quote:Kenmerken
* Nieuw
* Zonder abonnement
* Zonder simlock
Beschrijving
De meest compacte Full-Touch-Screen telefoon ooit gemaakt! Slechts 2 maanden gebruikt, zo goed als nieuw!
Specificaties:- 3.2 Megapixel camera - Bluetooth 2.1 - Facebook, MySpace, Twitter integration- GPRS, EDGE, JAVA , MMS, EMS.
- MP3 ringtones.
- MP3 / MP4 player
- Gewicht 87 gram.
- Afmeting: 97.8 x 49.5 x 11.2 mm
- Intern geheugen van 42 Mb.
- MicroSD geheugenkaartslot. (max 16GB)
- E-mail.
- Telefoonboek 1000 entries.
- SMS versturen en ontvangen.
- T9™ versnelde SMS invoer.
- Ingebouwde handsfree
- Quadband: 850/900/1800/1900 Mhz.
- Simlockvrij.
Inhoud verpakking: - LG GD510 POP - Accu
- 220V lader - Datakabel - Stereo headset- Handleiding
Aan die Cashback actie kan nog worden mee gedaan! Dus dan komt de prijs uit op 75 euro. Waarom ik dat niet doe? Teveel moeite.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:08 schreef Dionysiou het volgende:
Ik denk dat je iets wat met de prijs moet gaan zakken.
http://www.kieskeurig.nl/gsm/lg/gd510_pop/prijzen/351371/
Goedkoopste los toestel incl. verzending is ¤110,-
En bij LG krijg je ¤20,- cashback waarbij het totaal op ¤90,- komt. Geheel nieuw en origineel.
http://www.lgpromo.nl/popcashback/voorwaarden.html
Niet alleen de streepjescode heb je nodig maar ook de bon.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:27 schreef Dionysiou het volgende:
Als het mobieltje tussen 12 april en 30 juni is gekocht dan is het inderdaad geen slechte deal. Maar dan moet je wel de streepjescode van de verpakking hebben.
Krijg ik geen antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:48 schreef PeuRac het volgende:
Gereserveerd voor Hork
neequote:Op zondag 9 mei 2010 13:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Krijg ik geen antwoord op mijn vraag?
Is hij al weg naar Hork?quote:Op maandag 10 mei 2010 00:25 schreef PeuRac het volgende:
factuur kan ik regelen, zal morgen ff bij mn werk opvragen.
Ik heb via PM toch gevraagd of je de bon meestuurt ?quote:Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef PeuRac het volgende:
In principe is die verkocht, het pakketje ligt klaar, het wachten is totdat Hork het geld op mijn rekening heeft staan. Dat verwacht ik uiterlijk vrijdag binnen te hebben.
Overigens ben ik 16-22mei op vakantie dus dan zal ik niet kunnen reageren.
Ok, voor elkaar danquote:Op maandag 10 mei 2010 10:41 schreef PeuRac het volgende:
Zie een paar posts boven die van joude kopie van de bon heb ik morgen hier liggen. Met de vriendelijke groeten van mijn collega's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |