abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84561110
Heb hier een vandaag binnen gekregen Z-5500 set staan van Logitech. Set is splinternieuw, en de doos is alleen open gegaan om te kijken of alles erin zat.

Ik weet nu niet hoe het met de garantie zit, want mijn originele is 2,5 jaar oud ( en dus officieel buiten garantie, maar ze zijn daar erg coulant ) en ik weet dus niet of er nu nieuwe garantie opzit.

Verzendbewijs zit er bij, en originele bon kan ik een kopie van meegeven. Als mensen dit willen kan ik altijd nog even contact opnemen met Logitech om het zeker te weten.

Vraagprijs is: ¤200-.

Het betreft hier de nieuwe versie, waar een koptelefoonknop zit ( standby ) waar eerst alleen een standby knop zat. Waarschijnlijk gaat het geluid dus nu over de koptelefoon als die in standby staat.

Voor een kleine meerprijs heb ik er ook nog 2 sattaliet speakers bij, nieuw.

PID: R020
PID van de 2 satalietspeakers zijn: R004

[ Bericht 8% gewijzigd door Antony1989 op 28-07-2010 18:29:28 ]
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_84561342
Je hebt gewoon die oude set in de nieuwe doos gestopt, en de nieuwe set verstopt bij jezelf.
Een kopie van een bon is sowieso niet garantiewaardig!
pi_84571096
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:27 schreef Nightanimal het volgende:
Je hebt gewoon die oude set in de nieuwe doos gestopt, en de nieuwe set verstopt bij jezelf.
Een kopie van een bon is sowieso niet garantiewaardig!
Oke, mag jij de oude set zien, en de nieuwe dan denk ik niet dat je gelijk hebt maar oke.
En een kopie is garantiewaardig bij Logitech zelf.
Alle garantie kwesties moet je dan ook gewoon bij Logitech zelf indienen.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 23:29:30 #4
288221 Sp33dFr34k
Console-addict
pi_84571882
Yep, kopietje van het bonnetje is genoeg bij Logitech. Je hebt overigens geen garantie meer op de nieuwe set, die loopt namelijk gewoon door via je oude set. Heb je wel stinkend veel geluk mee gehad trouwens, normaal gesproken was je screwed...
pi_84573676
Huh, dus je belt logitech dat je set kapot is en dan krijg je zomaar nieuwe?

Maar ik heb interesse. Waar eventueel op te halen? Bied alvast 140
Doei
pi_84577541
Bod van 150, welke regio eventueel af te halen?
pi_84577591
Hij is af te halen in Oss, ligt vlak bij Den Bosch.
Hij staat ook op Tweakers.net en heb via daar een bod gehad van 180 en die komt wss vanavond kijken, ik hou jullie op de hoogte!
pi_84582357
¤175 geboden
pi_84596302
Verkocht als ie hem vanavond mee neemt.

Oke, daar is dus niks van gekomen...

HellRaver 180 is ie van jou!

[ Bericht 54% gewijzigd door Antony1989 op 28-07-2010 18:01:01 ]
pi_84596653
Aaah jammer die zocht ik nog 1 :N
pi_84597262
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:03 schreef Schuttingbouwer het volgende:
Aaah jammer die zocht ik nog 1 :N
Hij is niet langs geweest, afgebeld...
Je kunt nog bieden.
Hoogste bod is 175 van HellRaver. Op Tweakers.net heb ik buiten die ene reactie nog niks gehoord.

Hij is ook eventueel te ruil tegen een Blackberry Bold 9700, met een kleine bijbetaling van mijn kant!
pi_84605300
Even voor de duidelijkheid:

Je hebt alleen de doos open gemaakt en de rest zit dus nog gewoon netjes ingepakt?
Het is een gloednieuwe set dus niet gerefurbished o.i.d.?
pi_84606485
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:50 schreef HellRaver het volgende:
Even voor de duidelijkheid:

Je hebt alleen de doos open gemaakt en de rest zit dus nog gewoon netjes ingepakt?
Het is een gloednieuwe set dus niet gerefurbished o.i.d.?
Voor zover ik het weet is het een gloednieuwe set. Hij heeft dus ipv de standby knop een koptelefoon knop. Waardoor die niet echt uit kan gaan?!

PID is R020.
pi_84609672
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 18:26 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Hij is niet langs geweest, afgebeld...
Je kunt nog bieden.
Hoogste bod is 175 van HellRaver. Op Tweakers.net heb ik buiten die ene reactie nog niks gehoord.

Hij is ook eventueel te ruil tegen een Blackberry Bold 9700, met een kleine bijbetaling van mijn kant!
Damn, mooi setje!
Ik heb zelf de 2300, maar dit is toch wel een stuk vetter.... niet dat ik niet tevreden ben over het geluid van die 2300, maar toch :)

Zoek je nog andere spullen?
pi_84609687
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:15 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Voor zover ik het weet is het een gloednieuwe set. Hij heeft dus ipv de standby knop een koptelefoon knop. Waardoor die niet echt uit kan gaan?!

PID is R020.
Ja dat van die StandBy knop is nieuw omdat ze niet konden voldoen aan de EU norm voor StandBy.
Hij gebruikt te veel stroom als hij StandBy staat en daarom mag hij geen StandBy knop meer hebben.
Knap irritant als je het mij vraagt...

Maar goed ¤175 blijft staan vanwege de irritante afwezigheid van een StandBy knop :S

Laat even weten of je akkoord gaat heb namelijk ook nog wat hengels op Marktplaats uitstaan...
pi_84610063
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:18 schreef Berretje het volgende:

[..]

Damn, mooi setje!
Ik heb zelf de 2300, maar dit is toch wel een stuk vetter.... niet dat ik niet tevreden ben over het geluid van die 2300, maar toch :)

Zoek je nog andere spullen?
Hangt er van af wat je in de aanbieding hebt. Zoek niet echt iets, maar als je iets leuks hebt kan ik altijd even kijken!

Heb zelf ook de Z-2300 bij mn pc staan,machtig setje maar als dan de z-5500 aangaat is die toch iets dikker :p
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 23:18 schreef HellRaver het volgende:

[..]

Ja dat van die StandBy knop is nieuw omdat ze niet konden voldoen aan de EU norm voor StandBy.
Hij gebruikt te veel stroom als hij StandBy staat en daarom mag hij geen StandBy knop meer hebben.
Knap irritant als je het mij vraagt...

Maar goed ¤175 blijft staan vanwege de irritante afwezigheid van een StandBy knop :S

Laat even weten of je akkoord gaat heb namelijk ook nog wat hengels op Marktplaats uitstaan...
Ik wacht nog even 1-2 dagen af als je het niet erg vind.
pi_84611118
Nou eigenlijk wel ;)

Ben morgen namelijk nog in Den Bosch en daarna voorlopig even niet meer...

Dus mijn bod staat tot morgen 17.00 uur, anders wordt het een te duur ritje en kan ik voor dat geld beter een nieuwe kopen met garantie aangezien ze nog al eens een keer stuk gaan.
pi_84625273
HellRaver komt vanavond kijken! Dus onder voorbehoud verkocht aan HellRaver!
pi_84637998
Verkocht aan HellRaver. Succes ermee, en er kan een slotje op!
pi_84643270
oke :)
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')