abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83724506
-edit-
Ik zie geen deals hier op FOK! in jouw posthistorie, gelieve dit soort posts achterwege te laten!

[ Bericht 84% gewijzigd door Dubbeldrank op 06-07-2010 15:27:15 ]
pi_83725973
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 15:20 schreef Tumble het volgende:
Slechte ervaring met EcktenBaas

Bied een nintendo Wii met HDD aan en na enkele boden heen en weer mailt ie me dat we voor bedrag xxx een accoord hebben
ik pm hem even daarop terug dat het wat mij betreft accoord is en dat ik van plan ben hem dit weekeind te komen halen dus of hij even zijn gegevens mailt

vervolgens hoor ik tot zaterdag middag niets meer waarna ik ineens een pm krijg dat de wii al onder voorbehoud verkocht is

geen kans om een tegenbod te doen niks terwijl we reeds accoord waren
meneer claimt dat ie een beter bod gekregen heeft tijdens de tijd dat hij mij een bod voor accoord deed en ik hierop bevestigend heb geantwoord.

dan kun je mijns inziens gelijk melden dat je ervan af ziet ipv 3 dagen later

Zal ik wel van de oude generatie zijn waar een deal gewoon een deal is
Het is triest dat jij dit soort dingen gaat verkondigen over mensen omdat je slechts bent overboden.
We hadden nog helemaal geen deal, ik ging akkoord met je prijs. Ondertussen stond bieden nog gewoon open voor andere users. We hadden dan ook nog geen afspraak gemaakt zodat je kon komen kijken. Als je vlak daarna overboden wordt (terwijl wij dus nog geen deal hadden), is dat jammer maar helaas.
Dan moet je nu niet gaan verkondigen dat wij een deal hadden en dat we al een afspraak hadden dat je kon komen kijken, en dat ik vervolgens naar jou PM dat ik hem al had verkocht. Als wij een deal hadden met een afspraak wanneer je zou komen kijken, dan zou ik het snappen. Dit hadden we niet en dat zou ik nooit doen, en wat jij nu doet trek ik mijn wenkbrauwen voor op want het slaat gewoon helemaal nergens op.
De reden dat ik jou geen mogelijkheid gaf om een tegenbod te doen was omdat je erg onbeleefd was in je PM's. Dan houdt het voor mij op. Er was ondertussen nog een andere geïnteresseerde, en die blijf netjes, dat is veel prettiger handelen vind ik. Dan lijkt het mij logisch dat ik daarmee in zee ga.
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 15:27 schreef Edwinuss het volgende:
Deal is voor mij ook een deal hoor, niks mis mee.
Voor mij ook, dit hadden wij nog niet. Bieden stond voor andere user nog gewoon open. Als je daarna overboden wordt door een andere user, is dat jammer maar helaas. Als wij echt een deal hadden gehad met een afspraak wanneer hij zou komen kijken, had ik hogere biedingen natuurlijk geweigerd.

[ Bericht 4% gewijzigd door EcktenBaas op 06-07-2010 16:17:14 ]
pi_83726341
Ik heb een goede ervaring met Ambush72, ik verkocht aan hem mijn Nintendo Wii met een externe harde schijf.
Contact ging erg goed, deze meneer bleef erg beleefd. Altijd snel bericht terug. Betaling was ook erg snel.
Kortom: een prettige user om mee te handelen.
pi_83745348
En ik heb een goede ervaring met EcktenBaas Pakket was enorm goed ingepakt, berichten/vragen werden snel en uitgebreid beantwoord, zelfs nog na betaling en verzending.

In het verleden ook tevreden zaken gedaan met LaCokaFamilia en J-er-oen, maar toen geen ervaring hier gepost, dus bij deze.
pi_83774977
Goede ervaring met Lange_Lans. Spel zat netjes verpakt en zoals afgesproken was de game volledig krasvrij.
pi_83780870
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:15 schreef 19FR08 het volgende:
Goede ervaring met Lange_Lans. Spel zat netjes verpakt en zoals afgesproken was de game volledig krasvrij.
Back @ u. Punt gave game. Geen krasje te zien. Boekje zit zelfs geen kreukje in.
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:53:49 #257
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_83802901
Prima ervaring met Notorious_Roy in [TK] Games, boeken, DVD's, hardware, etc Goed verpakt en vlot verstuurd.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:28:04 #258
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_83804231
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:52 schreef EcktenBaas het volgende:

[..]

De reden dat ik jou geen mogelijkheid gaf om een tegenbod te doen was omdat je erg onbeleefd was in je PM's. Dan houdt het voor mij op.
zullen we de Pm geschiedenis gewoon openbaar maken kan iedereen oordelen hoe (on)beleefd ik tegen je ben geweest
Wil de zaak best verduidelijken hoor
donderdag avond 22:01 pm jij me een bod waarmee je acoord zou gaan daar reageer ik positief op vrijdag ochtend 7:43 met de mededeling kan hem dit weekeind op komen halen zondag rond 3 uur pm me je gegevens maar

vervolgens hoor ik niets stuur je zelf nog een pm of zondag akkoord is
na veel moeite laat je Zaterdag 12:01 eerst weten in je post dat je nog met je broer moet overleggen..
Oww? maar je zegt toch xxx euro is akkoord ik lees niets over mits goedkeuring van mijn broer of onder voorbehoud .
en vervolgens stuur je 14:45 een Pm de wii is onder voorbehoud verkocht

En geloof mij tot dan toe is het een keurige normale postwisseling geweest.
daarna ben ik mijns inziens nog steeds netjes gebleven maar heb ik je wel duidelijk laten weten dat dit niet de manier is om zaken te doen. als je tussen jouw bod donderdag avond en mijn bevestiging inderdaad een tegenbod hebt gehad had dan het fatsoen gehad om mij daarvan gelijk op de hoogte te stellen.

en nogmaals ik post hier graag de complete PM historie want ik vind het bijzonder laag bij de grond om mij van onbeleefdheid te beschuldigen.

Maar ik ben nu echt wel helemaal klaar met je gelukkig heb ik wel goede ervaringen met een heleboel andere fokkers en zij met mij.

PS: en dan je opmerking dat het geen akkoord is want we hadden nog geen afspraak staan slaat natuurlijk helemaal kant nog wal
het lijkt me logisch dat je eerst een akkoord hebt en vervolgens een afspraak maakt

[ Bericht 5% gewijzigd door Tumble op 08-07-2010 13:54:29 ]
Life never gets darker then midnight
pi_83805625
Ik had wat films van Gellarboy gekocht, gister geld overgemaakt en vandaag al binnen!
pi_83806123
quote:
Ik post hier graag de complete PM historie want ik vind het bijzonder laag bij de grond om mij van onbeleefdheid te beschuldigen.
Je noemt mij stijlloos etc. En het ook nog gek vinden als ik contact met jou afkap.

Ik ga hier niet eens verder op in.
Mensen die zaken met mij doen zullen zelf merken dat ik een erg betrouwbaar persoon ben, waarmee je prettig zaken kunt doen.
pi_83806367
Goede ervaring met PP. Game zat goed verpakt en is krasvrij.
pi_83809649
Ik heb een Panasonic TZ-5 gekocht van JeFFJuH. Erg goed verpakt, prima prijs en de camera werkt perfect. Ik ben er super blij mee! Erg vriendelijke communicatie ook. Zo hoort het altijd te gaan op Fok!
  donderdag 8 juli 2010 @ 15:34:17 #263
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_83809665
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:52 schreef EcktenBaas het volgende:

De reden dat ik jou geen mogelijkheid gaf om een tegenbod te doen was omdat je erg onbeleefd was in je PM's. Dan houdt het voor mij op. Er was ondertussen nog een andere geïnteresseerde, en die blijf netjes, dat is veel prettiger handelen vind ik. Dan lijkt het mij logisch dat ik daarmee in zee ga.

Ik noem je stijloos NADAT je me een pm hebt gestuurd dat je rond bent met een ander.
Lijkt mij dat je dan toch al aardig te laat bent om mij de gelegenheid te geven een tegenbod te doen.
of had je als ik je niet stijlloos had genoemd mij wel de kans gegeven een tegenbod te doen
lekker integer t.o.v van die persoon met wie je claimde rond te zijn.
maar goed integriteit is niet je sterkste punt dat blijkt nu maar weer eens.
Life never gets darker then midnight
pi_83819404
Goede ervaring met PP. Game kwam in een bubbelenvelop en het doosje enzo zien er bijna ongebruikt uit .
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:18:11 #265
99295 perezoso
blankjoekel
pi_83821842
Goede ervaring met oinkoink12, alles perfect ontvangen en op tijd.
pi_83936111
Slechte ervaringen met Flashwafel.

Had een afspraak staan dat hij de auto zou komen bekijken en prijsafspraken waren ook al gemaakt.
Helaas niks meer van hem gehoord, geen belletje dat hij verhinderd was etc.
Nogsteeds geen reactie, toch een beetje zuur.
  maandag 12 juli 2010 @ 22:14:27 #267
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83977527
lekker verhaal tussen ecktenbaas en tumble
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:02:45 #268
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84009035
Goede ervaring met zowel DeX090 als Schunckelstar. We hebben games geruild en beiden stuurden hun games snel en netjes op
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_84110016
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:02 schreef Rossdale het volgende:
Goede ervaring met Rossdale. We hebben games geruild en hij stuurde zijn game snel en netjes op
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_84125057
Goede ervaring met tijgertjuh7. Game gekocht bij hem, alles in nieuwstaat ontvangen & goede communicatie! Thanks!
"Rest in pieces.."
  zondag 18 juli 2010 @ 13:07:27 #271
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_84195378
pci-e 7300 van meneermossel uit [TK / TR ] Athlon 64 X2 6000+ setje + computeronderdelen

betaald en dag later verzonde. verpakking was niet antistatisch maar het kaart werkt prima!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:24:44 #272
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_84271626
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef EcktenBaas het volgende:
Ik heb een goede ervaring met Remcorkkennykingkong.
Ik verkocht aan hem mijn High-Box Component naar VGA converter.
Goede communicatie, snel gehandeld.
Top!
Hier ook een prima ervaring.
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 19:24 schreef BOKA het volgende:
En ik heb een hernia.
Bedankt voor de tv.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:10:09 #273
38202 Scooter1
Mooi, dat was dan dat.
pi_84282820
Zeer goede evaring met killermj Heeft de Shuttle met toebehoren netjes opgehaald uit topic [TK] Shuttle SB65G2
Have the nerve go with the curve...
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:51:06 #274
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_84289386
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:10 schreef Scooter1 het volgende:
Zeer goede evaring met killermj Heeft de Shuttle met toebehoren netjes opgehaald uit topic [TK] Shuttle SB65G2

Eensgelijks! Goede ervaring met Scooter1 mooi spul en alles netjes nog met doosjes en boekje!
pi_84396810
Zeer goede ervaring met Frank79 in [TK] Diverse Nintendo DS Spellen
Zelfde middag nog op de bus gedaan, net binnengekomen, helemaal compleet!

Bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')