Is dit al zeker?quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:48 schreef stijn_ het volgende:
eigenlijk ben ik wel blij dat deze serie gaat stoppen. Tuurlijk, niet alles is even realistisch, maar het blijft TV, dus dat is het niet. Ik ben bang dat als dit door zou gaan, deze serie gewoon een 2e Lost zal worden.
.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:03 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Is dit al zeker?Ik vind het wel een erg leuke serie. Gewoon spanning en vermaak.
Misschien dat je het vergeten bent, maar hij liep een trap afquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:58 schreef Pek het volgende:
Mark, Mark...in plaats van tot op de laatste seconde moeilijk lopen doen met het pistool, had je ook gewoon je auto in de baan van de kogels kunnen parkeren.
Dat deed ie toch ook? Vandaar die bebloede vingers.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:41 schreef Mirel het volgende:
Nou die auto stond ver weg geparkeerd. Misschien.
Ik zou m'n vinger achter de trekker zetten zodat die niet door kan halen. En dan mag Demetri opstaan.
Mwoah, als je maar snel genoeg bent. Zo'n trekker overhalen duurt wel een fractie van een seconde, tijd zatquote:Op zondag 25 april 2010 00:11 schreef SLP_ het volgende:
Ja, maar Demitri zei dat als ze probeerden er iets tussen te zetten dat het pistool af zou gaan, en ook als Mark te dichtbij zou komen. De lasterstralen zouden het detecteren als Mark iets er tussen zou zetten
quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:48 schreef stijn_ het volgende:
eigenlijk ben ik wel blij dat deze serie gaat stoppen. Tuurlijk, niet alles is even realistisch, maar het blijft TV, dus dat is het niet. Ik ben bang dat als dit door zou gaan, deze serie gewoon een 2e Lost zal worden.
yep, Gaius frakking Baltarquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:20 schreef DJKoster het volgende:
Ach, die autist is natuurlijk James Callis, Gaius Baltar uit BSG.. Hij kwam me al ergens bekend voor..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |