quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:52 schreef EcktenBaas het volgende:[..]
De reden dat ik jou geen mogelijkheid gaf om een tegenbod te doen was omdat je erg onbeleefd was in je PM's. Dan houdt het voor mij op.
zullen we de Pm geschiedenis gewoon openbaar maken kan iedereen oordelen hoe (on)beleefd ik tegen je ben geweest
Wil de zaak best verduidelijken hoor
donderdag avond 22:01 pm jij me een bod waarmee je acoord zou gaan daar reageer ik positief op vrijdag ochtend 7:43 met de mededeling kan hem dit weekeind op komen halen zondag rond 3 uur pm me je gegevens maar
vervolgens hoor ik niets stuur je zelf nog een pm of zondag akkoord is
na veel moeite laat je Zaterdag 12:01 eerst weten in je post dat je nog met je broer moet overleggen..
Oww? maar je zegt toch xxx euro is akkoord ik lees niets over mits goedkeuring van mijn broer of onder voorbehoud .
en vervolgens stuur je 14:45 een Pm de wii is onder voorbehoud verkocht
En geloof mij tot dan toe is het een keurige normale postwisseling geweest.
daarna ben ik mijns inziens nog steeds netjes gebleven maar heb ik je wel duidelijk laten weten dat dit niet de manier is om zaken te doen. als je tussen jouw bod donderdag avond en mijn bevestiging inderdaad een tegenbod hebt gehad had dan het fatsoen gehad om mij daarvan gelijk op de hoogte te stellen.
en nogmaals ik post hier graag de complete PM historie want ik vind het bijzonder laag bij de grond om mij van onbeleefdheid te beschuldigen.
Maar ik ben nu echt wel helemaal klaar met je gelukkig heb ik wel goede ervaringen met een heleboel andere fokkers en zij met mij.
PS: en dan je opmerking dat het geen akkoord is want we hadden nog geen afspraak staan slaat natuurlijk helemaal kant nog wal
het lijkt me logisch dat je eerst een akkoord hebt en vervolgens een afspraak maakt
[ Bericht 5% gewijzigd door Tumble op 08-07-2010 13:54:29 ]