Heeft ie mooi pechquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar Niels houdt zo van Nijntje!
Ik slaagde voor mijn dame of bij de h&m of bij Name-it voor goed passende rompertjes wickie, ik hoop dat je daar iets aan hebtquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:51 schreef wickie het volgende:
Even een rompertjes kwestie. Mette is behoorlijk smal en is in de lengte echt een 62. Alles gaat goed, behalve de rompertjes.. Hema doet alleen nog maar aan dubbelmaten en in 62/68 zwemt ze maar de 50/56 is te klein. Of bepaalde rompertjes van de Hema zijn weer veelste breed. Bij de hennes is maat 62 onderhand elke keer uitverkocht als ik daar kom.
Rompertjes die perfect paste waren die van Nanoou, maar beetje nog al duur.
Dus tips voor plekken waar smallere rompertjes te krijgen zijn die niet veelste duur zijn?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef RockabeIIa het volgende:
maatje 74![]()
[ link | afbeelding ]
kon...niet...laten...liggen...
Petit Bateau rompertjes zijn smal en heel fijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:51 schreef wickie het volgende:
Even een rompertjes kwestie. Mette is behoorlijk smal en is in de lengte echt een 62. Alles gaat goed, behalve de rompertjes.. Hema doet alleen nog maar aan dubbelmaten en in 62/68 zwemt ze maar de 50/56 is te klein. Of bepaalde rompertjes van de Hema zijn weer veelste breed. Bij de hennes is maat 62 onderhand elke keer uitverkocht als ik daar kom.
Rompertjes die perfect paste waren die van Nanoou, maar beetje nog al duur.
Dus tips voor plekken waar smallere rompertjes te krijgen zijn die niet veelste duur zijn?
De vraag is waarom je je geregistreerd hebt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:02 schreef roosjeroosje het volgende:
Ik heb me toch geregistreerd ?
Doe ik iets verkeerd ?
Ja die zijn smal. Prénatal heeft dacht ik ook de enkele maten. Ik weet alleen niet zo goed of de rompers smal uitvallen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Petit Bateau rompertjes zijn smal en heel fijnIk heb er nog een paar op zolder liggen, wil ik eens kijken welke maat?
je bent best welkom hier hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:57 schreef roosjeroosje het volgende:
Omdat ik dit forum al een tijdje volg en nu iets wilde vragen. Dus werd het tijd dat ik me eens ging aanmelden. Maar krijg nog niet echt het idee dat ik erg welkom ben hier
dit is het antwoord op mijn mail naar Billie Booquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh zo kun je het ook lezen.
Ik bedoelde eigenlijk dat het voor mij las als maat vanaf 0 maanden tot 6 tot 8 maanden. Zeg maar eh, dat grotere kindjes er tot 6 maanden in kunnen en tengere kindjes tot 8 maanden ofzo?
oh! haha, goed gegoktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:55 schreef lily het volgende:
[..]
dit is het antwoord op mijn mail naar Billie Boo
maat: 0-6/8 is dus wat jij hierboven zegt
Hee hebben ze m nu ook zonder lange mouwquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef RockabeIIa het volgende:
maatje 74![]()
[ link | afbeelding ]
kon...niet...laten...liggen...
Ow wat een leuk blousje!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ik heb dit bloesje gekocht (ik ben er nog niet over uit of ik bloesjes en ruitjes leuk vind, maar dat merk ik gauw genoeg):
[ afbeelding ]
Staat 'm vet stoer!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Hee hebben ze m nu ook zonder lange mouw
Maatje 62(niet op die uberhoppe sloffen letten
![]()
[ afbeelding ]
Ik blijf er ook bij dat ik ieder kledingstuk van de Hema klein vind vallenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb rompertjes van de H&M in maat 74 en die zitten weer fantastisch. Dat geldt ook voor een paar rompers van de Prenatal.
Zelfs van de zeer rekbare Hema-rompers vind ik het nu al zielig om hem die aan te doen. Ze trekken zo in het kruis.
H&M?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weten jullie misschien waar je smalle broeken kunt kopen? Tyler heeft een minikontje en veel broeken zijn daarom veel te wijd rond zijn middel.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Hema vind ik juist niet, ik heb zelf een stevige knul die van de Hema alles wel aan kan. Name it is weer wel aardig strak.
Leuk pakje zeg, schattig!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn moeder gaat trouwen. Er is nog geen datum bekend maar ik ben nu al over een outfit voor Ivan aan het nadenken.![]()
Het pakje van de Hema waar ik het over had (wit met blauwe konijntjes en gele randen) staat Ivan zó leuk! Ik ben ermee in m'n nopjes. Helaas past maat 68 nog maar net en zal het de zomer dus niet halen.
-Edit- Wacht, ik heb er wel een foto van:
[ afbeelding ]
Hema-rompertjes 74-80 zijn nog wat groot.![]()
Ja dat realiseerde ik me pas toen ik mijn eigen foto's zag. Met zo'n kasteeltje toch?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:44 schreef tessie het volgende:
OOhh Sserpente, dat jurkje is echt leuk!! Ik zou het haast vast gaan kopen, want wie weet krijg ik wel een meisje
Sorbo, die is echt leuk! Graeme zn eerste pakje was ook van GMK in die kleurtjes trouwens
hahaaaa echt enorm... en nu zie ik dat dat grappige hartjesjasje ook nog in de aanbieding is...quote:
die heeft Leah dus ook alquote:
Woah! Die wil Niels ook! Maar ik vraag me wel af of ze niet wat te zwaar zijn voor kinderen? Ik vind die van mij best zwaarquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef harley het volgende:
Terugkomend op de Dr Martens.
Ik heb ze gevonden in nederland voor een 4 tientjes en 5 euro verzendkosten!
Nog niet echt cheap maar goedkoper als ze op maat laten maken denk ik zo
ik heb ze gevonden bij www.kindrstappers.nl
wel vanaf maat 24 maar mijn setje (in maat 25, hij groeit er maar in) is vandaag verzonden hoop ze morgen te hebben :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vind Wolf zoekt Roodkapje anders ook wel erg lollig Poppejans! Foto komt toch nog he?
lalaaalaaaa word er hebberig van... vind die andere jurkjes ook leuk..quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:24 schreef miss_sly het volgende:
Maat 24, hoe oud zijn ze dan al? Ze zijn erg mooi, maar ik ga echt niet al een jaar of langer vooruit kopen
Ik heb wel nog wat dingetjes bij H&M besteld. Kon het toch niet laten en heb van dat blauwe jurkje toch ook het gele exemplaar besteld. En het donkerblauwe jeans jumpsuitje met spaghettibandjesen de pyjamaatjes met lieveheersbeestjes!
Meisjeskleren zijn zoooo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |