hey anaalridderT, ik dacht dat jij geen mod meer was?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Filter ingesteld, als tip geef ik mee dat topics met foto's vaker leiden tot snellere kopers
Amsturrrdam (als 't te ver is, kan ik ook verzenden)quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:51 schreef manga het volgende:
Die vriend van me heeft interesse. Waar woon je?
bod?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:47 schreef blckbb het volgende:
Als je de Gamecube met alleen Gun + Medal of Honor + Mario verkoopt ben ik geïnteresseerd (bovendien verdien je meer als je de games apart verkoopt (zo heb ik 't ook ooit met mijn gamecube gedaan))
Tsja ehm... ik heb liever een richtprijs.quote:
Nee sorry.. Voor 30 euro heb je een 2de handse gamecube zonder games, originele controller en mem kaart.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
Tsja ehm... ik heb liever een richtprijs.
35 euro inclusief voor Gamecube + Kabels + Mem. Card + Medal of Honor + Mario? (zonder GUN dus, want die heb ik nog op m'n computer zie ik net)
Doe dan eens een tegenbodquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:48 schreef RGS18 het volgende:
[..]
Nee sorry.. Voor 30 euro heb je een 2de handse gamecube zonder games, originele controller en mem kaart.
voor 50 euro mag je het komen ophalen. de games, de controller, doos, gamecube, mem kaartje etc..quote:
Ik ben alleen niet geïnteresseerd in alle spellen zoals ik al te kennen gaf. Bovendien is halen geen optie helaasquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:14 schreef RGS18 het volgende:
[..]
voor 50 euro mag je het komen ophalen. de games, de controller, doos, gamecube, mem kaartje etc..
50 excl. verzending is ook mogelijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet geïnteresseerd in alle spellen zoals ik al te kennen gaf. Bovendien is halen geen optie helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |