Ik had geluk, want ze accepteerde hem als brievenbus post, waar ik niet op had gerekend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:21 schreef One_conundrum het volgende:
Woohoo. maandag avond betaald, vandaag in huis. Zit alleen wat hoog in zijn schatting van de verzend kosten
Past goed! bedanktquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik had geluk, want ze accepteerde hem als brievenbus post, waar ik niet op had gerekend.
Verder zit hij goed?
Daeron reageert niet op PM'squote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:51 schreef Daeron het volgende:
Edwinuss reageert niet meer in zijn eigen topic of op pm.
Duh, het is ChickenSpikeyquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:24 schreef Ezechielk het volgende:
Prima ervaring met ChickenSpikey in [TK] Veel DVD's! . Vlot afgehandeld, en vlot alles op de mat, goed verpakt en in goede staat.
Dit is het eerste wat ik bij hem afneem, en zo vaak kom ik niet in het ervarigentopicquote:
Fok! op zijn best!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:03 schreef Ireth het volgende:
Geen kwestie van Koop of Verkoop maar toch wil ik hier even mijn hulde uitspreken voor 3 fantastische heren van Fok!
[GEZ] Sterke mannen in Utr. voor (de)montage zonneschermen
Er was eens een topic in V&A....
RoaRRR, Rucky, ioko: Heel erg bedankt voor jullie (zeer snelle!) hulp! Jullie weten niet half hoezeer jullie ons geholpen hebben hiermee
Ik heb een andere koptelefoon van SamStar gekocht en die is hij persoonlijk wezen brengen. Hij is niet vaak om Fok! maar hij zal het vast en zeker gaan opsturen naar je!quote:Op maandag 28 juni 2010 23:06 schreef Silv het volgende:
Op 12 juni een koptelefoon van de user SamStar gekocht. Geld overgemaakt, waarna hij op 15 juni zei dat hij het op de post zou doen. Na niets binnen te hebben gekregen maar een PM gestuurd waar hij een paar dagen later op antwoorde dat hij druk was, maar het in het weekend op de post zou doen (18 juni). Uiteindelijk nog niets binnen gekregen en hij reageert niet meer op PM's.
Oke mooi om te horen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:18 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Ik heb een andere koptelefoon van SamStar gekocht en die is hij persoonlijk wezen brengen. Hij is niet vaak om Fok! maar hij zal het vast en zeker gaan opsturen naar je!
vind het echt lam van je zo kort na mijn pm al overal zulke berichtjes neerzet, dat je ontevreden bent oke, maar je geeft me niet eens de gelegenheid om iets uit te leggenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:03 schreef Lange_Lex het volgende:
Slechte ervaring met rubenm89
Logitech Z5500 gekocht. Geld gestort
eerst paar dagen geen reactie
Daarna reactie dat het geld binnen is gekomen en dat hij het product de dag erop zou verzenden.
2 dagen later een pm'tje met de mededeling dat de koop wegens omstandigheden niet door kan gaan en dat het geld terugestort word. En ik heb dus nog niets mogen ontvangen.
Dit voelt als een "Ik kan hem duurder doorverkopen en dus trek ik de koop in"
Nu hopen dat ik mijn geld nog terug krijg
Je geld is ondertussen binnen dus bedankt daarvoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:26 schreef rubenm89 het volgende:
[..]
vind het echt lam van je zo kort na mijn pm al overal zulke berichtjes neerzet, dat je ontevreden bent oke, maar je geeft me niet eens de gelegenheid om iets uit te leggen
heb al meerdere dingen gekocht en verkocht op het forum,altijd zonder probleem, alleen omdat het nu eens een keer anders gaat doe je gelijk zo achterlijk
en by the way: je geld is wel degelijk onderweg
jou geld naar mij toe was ook 2 dagen onderweg, vanaf het moment van pm tot aan mijn rekening, dus maak je maar geen zorgen, vind het wel een beetje zielig van je, ook heb ik geen hoger bod ontvangen, niet het geval, maar dat had je kunnen weten als je mijn reactie gewoon had gelezen ipv zo sneu hier te doen
Deal is voor mij ook een deal hoor, niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:20 schreef Tumble het volgende:
Zal ik wel van de oude generatie zijn waar een deal gewoon een deal is
Ja ik kan er echt pislink om worden zoontje al beloofd dat ie een wii ging krijgen omdat ie een goed rapport heeft krijg je dit soort actiesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Deal is voor mij ook een deal hoor, niks mis mee.
Graag gedaan!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
Uitstekende ervaring met Motar, hij had nog wat viltjes liggen, ik heb hem een postzegel opgestuurd en binnen 2 dagen had ik ze binnen, goede afhandeling. Nog bedankt
Het is triest dat jij dit soort dingen gaat verkondigen over mensen omdat je slechts bent overboden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:20 schreef Tumble het volgende:
Slechte ervaring met EcktenBaas
Bied een nintendo Wii met HDD aan en na enkele boden heen en weer mailt ie me dat we voor bedrag xxx een accoord hebben
ik pm hem even daarop terug dat het wat mij betreft accoord is en dat ik van plan ben hem dit weekeind te komen halen dus of hij even zijn gegevens mailt
vervolgens hoor ik tot zaterdag middag niets meer waarna ik ineens een pm krijg dat de wii al onder voorbehoud verkocht is
geen kans om een tegenbod te doen niks terwijl we reeds accoord waren
meneer claimt dat ie een beter bod gekregen heeft tijdens de tijd dat hij mij een bod voor accoord deed en ik hierop bevestigend heb geantwoord.
dan kun je mijns inziens gelijk melden dat je ervan af ziet ipv 3 dagen later
Zal ik wel van de oude generatie zijn waar een deal gewoon een deal is
Voor mij ook, dit hadden wij nog niet. Bieden stond voor andere user nog gewoon open. Als je daarna overboden wordt door een andere user, is dat jammer maar helaas. Als wij echt een deal hadden gehad met een afspraak wanneer hij zou komen kijken, had ik hogere biedingen natuurlijk geweigerd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:27 schreef Edwinuss het volgende:
Deal is voor mij ook een deal hoor, niks mis mee.
Back @ u. Punt gave game. Geen krasje te zien. Boekje zit zelfs geen kreukje in.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:15 schreef 19FR08 het volgende:
Goede ervaring met Lange_Lans. Spel zat netjes verpakt en zoals afgesproken was de game volledig krasvrij.
zullen we de Pm geschiedenis gewoon openbaar maken kan iedereen oordelen hoe (on)beleefd ik tegen je ben geweestquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:52 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
De reden dat ik jou geen mogelijkheid gaf om een tegenbod te doen was omdat je erg onbeleefd was in je PM's. Dan houdt het voor mij op.
Je noemt mij stijlloos etc. En het ook nog gek vinden als ik contact met jou afkap.quote:Ik post hier graag de complete PM historie want ik vind het bijzonder laag bij de grond om mij van onbeleefdheid te beschuldigen.
Ik noem je stijloos NADAT je me een pm hebt gestuurd dat je rond bent met een ander.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:52 schreef EcktenBaas het volgende:
De reden dat ik jou geen mogelijkheid gaf om een tegenbod te doen was omdat je erg onbeleefd was in je PM's. Dan houdt het voor mij op. Er was ondertussen nog een andere geïnteresseerde, en die blijf netjes, dat is veel prettiger handelen vind ik. Dan lijkt het mij logisch dat ik daarmee in zee ga.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:02 schreef Rossdale het volgende:
Goede ervaring met Rossdale. We hebben games geruild en hij stuurde zijn game snel en netjes op
Hier ook een prima ervaring.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef EcktenBaas het volgende:
Ik heb een goede ervaring met Remcorkkennykingkong.
Ik verkocht aan hem mijn High-Box Component naar VGA converter.
Goede communicatie, snel gehandeld.
Top!
quote:
Eensgelijks! Goede ervaring met Scooter1 mooi spul en alles netjes nog met doosjes en boekje!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:10 schreef Scooter1 het volgende:
Zeer goede evaring met killermj Heeft de Shuttle met toebehoren netjes opgehaald uit topic [TK] Shuttle SB65G2
Handig als je de namen noemt zodat andere FOK!ers ook weten wie deze goede verkopers zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:13 schreef storemem het volgende:
Goeie ervaring met iedereen tot nu toe waarmee ik gehandeld hebzal ook wederzijds zijn
Insgelijks goede ervaringen met Kandijfijn. Goede, prettige communicatie via PM en snelle afhandeling.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:08 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Goede ervaringen met Marurk, 2 keer kleding bij hem gekocht in volgens mij dit topic. Duidelijke communicatie en werd na betaling direct verstuurd.
Hetzelfde aan de andere kant, snelle communicatie en nette afhandeling!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:02 schreef HellRaver het volgende:
Zeer goede ervaring met: Antony1989 in [TK] Logitech Z-5500 nieuw
Even klooien om m'n mengpaneel via Coax aan de gang te krijgen maar nu draait het als een tierelier...
Thanks!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:40 schreef FredvZ het volgende:
Een goede ervaring met Het_bierte.
Deze post is gedaan vanaf een prima werkende [TK] AMD Phenom X2 545 systeem
Ook prima ervaring met Der_Rudi, prettig contact en snelle betalingquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:26 schreef Der_Rudi het volgende:
Geweldige ervaring met Cliffy in dit topic
Dag na betaling de dvd's al binnen en keurig verpakt!
![]()
Insgelijks, mooi verpakt en supersnel afgehandeld!quote:Op zondag 1 augustus 2010 @ 21:33 schreef Saninl het volgende:
VASND
![]()
Goede, eerlijke, snelle afhandeling!
Gozer, maak je inbox even leeg, ik kan je niet PM'en.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:52 schreef bleiblei het volgende:
Vandaag binnen gekregen wat ik heb gekocht van fs180.
Goede snelle afhandeling van de deal. Hartstikke bedankt!
Zelfde ervaring met Cliffy, snel en prima afgehandeld.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:26 schreef Der_Rudi het volgende:
Geweldige ervaring met Cliffy in dit topic
Dag na betaling de dvd's al binnen en keurig verpakt!
![]()
Eensgelijksquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:01 schreef Sjechov het volgende:
Hele goede ervaring met EdvandeBerg via het topic [TK] T-Mobile PrePaid Internetstick incl. ¤15 tegoed van JeFFJuH
Hij heeft de stick opgestuurd voordat ik hem betaald had.
Heel erg bedankt voor het gestelde vertrouwen!
Helemaal top!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |