quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ben vandaag ook even geweest en de score hier was hetzelfde broekjehet zomerhoedje in t wit en een jurkje met groene bloemekesdingetjes. Superleuk
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef bodpa09 het volgende:
Wolf en M hebben dezelfde zwemboek! Die blauwe that is!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:32 schreef Sorbootje het volgende:
dat hoedje heb ik ook gekocht. Eigenlijk moeten we naast elkaar in het gras zetten en dan 's avonds kijken of we wel de goede mee naar huis hebben genomen
Dat broekje heb ik in de jongensvariant, precies hetzelfde motiefje!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:29 schreef huuphuup het volgende:
t broekje waar k het over had. Ik zie haar al helemaal zitten in de zomer in t gras, met die dikke spekbeentjes zo eronderen dan zo'n pamperkontje
![]()
wit tshirtje erop.
en een jurks en zomerhoedje
Oh, ik had er nog wel 3 hele leuke zomersetjes vandaan, maar smaken verschillen natuurlijk. Ik had een ruitjesbloesje voor de sjiek met een bijkleurend short eronder, een groen/wit geblokt broekje met daarop een groen shirtje met een scootertje erop, en een setje van broekje en hemdje met allemaal haaitjes eropquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:37 schreef oeke het volgende:Net ook naar de Wibra geweest. Maar niks gekocht. Nouja, een slaapzak. Ik vond alle meisjeskleren leuk. en alle jongenskleren stom. Stomme cijfers en letters en ruitjesbloezen en saaie spijkerbroeken.
![]()
Dus. Ik moet een meisje.
Maar ik zag op de markt hele toffe witte stof bedrukt met tattoo's Echt heel leuk. Dus die ga ik morgen halen en een bloesje met korte mouwtjes van naaien.
Oh wat leuk! dat gaan twee stoere jochies worden, laat die zomer maar komenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef bodpa09 het volgende:
Wolf en M hebben dezelfde zwemboek! Die blauwe that is!
quote:
Op vrijwel ieder jongetjesding schijnen grote cijfers op de achterkant te moeten staan, zo stom!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:49 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
@ oeke,
Ik vind jongenskleding met cijfers en letters en weet ik wat voor nietszeggende opdrukken ook niksHeb ik altijd vermeden.
het is inderdaad veel makkelijker zoeken voor een meisje merk ik nu.
nee hoor!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:02 schreef bodpa09 het volgende:
Sorry da'k 'em sloot Huup!
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de andere jongensmamma's. Lastig om wat leuks of aparts te vinden. Ik heb nu wel twee lipfish shirtjes gescoord op marktplaats, ben er zoop.
Wat is dat nou voor slecht argument!?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha idd
![]()
en dat bloesje heb ik ook mee in mn handen gestaan geloof ik, in t blauw, maar uiteindelijk toch maar terug gehangen omdat ze al best wat bloesjes in die maat heeft.
Ja, idioot heh.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef Sorbootje het volgende:
(zo heb ik een collega die een shirt heeft waar op staat: Play here, no commitment, in kleine lettertjes.... hij had geen flauw idee dat dat op zijn buik stond.. toch leuk voor zijn vrouw)
oh daar heb ik ook weinig mee eigenlijk. Dat soort dingen sla ik ook altijd over haha.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap ook niet bij de zeeman dan is het kleding voor redelijk grote kinderen en staan er de zelfde beertjes op als bij de pasgeborene dat vind ik dan weer een beetje![]()
Ik heb gewoon iets tegen beertjes denk ik
Ik ben ook tegen beertjes! Zag ik laatst een grappig shirtje met een ouderwets vliegtuigje erop, kijk ik nog wat beter; zit er een beer achter het stuurquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap ook niet bij de zeeman dan is het kleding voor redelijk grote kinderen en staan er de zelfde beertjes op als bij de pasgeborene dat vind ik dan weer een beetje![]()
Ik heb gewoon iets tegen beertjes denk ik
Zelfs op de pyjama's staan boerderij dieren! Niet alles even leuk, overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ook iets tegen beren, al vind ik het wel weer tof dat ze Timothy Treadwell hebben opgegeten. *up*
De Hema is wel verzot op de boerderij, hè? De kleertjes zijn er een en al tractoren en boerderijdieren.
Ow, ik heb laatst uit mijn oude dozen nog een paar patroonbladen gehaald met kinderkleertjes en daar zaten ook leuke jongenspatronen bij! Als je nou naar de draagdoekmeet komt, kun je even kijken. Het is niet veel, maar wel leukquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:40 schreef oeke het volgende:
Grrrr. En dan zoek je gewoon een simpel patroon van een jongensbloesje, en het is echt niet alsof ik weinig naaitijdschriften heb, en dan zie je alleen maar schattige jurkjes en bloesjes met pofmouwen.![]()
Anyway, ik heb maar weer een patroon besteld.
Ja, de Hema houdt inderdaad van dat soort dingen. Het is in ieder geval stoerder dan beertjes.
Foto!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:24 schreef Poppejans het volgende:
Oja ik heb wel van de H&M eindelijk zo'n opa babypet
ik heb ook net weer een bestelling binnen met een aantal van die joggingbroekjes in verschillende kleuren. Heb genoeg shirtjes; dus kunnen nu weer leuk combinerenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom nooit in de H&M omdat er hier geen in de buurt zit, maar op de site zie ik altijd best leuke dingen staan, bijvoorbeeld effen joggingbroekjes en effen T-shirts. Het valt nog niet mee om elders effen kleding te vinden.
Joggingbroekjes hebben wij er ook meerdere van, inderdaad makkelijk te combineren en maar mijn idee zit het ook nog het allerlekkerst v die kleintjesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom nooit in de H&M omdat er hier geen in de buurt zit, maar op de site zie ik altijd best leuke dingen staan, bijvoorbeeld effen joggingbroekjes en effen T-shirts. Het valt nog niet mee om elders effen kleding te vinden.
quote:
Geweldig! Staat mooi bij z'n ogen.quote:
Ik heb een geweldige winkel ontdekt met retedure kleding. Ik word er zo gretig van, maar ik houd me in.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:29 schreef Stiemie het volgende:
Claudia online hebben ze veel effen kleertjes. Bijvoorbeeld bij Rainbowbabies, goodmoodkids, simply colors en little label. Vaak kan je alles laten bedrukken, maar ze verkopen de kleertjes ook gewoon zo.
oei, dan zou ik ook vooral niet naar deze winkel gaanquote:Op zondag 21 maart 2010 13:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige winkel ontdekt met retedure kleding. Ik word er zo gretig van, maar ik houd me in.
Ivan is vandaag in boerderijthema gekleed (maat 74, hij krijgt cellulitisbillen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh die jurkjesquote:Op zondag 21 maart 2010 14:11 schreef snoopy het volgende:
[..]
oei, dan zou ik ook vooral niet naar deze winkel gaan
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een geweldige winkel ontdekt met retedure kleding. Ik word er zo gretig van, maar ik houd me in.
quote:Op zondag 21 maart 2010 14:11 schreef snoopy het volgende:
oei, dan zou ik ook vooral niet naar deze winkel gaan
Ahh, da's gewoon zielig!quote:
baby verkleedpak, hij is wel geestig maar wel TE hoog verkleedkleren gehalte.quote:
en dat dan iedereen ko begint te meppen omdat er beestjes op m zittenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:10 schreef oeke het volgende:
Ja, die markt is volgens mij best groot. Ik dacht vandaag ook aan leuke jongensmaillotjes. In de Hema hebben ze zulke leuke meisjesmaillots. En voor jongens alleen grijs of wit.![]()
Maar ik heb vandaag wel een hele leuke aanwinst gedaan, namelijk een rompertje voor de zomer. Ik zie hem al rondscharrelen door het gras:
[ afbeelding ]
Close-up:
[ afbeelding ]
Morris heeft dat wolf-shirt in het grijsquote:Op zondag 21 maart 2010 17:23 schreef Poppejans het volgende:
Erg leuk Snoopy!!! Maar wel 10x zoveel (leuk) meisjesspul daar! Echt heel weinig v jongetjes
Hee dat shirt heeft Lars ook!quote:Op zondag 21 maart 2010 13:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan is vandaag in boerderijthema gekleed (maat 74, hij krijgt cellulitisbillen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ik ga het wel doen hoor, gewoon echt altijd heel goed insmeren, ook bij een klein beetje zon. En lekker met blote voetjes/open zachte sandaaltjesquote:Op maandag 22 maart 2010 16:35 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, wat lief dat je aan de jongensmama's hebt gedacht! We hebben het ook best zwaar met al die cijfers, teksten en beren.
Doe je een baby eigenlijk wel een korte broek aan? Ik vermijd dat zelf zoveel mogelijk i.v.m. verbranden.
ik was het wel van planquote:Op maandag 22 maart 2010 16:35 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, wat lief dat je aan de jongensmama's hebt gedacht! We hebben het ook best zwaar met al die cijfers, teksten en beren.
Doe je een baby eigenlijk wel een korte broek aan? Ik vermijd dat zelf zoveel mogelijk i.v.m. verbranden.
Ja, er is nog weinig overquote:Op maandag 22 maart 2010 16:02 schreef Twinkly het volgende:
Oh DPAM uitverkoop! Ik wil de volgende keer ook wel graag meedoenMaar ik zie dat de dingen die ik het leukste vond al weg zijn in zijn maat
(bv groen shirtje met beestjes en plantjes).
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht dat Hans Textiel een eufemisme was voor de Zeeman of Wibra. Het is gewoon een echte winkel?
quote:
sandaaltjesquote:Op maandag 22 maart 2010 16:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh ik ga het wel doen hoor, gewoon echt altijd heel goed insmeren, ook bij een klein beetje zon. En lekker met blote voetjes/open zachte sandaaltjes
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had het kunnen weten. Op de foto hangen de kleertjes netjes en overzichtelijk terwijl het bij de Zeeman en Wibra ordinair graaien in bakken is naar kledingstukken die wel in de folder staan maar allang niet meer aanwezig zijn.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
bertus ten hoor is ook leuk, en tuunte!
nee krantje is niet zo boeiend, op de website staat ook niet zo veel. Jammer eigk want ze hebben best een hoop.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet zo van polo's. In het krantje van Hans Textiel staat trouwens niets leuks.
Nee, en zelfs niet als ze streepjes hebben! Ik ben allergisch voor die kraagjes (overdrachtelijk dan, hè?). Ik heb zelf een heel leuk wit-rood zomerjurkje met bloemen maar dat draag ik bijna nooit omdat het kraagjes heeft. Kraagjes horen op overhemden en bloesjes.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:52 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ook niet als ze maar iets van 3 euro ofzo zijn?![]()
[ afbeelding ]
oh ik zou dat zowel mijn ouders als mn schoonouders echt niet in dank afnemenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan had vandaag ineens andere kleren aan toen we hem ophaalden bij m'n schoonouders. Ik vroeg me af of hij gepoept had (hij had al een paar dagen geen poepluier gehad). Maar nee, m'n schoonmoeder vond z'n outfit gewoon niet leuk genoeg!Ik vind dat geweldig van d'r.
Haha, ik vond het ook al zo meegaand van Claudia.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik zou dat zowel mijn ouders als mn schoonouders echt niet in dank afnemen![]()
Ditquote:Op maandag 22 maart 2010 21:03 schreef Meimeltje het volgende:
Zou mijn moeder of schoonmoeder ook niet moeten doen hoor! In ieder geval niet om de reden dat ze de kleertjes niet mooi vond! Het is mijn kind, dus mijn smaak qua kleding
Waar de drukkertjes op moeten, is denim, gevoerd met een bloemetjeskatoenen lapje. Op zich dus stevig genoeg, zou ik denken? Ik doe liever drukkers, want die zijn praktischer en ik vind knoopsgaten maken zo'n ellendequote:Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef oeke het volgende:
En die naai-drukkertjes, Miss? Op zijn zijn die inslaan-drukkertjes best goed, als de stof waar je ze inslaat maar stevig is. Anders trek je die eruit als je het drukkertje opentrekt. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dus anders misschien een stukje vlieseline ertussen strijken of een stukje extra katoen ertussen doen.
Ik ben benieuwd!
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef bodpa09 het volgende:
Yup, na maat 74 gaat t groeien een stuk minder rap. Bij ons tenminste. Lastig hoor, ik ben zo gewend om regelmatig nieuwe kleren te scoren, ik kan hem wel langer kijken momenteel.
ja nee ze zit ook nog lang niet in 86 hoor!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef Meimeltje het volgende:
Amélie is dan best wel groot of niet? Kyllian zat pas bij ongeveer 15 maanden in maat 86. Bij een half jaar ging hij naar 74.
oh das wel een goeie ja, ga k maar even mailen ofzo.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef Meimeltje het volgende:
Lastig Huup, kun je daar niet informeren wat de lengte is van het jurkje in maat 74-80?? Misschien weet je dan welke maat het jurkje is die je nu hebt. 86-92 lijkt me dan ook wel erg groot (als ze normaal vallen).
Bij boys 0-2jr en dan klikken op ''Sets'' en dan "Running set''quote:Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans ik kan dat eerste setje dat je postte niet vinden op de DPAM site, wat stoer! me wants!
ik denk ergens in september al ofzoquote:Op maandag 22 maart 2010 22:02 schreef oeke het volgende:
Maar nu raak ik ook in verwarring. Ko heeft nu 74 en ik ben zomerblousjes aan het naaien maat 80. Maar misschien duurt dat dus nog erg lang voor hij het aan kan.
Wanneer ging Elin dan in maat 74, KD?
Ojee. Nou ja, als het ruim zit is het ook leuk!quote:
Huup; ik heb ook net weer een bestelling van Goodmoodkid binnen en ook de jurkjes, zowel in 62-68 als in 74-80 besteld. maar Evie past ook nu al in 62-68. En die is denk ik rond de 60 cm en 6 kg...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nee ze zit ook nog lang niet in 86 hoor!![]()
dat bedoelde ik ook juist te zeggen eigenlijk, beetje chaotische post haha. Ik heb haar vanmorgen opgemeten ze is nu 70 of 71 cm. Dus ze gaat van t meeste nu echt naar 74 toe. Maar daarom twijfel ik dus over die maat.
Vorige keer had ik 2 jurkjes in dezelfde maat besteld. 1 was wel de 62-68 die ik besteld had, in de ander zat geen maatje en die was duidelijk groter. Als ik op de site kijk dan is de volgende maat 74-80 al, maar dat 'grotere jurkje' zeg maar wordt nu alweer te kort, dus het lijkt me dan geen 74-80 toch?
Maar hm. Als het wel die maat is dan hoef ik hem niet bestellen ook want dan gaat ze daar snel uit.
Bedoel je dat roze name it jasje met die stippen? Die valt normaal. Eerder iets ruimer dan kleiner. Het is zeg maar een soort dun gevoerde zomerjas. Niet alleen zo'n dun regenjasje met voering, maar net wat dikker. Linde draagt 'm nu al als de zon schijntquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:20 schreef mrien het volgende:
Stiemie, dat leuke jasje van pas, is diie dik of dun (zomer of winter) en hoe valt hij qua maat?
Ja die bedoel ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:12 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Bedoel je dat roze name it jasje met die stippen? Die valt normaal. Eerder iets ruimer dan kleiner. Het is zeg maar een soort dun gevoerde zomerjas. Niet alleen zo'n dun regenjasje met voering, maar net wat dikker. Linde draagt 'm nu al als de zon schijnt
Hoe lang zijn z'n voeten? Ivan zit nog in Hema-slofjes maat 50-56.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb bobuxjes gekocht voor Niels in maat S, ze zijn vandaag aangekomen en... ze zijn al bijna te klein!! Het kind heeft zulke grote voeten!
klinkt leuk, waar, hoe en wat?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:32 schreef mrien het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik
Kwam hem nu ergens tegen en niet zo duur
Maar ze heeft al een zomerjas..hoopte eigenlijk meer richting de winter
nou echt dan, want Lars draagt nu ook nog bobuxjes maat S en dat gaat nog wel ffquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb bobuxjes gekocht voor Niels in maat S, ze zijn vandaag aangekomen en... ze zijn al bijna te klein!! Het kind heeft zulke grote voeten!
Aha! Dankje! Ik ga het zo proberen, hij ligt nu te slapen. Ik heb ze via de website bobux.nl besteld en ze hebben verder geen uitleg gegeven. Ik vond de service trouwens niet zo goed, het duurde bijna 2 weken voor ik de slofjes kreeg, het emailcontact ging heel traag en ze waren mijn overschrijving kwijtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja wel met sokjes.![]()
Hebben ze je geen instructies gegeven hoe je ze aan moet doen?![]()
Je moet de (oh god hoe ga ik dit uitleggen) flap wat aan de hak zit helemaal omvouwen, vervolgens het voetje erin schuiven(de teentjes erin eigenlijk) en dan de flap terugvouwen om het hakje heen.
ze houden ook vaak de teentjes gekromd, krijg ze dan maar eens aan.![]()
Als het nog niet lukt maak ik wel ff foto's.
Ik vind van welquote:Op maandag 22 maart 2010 22:25 schreef oeke het volgende:
Kan dat eigenlijk, een pofbroekje voor jongens?
Nee het is echt een zomerjas. Een erg lekker jasje en name it is niet duur. Volgens mij was ik een euro of 23 kwijtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:32 schreef mrien het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik
Kwam hem nu ergens tegen en niet zo duur
Maar ze heeft al een zomerjas..hoopte eigenlijk meer richting de winter
kopenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:57 schreef lily het volgende:
op die Billie Boo site staat een jurkje in maat 0 - 6/8 maanden
wat moet ik daarmee? weet iemand dat?
oh zo kun je het ook lezen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef lily het volgende:
en die 0?
oh wacht ff
maat 0 = 6 tot 8 maanden
![]()
toch staat het er raar
maat: 0-6/8
Jij supermama! Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
bobux slofjes aantrekken:
Omvouwen:
[ afbeelding ]
aantrekken
[ afbeelding ]
dan flapje terugvouwen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef harley het volgende:
Wij zijn gewoon een erg motorminded familie.
(tis niet voor niets mijn echte voornaam)
Jaaaaa oh die zou ik ook zo kopen als zoiets bestondquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef harley het volgende:
Ben alleen nog steeds op zoek naar "legerkistjes" of iets in die stijl/model maar nergens te vinden helaas
Ja allemaal nep en klotekwaliteit. Alles van hierboven is dus ook allemaal licensed spul. Alleen de slaapzak heb ik mijn twijfels bij de echtheid de rest allemaal niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
![]()
USA dingen laten overkomen is inderdaad vaak irritant, heb geen creditcard dus dan gaat het al vaak helemaal niet helaas.
Vorig jaar op de Harley dag in Arnhem stond er ook wel een kraam met baby/kinderkleding maar vond ik echt 3x niks
oooooh die moet ik ook! Waar heb je die vandaan?? Ik heb me rot gegoogled deze week nog, maar NL alleen maar vanaf mt 30 ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef p_iglet het volgende:
Legerkistjes weet ik niet, maar Pepijn heeft wel Dr Martens in maatje 23 en 24...
[ afbeelding ]
Jammer dat daar nog maar zo weinig op staat, die 2 leuke paren die jij hebt staan daar niet op.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:10 schreef p_iglet het volgende:
engeland
http://www.designer-kids.co.uk/
ik heb ze hier vandaan, alleen zie ik daar dus staan dat ze niet meer gemaakt worden![]()
Ik geloof dat ik nog even een voorraadje in iets grotere maatjes ga bestellen...
dat wordt dan nog even flink googlen, want die website waar ik ze dus vandaan heb heeft nauwelijks meer wat...
Ja, die vind ik allerleukst! Op deze link zijn ze nog wel in het klein te krijgen (al zeggen die UK 1,2,3 maten me helemaal niks..)quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:22 schreef p_iglet het volgende:
Hier hebben ze ook nog kindermaatjes
http://www.splooshshoes.co.uk
die met radiootjes
Ik kan altijd goed slagen bij s.Oliverquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:16 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft zomerkleertjes nodig![]()
Maar ik kan niets leuks vinden
Iemand nog tips voor jongenskleertjes zonder jongensachtigeprint zeg maar? Print mag wel hoor, maar niet met cijfers of een scooter ofzo, en ook geen beertjes. En jumpsuitjes met korte mouwen die niet zo prijzig zijn? Ik vind GMK leuk, maar ik ben bang dat hij er te breed voor is
![]()
De Hans Textiel in de stad heeft iig totaal niks (vind ik dan), wat een flutwinkel!quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:16 schreef Twinkly het volgende:
Iemand nog tips voor jongenskleertjes zonder jongensachtigeprint zeg maar? Print mag wel hoor, maar niet met cijfers of een scooter ofzo, en ook geen beertjes. En jumpsuitjes met korte mouwen die niet zo prijzig zijn? Ik vind GMK leuk, maar ik ben bang dat hij er te breed voor is
![]()
Ik heb net bij de Hema een leuke jumpsuit gekocht van een dunne stof en met korte mouwen. Het is wit met gele randen en er staan konijntjes of zo op. Ik kan het niet op de site vinden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:16 schreef Twinkly het volgende:
![]()
Die hebben we hier ook! Vriendin van me had hm naar me opgestuurd omdat haar zoontje hm niet paste. Hij schijnt vrij smal te vallen en ze heeft een stevig kindje. Hoop maar dat Dyon dan slank blijf haha.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb net bij de Hema een leuke jumpsuit gekocht van een dunne stof en met korte mouwen. Het is wit met gele randen en er staan konijntjes of zo op. Ik kan het niet op de site vinden.
En ik heb dit bloesje gekocht (ik weet niet of het hem leuk zal staan, maarja):
[ afbeelding ]
Dat wordt hier niks, want Ivan is momenteel behoorlijk in de breedte aan het groeien.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:18 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Die hebben we hier ook! Vriendin van me had hm naar me opgestuurd omdat haar zoontje hm niet paste. Hij schijnt vrij smal te vallen en ze heeft een stevig kindje. Hoop maar dat Dyon dan slank blijf haha.
Maar Niels houdt zo van Nijntje!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:23 schreef Twinkly het volgende:
En dat jumpsuitje vond ik maar niks, ik houd niet van geel.
Heeft ie mooi pechquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar Niels houdt zo van Nijntje!
Ik slaagde voor mijn dame of bij de h&m of bij Name-it voor goed passende rompertjes wickie, ik hoop dat je daar iets aan hebtquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:51 schreef wickie het volgende:
Even een rompertjes kwestie. Mette is behoorlijk smal en is in de lengte echt een 62. Alles gaat goed, behalve de rompertjes.. Hema doet alleen nog maar aan dubbelmaten en in 62/68 zwemt ze maar de 50/56 is te klein. Of bepaalde rompertjes van de Hema zijn weer veelste breed. Bij de hennes is maat 62 onderhand elke keer uitverkocht als ik daar kom.
Rompertjes die perfect paste waren die van Nanoou, maar beetje nog al duur.
Dus tips voor plekken waar smallere rompertjes te krijgen zijn die niet veelste duur zijn?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef RockabeIIa het volgende:
maatje 74![]()
[ link | afbeelding ]
kon...niet...laten...liggen...
Petit Bateau rompertjes zijn smal en heel fijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:51 schreef wickie het volgende:
Even een rompertjes kwestie. Mette is behoorlijk smal en is in de lengte echt een 62. Alles gaat goed, behalve de rompertjes.. Hema doet alleen nog maar aan dubbelmaten en in 62/68 zwemt ze maar de 50/56 is te klein. Of bepaalde rompertjes van de Hema zijn weer veelste breed. Bij de hennes is maat 62 onderhand elke keer uitverkocht als ik daar kom.
Rompertjes die perfect paste waren die van Nanoou, maar beetje nog al duur.
Dus tips voor plekken waar smallere rompertjes te krijgen zijn die niet veelste duur zijn?
De vraag is waarom je je geregistreerd hebt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:02 schreef roosjeroosje het volgende:
Ik heb me toch geregistreerd ?
Doe ik iets verkeerd ?
Ja die zijn smal. Prénatal heeft dacht ik ook de enkele maten. Ik weet alleen niet zo goed of de rompers smal uitvallen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Petit Bateau rompertjes zijn smal en heel fijnIk heb er nog een paar op zolder liggen, wil ik eens kijken welke maat?
je bent best welkom hier hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:57 schreef roosjeroosje het volgende:
Omdat ik dit forum al een tijdje volg en nu iets wilde vragen. Dus werd het tijd dat ik me eens ging aanmelden. Maar krijg nog niet echt het idee dat ik erg welkom ben hier
dit is het antwoord op mijn mail naar Billie Booquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh zo kun je het ook lezen.
Ik bedoelde eigenlijk dat het voor mij las als maat vanaf 0 maanden tot 6 tot 8 maanden. Zeg maar eh, dat grotere kindjes er tot 6 maanden in kunnen en tengere kindjes tot 8 maanden ofzo?
oh! haha, goed gegoktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:55 schreef lily het volgende:
[..]
dit is het antwoord op mijn mail naar Billie Boo
maat: 0-6/8 is dus wat jij hierboven zegt
Hee hebben ze m nu ook zonder lange mouwquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef RockabeIIa het volgende:
maatje 74![]()
[ link | afbeelding ]
kon...niet...laten...liggen...
Ow wat een leuk blousje!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ik heb dit bloesje gekocht (ik ben er nog niet over uit of ik bloesjes en ruitjes leuk vind, maar dat merk ik gauw genoeg):
[ afbeelding ]
Staat 'm vet stoer!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Hee hebben ze m nu ook zonder lange mouw
Maatje 62(niet op die uberhoppe sloffen letten
![]()
[ afbeelding ]
Ik blijf er ook bij dat ik ieder kledingstuk van de Hema klein vind vallenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb rompertjes van de H&M in maat 74 en die zitten weer fantastisch. Dat geldt ook voor een paar rompers van de Prenatal.
Zelfs van de zeer rekbare Hema-rompers vind ik het nu al zielig om hem die aan te doen. Ze trekken zo in het kruis.
H&M?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weten jullie misschien waar je smalle broeken kunt kopen? Tyler heeft een minikontje en veel broeken zijn daarom veel te wijd rond zijn middel.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Hema vind ik juist niet, ik heb zelf een stevige knul die van de Hema alles wel aan kan. Name it is weer wel aardig strak.
Leuk pakje zeg, schattig!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn moeder gaat trouwen. Er is nog geen datum bekend maar ik ben nu al over een outfit voor Ivan aan het nadenken.![]()
Het pakje van de Hema waar ik het over had (wit met blauwe konijntjes en gele randen) staat Ivan zó leuk! Ik ben ermee in m'n nopjes. Helaas past maat 68 nog maar net en zal het de zomer dus niet halen.
-Edit- Wacht, ik heb er wel een foto van:
[ afbeelding ]
Hema-rompertjes 74-80 zijn nog wat groot.![]()
Ja dat realiseerde ik me pas toen ik mijn eigen foto's zag. Met zo'n kasteeltje toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:44 schreef tessie het volgende:
OOhh Sserpente, dat jurkje is echt leuk!! Ik zou het haast vast gaan kopen, want wie weet krijg ik wel een meisje
Sorbo, die is echt leuk! Graeme zn eerste pakje was ook van GMK in die kleurtjes trouwens
hahaaaa echt enorm... en nu zie ik dat dat grappige hartjesjasje ook nog in de aanbieding is...quote:
die heeft Leah dus ook alquote:
Woah! Die wil Niels ook! Maar ik vraag me wel af of ze niet wat te zwaar zijn voor kinderen? Ik vind die van mij best zwaarquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef harley het volgende:
Terugkomend op de Dr Martens.
Ik heb ze gevonden in nederland voor een 4 tientjes en 5 euro verzendkosten!
Nog niet echt cheap maar goedkoper als ze op maat laten maken denk ik zo
ik heb ze gevonden bij www.kindrstappers.nl
wel vanaf maat 24 maar mijn setje (in maat 25, hij groeit er maar in) is vandaag verzonden hoop ze morgen te hebben :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vind Wolf zoekt Roodkapje anders ook wel erg lollig Poppejans! Foto komt toch nog he?
lalaaalaaaa word er hebberig van... vind die andere jurkjes ook leuk..quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:24 schreef miss_sly het volgende:
Maat 24, hoe oud zijn ze dan al? Ze zijn erg mooi, maar ik ga echt niet al een jaar of langer vooruit kopen
Ik heb wel nog wat dingetjes bij H&M besteld. Kon het toch niet laten en heb van dat blauwe jurkje toch ook het gele exemplaar besteld. En het donkerblauwe jeans jumpsuitje met spaghettibandjesen de pyjamaatjes met lieveheersbeestjes!
Meisjeskleren zijn zoooo leuk
Aah, okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |