Mag je dan naar binnen bij Marko_Almelo?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:31 schreef Djeez het volgende:
DE colamatjes zijn het lekkerst.En ik wil ook ene Marko-pasje
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik ze zie dan krijg ik de smaak al in mijn mond.
Moet je nagaan wat je doet als je naar chickies kijkt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik voel mijn speekselklieren gewoon liters en liters speeksel produceren als ik naar die dingen kijk.
Het is waarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik voel mijn speekselklieren gewoon liters en liters speeksel produceren als ik naar die dingen kijk.
Inderdaad hequote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Je "zuurpapillen" zijn voorgoed verzadigdquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:49 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Ik heb vroeger een keer veel te veel van die dingen gegeten, en sindsdien proef ik alles wat zuur is veel minder goed.
quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:27 schreef Mirjam het volgende:
oh, mijn speekselklieren draaien overurden als ik alleen al naar die plaatjes kijk
mijn speekselklieren slaan nu ook op holquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:36 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ah, bij dit plaatje herkende ik de water-in-de-mond-ervaringquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Jaheur het volgende:
Zure beertjes zijn nog zuurder en lekkerder
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |