Ja, 11 en 12.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:46 schreef FoXje het volgende:
Was er ff uit, wat is nou de eerste ep na die stop? Is dat 12 ?
Denk het wel. Toen Charlie Simon die kamer binnenkwam en vroeg wat Dimitri aan het doen was, zei hij toch: "I couldn't sleep"? Volgens mij was hij nooit naar bed geweest. Of nou ja, wel naar bed, maar niet om te slapen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ep 14 is toch wel weer erg goed IMO. Sterk geschreven en geregisseerd.
Zal Janis nu bezwangerd zijn?
Het is een dubbel-aflevering. Kijk eens naar de bestandsgrootte van hetgeen je wel hebt gevonden?quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:15 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik kan 11 niet vinden op de bekende sites
Hoe bedoel je, dit wordt gecancelledquote:ABC (7.55 million viewers, #2; adults 18-49: 2.5, #2) then had to settle for the silver with new episodes of "FlashForward" (5.07 million viewers, #9; adults 18-49: 1.5, #11)
Toffe avatarquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:02 schreef NotYou het volgende:
Vond deze aflevering wel weer aardig maar wilde 'm eigenlijk niet eens downloaden.Benieuwd of 't nog iets wordt maar betwijfel het tbh.
Ik heb al eerder verteld dat je niet uit moet gaan van het totale aantal viewers, wat betreft het toekomstige lot van een serie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, dit wordt gecancelled![]()
Zelfs een serie op een kleinere zender doet het bijna nog beter dan FF.quote:FlashForward dropped to a 1.4 with adults 18-49, down 22% to another series low. It just barely squeaked out a victory over the CW’s Vampire Diaries (1.3) in the hour.
Idd, die laatste secondenquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:38 schreef Bragi het volgende:
WTF?! Die laatste seconden?!![]()
En Dimitri die Janis een kind wil bezorgen.Zag het de vorige aflevering al aankomen, maar toch.
Ik heb het 18-49 aandeel er toch ook bij staan, wijsneus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:47 schreef Mr.Silencer het volgende:
De rating had je dan ook beter kunnen benadrukken.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb het 18-49 aandeel er toch ook bij staan, wijsneus.
Maargoed we zijn het in ieder geval eens dat FFWD einde verhaal is
Er zijn 22 afleveringen besteld, volgens The Futon Critic Link!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:29 schreef SLP_ het volgende:
Maar ze moeten het seizoen toch wel afmaken? Hoeveel afleveringen zullen er nog komen, stuk of 7 ofzo? Want ik had eerst ergens gelezen dat de verwachting was dat er 25+ afl zullen komen, maar dat zal wel niet doorgaan. Maar ik hoop wel dat de schrijvers daar dan rekening mee hebben gehouden, niet dat we dadelijk opeens stoppen bij afl 20 ofzo en dat nog steeds niet alles duidelijk is
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is een dubbel-aflevering. Kijk eens naar de bestandsgrootte van hetgeen je wel hebt gevonden?
Beter opletten dan, de Flasforwards van die mensen uit dat dorp waren maar een paar dagen in de toekomst, geen half jaar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:06 schreef Rainesz het volgende:
Net die nieuwe aflevering gezien.
Verhaal klopt mijns ziens niet helemaal.
Iedereen in het Somalische dorp had een FF,terwijl die doc wist dat hij ze ging afschieten.
Vond ik nogal apart.
Nu snap ik van we kunnen de toekomst veranderen wel,maar ga ervan uit dat de doc vooruit al wist dat alle proefpersonen dood gingen. En de toekomst niet veranderd kon worden door de mensen zelf. En het dus raar is dat ze een FF hadden.
Die gedachte kreeg ik ook bij het kijken van deze aflevering.quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:04 schreef stijn_ het volgende:
Overigens denk ik dat Dyson Frost (D.Gibbons) stiekem de vader van Simon Campos is.
Twee weken toch? Denk niet dat die Dyson Frost zolang heeft gewacht met het doden van die Somaliërs..quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beter opletten dan, de Flasforwards van die mensen uit dat dorp waren maar een paar dagen in de toekomst, geen half jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |