Mag je dan naar binnen bij Marko_Almelo?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:31 schreef Djeez het volgende:
DE colamatjes zijn het lekkerst.En ik wil ook ene Marko-pasje
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik ze zie dan krijg ik de smaak al in mijn mond.
Moet je nagaan wat je doet als je naar chickies kijkt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik voel mijn speekselklieren gewoon liters en liters speeksel produceren als ik naar die dingen kijk.
Het is waarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik voel mijn speekselklieren gewoon liters en liters speeksel produceren als ik naar die dingen kijk.
Inderdaad hequote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Je "zuurpapillen" zijn voorgoed verzadigdquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:49 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Ik heb vroeger een keer veel te veel van die dingen gegeten, en sindsdien proef ik alles wat zuur is veel minder goed.
quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:27 schreef Mirjam het volgende:
oh, mijn speekselklieren draaien overurden als ik alleen al naar die plaatjes kijk
mijn speekselklieren slaan nu ook op holquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ah, bij dit plaatje herkende ik de water-in-de-mond-ervaringquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Jaheur het volgende:
Zure beertjes zijn nog zuurder en lekkerder
[ afbeelding ]
Lijkt me ook niet echt slim om meteen je tanden te gaan poetsen, dan verneuk je dat glazuur pas echt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:05 schreef Orealo het volgende:
Ja, want je glazuur springt er instantly af als je zo'n ding in je mond stopt.
Misschien als je er 10+ eet en je tanden de komende uren niet poetst, ja, dan wel ja.
Hier ook.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:43 schreef jagga het volgende:
godverdomme,
Ik zie die plaatjes van die zure matten (vind ik ook zo lekker) en het water loopt me letterlijk in de mond![]()
Klopt, maar als je op een redelijke termijn je tanden poetst kan het echt niet zoveel kwaad als hier gesuggereerd wordt. Of even spoelen met mondwater ofzo.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt slim om meteen je tanden te gaan poetsen, dan verneuk je dat glazuur pas echt.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:18 schreef Adelante het volgende:
Klote FOK!Vanmiddag naar de AH geweest en wat zat er nu ineens tussen de boodschappen:
[ afbeelding ]
bij het zien van die foto loopt het water al in m'n mond... Letterlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Rood zijn eigenlijk het lekkerste maar soms even afwisselen. Die cola versie is bijvoorbeeld ook erg lekker
[ afbeelding ]
Met carnaval is bier toch belangrijker en beter dan zure matjesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:29 schreef Frederick_Blah het volgende:
Met carnaval strooiden ze die aardbeimatjes van de look-o-look. Had er een hele hoop maar was zo stom om ze aan een klein jochie te geven
Lekkere mandarijnen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:18 schreef Adelante het volgende:
Klote FOK!Vanmiddag naar de AH geweest en wat zat er nu ineens tussen de boodschappen:
[ afbeelding ]
Nou ja, als vrouwen maar genoeg bier nuttigen worden hun matjes dan ook niet zuur?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Met carnaval is bier toch belangrijker en beter dan zure matjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen eendagsvlieg, dit is het voor nou.
Haha jij doet boodschappenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, op een gegeven moment woon je niet meer thuis en zorg je voor jezelf. Geeft niks hoor, komt bij jou ook nog wel eensquote:
Ik las vanmiddag dit topic en toen kwam ik met twee zakken van die lolly's thuis van het boodschappen doen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Maar tochquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Met carnaval is bier toch belangrijker en beter dan zure matjes
Inderdaaadquote:Op zondag 21 maart 2010 00:05 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn nog lekkerder!!!!
Waar doe je zoiets?quote:Op zondag 21 maart 2010 00:23 schreef Santello het volgende:
[..]
Net een pak van 150 tongen online besteld
godverdomme die wil ik nu ook!!!!!!!1!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Jaheur het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe, Pavlov reactie...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
quote:
Dit is toch wel zeer aantrekkelijk.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:21 schreef Santello het volgende:
[..]
http://www.candyonline.be(...)130-+-20-gratis.html
6 euro verzendkosten![]()
Weet niet waarom ik het besteld heb, kut topic...
¤16 voor een zakje snoepquote:Op zondag 21 maart 2010 14:21 schreef Santello het volgende:
[..]
http://www.candyonline.be(...)130-+-20-gratis.html
6 euro verzendkosten![]()
Weet niet waarom ik het besteld heb, kut topic...
Koop je een voordeelbak, betaal je nog 10ct per mat (incl verzendkosten)quote:Op zondag 21 maart 2010 16:44 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dit is toch wel zeer aantrekkelijk.
http://www.candyonline.nl(...)e-aarbei-matten.html
Bij de Makro kost het maar de helft, lijkt me toch veel aantrekkelijkerquote:Op zondag 21 maart 2010 16:44 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dit is toch wel zeer aantrekkelijk.
http://www.candyonline.nl(...)e-aarbei-matten.html
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef WurM het volgende:
De rode variant![]()
De cola variant![]()
De groene variant![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad wel voor zorgen dat je tandarts EXTRA verzekerd bent bij je zorgverzekering, want dit is echt niet gezond meer.
Die zijn indd ernstig zuurquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Jaheur het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker zeg. Ik heb ook zin in een zure mat maar de AH is al dicht.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:29 schreef YoshiBignose het volgende:
waarom zijn die dingen zo zuurmaar zo lekker. mn hele bek ligt open na een paar, vooral die groene. bij de makro zo'n hele doos gekocht van 200 stuks hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:46 schreef deepart het volgende:
Ik deed even mijn ogen dicht en dacht aan een zure mat, ineens ging mijn tong zo heen en weer sabbelen op niks
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:43 schreef Mummiepak het volgende:
http://www.candyonline.nl(...)ische-snoep-18+.html![]()
De namen van die producten ook echt.quote:
Op FOK weet je het nooit.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:39 schreef aapinator het volgende:
Wauw pagina 1 ging het nog over zure matten (), skip ik naar pagina 6; gaat het over erotisch snoep
.
dat is wel heeel triestquote:Op zondag 2 mei 2010 18:43 schreef Mummiepak het volgende:
http://www.candyonline.nl(...)ische-snoep-18+.html![]()
quote:
Begin jij nou ook al.quote:
Ik ookquote:
Volgende tandartsbezoek wordt alles eruit gehaald denk ikquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |