Ja, ik wil ook al beginnen aan Chuck en Dexter, maar ik heb geen tijd om aan de eerdere seizoenen te beginnen. Dat is misschien iets voor de zomervakantie ofzoquote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Ereinion het volgende:
Over het algemeen is het niveau matig. Het idee achter de serie is leuk, maar de uitwerking is niet sterk. De karakters zijn bijna zonder uitzondering bijzonder oninteressant en slecht geacteerd, de plotontwikkeling is vaak irritant (cliffhangers die daarna uitzendingen lang genegeerd worden). Er waren een paar afleveringen die behoorlijk goed waren, maar die lijken eerder de uitzondering te zijn. Tenzij je echt alles al gezien hebt, zou ik het niet aanraden, er zijn tal van betere series.
Ja, het duurde ook even voordat ik het door had. Ik was maar aan 't zoeken naar die nieuwe aflevering, want ik had vorige keer die special van 2 afleveringen achter elkaar gedownload, maar die had als tag iets van e11e12 ofzoiets, in ieder geval dat het afleveringen 11 en 12 zouden zijn.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:44 schreef Mirel het volgende:
Ok ep 12 volgens de scene is dus in feite 13? Kom ik nu achter. Vond het al raar dat ik 11 en 12 samen in 1 torrent zag, maar ook een andere ep 12 in een aparte torrent.
Zucht
“FlashForward’s” Ratings: Blame the Show, Not the Schedulingquote:Op maandag 29 maart 2010 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
Kijkcijfers zijn stevig ingestort na de pauze van dik 3 maanden. was rond de 10 miljoen, nu net iets boven de 6 miljoen.
ABC prutsers. Ze leren het gewoon echt nooit.
Volgens mij had ABC al in December het vertrouwen verloren in deze serie en ik moet zeggen dat ik het wel kan begrijpen. De ratings gingen uiteindelijk verder waar ze maanden eerder mee waren gestopt.quote:Here’s a chart of FlashForward ratings, you can decide for yourself when the big drop happened. Note that the X-axis dates are for the Sunday following the Thursday the episode aired. The episode the week of 12/13 was a repeat all others are original
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was leuk jaquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:15 schreef DJKoster het volgende:
Iemand al een flashforward gehad?
Ik had wel een rare droom,maar of het nu daar door kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar is de mosaic waar ik me verhaal kan doen![]()
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Various TV-related websites are reporting that a number of Flashforward stars are already signing up to TV Pilots that are currently being developed and which could posisbly launch in the autumn as part of the new TV season.
With Flashforward ratings rapidly collapsing, stars are now jumping ship before it sinks, minimising the little hope that remians for a possible second series of the series that was meant to be the next big thing after Lost.In de spoiler staan de namen van de acteurs die verdwijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, with the cast jumping ship - showing little faith in the project, and ratings nosediving fast, the future for FlashForward looks pretty bleak. What a shame, the concept was great, pity about the execution!
Source: TV Squad, E Online, Vaya Tele
waar kijk jij dit? want mijn favo torrentuploader heeft m pas 5 minuten up.quote:Op vrijdag 2 april 2010 04:48 schreef Fir3fly het volgende:
That's more like it! Ik vond het een geweldige aflevering vandaag. Veel actie, goede spanningsopbouw en lekkere vaart in het verhaal. Helaas lijkt het daarom wel dat de schrijvers weten dat het einde er aan zit te komen, maar ach.
Lekkere cliffhanger ook weer, dit is de eerste keer dat ik echt uitkijk naar de volgende aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |