aflevering .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_79858225
Verhaal achter de serie best goed, maar de acteurs

BECAUSE I WAS LOADED OKAY?
pi_79858237
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 04:48 schreef Fir3fly het volgende:
That's more like it! Ik vond het een geweldige aflevering vandaag. Veel actie, goede spanningsopbouw en lekkere vaart in het verhaal. Helaas lijkt het daarom wel dat de schrijvers weten dat het einde er aan zit te komen, maar ach .

Lekkere cliffhanger ook weer, dit is de eerste keer dat ik echt uitkijk naar de volgende aflevering .
waar kijk jij dit? want mijn favo torrentuploader heeft m pas 5 minuten up.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')