abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79261260
vorige keer:
Het kinderkleertjestopic deel 5

Een paar leuke kinderkleding-merken:

Benetton
C&A
Esprit
H&M
Hema
Jottum
Name-it
Noppies
Mexx
Mim-pi
V&D
WEZara

Wat heb jij gekocht voor je kleintje of wat staat er op het verlanglijstje?

Disclaimer: Voor de schoentjes bestaat een apart topic: De allerleukste kinderschoenen deel 6.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79261302
laatste twee posts:
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ben vandaag ook even geweest en de score hier was hetzelfde broekje het zomerhoedje in t wit en een jurkje met groene bloemekesdingetjes. Superleuk
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef bodpa09 het volgende:
Wolf en M hebben dezelfde zwemboek! Die blauwe that is!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79261575
t broekje waar k het over had. Ik zie haar al helemaal zitten in de zomer in t gras, met die dikke spekbeentjes zo eronder en dan zo'n pamperkontje wit tshirtje erop.

voorkant

achterkant

en een jurks en zomerhoedje

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79261622
Dat broekje is echt lief hè? En het bloesje in die stof heeft ze ook.. ook zo lief!
pi_79261671
dat hoedje heb ik ook gekocht. Eigenlijk moeten we naast elkaar in het gras zetten en dan 's avonds kijken of we wel de goede mee naar huis hebben genomen
pi_79261756
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:32 schreef Sorbootje het volgende:
dat hoedje heb ik ook gekocht. Eigenlijk moeten we naast elkaar in het gras zetten en dan 's avonds kijken of we wel de goede mee naar huis hebben genomen
hahaha idd

en dat bloesje heb ik ook mee in mn handen gestaan geloof ik, in t blauw, maar uiteindelijk toch maar terug gehangen omdat ze al best wat bloesjes in die maat heeft.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79261871
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:29 schreef huuphuup het volgende:
t broekje waar k het over had. Ik zie haar al helemaal zitten in de zomer in t gras, met die dikke spekbeentjes zo eronder en dan zo'n pamperkontje wit tshirtje erop.

en een jurks en zomerhoedje

Dat broekje heb ik in de jongensvariant, precies hetzelfde motiefje!
en ooohw dat hoedje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79261891
Net ook naar de Wibra geweest. Maar niks gekocht. Nouja, een slaapzak. Ik vond alle meisjeskleren leuk. en alle jongenskleren stom. Stomme cijfers en letters en ruitjesbloezen en saaie spijkerbroeken.

Dus. Ik moet een meisje.

Maar ik zag op de markt hele toffe witte stof bedrukt met tattoo's Echt heel leuk. Dus die ga ik morgen halen en een bloesje met korte mouwtjes van naaien.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79262013
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:37 schreef oeke het volgende:
Net ook naar de Wibra geweest. Maar niks gekocht. Nouja, een slaapzak. Ik vond alle meisjeskleren leuk. en alle jongenskleren stom. Stomme cijfers en letters en ruitjesbloezen en saaie spijkerbroeken.

Dus. Ik moet een meisje.

Maar ik zag op de markt hele toffe witte stof bedrukt met tattoo's Echt heel leuk. Dus die ga ik morgen halen en een bloesje met korte mouwtjes van naaien.
Oh, ik had er nog wel 3 hele leuke zomersetjes vandaan, maar smaken verschillen natuurlijk. Ik had een ruitjesbloesje voor de sjiek met een bijkleurend short eronder, een groen/wit geblokt broekje met daarop een groen shirtje met een scootertje erop, en een setje van broekje en hemdje met allemaal haaitjes erop

Die stof klinkt superleuk zeg! (mijn man tatoeert)
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef bodpa09 het volgende:
Wolf en M hebben dezelfde zwemboek! Die blauwe that is!
Oh wat leuk! dat gaan twee stoere jochies worden, laat die zomer maar komen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79262081
ahw Oeke stom is dat hè?
Ik heb het op het moment bij de H&M maar dan met maten. Ik zie echt zoooveel leuke dingen in maten vanaf maat 86 maar echt niets naar mijn smaak in de kleinere maten stom. Muh.

Maar wel tof van het bloesje dat je gaat maken! Ben benieuwd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79262198
Ja Poppejans, meestal zijn we het weleens. Naar dat groene shirtje met scooter heb ik ook gekeken. Maar ik vond de print niet mooi genoeg.
En de short heb ik ook in handen gehad maar ik twijfelde teveel.

Huup, ik wil dat mijn kind nog klein blijft maar voor kleertjes zie ik ook uit naar maat 86. Vaak veel meer keus!
pi_79262306
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:40 schreef Poppejans het volgende:
(mijn man tatoeert)

@ oeke,
Ik vind jongenskleding met cijfers en letters en weet ik wat voor nietszeggende opdrukken ook niks Heb ik altijd vermeden.
Ik vind gelukkig altijd leuke kleding voor mijn zoons maar het is inderdaad veel makkelijker zoeken voor een meisje merk ik nu.
pi_79262424
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:49 schreef lily het volgende:

[..]

@ oeke,
Ik vind jongenskleding met cijfers en letters en weet ik wat voor nietszeggende opdrukken ook niks Heb ik altijd vermeden.
het is inderdaad veel makkelijker zoeken voor een meisje merk ik nu.
Op vrijwel ieder jongetjesding schijnen grote cijfers op de achterkant te moeten staan, zo stom!
Voor meisjes veel meer leuks maar ik slaag overal ook prima v een jongen, ga niet zomaar wat kopen waarvan ik denk ''mwah''
pi_79262734
Sorry da'k 'em sloot Huup!

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de andere jongensmamma's. Lastig om wat leuks of aparts te vinden. Ik heb nu wel twee lipfish shirtjes gescoord op marktplaats, ben er zo op.
pi_79262991
Het wordt voor jongens ook makkelijker naarmate ze ouder worden (lees de maten groter worden)
pi_79263887
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:02 schreef bodpa09 het volgende:
Sorry da'k 'em sloot Huup!

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de andere jongensmamma's. Lastig om wat leuks of aparts te vinden. Ik heb nu wel twee lipfish shirtjes gescoord op marktplaats, ben er zo op.
nee hoor! ik had hem dichtgegooid, anders gaat iedereen zitten wachten tot iemand anders em dichtdoet

Ik kan me dat ook goed voorstellen hoor van de jongenskleertjes.
Ik zie genoeg leuke dingen voor jongens, maar weinig zoals ik voor meisjes zie. Goedkoop zeg maar en van die dingen waar je zo tegenaan loopt, dat zie k niet zoveel voor jongetjes.
Jammer eigk want ik heb het idee dat er best een goeie markt is voor kleertjes zonder cijfers en letters enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79268004
Ja, die markt is volgens mij best groot. Ik dacht vandaag ook aan leuke jongensmaillotjes. In de Hema hebben ze zulke leuke meisjesmaillots. En voor jongens alleen grijs of wit.

Maar ik heb vandaag wel een hele leuke aanwinst gedaan, namelijk een rompertje voor de zomer. Ik zie hem al rondscharrelen door het gras:

Close-up:

Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 20:14:44 #18
5428 crew  miss_sly
pi_79268198
Aah, leuk oeke

en huup ook weer leuke spulletjes
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79268483
Oh die is leuk Oeke!,die had ik ook zo kunnen kopen.

Deze kwam hier vandaag aan de deur, had ik tegelijk met de Mei Tai besteld. Ik zie die paddestoelen-beentjes al uit de mei tai bungelen

pi_79268652
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha idd

en dat bloesje heb ik ook mee in mn handen gestaan geloof ik, in t blauw, maar uiteindelijk toch maar terug gehangen omdat ze al best wat bloesjes in die maat heeft.
Wat is dat nou voor slecht argument!?

Ik snap ook niks van die cijfers op jongensshirts. En die engelse teksten die helemaal nergens op slaan.

(zo heb ik een collega die een shirt heeft waar op staat: Play here, no commitment, in kleine lettertjes.... hij had geen flauw idee dat dat op zijn buik stond.. toch leuk voor zijn vrouw)
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:28:10 #21
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_79268924
Oeke, dat rompertje

Poppejans, wat een lief pakje

Ik krijg koopzin van jullie, bedankt
Niet mieten! Door gieten!
pi_79269274
Oeke dat rompertje! geniaal!
T zou alleen niets voor mij zijn geloof ik. Ik voorspel hysterische taferelen iedere keer als mn kind zich omdraait dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79269492
Leuke kleertjes Huup!

Wat een grappig rompertje Oeke.

Ik heb ook shopkriebels, maar wacht nog op de kinderbijslag. Iig zomerjasjes en tshirts, dunne broek, jurk, rok enz. En Tyler moet stoere kleertjes vind ik.
Zaterdag bij de speelgoedbeurs is de 2e hands kinderkledingwinkel ook open. Daar ook even kijken. Vind je soms veel leuks!
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:41:58 #24
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79269674
Oeke, dat rompertje is super! Haha, waar vind je nu zoiets?

Ik lees over shopkriebels... heeft dat soms ook met voorjaar te maken Ik twijfel nog of ik nu al zal kopen of zal wachten. De heren zitten in 74 en vraag me af of ik dan voor de zomer 74 of beter 80 kan aanschaffen. Verstand zegt wachten: maar ik zie al zoveel leuks Die wibradingen zijn cute mss nog maar eventjes langs... ik zag iemand iets zeggen over babyweken dat betekent dat er meer folders met babykleding aan zitten te komen?
pi_79269931
Haha, Huup, Ko heeft wasbare luiers dus die kan je dan zo lekker op zijn kontje kloppen.

Mikoxx, deze lag in de borstvoedingswinkel bij mij in de buurt. En het is maat 80, maar daar past Ko wel in van de zomer denk ik. Lange spijker heb ik.

Leuk die paddenstoelenbeentje, Poppejans.

Sorbo, die tekst. Maar ook elke keer als ik van die teksten op baby-kleertjes zie dan slaat het werkelijk nergens op. Blugh.

Leuk, Ingrid, ik houd ook van tweedehands snuffelen.
pi_79270123
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef Sorbootje het volgende:
(zo heb ik een collega die een shirt heeft waar op staat: Play here, no commitment, in kleine lettertjes.... hij had geen flauw idee dat dat op zijn buik stond.. toch leuk voor zijn vrouw)
Ja, idioot heh.
Ik vroeg ook eens aan een collega (van 42) wat er nu op zijn shirt stond...kijkt ie eens raar en zegt: weet ik veel
pi_79270333
Ik snap ook niet bij de zeeman dan is het kleding voor redelijk grote kinderen en staan er de zelfde beertjes op als bij de pasgeborene dat vind ik dan weer een beetje Ik heb gewoon iets tegen beertjes denk ik
pi_79270532
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap ook niet bij de zeeman dan is het kleding voor redelijk grote kinderen en staan er de zelfde beertjes op als bij de pasgeborene dat vind ik dan weer een beetje Ik heb gewoon iets tegen beertjes denk ik
oh daar heb ik ook weinig mee eigenlijk. Dat soort dingen sla ik ook altijd over haha.
Bij hans textiel zitten er ook wel eens dingen tussen waarvan ik denk eh? hm...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79271517
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben ook tegen beertjes! Zag ik laatst een grappig shirtje met een ouderwets vliegtuigje erop, kijk ik nog wat beter; zit er een beer achter het stuur
Wolf heeft echt niks met een beer erop, zelfs geen pyjama. Wel 1 gekregen shirtje, maar dat doe ik hem dus niet aan
pi_79272174
Ik heb ook iets tegen beren, al vind ik het wel weer tof dat ze Timothy Treadwell hebben opgegeten. *up*

De Hema is wel verzot op de boerderij, hè? De kleertjes zijn er een en al tractoren en boerderijdieren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79272738
Nee, beren vind ik ook niks (op kleding dan heh)
Ook geen Disney dingen ofzo

haha, Claudia, laatst nog gezien..Grizzly Man
pi_79272886
Grrrr. En dan zoek je gewoon een simpel patroon van een jongensbloesje, en het is echt niet alsof ik weinig naaitijdschriften heb, en dan zie je alleen maar schattige jurkjes en bloesjes met pofmouwen.
Anyway, ik heb maar weer een patroon besteld.

Ja, de Hema houdt inderdaad van dat soort dingen. Het is in ieder geval stoerder dan beertjes.
pi_79272888
Iemand enig idee waar je het merk Laxman's kunt kopen? Anna heeft daar een winterjas van (heeft mijn moeder gekocht op Mundial vorig jaar) en die is zo leuk. Nu wil ik meer kopen, maar nergens iets te vinden. Op marktplaats een donker iets, maar dat is het. Ik hoop niet dat ik nu op mundial moet gaan wachten, duurt zo lang.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_79273129
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ook iets tegen beren, al vind ik het wel weer tof dat ze Timothy Treadwell hebben opgegeten. *up*

De Hema is wel verzot op de boerderij, hè? De kleertjes zijn er een en al tractoren en boerderijdieren.
Zelfs op de pyjama's staan boerderij dieren! Niet alles even leuk, overdrijven is ook een vak
Ik heb er een rompertje van gekocht en een polo met lange mouw, vond ze wel grappig.
Maar de Jip shirtjes vind ik nog veel leuker, Wolf heeft deze twee varianten

pi_79290270
Oeke die romper is echt tof. Zo eentje zou ik ook kopen voor de hoogzomer. Moet je alleen de mieren volgen als je kleintje door het gras kruipt of loopt.

Wij hebben veel leuke kleding geleend van vrienden vooral veel jongensblousjes. Wit of blauw met een of twee kleurige strepen. Die vind ik wel erg leuk en staat zowel vlot als ook sjiek. Alleen heel veel van die kleding komt uit America. Of je moet naar Baby Gap in Duitsland misschien hebben zij daar ook dezelfde soort kleertjes als bij Baby Gap in Amerika.

Jip en Janneke vind ik leuk.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_79293800
Ik vind het zo stom dat die teksten op de Jipshirtjes in het engels zijn. Jip en Janneke zijn toch oerhollands, evenals de Hema. Waarom? Maar ik ben echt een zeikerd wat betreft teksten (en de eerder genoemde cijfers en letters. En beren, huu). Verder vind ik ze wel heel leuk trouwens.
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 14:25:18 #37
5428 crew  miss_sly
pi_79294999
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:40 schreef oeke het volgende:
Grrrr. En dan zoek je gewoon een simpel patroon van een jongensbloesje, en het is echt niet alsof ik weinig naaitijdschriften heb, en dan zie je alleen maar schattige jurkjes en bloesjes met pofmouwen.
Anyway, ik heb maar weer een patroon besteld.

Ja, de Hema houdt inderdaad van dat soort dingen. Het is in ieder geval stoerder dan beertjes.
Ow, ik heb laatst uit mijn oude dozen nog een paar patroonbladen gehaald met kinderkleertjes en daar zaten ook leuke jongenspatronen bij! Als je nou naar de draagdoekmeet komt, kun je even kijken. Het is niet veel, maar wel leuk
pi_79295179
Geen beren hier. Lelijke beesten! Konijnen mogen wel, maar geen Nijntje op kleren aub. En alleen stoer graag. We hebben nu alleen een hond en een konijn op een shirt van lipfish, maar daar wil je er ook geen 10 van, veel te duur.
Ik heb net heel goed geslaagd voor rompers bij de hema, lekker basic, blauw met wit en dan 5 voor een tientje. Maar heb wel tig winkels afgelopen voor een mooi dun, niet gevoerd broekje in 68. Uiteindelijk gevonden bij de outlet (waar anders, vraag ik me wel eens af).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:08:22 #39
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79335859
Niet echt kleertjes maar schoentjes.

Nika wordt in juni 2 jaar, ze loopt goed alleen heeft ze erg kleine voetjes, maar 17.
Nou is het best lastig om goede en leuke schoentjes te kopen die niet meer zo enorm babyachtig zijn.
Weten jullie nog leuke merken?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_79366195
Ik vind het boerderijthema van de Hema trouwens ook wel leuk. Ik kom van het platteland, hè? Met Jip en Janneke heb ik weer niet zoveel.

Ivan zit nu in maat 68 en bij sommige dingen al in maat 74. In wat voor maat zou ik zomerkleertjes voor hem kunnen kopen denken jullie? Ik heb geen idee hoe rap dat gaat.

Na een tip van Oeke ben ik op zoek naar een zonnehoedje voor jongens. Dat valt nog niet mee! Ik wil geen grappig zonnehoedje maar een normale. Dit hoedje vind ik wel leuk:

[ Bericht 12% gewijzigd door Claudia_x op 20-03-2010 10:33:21 ]
pi_79366272

pi_79366887
Voor de liefhebber: de V&D heeft leren babyslofjes die veel goedkoper zijn dan bij de Hema (10 euro in plaats van 17 euro). Volgens mij zijn het precies dezelfde:

pi_79367053
Ik ga vrolijk door met mijn monoloog.

Leuk hoedje bij de H&M:

pi_79367138
Leuke hoedjes bij DPAM natuurlijk. Maar ja wel hoge verzendkosten...
Die wij deze zomer hebben gebruikt kwam van de prenatal. Ook zo'n visserspetje.
pi_79367322
Oeh, die slofjes zien er idd precies hetzelfde uit! Wel jammer van de jongetjeskleur, ik hou niet zo van die kleur blauw. Hema heeft dan wel weer donkergrijze erbij (niet dat ik daarvoor dan echt 7 euro meer zou neertellen)
Wolf past nog in zn leren Wibraslofjes van 2,99

Haha die vissershoedjes zijn echt schetig Ik heb zo'n bandana doekje voor van de zomer wat ik om zn hoofd kan knopen, met mexicaanse schedeltjes erop van de H&M.
H&M heeft ook wel van die hoedjes die jij zoekt al wisselt het assortiment wel

Oja ik heb wel van de H&M eindelijk zo'n opa babypet
pi_79367392
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:24 schreef Poppejans het volgende:

Oja ik heb wel van de H&M eindelijk zo'n opa babypet
Foto!
pi_79367433
Ik kom nooit in de H&M omdat er hier geen in de buurt zit, maar op de site zie ik altijd best leuke dingen staan, bijvoorbeeld effen joggingbroekjes en effen T-shirts. Het valt nog niet mee om elders effen kleding te vinden.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 11:36:05 #48
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79367556
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom nooit in de H&M omdat er hier geen in de buurt zit, maar op de site zie ik altijd best leuke dingen staan, bijvoorbeeld effen joggingbroekjes en effen T-shirts. Het valt nog niet mee om elders effen kleding te vinden.
ik heb ook net weer een bestelling binnen met een aantal van die joggingbroekjes in verschillende kleuren. Heb genoeg shirtjes; dus kunnen nu weer leuk combineren
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79367641
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
Joggingbroekjes hebben wij er ook meerdere van, inderdaad makkelijk te combineren en maar mijn idee zit het ook nog het allerlekkerst v die kleintjes

Ik zal vandaag een foto maken van Wolf met de opapet! Hij slaapt nu.
Zn hoofd moet er nog wel even ingroeien hoor, het ging op kledingmaat en de kleinste die er nog hing was een 74
Echt een geweldige pet die ik al eeuwen zocht
pi_79368781
Claudia online hebben ze veel effen kleertjes. Bijvoorbeeld bij Rainbowbabies, goodmoodkids, simply colors en little label. Vaak kan je alles laten bedrukken, maar ze verkopen de kleertjes ook gewoon zo.

Zelf heb ik ook niks met beren. Helaas mijn moeder wel dus ik ontvang nog wel eens iets berigs

Verder koop ik veel bij hennes en hema. O ja en tweedehands vind ik ook erg leuk

Wat ik ook leuk vind is een heel simpel shirtje kopen en daar dan zelf iets leuks mee doen, maard at is bij meisjes dan natuurlijk weer makkelijker dan bij jongens.
pi_79369185
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Foto!
pi_79371865
Ahhhww Wolf met opa-pet! Nu heb ik eigenlijk spijt dat ik er niet toch ook eentje heb gekocht voor Graeme.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 20 maart 2010 @ 16:38:35 #53
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79376244
Claudia, ik deel je zoektocht hoor. Ik ben ook al een tijdje op zoek, maar ik dacht: het is nog geen zomer, dat zal nog komen. Jij hebt toch een aantal leuke gevonden!

Wolf, stoere vent!
pi_79401800
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:42 schreef Poppejans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geweldig! Staat mooi bij z'n ogen.

Mijn opa had inderdaad ook zo'n pet.
pi_79401882
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:29 schreef Stiemie het volgende:
Claudia online hebben ze veel effen kleertjes. Bijvoorbeeld bij Rainbowbabies, goodmoodkids, simply colors en little label. Vaak kan je alles laten bedrukken, maar ze verkopen de kleertjes ook gewoon zo.
Ik heb een geweldige winkel ontdekt met retedure kleding. Ik word er zo gretig van, maar ik houd me in.

Ivan is vandaag in boerderijthema gekleed (maat 74, hij krijgt cellulitisbillen ):

zondag 21 maart 2010 @ 13:22:06 #56
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79402388
Leuk shirt Claudia

En die opapet! Geweldug!

Ik heb wat leuke hoedjes voor de zomer voor mevrouw. Helaas, Beisan wil niets op haar hoofd, wel om haar nek, kettingen, en vanmorgen mijn onderbroek
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_79404150
quote:
Op zondag 21 maart 2010 13:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb een geweldige winkel ontdekt met retedure kleding. Ik word er zo gretig van, maar ik houd me in.

Ivan is vandaag in boerderijthema gekleed (maat 74, hij krijgt cellulitisbillen ):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
oei, dan zou ik ook vooral niet naar deze winkel gaan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_79404552
Leuke set Claudia.

Wij hadden vorig jaar in Duitsland bij Baby-Walz zo een soort hoedje gekocht. De onze was dan in blauw/groen met streepjes. Belangrijkste vond ik dat het een luchtige zomer stof was. De randen schermden voor de zon af maar vond ik leuker dan een pet aan de voorkant. Het hoedje had ook van die flappen die over de oren komen te zitten. Zo kan je kind daar ook geen zonnebrand oplopen. Vanuit Nederland kun je het via internet bestellen.

Als ik een meisje had had ik deze gekocht.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_79404562
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:11 schreef snoopy het volgende:

[..]

Oeh die jurkjes

en deze

he, deze past wel goed bij mijn zoon

site van Claudia laden bij mij helemaal geen kleertjes, andere spullies zijn wel Ik zie wel aan de merken dat het vast erg leuke kleertjes zijn, KikKid heeft vaak leuke dingen!

En leuk dat boerderijsetje voor Ivan! (Ik vind Hema klein vallen, dus mt74 is zo gek nog niet hoor, Wolf draagt Hema spul 68 terwijl hij echt geen groot/flink kind is)
Wolf heeft uit die collectie zo'n wit polootje met blauw kraagje en blauwe boerderijdiertjes erop
  zondag 21 maart 2010 @ 14:37:43 #60
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79404950
quote:
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:11 schreef snoopy het volgende:
Laat dat nou niet zien!
pi_79405109
Zyzou.com is niet zo duur. De aanbiedingen dan tenminste. Schijnt dat je hieruit aan het begin van de maand de meeste keus hebt. Want nu is het nog duur.
pi_79405377
Oh Dpam heeft ineens allemaal kortingen op zomerspullen
Pff waarom?!! ik zie echt ineens weer allemaal leuke dingen
pi_79405450
Ik wil misschien wel meedoen met een volgende Dpam-ronde.

Ivan had trouwens tot voor kort van de Hema nog truitjes maat 56 aan en ineens zit hij in 74. Ik vind het maar maf.
pi_79405505
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:22 schreef Poppejans het volgende:

Oeh die jurkjes

en deze
[ afbeelding ]
Ahh, da's gewoon zielig!
pi_79406180
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ahh, da's gewoon zielig!
baby verkleedpak, hij is wel geestig maar wel TE hoog verkleedkleren gehalte.

Bij Dpam opruiming zijn trouwens nog maar weinig maatjes over. Gelukkig maar voor mijn portomonee
Hij heeft eigenlijk ook al ruim voldoende zomerkleding, ik zou serieus niet eens meer wat hoeven te kopen komende maanden.
pi_79408921
ik heb deze broek nu voor Lis:

zondag 21 maart 2010 @ 16:29:29 #67
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79408945
Oh Snoopy die is leuk zeg
pi_79409356
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:10 schreef oeke het volgende:
Ja, die markt is volgens mij best groot. Ik dacht vandaag ook aan leuke jongensmaillotjes. In de Hema hebben ze zulke leuke meisjesmaillots. En voor jongens alleen grijs of wit.

Maar ik heb vandaag wel een hele leuke aanwinst gedaan, namelijk een rompertje voor de zomer. Ik zie hem al rondscharrelen door het gras:
[ afbeelding ]
Close-up:
[ afbeelding ]

en dat dan iedereen ko begint te meppen omdat er beestjes op m zitten

nah, ik vind m leuk!
pi_79409494
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:29 schreef Stiemie het volgende:
Oh Snoopy die is leuk zeg
psst: uitverkoop
pi_79410685
Erg leuk Snoopy!!! Maar wel 10x zoveel (leuk) meisjesspul daar! Echt heel weinig v jongetjes
pi_79410837
Die uitverkoop daar is wel goed te doen, deze vind ik leuuuuk
  zondag 21 maart 2010 @ 17:36:05 #72
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79411167
Nou hij is erg leuk, maar ik vind 'm nog steeds best prijzig
Ben best blij dat die broek er niet in Linde's maat is

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 21-03-2010 17:45:49 ]
pi_79411421
Oooooh Snoopy geweldig!
Wat een superleuke dingen staan er op die site
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79414309

[ Bericht 57% gewijzigd door Lois op 21-03-2010 19:10:56 (Hoevaak waarschuwen is genoeg? ) ]
pi_79414601
quote:
Op zondag 21 maart 2010 17:23 schreef Poppejans het volgende:
Erg leuk Snoopy!!! Maar wel 10x zoveel (leuk) meisjesspul daar! Echt heel weinig v jongetjes
Morris heeft dat wolf-shirt in het grijs
pi_79414620
Lois for president!

[ Bericht 49% gewijzigd door huuphuup op 21-03-2010 19:14:45 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79424529
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hee dat shirt heeft Lars ook!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79447352
Voor de jongensmama's, k heb de discussie over lettertjes enzo ns gevolgd bij Hans Textiel hebben ze voor de zomer ook effen t-shirtjes en hemdjes. En ik zag een tof spijkerjasje met zo'n capuchon van sweatstof eruit zeg maar. En ook geinige broekjes.

En ze hebben ook effen polo's, deze week geloof ik 2 voor de prijs van 1

En gnork als ik ben heb ik lekker in de winkel foto's staan maken

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79447433
gnork nie wies!

Maar wel leuke kleertjes idd!
En ja, Lars heeft ook veel shirtjes met nr...
pi_79450995
Oh DPAM uitverkoop! Ik wil de volgende keer ook wel graag meedoen Maar ik zie dat de dingen die ik het leukste vond al weg zijn in zijn maat (bv groen shirtje met beestjes en plantjes).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 22 maart 2010 @ 16:06:05 #81
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79451148
Haha, huup!
pi_79452465
Huup met de foto's aah die korte ruitbroekjes zijn wel lief
en een spijkerjasje is altijd leuk, zowel jongetjes als meisjes staat dat altijd zo lief! Wolf heeft er zelfs 2 gekregen (en bij toeval gelukkig ook nog in 2 verschillende maten) van kraamvisite
pi_79452574
Huup, wat lief dat je aan de jongensmama's hebt gedacht! We hebben het ook best zwaar met al die cijfers, teksten en beren.

Doe je een baby eigenlijk wel een korte broek aan? Ik vermijd dat zelf zoveel mogelijk i.v.m. verbranden.
pi_79452941
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:35 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, wat lief dat je aan de jongensmama's hebt gedacht! We hebben het ook best zwaar met al die cijfers, teksten en beren.

Doe je een baby eigenlijk wel een korte broek aan? Ik vermijd dat zelf zoveel mogelijk i.v.m. verbranden.
Oh ik ga het wel doen hoor, gewoon echt altijd heel goed insmeren, ook bij een klein beetje zon. En lekker met blote voetjes/open zachte sandaaltjes
pi_79453309
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:35 schreef Claudia_x het volgende:

ik was het wel van plan ik doe haar ook shirtjes met korte mouwen aan en open schoentjes dus ik zie daar niet zo'n probleem in. Maar ik ben wel van het heel goed smeren en een zonnehoedje op en in de heetste uren niet in de zon enzo.
Ik ben een neuroot met zon
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79454724
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:02 schreef Twinkly het volgende:
Oh DPAM uitverkoop! Ik wil de volgende keer ook wel graag meedoen Maar ik zie dat de dingen die ik het leukste vond al weg zijn in zijn maat (bv groen shirtje met beestjes en plantjes).
Ja, er is nog weinig over vooral van die aanbiedingen
Deze vond ik leuk, is er nog wel in zn maat dus weer spijt dat ik die de vorige keer er niet bij heb genomen.

of dit pyjamaatje

[ Bericht 10% gewijzigd door DustinHenderson op 22-03-2010 17:34:36 ]
pi_79455099
Haha, Huup!
Die hemdjes vind ik leuk. Met ruitjes heb ik ook al niet zo veel, geloof ik.
Maar ik weet niet eens of er wel een Hans Textiel in Amsterdam zit.

Verbranden doe ik zo voorzichtig mogelijk mee. Huidkanker komt vaker voor bij kinderen die op vroege leeftijd teveel in de zon waren heb ik begrepen. Dus insmeren en in de schaduw blijven. Dat huidje is nog zo vreselijk dun.
pi_79458931
Hans Textiel zegt me helemaal niets. Heb je dat ook in Amsterdam of omstreken ergens?

Poppejans het eerste setje wat jij postte vind ik superlief. Maar is het niet eerder een meisjessetje? Met dat lichtroze of lijkt dat alleen maar zo?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_79461121
Ik dacht dat Hans Textiel een eufemisme was voor de Zeeman of Wibra. Het is gewoon een echte winkel?
pi_79461433
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht dat Hans Textiel een eufemisme was voor de Zeeman of Wibra. Het is gewoon een echte winkel?
hahahahaha
dit vind ik echt de opmerking van de eeuw geniaal

Ja Hans Textiel is gewoon een winkel. En om heel eerlijk te zijn vind ik de kwaliteit van kleding nét ietsje beter dan bij zeeman en wibra, de printjes en shirtjes enzo zijn ook net wat leuker, hipper zeg maar.
Ik koop er veel basic dingen maar ook veel shirtjes met printje en jurkjes enzo.

Senna, je donkerblauwe jasje komt ook daar weg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 maart 2010 @ 20:07:31 #91
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79461455
Ja hoor http://www.hanstextiel.nl/

Vroeger zat er 1 in bos en lommer (in dat verzakte gebeuren met die parkeergarage) maar die is weg en nu weet ik geen andere meer. Jammer want ze hebben veel basic dingen (shirtjes, maillots enzo)
  maandag 22 maart 2010 @ 20:08:00 #92
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79461476
Huup GMTA
  maandag 22 maart 2010 @ 20:10:27 #93
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79461596
Hier ook onbekend met hans textiel hoor. Wel henk ten hoor en bentex, is het zoiets?
pi_79461614
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:08 schreef Stiemie het volgende:
Huup GMTA

nouja, hier zit er een in het dorp ik loop er bijna dagelijks langs. Mocht iemand iets zien in het foldertje online ooit en dat graag willen hebben dan mag je mij best PM-en hoor, ik stuur wel op en door enzo dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 maart 2010 @ 20:12:23 #95
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79461706
Oh henk ter hoor is ook leuk! wel iets minder dan hans hoor vind ik dan. Maar hier geen hans en geen henk Valt het op dat ik tijdens vakantie in Nederland altijd alle winkels met kinderkleding in moet duiken
pi_79461908
Ik had het kunnen weten. Op de foto hangen de kleertjes netjes en overzichtelijk terwijl het bij de Zeeman en Wibra ordinair graaien in bakken is naar kledingstukken die wel in de folder staan maar allang niet meer aanwezig zijn.
  maandag 22 maart 2010 @ 20:21:42 #97
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79462232
Ik heb trouwens deze in effen roze en effen aqua gekocht voor 1,80 per stuk bij Zeeman. Die blauwe heb ik opgeleukt door op dat bovenste stuk allemaal leuke vormenknoopjes in roze, wit en parelmoer te maken. Een echte prinsessentrui mama! aldus Linde

Moderator maandag 22 maart 2010 @ 20:25:31 #98
5428 crew  miss_sly
pi_79462443
Dat blauwe jasje is echt zo leuk, huup Het is nog wat ruim (ja, nog steeds ), maar ze draagt het veel en het is ook echt een fijn jasje

Ik wil ook een hans textiel
  maandag 22 maart 2010 @ 20:28:09 #99
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79462605
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:43 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oh ik ga het wel doen hoor, gewoon echt altijd heel goed insmeren, ook bij een klein beetje zon. En lekker met blote voetjes/open zachte sandaaltjes
sandaaltjes . Korte broekjes twijfelde ik ook al over, ivm kruipen enzo. Lijkt me niet zo prettig aan de blote knietjes....
pi_79462659
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had het kunnen weten. Op de foto hangen de kleertjes netjes en overzichtelijk terwijl het bij de Zeeman en Wibra ordinair graaien in bakken is naar kledingstukken die wel in de folder staan maar allang niet meer aanwezig zijn.
wat een heerlijk mens ben je toch
Bij Hans valt t echt zat mee vind ik.

Vroeger had het wel een beetje een cheapo imago maar tegenwoordig valt dat wel mee. Zo heel cheapo is het ook niet meer vind ik. Althans, niet met alles. T is qua prijs een beetje vergelijkbaar met H&M en Hema denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79462772
Amsterdam heeft Hans zo te zien in de ban gedaan. Suf hoor. Ik ga me even verlekkeren aan het krantje.
pi_79462779
bertus ten hoor is ook leuk, en tuunte!
pi_79462780
Miss, Oeke en Stiemie. Ik vrees dat wij in hoofddorp, Aalsmeer, Beverwijk, Nieuw Vennep of zoiets dergelijks moeten wezen. Ik heb geen vestiging van Hans Textiel in Amsterdam of Amstelveen gevonden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 22 maart 2010 @ 20:32:05 #104
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79462814
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
bertus ten hoor is ook leuk, en tuunte!
pi_79462925
In Amsterdam zitten klaarblijkelijk alleen de retedure boetiekjes. Bertus ten Hoor, Tuunte - ik heb er nog nooit van gehoord.
pi_79462943
In Hilversum was Hans Textiel altijd echt zo'n zeeman winkel, maar in Almere is het echt wel netjes, en ik vind de kleding eigenlijk best wel duur. Zeker omdat ik dan toch denk, ja daaag! Het is 'maar' Hans Textiel. Net zoals dat ik bij de Zeeman of Wibra voor een vestje nooit 20 euro zou betalen.
pi_79462996
in hardenberg zit die! Echt leuk!
Voor zowel Lars als Meike leuke kleertjes, en ik heb er een sjaaltje gehaald voor Meike....mama heeft een sjaaltje, dan wil Meike dat natuurlijk ook
En voor Lars nog wat stoere shirtjes!!
pi_79463099
Ik zag die Hans Textiel foto's en dacht ff van he dat is hier Maar Hans zit natuurlijk door het hele land Heb ook pas wat basic dingen daar gehaald, witte broekjes, polo's en hemdjes (die van de foto). Ik vond het ruitjesbroekje (die met turquoise) ook leuk, maar eigenlijk nog best wel duur voor een Hans Textiel. Ok..en eigenlijk heeft hij al wel een complete zomercollectie in zn kast hangen
Net als Huup vind ik de kwaliteit ook beter dan Wibra of Zeeman en ook leukere kleertjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 22-03-2010 20:53:46 ]
  maandag 22 maart 2010 @ 20:36:53 #109
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79463162
Ik houd niet zo van polo's. In het krantje van Hans Textiel staat trouwens niets leuks.
pi_79463321
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet zo van polo's. In het krantje van Hans Textiel staat trouwens niets leuks.
nee krantje is niet zo boeiend, op de website staat ook niet zo veel. Jammer eigk want ze hebben best een hoop.

Tessie haha ik denk dat ook regelmatig hoor van oef, toch wel prijzig voor 'maar' een hans. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik bij Hema en H&M ook wat moeite heb met 20 tot 30 euro prijzen (zelfs voor volwassenen, zo goedkoop ben ik )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79463573
Oh ik ook hoor Huup! Zeker voor babykleren. Ik koop meestal niet zulke dure dingen, hij groeit er toch snel weer uit. (tenzij het heeeel leuk is natuurlijk ) Maar als ik dan iets duurs koop, dan niet bij Hans Textiel...
pi_79463923
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet zo van polo's.
Ook niet als ze maar iets van 3 euro ofzo zijn?

pi_79464080
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:52 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ook niet als ze maar iets van 3 euro ofzo zijn?

[ afbeelding ]
Nee, en zelfs niet als ze streepjes hebben! Ik ben allergisch voor die kraagjes (overdrachtelijk dan, hè?). Ik heb zelf een heel leuk wit-rood zomerjurkje met bloemen maar dat draag ik bijna nooit omdat het kraagjes heeft. Kraagjes horen op overhemden en bloesjes.
pi_79464147
Ik ben gek op kraagjes!
pi_79464194
Ivan had vandaag ineens andere kleren aan toen we hem ophaalden bij m'n schoonouders. Ik vroeg me af of hij gepoept had (hij had al een paar dagen geen poepluier gehad). Maar nee, m'n schoonmoeder vond z'n outfit gewoon niet leuk genoeg! Ik vind dat geweldig van d'r.
pi_79464236
Hihi ik ben juist ook gek op kraagjes! Vind het altijd wel netjes staan! Ben juist weer niet zo van de gewone t-shirts.
pi_79464351
Ik hou wel van kraagjes, maar niet van polo's.

Van pure arrenmoede, omdat ik maar zo weinig leuks zie ben ik maar aan het naaien geslagen. Bloesjes en broekjes.
Die overweging van kruipen en korte broekjes vond ik trouwens wel een goede. Ik heb hele leuke stof voor een kort broekje, maar dat is dus misschien niet zo slim?
Alhoewel hij begin juni 1 wordt, dus tegen dan misschien wel begint te lopen...
Dub dub...
pi_79464422
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan had vandaag ineens andere kleren aan toen we hem ophaalden bij m'n schoonouders. Ik vroeg me af of hij gepoept had (hij had al een paar dagen geen poepluier gehad). Maar nee, m'n schoonmoeder vond z'n outfit gewoon niet leuk genoeg! Ik vind dat geweldig van d'r.
oh ik zou dat zowel mijn ouders als mn schoonouders echt niet in dank afnemen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79464524
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh ik zou dat zowel mijn ouders als mn schoonouders echt niet in dank afnemen
Haha, ik vond het ook al zo meegaand van Claudia.
pi_79464572
Zou mijn moeder of schoonmoeder ook niet moeten doen hoor! In ieder geval niet om de reden dat ze de kleertjes niet mooi vond! Het is mijn kind, dus mijn smaak qua kleding
pi_79464682
Oh, ik vind het alleen maar hilarisch. Ze had die middag ook bezoek gekregen van een vriendin dus ze wilde natuurlijk dat Ivan er op z'n best uitzag. En z'n reservesetje bestond uit een broekje en een truitje dat ze zelf ooit voor hem gekocht heeft.

Het pakje dat hij aanhad hebben we trouwens gekregen en vind ik zelf ook niet zo denderend. Maarja, anders hangt het maar.
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 21:08:04 #123
5428 crew  miss_sly
pi_79464845
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:03 schreef Meimeltje het volgende:
Zou mijn moeder of schoonmoeder ook niet moeten doen hoor! In ieder geval niet om de reden dat ze de kleertjes niet mooi vond! Het is mijn kind, dus mijn smaak qua kleding
Dit

Ik heb vanmiddag nog een H&M jurkje met broekje en hoofddoekje voor Senna gekocht. Te schattig om te laten liggen, echt zoo zomers

En mijn zelfgemaakte jurk is bijna af. Nog een biesje als zoom en dan nog knoopjes of drukkertjes. Liefst zou ik drukkertjes doen, maar werkt dat een beetje als je die er zelf in slaat (dames doe-het-zelvers)?
pi_79464862
Ik vind jullie wel streng voor de opa's en oma's, hoor! Het zijn onze kinderen maar ook hun kleinkinderen. Ik vind dat getut en gefrut schattig. Zolang ik aan het eind van de dag een blij mannetje aantref ben ik ook blij en mogen opa en oma lekker met hem doen wat ze maar willen.*

*Herinner me niet aan deze opmerking als ik straks in het grote baby'tjestopic kom klagen dat opa en oma Ivan suiker hebben gegeven of zo.
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 21:10:04 #125
5428 crew  miss_sly
pi_79464952
Ow, maar hier mogen de oma's op oppasdag Senna altijd aankleden. Die is nog in pyjama als ze arriveren, dus ze mogen eens in de twee weken het kind helemaal naar eigen smaak aankleden. Goed genoeg, toch
pi_79465082
Ow ze mogen hier best veel hoor Ligt misschien ook op de manier waarop het gebracht wordt. Als ze zou zeggen 'goh ik heb het reservesetje bij hem/haar aangetrokken want die vond ik zo leuk!' komt het bij mij al anders over
pi_79465125
Heb je gelijk in, Claudia. Ik zou juist willen dat m'n schoonmoeder 'ns wat meer zou durven. Die is alleen maar bezig zicht te verontschuldigen omdat ze bang is dat ze zich opdringt of te veel is... Die zou niet eens dúrven om Lente zonder schriftelijke toestemming van mij iets anders aan te trekken.
pi_79465161
En die naai-drukkertjes, Miss? Op zijn zijn die inslaan-drukkertjes best goed, als de stof waar je ze inslaat maar stevig is. Anders trek je die eruit als je het drukkertje opentrekt. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dus anders misschien een stukje vlieseline ertussen strijken of een stukje extra katoen ertussen doen.
Ik ben benieuwd!
pi_79465170
Oh dat jurkje en broekje dat in de nieuwe H&M gids staat? Dat vond ik ook al zo schattig
En drukknoopjes zijn juist fijn Je moet alleen wel de stof achter de drukkertjes verstevigen met een extra stukje stof, anders heb je kans dat het uitscheurt.

Poppejans ik kan dat eerste setje dat je postte niet vinden op de DPAM site, wat stoer! me wants!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79465225
Oeps schriftelijke toestemming, dat klinkt wel heel erg
pi_79465321
Ze mogen haar best aankleden in kleding van hun keuze als Amélie nog haar pyjama aanheeft, maar als ik haar al aangekleed had haar dan omkleden omdat ze het niet leuk genoeg vinden nee daar zou k niet zo happig op zijn
Niet dat k er iets van zou zeggen op dat moment, zo'n muts ben k dan ook wel een beetje
En verder mogen ze van alles qua tutten en frutten en rondlopen en pronken met de kinderwagen en weet ik het wat.

Die opmerking komt vast nog wel een keer terug om je te bijten Claudia
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 21:24:56 #132
5428 crew  miss_sly
pi_79465848
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef oeke het volgende:
En die naai-drukkertjes, Miss? Op zijn zijn die inslaan-drukkertjes best goed, als de stof waar je ze inslaat maar stevig is. Anders trek je die eruit als je het drukkertje opentrekt. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dus anders misschien een stukje vlieseline ertussen strijken of een stukje extra katoen ertussen doen.
Ik ben benieuwd!
Waar de drukkertjes op moeten, is denim, gevoerd met een bloemetjeskatoenen lapje. Op zich dus stevig genoeg, zou ik denken? Ik doe liever drukkers, want die zijn praktischer en ik vind knoopsgaten maken zo'n ellende
pi_79466287
Lijkt mij stevig genoeg! Misschien is het goed om bij het opendoen van de drukker dan de drukker echt open te doen ipv aan de stof te trekken. Gewoon om het langer mooi te houden.

Knoopsgaten naaien is ook een ellende.
Maar ik mag van mezelf, als mijn loon eindelijk gestort is, zo'n sjieke computergestuurde machien kopen en dan hoef ik als het goed is alleen nog maar te kijken hoe de knoopsgaten erin komen .
pi_79466511
Oh Oeke dat lijkt me geniaal zo'n machine ik kwijlde er altijd bij bij de naaiwinkel in r'dam (hihi ik zei naaiwinkel)

In de mailbox zonet: de voorraden van goodmood zijn bijgevuld en ze hebben 3 nieuwe kleuren

ik wil een jurkje maar ik dub een beetje over de maat. Vorige keer had ik twee 62-68 besteld dacht ik, maar ik kreeg er 1 zonder maat erin die duidelijk groter was dan de ander, die kan ze nu wel nog aan maar wordt wat te kort, dus een 74-80 lijkt het me niet.
Ik twijfel of ik mt 74-80 moet nemen of 86-92. Enerzijds zit Amélie nog laaaang niet in 86, anderzijds, ik hou er wel van als jurkjes iets langer vallen en als die andere wél 74-80 was dan zal een nieuwe snel te klein zijn.

*verder twijfelt*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79466838
Hm, ik herken je twijfels. Maar weet niet wat wijsheid is. Ko groeit nu een stuk langzamer, maar goed, hoe dat over een maand is?

En die machine, ja
Ik was altijd blij met en trouw aan mijn oude vertrouwde bakkie, maar ineens was ik om: blindzomen, knoopsgaten en niet te vergeten, namen op etiketjes borduren en dan in het kledingstuk kunnen zetten.
pi_79466957
Huup: beter te lang dan te kort zou ik zeggen...dus zou dan zelf denk ik voor de grotere maat gaan.

Hier zomerkleertjes maat 68 en 74, geloof dat ik dat wel goed gegokt heb Hij zit nu al een maand in 62, over een maand hopelijk naar 68.
pi_79467066
Yup, na maat 74 gaat t groeien een stuk minder rap. Bij ons tenminste. Lastig hoor, ik ben zo gewend om regelmatig nieuwe kleren te scoren, ik kan hem wel langer kijken momenteel.
pi_79467265
Amélie is dan best wel groot of niet? Kyllian zat pas bij ongeveer 15 maanden in maat 86. Bij een half jaar ging hij naar 74.
pi_79467328
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef bodpa09 het volgende:
Yup, na maat 74 gaat t groeien een stuk minder rap. Bij ons tenminste. Lastig hoor, ik ben zo gewend om regelmatig nieuwe kleren te scoren, ik kan hem wel langer kijken momenteel.
Dat kan ik me voorstellen! Ik vind het nu al zo gek dat hij nog steeds hetzelfde aan heeft.
Al 3-4 maanden ofzo!
pi_79467564
Hahaha nou op een gegeven moment ben je wel blij als ze wat langer met kleding kunnen doen hoor Scheelt echt een heleboel in je portomonee Alhoewel ik dan af en toe 'weer dezelfde kleding' ook wel zat ben haha. Maar volgens mij blijf je toch wel kopen, des te langer ze in een maat blijven zitten des te meer ze hebben qua kleding (Kyllian heeft nu een 3 deurs kledingkast)
pi_79467660
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef Meimeltje het volgende:
Amélie is dan best wel groot of niet? Kyllian zat pas bij ongeveer 15 maanden in maat 86. Bij een half jaar ging hij naar 74.
ja nee ze zit ook nog lang niet in 86 hoor!

dat bedoelde ik ook juist te zeggen eigenlijk, beetje chaotische post haha. Ik heb haar vanmorgen opgemeten ze is nu 70 of 71 cm. Dus ze gaat van t meeste nu echt naar 74 toe. Maar daarom twijfel ik dus over die maat.
Vorige keer had ik 2 jurkjes in dezelfde maat besteld. 1 was wel de 62-68 die ik besteld had, in de ander zat geen maatje en die was duidelijk groter. Als ik op de site kijk dan is de volgende maat 74-80 al, maar dat 'grotere jurkje' zeg maar wordt nu alweer te kort, dus het lijkt me dan geen 74-80 toch?

Maar hm. Als het wel die maat is dan hoef ik hem niet bestellen ook want dan gaat ze daar snel uit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79467833
Lastig Huup, kun je daar niet informeren wat de lengte is van het jurkje in maat 74-80?? Misschien weet je dan welke maat het jurkje is die je nu hebt. 86-92 lijkt me dan ook wel erg groot (als ze normaal vallen).
pi_79467898
elin is nu 14 mnd en 80 cm, mt 80dus. ze is langer dan gemiddeld..dus ik denk idd dat jullie maar een koopstop moeten houden
*jaloers kijkt omdat ze geen kleren meer mag kopen ivm overvloed*
pi_79468029
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef Meimeltje het volgende:
Lastig Huup, kun je daar niet informeren wat de lengte is van het jurkje in maat 74-80?? Misschien weet je dan welke maat het jurkje is die je nu hebt. 86-92 lijkt me dan ook wel erg groot (als ze normaal vallen).
oh das wel een goeie ja, ga k maar even mailen ofzo.
Waarom hebben ze ook niet gewoon enkele maatjes nu is de overstap zo groot als ze net niet meer in die ene passen is de ander nog flink te groot.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 21:58:47 #145
5428 crew  miss_sly
pi_79468037
Senna zit al heeeeel lang in 62-68. Ik was blij dat z eop het cb bevestigden dat ze 66 cm was en dus in die maat moest passen, want ik begon me al ernstig af te vragen of ik haar niet veel te lang in te kleine kleren aan het proppen was
pi_79468060
Kleurdoos: een tweede kind kan je erbij helpen Bij Kyllian is er een koopstop op gekomen toen Dyon erbij kwam (en ik dus voor hem kon gaan shoppen). Nu moet ik eigenlijk voor beiden weer even stoppen
pi_79468325
Maar nu raak ik ook in verwarring. Ko heeft nu 74 en ik ben zomerblousjes aan het naaien maat 80. Maar misschien duurt dat dus nog erg lang voor hij het aan kan.
Wanneer ging Elin dan in maat 74, KD?
pi_79469009
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef Twinkly het volgende:

Poppejans ik kan dat eerste setje dat je postte niet vinden op de DPAM site, wat stoer! me wants!
Bij boys 0-2jr en dan klikken op ''Sets'' en dan "Running set''
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 22:14:28 #149
5428 crew  miss_sly
pi_79469118
Mijn huidige projectje dus, kruising tussen een tuinbroekje en een zomerjurkje:

pi_79469493
Wat knap Miss_Sly!

Ik snap je twijfels Huup, ik heb dat ook altijd bij vooruit kleding kopen (wat ik heel veel doe) het is echt een gokje. Ik zou dan als ik jou was v de 86 gaan, is toch niet erg als het jurkje wat wijder valt?
(shirtjes vind ik ook nooit probleem als die wat groter zijn, broekjes moeten dan wel weer goed horen te passen)

Ik heb maar geschat dat hij vd zomer mt74 wel draagt.

Nou ik zou best wel boos zijn als mijn moeder zonder ''reden'' mijn kind omkleedt, ik vind die reden van ''kleertjes niet leuk'' wel echt heel raar hoor
Natuurlijk mogen opa en oma van alles met hem doen en zijn er vast andere dingen/regeltjes/''gebruiken'' dan bij mij thuis, maar zomaar omkleden vind ik gek
pi_79469869
Mooi wordt het Miss Sly! Lekker wijd! Maak je er ook een pofbroekje onder?

Kan dat eigenlijk, een pofbroekje voor jongens?
pi_79470422
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:02 schreef oeke het volgende:
Maar nu raak ik ook in verwarring. Ko heeft nu 74 en ik ben zomerblousjes aan het naaien maat 80. Maar misschien duurt dat dus nog erg lang voor hij het aan kan.
Wanneer ging Elin dan in maat 74, KD?
ik denk ergens in september al ofzo
pi_79471850
Leuk miss!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79472447
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk ergens in september al ofzo
Ojee. Nou ja, als het ruim zit is het ook leuk!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 06:54:03 #155
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79477614
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja nee ze zit ook nog lang niet in 86 hoor!

dat bedoelde ik ook juist te zeggen eigenlijk, beetje chaotische post haha. Ik heb haar vanmorgen opgemeten ze is nu 70 of 71 cm. Dus ze gaat van t meeste nu echt naar 74 toe. Maar daarom twijfel ik dus over die maat.
Vorige keer had ik 2 jurkjes in dezelfde maat besteld. 1 was wel de 62-68 die ik besteld had, in de ander zat geen maatje en die was duidelijk groter. Als ik op de site kijk dan is de volgende maat 74-80 al, maar dat 'grotere jurkje' zeg maar wordt nu alweer te kort, dus het lijkt me dan geen 74-80 toch?

Maar hm. Als het wel die maat is dan hoef ik hem niet bestellen ook want dan gaat ze daar snel uit.
Huup; ik heb ook net weer een bestelling van Goodmoodkid binnen en ook de jurkjes, zowel in 62-68 als in 74-80 besteld. maar Evie past ook nu al in 62-68. En die is denk ik rond de 60 cm en 6 kg...
pi_79477744
Stiemie, dat leuke jasje van pas, is diie dik of dun (zomer of winter) en hoe valt hij qua maat?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:12:57 #157
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79479145
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 07:20 schreef mrien het volgende:
Stiemie, dat leuke jasje van pas, is diie dik of dun (zomer of winter) en hoe valt hij qua maat?
Bedoel je dat roze name it jasje met die stippen? Die valt normaal. Eerder iets ruimer dan kleiner. Het is zeg maar een soort dun gevoerde zomerjas. Niet alleen zo'n dun regenjasje met voering, maar net wat dikker. Linde draagt 'm nu al als de zon schijnt
pi_79485308
Ik heb bobuxjes gekocht voor Niels in maat S, ze zijn vandaag aangekomen en... ze zijn al bijna te klein!! Het kind heeft zulke grote voeten!
pi_79485919
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:12 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Bedoel je dat roze name it jasje met die stippen? Die valt normaal. Eerder iets ruimer dan kleiner. Het is zeg maar een soort dun gevoerde zomerjas. Niet alleen zo'n dun regenjasje met voering, maar net wat dikker. Linde draagt 'm nu al als de zon schijnt
Ja die bedoel ik
Kwam hem nu ergens tegen en niet zo duur
Maar ze heeft al een zomerjas..hoopte eigenlijk meer richting de winter
pi_79486697
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb bobuxjes gekocht voor Niels in maat S, ze zijn vandaag aangekomen en... ze zijn al bijna te klein!! Het kind heeft zulke grote voeten!
Hoe lang zijn z'n voeten? Ivan zit nog in Hema-slofjes maat 50-56.
pi_79488285
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:32 schreef mrien het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik
klinkt leuk, waar, hoe en wat?
Meike moet nog een nieuwe zomerjas!
pi_79488334
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef Twinkly het volgende:
nou echt dan, want Lars draagt nu ook nog bobuxjes maat S en dat gaat nog wel ff
Bigfoot Niels ! Issie verder ook groot dan?
pi_79488439
Niels! Beefcake!
pi_79488703
Haha 10,5 cm ofzo, beetje lastig meten. Nee, hij is verder juist redelijk klein 63 cm was hij de vorige keer op het CB, dat was toen 2 cm korter dan gemiddeld. Maar zijn vader heeft maat 45/46 en is ongeveer 1.80 m dusssss

Is het trouwens de bedoeling dat hij sokjes draagt in die slofjes of niet? Ik krijg ze heel moeilijk aan. Of zouden z'n voeten ook breed zijn? Het arme kind
pi_79488833
Ja wel met sokjes.
Hebben ze je geen instructies gegeven hoe je ze aan moet doen?
Je moet de (oh god hoe ga ik dit uitleggen ) flap wat aan de hak zit helemaal omvouwen, vervolgens het voetje erin schuiven(de teentjes erin eigenlijk) en dan de flap terugvouwen om het hakje heen.
ze houden ook vaak de teentjes gekromd, krijg ze dan maar eens aan.
Als het nog niet lukt maak ik wel ff foto's.
pi_79488954
Slofjes met een gebruiksaanwijzing
Ze zien er trouwens wel erg leuk uit!
pi_79489130
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja wel met sokjes.
Hebben ze je geen instructies gegeven hoe je ze aan moet doen?
Je moet de (oh god hoe ga ik dit uitleggen ) flap wat aan de hak zit helemaal omvouwen, vervolgens het voetje erin schuiven(de teentjes erin eigenlijk) en dan de flap terugvouwen om het hakje heen.
ze houden ook vaak de teentjes gekromd, krijg ze dan maar eens aan.
Als het nog niet lukt maak ik wel ff foto's.
Aha! Dankje! Ik ga het zo proberen, hij ligt nu te slapen. Ik heb ze via de website bobux.nl besteld en ze hebben verder geen uitleg gegeven. Ik vond de service trouwens niet zo goed, het duurde bijna 2 weken voor ik de slofjes kreeg, het emailcontact ging heel traag en ze waren mijn overschrijving kwijt
pi_79496344
Oeh, ze zijn wel erg leuk Twinkly!
pi_79496390
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:25 schreef oeke het volgende:

Kan dat eigenlijk, een pofbroekje voor jongens?
Ik vind van wel Ko had toch ook zo'n harembroekje van de H&M die Wolf heeft? Das net zoiets
pi_79497676
Gelukt!! En ze passen nog best wel
Pofbroekje van ribfluweel met een maillot en dan van die bretels
  dinsdag 23 maart 2010 @ 18:01:50 #171
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79499453
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:32 schreef mrien het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik
Nee het is echt een zomerjas. Een erg lekker jasje en name it is niet duur. Volgens mij was ik een euro of 23 kwijt
pi_79511959
bobux slofjes aantrekken:

Omvouwen:

aantrekken

dan flapje terugvouwen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:43:55 #173
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79512598
Ha dat wist ik helemaal niet. Hier ook allebei bobuxen maar nog nooit zo aangedaan
pi_79513036
ik ben bobux fan maar zo doe ik ze nooit aan
pi_79513208
Zo hebben ze het ons geleerd in de winkel toen we Meikes allereerste bobuxjes kochten, en het werkt echt goed!
pi_79513347
Ik vind het briljant
pi_79513437
Door die Bobux verhalen wil ik nu deze
misschien koop ik ze nog wel

pi_79534511
op die Billie Boo site staat een jurkje in maat 0 - 6/8 maanden

wat moet ik daarmee? weet iemand dat?
pi_79534764
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:57 schreef lily het volgende:
op die Billie Boo site staat een jurkje in maat 0 - 6/8 maanden

wat moet ik daarmee? weet iemand dat?
kopen

6/8 maanden lijkt me 6 tot 8 maanden? I guess.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79535939
en die 0?

oh wacht ff

maat 0 = 6 tot 8 maanden

toch staat het er raar

maat: 0-6/8
pi_79536994
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef lily het volgende:
en die 0?

oh wacht ff

maat 0 = 6 tot 8 maanden

toch staat het er raar

maat: 0-6/8
oh zo kun je het ook lezen.
Ik bedoelde eigenlijk dat het voor mij las als maat vanaf 0 maanden tot 6 tot 8 maanden. Zeg maar eh, dat grotere kindjes er tot 6 maanden in kunnen en tengere kindjes tot 8 maanden ofzo?

Maar ik heb er geen ervaring mee dus ik weet het niet zeker.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79537054
Ja maar: 6 maanden of 0 maanden is nogal een verschil in maat zeg...

nou ja, ik mail ze wel
  woensdag 24 maart 2010 @ 17:10:03 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_79537365
Ik dacht zelf ook aan maat 0, maar de andere uitleg klinkt ook wel plausibel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79539213
Ja maat 0 klinkt ook logischer, maar in mijn hoofd begint maat 0 bij 'newborn' zeg maar
nouja, keep us on zeh hight als je gemaild hebt!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79544680
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
bobux slofjes aantrekken:

Omvouwen:
[ afbeelding ]

aantrekken
[ afbeelding ]
dan flapje terugvouwen
Jij supermama! Weer wat geleerd
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:28:43 #186
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79544864
Haha, Karin, wat heb je de tactiek van bobux goed verwoord en gefotografeerd. zo doen wij t ook, werkt prima! We hebben de opa's en oma's ook de tactiek al geleerd, want het lukt hen ook al niet
pi_79545648
Ik kreeg ze verder wel prima aan hoor
De zootjes zijn pas crap om aan te krijgen vind ik
pi_79545878
Moest gewoon ff mijn (nouja de kleine) zijn verzameling showen.

set van 3 HOG knuffels, grote beer, kleine beer, mini beer, slabbertje en een rompertje

T-shirt, rompertje, vest met hetzelfde skull logo groot achterop, t-shirt, mutsje en slofjes
Het vest vind ik echt gewoon supergaaf, omdat we die zelf in de USA hebben gekocht in ikzelf hetzelfde vest in mijn eigen maat heb

2 rompertjes, skipak en een t-shirt

T-Shirt, slabbertje, vest, en een combi shirt/rompertje + broek

Rompertje, slabbertje, rompertje en slaapzak
Alles ligt op een Hd deken met rammeltje in het motortje.

Ik mag niets meer kopen van mijn vader anders heeft hij straks niets meer te geven.
Vond een motor alvast dan wel een goed idee, pas ik daar wel op tot hij 18/21 is

En Ja hij heeft ook genoeg andere kleren van oa prenatal, babydump enzo. Zelfs winnie the pooh (als ik ergens een hekel aan heb, maar dat weet schoonmoeder dus drie keer raden van wie winnie the pooh afkomt )
pi_79546271
Harley: en toen werd het een Winnie the Pooh fan
pi_79546323
Naar die Bobuxslofjes ga ik dan ook eens op zoek, als iedereen zo positief is! Ze zien er iig leuk uit Heb ook nog nooit slofjes gevonden die niet continu uitgetrapt worden.
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:59:32 #191
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79546407
maatje 74

kon...niet...laten...liggen...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_79546427
Ooh, dit is een leuke site zeg. Vintage!

http://www.melkofpuur.nl/(...)ng_voor_meisjes.html
pi_79546840
harley jij moet gedacht hebben ''je bent fan of je bent het niet''
mijn man zou ddeze collectie ook geweldig vinden, hij heeft een Harley oldtimer, een Liberator zo'n oorlogsding en dan gerestaureerd met originele onderdelen
Dat vestje op foto 2, en het rompertje op de laatste foto vind ik erg leuk!!!

Gaaaaf Rocka! H&M heeft daar vaak veel van he? Als ze weer Kiss shirts hebben krijgt Wolf daar eentje van
pi_79547372
Dat ACDC shirt vind ik ook leuk en David heeft een Kiss shirt
(We hebben ook een Iron Maiden shirt, een Ramones en een van the Clash)

Ssserpente, er is al een bestelling de deur uit van die site! Thx (ook een paar shirts voor mijn zoons)
pi_79547711
die AC / DC is erg gaaf
Large heeft ook shirts in die stijl

Zowiezo heeft large nog wel enkele gave shirts, heb express daar zelf nog niets besteld

Wij zijn gewoon een erg motorminded familie.
(tis niet voor niets mijn echte voornaam)

Poppejans: dat vest en romperjte komen dus beide uit de USA tijdens onze reis vorig jaar. Vrijwel al het andere ook alleen dan via ebay. Ze hebben nog zoveel meer maar niet in de nederlandse winkels en de amerikaanse winkels hebben ook vrij weinig online staan. Catalogus is er niet en als je er om vraagt willen ze weten wat je zoekt. als ik everything antwoord krijg ik terug dat ze dat niet hebben dus dan maar via ebay en veel zoeken.

Ben alleen nog steeds op zoek naar "legerkistjes" of iets in die stijl/model maar nergens te vinden helaas
pi_79547874
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef harley het volgende:

Wij zijn gewoon een erg motorminded familie.
(tis niet voor niets mijn echte voornaam)

USA dingen laten overkomen is inderdaad vaak irritant, heb geen creditcard dus dan gaat het al vaak helemaal niet helaas.
Vorig jaar op de Harley dag in Arnhem stond er ook wel een kraam met baby/kinderkleding maar vond ik echt 3x niks
pi_79547908
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef harley het volgende:

Ben alleen nog steeds op zoek naar "legerkistjes" of iets in die stijl/model maar nergens te vinden helaas
Jaaaaa oh die zou ik ook zo kopen als zoiets bestond
pi_79548146
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:30 schreef Poppejans het volgende:

[..]

USA dingen laten overkomen is inderdaad vaak irritant, heb geen creditcard dus dan gaat het al vaak helemaal niet helaas.
Vorig jaar op de Harley dag in Arnhem stond er ook wel een kraam met baby/kinderkleding maar vond ik echt 3x niks
Ja allemaal nep en klotekwaliteit. Alles van hierboven is dus ook allemaal licensed spul. Alleen de slaapzak heb ik mijn twijfels bij de echtheid de rest allemaal niet.
pi_79549427
Wow wat een goede site Serpente! Zanks!
pi_79549580
Legerkistjes weet ik niet, maar Pepijn heeft wel Dr Martens in maatje 23 en 24...

pi_79549747
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef p_iglet het volgende:
Legerkistjes weet ik niet, maar Pepijn heeft wel Dr Martens in maatje 23 en 24...

[ afbeelding ]
oooooh die moet ik ook! Waar heb je die vandaan?? Ik heb me rot gegoogled deze week nog, maar NL alleen maar vanaf mt 30 ofzo
pi_79549942
engeland

http://www.designer-kids.co.uk/

ik heb ze hier vandaan, alleen zie ik daar dus staan dat ze niet meer gemaakt worden

Ik geloof dat ik nog even een voorraadje in iets grotere maatjes ga bestellen...
dat wordt dan nog even flink googlen, want die website waar ik ze dus vandaan heb heeft nauwelijks meer wat...
pi_79550353
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:10 schreef p_iglet het volgende:
engeland

http://www.designer-kids.co.uk/

ik heb ze hier vandaan, alleen zie ik daar dus staan dat ze niet meer gemaakt worden

Ik geloof dat ik nog even een voorraadje in iets grotere maatjes ga bestellen...
dat wordt dan nog even flink googlen, want die website waar ik ze dus vandaan heb heeft nauwelijks meer wat...
Jammer dat daar nog maar zo weinig op staat, die 2 leuke paren die jij hebt staan daar niet op.
pi_79550516
Hier hebben ze ook nog kindermaatjes

http://www.splooshshoes.co.uk

die met radiootjes
pi_79550781
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:22 schreef p_iglet het volgende:
Hier hebben ze ook nog kindermaatjes

http://www.splooshshoes.co.uk

die met radiootjes
Ja, die vind ik allerleukst! Op deze link zijn ze nog wel in het klein te krijgen (al zeggen die UK 1,2,3 maten me helemaal niks..)
eens effe kijken of dat met betalen makkelijk zou gaan
pi_79550918
http://www.safariquip.co.(...)-comparisons-tables/

Ze gaan dus vanaf UK maat 6, dat is maat 23 in het Nederlands.

Houd er bij dit soort schoenen wel rekening mee dat kindjes ze pas kunnen dragen als ze al echt heel goed kunnen lopen, vanaf een jaar of 2-2,5 ofzo. Maat 23 is dan voor veel kindjes al te klein. Pepijn heeft gelukkig kleine voetjes
pi_79571761
Niels heeft zomerkleertjes nodig Maar ik kan niets leuks vinden Iemand nog tips voor jongenskleertjes zonder jongensachtigeprint zeg maar? Print mag wel hoor, maar niet met cijfers of een scooter ofzo, en ook geen beertjes. En jumpsuitjes met korte mouwen die niet zo prijzig zijn? Ik vind GMK leuk, maar ik ben bang dat hij er te breed voor is
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:20:48 #208
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79571914
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:16 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft zomerkleertjes nodig Maar ik kan niets leuks vinden Iemand nog tips voor jongenskleertjes zonder jongensachtigeprint zeg maar? Print mag wel hoor, maar niet met cijfers of een scooter ofzo, en ook geen beertjes. En jumpsuitjes met korte mouwen die niet zo prijzig zijn? Ik vind GMK leuk, maar ik ben bang dat hij er te breed voor is
Ik kan altijd goed slagen bij s.Oliver
Zoiets bijvoorbeeld:

pi_79572338
quote:
De Hans Textiel in de stad heeft iig totaal niks (vind ik dan), wat een flutwinkel!
Toevallig hangt bij de Hema nu vooraan bij die losse rekjes een zomer jumpsuit, wit met een poppetjes print (weet niet meer precies wat er nou op stond)
Maar in de stad is verder weinig leuks hoor, Zeeman ook totaal 0,0 (maar dat is ook weer mijn mening)

Effen kleertjes in vrijwel iedere kleur heb ik wel eens besteld bij Rainbowbabies, erg mooi en valt ruim! (de 62/68 van thshirtje,rompertje en broekje kan Wolf nog niet eens aan)
pi_79572526
Happy dat email shirtje is grappig, die mailde ik net door aan mijn Lief

Helemaal mee eens Poppejans, het is echt sneu wat er hangt Ik ben net nog eventjes bij de Hans naar binnen gelopen, dat jasje met de capuchon was het enige leuke dat ze hadden vond ik, maar ik vond het te stijf als zomerjas. Dat Hema jumpsuitje had een leuk model maar er staan gele paashaasjes op Waarom maken ze niet meer van die dingen als ze het wel kunnen??
pi_79573862
deze is leuk, met een origami <3 kat <3!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_79573920
quote:
Ik heb net bij de Hema een leuke jumpsuit gekocht van een dunne stof en met korte mouwen. Het is wit met gele randen en er staan konijntjes of zo op. Ik kan het niet op de site vinden.

En ik heb dit bloesje gekocht (ik ben er nog niet over uit of ik bloesjes en ruitjes leuk vind, maar dat merk ik gauw genoeg ):

pi_79574016
www.kleertjes.com blijft hier wel favoriet...heel veel keus en meestal is er altijd wel ergens op internet een kortingscode te vinden (aangezien veel merken wel duur zijn).

Happyme: zien er ook leuk uit, wist niet dat dat merk ook kleine maatjes had!
pi_79574071
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb net bij de Hema een leuke jumpsuit gekocht van een dunne stof en met korte mouwen. Het is wit met gele randen en er staan konijntjes of zo op. Ik kan het niet op de site vinden.

En ik heb dit bloesje gekocht (ik weet niet of het hem leuk zal staan, maarja):

[ afbeelding ]
Die hebben we hier ook! Vriendin van me had hm naar me opgestuurd omdat haar zoontje hm niet paste. Hij schijnt vrij smal te vallen en ze heeft een stevig kindje. Hoop maar dat Dyon dan slank blijf haha.
pi_79574311
Oh dankje voor de kortingstip Meimeltje.

Ik heb dezelfde gevoelens over dat bloesje als jij Claudia, maar ik vind het Dyon zo leuk staan dat ik misschien wel zwicht. Ze hadden ze ook met korte mouwen.
En dat jumpsuitje vond ik maar niks, ik houd niet van geel.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_79574605
Heb je de H&M al geprobeerd? Die hebben in ieder geval basic T-shirtjes met korte mouwen en ook broekjes die je op kunt stropen (net als de mouwen van dat bloesje).
pi_79574671
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:18 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Die hebben we hier ook! Vriendin van me had hm naar me opgestuurd omdat haar zoontje hm niet paste. Hij schijnt vrij smal te vallen en ze heeft een stevig kindje. Hoop maar dat Dyon dan slank blijf haha.
Dat wordt hier niks, want Ivan is momenteel behoorlijk in de breedte aan het groeien. Achja, ik vind het vantevoren zo lastig in te schatten wat hem leuk zal staan. Ik heb al zoveel missers gekocht, maar er zitten altijd onverwacht leuke dingen tussen.
pi_79574753
Twinkly: dat andere blousje van Noppies bedoel je he
Dit is hm trouwens:
[url=http://www.kleertjes.com/index.php?page=detail&af[m]=181,7,219&af[g]=1,2&af[sz]=1&fs[g]=0&fs[mt]=1&fs[sz]=0&fs[s_mt]=1&fs[m]=1&id=46584]http://www.kleertjes.com/index.php?page=detail&af[m]=181,7,219&af[g]=1,2&af[sz]=1&fs[g]=0&fs[mt]=1&fs[sz]=0&fs[s_mt]=1&fs[m]=1&id=46584[/url]
pi_79574768
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:23 schreef Twinkly het volgende:
En dat jumpsuitje vond ik maar niks, ik houd niet van geel.
Maar Niels houdt zo van Nijntje!

Ik houd ook niet zo van geel, maar om een of andere reden heb ik een gele Bugaboo gekocht. We hebben een geel vestje gekregen van Ivans overgrootmoeder en dat staat hem ook leuk, dus ik waag de gok.
pi_79574782
Hmmzz krijg geen goede link.

Zo misschien:
pi_79574880
Ik heb ook nog dit vestje gescoord voor meisjes.

Oh boy, ik hoop maar dat ik niet allemaal missers heb gekocht.
pi_79575668
Ha mijn ouders gaan in juni naar mijn broertje in Amerika en dan kunnen ze dus volop kleertjes voor me mee terug nemen
pi_79582480

pi_79587451
Happy, en bedankt voor de link...leuke kleertjes!
Ik had al wat in mijn winkelwagen liggen, alleen toen ik wilde betalen kwamen er 6 euro aan verzendkosten bij. En dat vond ik zonde....

Maar wel leuk spul! Is er ook een winkel die s'oliver verkoopt?
  donderdag 25 maart 2010 @ 21:41:41 #225
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79587632
Claudia, dat bloesje heb ik ook gekocht! En ook in t rood.
pi_79592114
Heeft iemand ervaring met de webshop Kleine Sam?
Ik zie dat ze erg leuke dingen hebben, maar vind het altijd wel goed om even te horen wat de ervaringen zijn voordat ik iets bestel

[ Bericht 11% gewijzigd door RockabeIIa op 25-03-2010 23:37:14 ]
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:36:51 #227
190853 RockabeIIa
pi_79592292
De vraag is of je je daarvoor moet registreren op fok!
pi_79592299
Goh, heb je je daarvoor speciaal geregistreerd?
pi_79592797
Even een rompertjes kwestie. Mette is behoorlijk smal en is in de lengte echt een 62. Alles gaat goed, behalve de rompertjes.. Hema doet alleen nog maar aan dubbelmaten en in 62/68 zwemt ze maar de 50/56 is te klein. Of bepaalde rompertjes van de Hema zijn weer veelste breed. Bij de hennes is maat 62 onderhand elke keer uitverkocht als ik daar kom.
Rompertjes die perfect paste waren die van Nanoou, maar beetje nog al duur.

Dus tips voor plekken waar smallere rompertjes te krijgen zijn die niet veelste duur zijn?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_79597714
Ik heb me toch geregistreerd ?
Doe ik iets verkeerd ?
pi_79597883
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar Niels houdt zo van Nijntje!
Heeft ie mooi pech

Dat vestje stond Ivan idd heel mooi, ik heb het aan mijn moeder laten zien met en haar aan het werk gezet , maar dan niet in het geel.

Poppejans wat stoer, die knopen! Ik heb trouwens nog zitten experimenteren met een patroon van een pakje, maar het werd veel te groot terwijl het voor 6 maanden bedoeld was. Maar dit pakje is ook een leuk model, en makkelijk
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:36:24 #232
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_79600477
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:51 schreef wickie het volgende:
Even een rompertjes kwestie. Mette is behoorlijk smal en is in de lengte echt een 62. Alles gaat goed, behalve de rompertjes.. Hema doet alleen nog maar aan dubbelmaten en in 62/68 zwemt ze maar de 50/56 is te klein. Of bepaalde rompertjes van de Hema zijn weer veelste breed. Bij de hennes is maat 62 onderhand elke keer uitverkocht als ik daar kom.

Dus tips voor plekken waar smallere rompertjes te krijgen zijn die niet veelste duur zijn?
Ik slaagde voor mijn dame of bij de h&m of bij Name-it voor goed passende rompertjes wickie, ik hoop dat je daar iets aan hebt (of je besteld via de webshop van H&m dat wil ook vaak nog wel helpen)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:39:07 #233
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_79600578
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef RockabeIIa het volgende:
maatje 74

[ link | afbeelding ]

Die is echt leuk! Waar heb je die vandaan?
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:53:43 #234
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_79601109
Ik heb o.a. deze voor mijn oudste gekocht, van de week.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 maart 2010 @ 14:13:31 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79608626
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:51 schreef wickie het volgende:

Petit Bateau rompertjes zijn smal en heel fijn Ik heb er nog een paar op zolder liggen, wil ik eens kijken welke maat?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:43:45 #236
190853 RockabeIIa
pi_79609726
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:02 schreef roosjeroosje het volgende:
Ik heb me toch geregistreerd ?
Doe ik iets verkeerd ?
De vraag is waarom je je geregistreerd hebt.

She-wolf, gewoon, H&M
pi_79610198
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:13 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Petit Bateau rompertjes zijn smal en heel fijn Ik heb er nog een paar op zolder liggen, wil ik eens kijken welke maat?
Ja die zijn smal. Prénatal heeft dacht ik ook de enkele maten. Ik weet alleen niet zo goed of de rompers smal uitvallen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_79610298
Omdat ik dit forum al een tijdje volg en nu iets wilde vragen. Dus werd het tijd dat ik me eens ging aanmelden. Maar krijg nog niet echt het idee dat ik erg welkom ben hier
pi_79610585
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:57 schreef roosjeroosje het volgende:
Omdat ik dit forum al een tijdje volg en nu iets wilde vragen. Dus werd het tijd dat ik me eens ging aanmelden. Maar krijg nog niet echt het idee dat ik erg welkom ben hier
je bent best welkom hier hoor

maar er word geregeld spam gepost door mensen die zich registreren en hun eerste post gelijk wijden aan een of andere webshop, over het algemeen van henzelf. Sommigen zijn wat creatiever en vragen bijvoorbeeld of iemand het kent ofzo, precies wat jij nu deed

Vandaar
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79611257
Okee, dan begrijp ik het. Geen probleem.
Maar nee, ik heb geen webshop
Ben alleen maar opzoek naar leuke dingen voor mijn kindjes, en heb hier al de nodige leuke dingen voorbij zien komen
pi_79619326
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh zo kun je het ook lezen.
Ik bedoelde eigenlijk dat het voor mij las als maat vanaf 0 maanden tot 6 tot 8 maanden. Zeg maar eh, dat grotere kindjes er tot 6 maanden in kunnen en tengere kindjes tot 8 maanden ofzo?

dit is het antwoord op mijn mail naar Billie Boo

maat: 0-6/8 is dus wat jij hierboven zegt
pi_79619510
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:55 schreef lily het volgende:

[..]

dit is het antwoord op mijn mail naar Billie Boo

maat: 0-6/8 is dus wat jij hierboven zegt
oh! haha, goed gegokt
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79620376
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef RockabeIIa het volgende:
maatje 74

[ link | afbeelding ]

Hee hebben ze m nu ook zonder lange mouw
Maatje 62 (niet op die uberhoppe sloffen letten
pi_79620472
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En ik heb dit bloesje gekocht (ik ben er nog niet over uit of ik bloesjes en ruitjes leuk vind, maar dat merk ik gauw genoeg ):

[ afbeelding ]
Ow wat een leuk blousje!
Mn broertje trouwt in mei en wil Tijn geoon een lekker spijkerbroekje of zo'n legerbroekje aan doen met een blousje of romper eronder.
pi_79621462
Mijn moeder gaat trouwen. Er is nog geen datum bekend maar ik ben nu al over een outfit voor Ivan aan het nadenken.

Het pakje van de Hema waar ik het over had (wit met blauwe konijntjes en gele randen) staat Ivan zó leuk! Ik ben ermee in m'n nopjes. Helaas past maat 68 nog maar net en zal het de zomer dus niet halen.

-Edit- Wacht, ik heb er wel een foto van:

Hema-rompertjes 74-80 zijn nog wat groot.

[ Bericht 5% gewijzigd door Claudia_x op 26-03-2010 19:53:33 ]
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:58:51 #246
190853 RockabeIIa
pi_79621937
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Hee hebben ze m nu ook zonder lange mouw
Maatje 62 (niet op die uberhoppe sloffen letten
[ afbeelding ]
Staat 'm vet stoer!
pi_79622033
aah ik vond het pakje ook wek leuk, maar zo om aan te zien is het nog leuker
en 68 past Ivan nog maar net?! wat een beertje!
Met die rompertjes is lastig soms he, dat bijv zo'n 62-68 niet meer past, maar dus 74-80 echt te groot is. Als je de rompers langs elkaar houdt is dat verschil ook best heel groot
Ik heb hier al 3 rompers liggen mt68, dus een mooie overbrugging voor als 62-68 niet meer lekker zit (maar dat zit hier nog lang goed denk ik hoor)
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:02:19 #248
190853 RockabeIIa
pi_79622125
Gek is dat he, dat er geen rompers in de maat 68-74 zijn. Gelukkig doen die elastische wel aardig hun werk.
pi_79622138
Ik heb rompertjes van de H&M in maat 74 en die zitten weer fantastisch. Dat geldt ook voor een paar rompers van de Prenatal.

Zelfs van de zeer rekbare Hema-rompers vind ik het nu al zielig om hem die aan te doen. Ze trekken zo in het kruis.
pi_79622337
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb rompertjes van de H&M in maat 74 en die zitten weer fantastisch. Dat geldt ook voor een paar rompers van de Prenatal.

Zelfs van de zeer rekbare Hema-rompers vind ik het nu al zielig om hem die aan te doen. Ze trekken zo in het kruis.
Ik blijf er ook bij dat ik ieder kledingstuk van de Hema klein vind vallen
Wolf die zit gewoon qua buikomvang van Hema broeken in 68 (en van andere winkels echt nog niet), terwijl hij maar 60.5 cm is en helemaal geen dikkertje. dus de pijpen zijn dan eigenlijk veel te lang
pi_79622694
Weten jullie misschien waar je smalle broeken kunt kopen? Tyler heeft een minikontje en veel broeken zijn daarom veel te wijd rond zijn middel.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:24:08 #252
190853 RockabeIIa
pi_79623222
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weten jullie misschien waar je smalle broeken kunt kopen? Tyler heeft een minikontje en veel broeken zijn daarom veel te wijd rond zijn middel.
H&M?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:26:30 #253
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79623314
Hema is ook altijd wel smal met de broeken volgens mij
pi_79623572
Zal er eens kijken. Ze hebben vast meerdere modellen. Die hij heeft zijn erg wijd. Morgen naar speelgoed/kleding beurs bij mijn ouders in de wijk. Wie weet vind ik daar wat.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:44:17 #255
190853 RockabeIIa
pi_79624197
Hema vind ik juist niet, ik heb zelf een stevige knul die van de Hema alles wel aan kan. Name it is weer wel aardig strak.
pi_79624914
hier ook name it als smalle broeken, en imps & elfs valt ook smal.

prenatal, hema, h&m is hier allemaal veel te wijd. ondanks knoopsgatelastiek.

Een veel gebruikte oplossing hier is tuinbroeken dragen. Dan maakt de taille omvang niet uit.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:17:25 #257
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79625740
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Hema vind ik juist niet, ik heb zelf een stevige knul die van de Hema alles wel aan kan. Name it is weer wel aardig strak.
Dan heb ik gewoon een kind met een bolle buik. Hema zit hier namelijk vaak juist strak
pi_79625751
Ik vind C&A ook erg wijd vallen. Ik pas dezelfde truc als Piglet toe, veel tuinbroeken . De broekjes van GMK vallen ook best smal.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:49:40 #259
190853 RockabeIIa
pi_79627341
C&A krijg ik zelfs als ie zijn buik inhoudt vrijwel niet dicht (Palomino heet dat toch?)
pi_79627830
O.
Ik heb t over maat 80/86 he, misschien dat dat scheelt...
Hier zakt t in elk geval zo van zijn gat af, zelfs met riem.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:14:00 #261
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79628524
Huh hier past palomino juist wel en hema niet
pi_79644803
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn moeder gaat trouwen. Er is nog geen datum bekend maar ik ben nu al over een outfit voor Ivan aan het nadenken.

Het pakje van de Hema waar ik het over had (wit met blauwe konijntjes en gele randen) staat Ivan zó leuk! Ik ben ermee in m'n nopjes. Helaas past maat 68 nog maar net en zal het de zomer dus niet halen.

-Edit- Wacht, ik heb er wel een foto van:

[ afbeelding ]

Hema-rompertjes 74-80 zijn nog wat groot.
Leuk pakje zeg, schattig!

Jij al enig idee?
ik wil voor Tijn gewoon wat stoers, niet zo'n echt pakje ofzo dat vind ik echt niets bij kindjes.
Maar durf het nu nog niet zo goed te kopen want ik zit een beetje met de maten dus ik wacht en kijk rond.....
pi_79649686
Dank voor alle tips
Sjeen, als je nog rompertjes hebt liggen van Petit Bateau dan wil ik ze misschien wel van je overnemen.
Ik ben eerst naar de H en M weer geweest, weer geen maatje 62... Alleen maar met hele stomme printjes

Dus toen naar de Petit Bateau en daar heb ik rompertjes gekocht, ze zitten in de was dus morgen proberen, maar wat zien ze er fijn smal uit.
Name-it ken ik eigenlijk niet, dat ga ik even uitzoeken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_79649844
Kijktan, vandaag gekocht bij H&M. ¤7,50!

Nils vindt 't net een theedoek...

En een zonnethoedje.
pi_79650037
Schattig!
pi_79751973
Ssserpente, die theedoek dat jurkje

Kijk eens wat de postbode vandaag kwam brengen :

Moderator dinsdag 30 maart 2010 @ 16:59:53 #267
5428 crew  miss_sly
pi_79752169
Dat jurkje heeft Senna ook, Sserpente Met dat schattige broekje eronder!
Wij hebben ook het hoofddoekje erbij gekocht, voor de vakantie in Turkije

sorbootje, wat leuk
pi_79753441
Toch wel leuk hoor, dat ik me nu ook te goed kan doen aan al die leuke meisjes spullen
pi_79787932
Kijk maar uit Lily, het is een ongeneeslijke ziekte!
pi_79798858
Oh wat enorm leuk Sorbootje!! Erg grappig die naamspeling
zo gaat Wolf morgen in een shirt naar de Efteling wat ik heb laten bedrukken met van die advertentieletters ''Wolf zkt Roodkapje
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:20:42 #271
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79799846
en aaah dat jurkje heeft Evie ook al klaarliggen voor zomerse dagen in het gras SSSerpente!
tzt mooi allemaal foto's spammen! Lente, Senna, Evie... leuk leuk!
pi_79800584
Waarom kan ik dat fantastische jurkje niet op internet vinden . Nu moet ik dus ook naar de H & M....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_79800782
OOhh Sserpente, dat jurkje is echt leuk!! Ik zou het haast vast gaan kopen, want wie weet krijg ik wel een meisje

Sorbo, die is echt leuk! Graeme zn eerste pakje was ook van GMK in die kleurtjes trouwens
pi_79800947
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:44 schreef tessie het volgende:
OOhh Sserpente, dat jurkje is echt leuk!! Ik zou het haast vast gaan kopen, want wie weet krijg ik wel een meisje

Sorbo, die is echt leuk! Graeme zn eerste pakje was ook van GMK in die kleurtjes trouwens
Ja dat realiseerde ik me pas toen ik mijn eigen foto's zag. Met zo'n kasteeltje toch?

Isabeau heeft dat h&m jurkje ook
pi_79801069
Ja klopt, met kasteeltje. Ik vind het nog steeds zo'n lief pakje

En veel mensen hier dus met dat leuke jurkje! Als ik dan toch een meisje krijg, kan ik hem misschien wel van iemand overnemen
pi_79801605
Ik vind Wolf zoekt Roodkapje anders ook wel erg lollig Poppejans! Foto komt toch nog he?

Sorbootje (ook al een bootje) erg leuk!
En het jurkje voor Lente vind ik ook mooi, hoezo een theedoek, bewijst maar weer dat (de meeste) mannen dus gewoon geen verstand hebben van kleren, of ze hebben geen smaak, kan ook
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:23:43 #277
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79802573
heyhey; het jurkje staat nog wel op de site hoor bij baby meisjes mt 62-86
en dan bij jurken, en dan de allereerste (het jurkje is er in 4 variaties)...
en dr zijn ook nog leuke zomerhoedjes en schoentjes bij.... en uhhhh dat heeft Evie dus allemaal
pi_79802846
hihi we zijn ook érg met z'n allen!
pi_79803177
Ik had laatst zomerschoentjes van H&M besteld (die witte) in maat 16/17 maar die waren veel te groot. Echt veel te groot...
Die passen dan in de winter ofzo.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:36:12 #280
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79803188
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef Sorbootje het volgende:
hihi we zijn ook érg met z'n allen!
hahaaaa echt enorm... en nu zie ik dat dat grappige hartjesjasje ook nog in de aanbieding is...
*gaat op handen zitten*
pi_79803338
dat hartjesjasje valt ook heel groot
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:41:01 #282
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79803418
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef lily het volgende:
dat hartjesjasje valt ook heel groot
die heeft Leah dus ook al ??
pi_79803490
Nee, het was te groot. Ik heb het teruggestuurd.
Ik heb nu een ander jasje gekocht.
pi_79804130
Terugkomend op de Dr Martens.

Ik heb ze gevonden in nederland voor een 4 tientjes en 5 euro verzendkosten!
Nog niet echt cheap maar goedkoper als ze op maat laten maken denk ik zo
ik heb ze gevonden bij www.kindrstappers.nl

wel vanaf maat 24 maar mijn setje (in maat 25, hij groeit er maar in ) is vandaag verzonden hoop ze morgen te hebben :
pi_79804923
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef harley het volgende:
Terugkomend op de Dr Martens.

Ik heb ze gevonden in nederland voor een 4 tientjes en 5 euro verzendkosten!
Nog niet echt cheap maar goedkoper als ze op maat laten maken denk ik zo
ik heb ze gevonden bij www.kindrstappers.nl

wel vanaf maat 24 maar mijn setje (in maat 25, hij groeit er maar in ) is vandaag verzonden hoop ze morgen te hebben :
[ afbeelding ]
Woah! Die wil Niels ook! Maar ik vraag me wel af of ze niet wat te zwaar zijn voor kinderen? Ik vind die van mij best zwaar
  woensdag 31 maart 2010 @ 21:33:37 #286
190853 RockabeIIa
pi_79806228
Ik denk vooral dat ze erg stug zijn, twinkly. Maar wie weet valt het reuze mee
pi_79806495
Voor een peuter lijkt het me wel kunnen, ik zou ze niet nemen als eerste schoenen ofzo
maar met maat 24 als eerste schoenen moet je wel een reuzenbaby hebben
pi_79806534
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vind Wolf zoekt Roodkapje anders ook wel erg lollig Poppejans! Foto komt toch nog he?

ik rits morgen gewoon zn jasje eventjes open als hij op de foto gaat met de grote boze wolf

Jaaa die Dr Martens wil Wolf ook nog steeds, hij zei het zelf net nog
maar ik durf niet zo goed, kinderen slaan soms ook wel eens maten over, toch? of niet?
Zou ik gewoon een paar mt24 kunnen kopen denken jullie?
Het zijn iig stevige stappers, maar bij mt 24 lopen kinderen ook al wel heel goed zelf neem ik aan. Ik snap dat je ze niet moet aandoen bij eerste stapjes

edit, spuit 11, Karin antwoord al

dus mt 24 kan best op de gok?
pi_79806866
Update: Ik heb inmiddels ook de dr Martens in bestelling staan, want dit is toch echt wel een koopje, dankjewel voor deze tip Harley!
Er stond trouwens bij op de orderbevestiging dat de kinderversie iets minder stug is
pi_79808475
BJ, bedankt!! Jurkje is besteld (+ nog een paar erg leuke dingen......)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  Moderator woensdag 31 maart 2010 @ 22:24:22 #291
5428 crew  miss_sly
pi_79808861
Maat 24, hoe oud zijn ze dan al? Ze zijn erg mooi, maar ik ga echt niet al een jaar of langer vooruit kopen

Ik heb wel nog wat dingetjes bij H&M besteld. Kon het toch niet laten en heb van dat blauwe jurkje toch ook het gele exemplaar besteld. En het donkerblauwe jeans jumpsuitje met spaghettibandjes en de pyjamaatjes met lieveheersbeestjes!

Meisjeskleren zijn zoooo leuk
pi_79808981
hoe oud? Tja, Meike heeft nu maat 25. Ze is 3. Afgelopen zomer zat ze op 24.
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:27:11 #293
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79809023
Linde is 2,5 en die heeft maat 23
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:27:30 #294
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79809044
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:24 schreef miss_sly het volgende:
Maat 24, hoe oud zijn ze dan al? Ze zijn erg mooi, maar ik ga echt niet al een jaar of langer vooruit kopen

Ik heb wel nog wat dingetjes bij H&M besteld. Kon het toch niet laten en heb van dat blauwe jurkje toch ook het gele exemplaar besteld. En het donkerblauwe jeans jumpsuitje met spaghettibandjes en de pyjamaatjes met lieveheersbeestjes!

Meisjeskleren zijn zoooo leuk
lalaaalaaaa word er hebberig van... vind die andere jurkjes ook leuk..
  Moderator woensdag 31 maart 2010 @ 22:33:48 #295
5428 crew  miss_sly
pi_79809374
2-3 jaar zelfs? Dat ga ik echt nog niet kopen

BJ, erg he? Ik kon het ook neit laten
pi_79810480
Ik heb altijd gezegd dat mijn kleine legerkistjes krijgt. Nu likken echte kistjes me niet verstandig maar deze zijn speciaal voor kinderen dus ook minder stug. Zowiezo zijn de Martens als soepeler als kisten en hebben ze een airwave zool. Maar aangezien ze niet meer gemaakt worden heb ik ze gewoon besteld en hij ziet maar waneer ze passen. Ik heb me aan mijn woord gehouden.
  donderdag 1 april 2010 @ 10:03:30 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79820618
Even een vraagje: hoe vallen de jumpsuits van GMK uit?
In de zin van groter of kleiner (bv zoals noppies over het algemeen wat klein valt)
pi_79820636
vrij klein Asy
  donderdag 1 april 2010 @ 10:35:35 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79821768
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:04 schreef Sorbootje het volgende:
vrij klein Asy
Aah, oke
Harry zit net in maatje 56 dus als ik dan een 62 bestel dan kan ik er nog even mee vooruit (mouwtjes omrollen enzo) toch?
pi_80185818
Kijk nou wat de buurvrouw gemaakt heeft!

zondag 11 april 2010 @ 14:51:31 #301
190853 RockabeIIa
pi_80185949
Wat een lieve buuf heb jij! Erg schattig <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')