abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79469869
Mooi wordt het Miss Sly! Lekker wijd! Maak je er ook een pofbroekje onder?

Kan dat eigenlijk, een pofbroekje voor jongens?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79470422
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:02 schreef oeke het volgende:
Maar nu raak ik ook in verwarring. Ko heeft nu 74 en ik ben zomerblousjes aan het naaien maat 80. Maar misschien duurt dat dus nog erg lang voor hij het aan kan.
Wanneer ging Elin dan in maat 74, KD?
ik denk ergens in september al ofzo
pi_79471850
Leuk miss!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79472447
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk ergens in september al ofzo
Ojee. Nou ja, als het ruim zit is het ook leuk!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 23 maart 2010 @ 06:54:03 #155
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79477614
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja nee ze zit ook nog lang niet in 86 hoor!

dat bedoelde ik ook juist te zeggen eigenlijk, beetje chaotische post haha. Ik heb haar vanmorgen opgemeten ze is nu 70 of 71 cm. Dus ze gaat van t meeste nu echt naar 74 toe. Maar daarom twijfel ik dus over die maat.
Vorige keer had ik 2 jurkjes in dezelfde maat besteld. 1 was wel de 62-68 die ik besteld had, in de ander zat geen maatje en die was duidelijk groter. Als ik op de site kijk dan is de volgende maat 74-80 al, maar dat 'grotere jurkje' zeg maar wordt nu alweer te kort, dus het lijkt me dan geen 74-80 toch?

Maar hm. Als het wel die maat is dan hoef ik hem niet bestellen ook want dan gaat ze daar snel uit.
Huup; ik heb ook net weer een bestelling van Goodmoodkid binnen en ook de jurkjes, zowel in 62-68 als in 74-80 besteld. maar Evie past ook nu al in 62-68. En die is denk ik rond de 60 cm en 6 kg...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79477744
Stiemie, dat leuke jasje van pas, is diie dik of dun (zomer of winter) en hoe valt hij qua maat?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:12:57 #157
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79479145
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 07:20 schreef mrien het volgende:
Stiemie, dat leuke jasje van pas, is diie dik of dun (zomer of winter) en hoe valt hij qua maat?
Bedoel je dat roze name it jasje met die stippen? Die valt normaal. Eerder iets ruimer dan kleiner. Het is zeg maar een soort dun gevoerde zomerjas. Niet alleen zo'n dun regenjasje met voering, maar net wat dikker. Linde draagt 'm nu al als de zon schijnt
pi_79485308
Ik heb bobuxjes gekocht voor Niels in maat S, ze zijn vandaag aangekomen en... ze zijn al bijna te klein!! Het kind heeft zulke grote voeten!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79485919
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:12 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Bedoel je dat roze name it jasje met die stippen? Die valt normaal. Eerder iets ruimer dan kleiner. Het is zeg maar een soort dun gevoerde zomerjas. Niet alleen zo'n dun regenjasje met voering, maar net wat dikker. Linde draagt 'm nu al als de zon schijnt
Ja die bedoel ik
Kwam hem nu ergens tegen en niet zo duur
Maar ze heeft al een zomerjas..hoopte eigenlijk meer richting de winter
pi_79486697
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb bobuxjes gekocht voor Niels in maat S, ze zijn vandaag aangekomen en... ze zijn al bijna te klein!! Het kind heeft zulke grote voeten!
Hoe lang zijn z'n voeten? Ivan zit nog in Hema-slofjes maat 50-56.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79488285
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:32 schreef mrien het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik
klinkt leuk, waar, hoe en wat?
Meike moet nog een nieuwe zomerjas!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79488334
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef Twinkly het volgende:
nou echt dan, want Lars draagt nu ook nog bobuxjes maat S en dat gaat nog wel ff
Bigfoot Niels ! Issie verder ook groot dan?
pi_79488439
Niels! Beefcake!
pi_79488703
Haha 10,5 cm ofzo, beetje lastig meten. Nee, hij is verder juist redelijk klein 63 cm was hij de vorige keer op het CB, dat was toen 2 cm korter dan gemiddeld. Maar zijn vader heeft maat 45/46 en is ongeveer 1.80 m dusssss

Is het trouwens de bedoeling dat hij sokjes draagt in die slofjes of niet? Ik krijg ze heel moeilijk aan. Of zouden z'n voeten ook breed zijn? Het arme kind
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79488833
Ja wel met sokjes.
Hebben ze je geen instructies gegeven hoe je ze aan moet doen?
Je moet de (oh god hoe ga ik dit uitleggen ) flap wat aan de hak zit helemaal omvouwen, vervolgens het voetje erin schuiven(de teentjes erin eigenlijk) en dan de flap terugvouwen om het hakje heen.
ze houden ook vaak de teentjes gekromd, krijg ze dan maar eens aan.
Als het nog niet lukt maak ik wel ff foto's.
pi_79488954
Slofjes met een gebruiksaanwijzing
Ze zien er trouwens wel erg leuk uit!
pi_79489130
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja wel met sokjes.
Hebben ze je geen instructies gegeven hoe je ze aan moet doen?
Je moet de (oh god hoe ga ik dit uitleggen ) flap wat aan de hak zit helemaal omvouwen, vervolgens het voetje erin schuiven(de teentjes erin eigenlijk) en dan de flap terugvouwen om het hakje heen.
ze houden ook vaak de teentjes gekromd, krijg ze dan maar eens aan.
Als het nog niet lukt maak ik wel ff foto's.
Aha! Dankje! Ik ga het zo proberen, hij ligt nu te slapen. Ik heb ze via de website bobux.nl besteld en ze hebben verder geen uitleg gegeven. Ik vond de service trouwens niet zo goed, het duurde bijna 2 weken voor ik de slofjes kreeg, het emailcontact ging heel traag en ze waren mijn overschrijving kwijt
pi_79496344
Oeh, ze zijn wel erg leuk Twinkly!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79496390
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:25 schreef oeke het volgende:

Kan dat eigenlijk, een pofbroekje voor jongens?
Ik vind van wel Ko had toch ook zo'n harembroekje van de H&M die Wolf heeft? Das net zoiets
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79497676
Gelukt!! En ze passen nog best wel
Pofbroekje van ribfluweel met een maillot en dan van die bretels
  dinsdag 23 maart 2010 @ 18:01:50 #171
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79499453
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:32 schreef mrien het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik
Nee het is echt een zomerjas. Een erg lekker jasje en name it is niet duur. Volgens mij was ik een euro of 23 kwijt
pi_79511959
bobux slofjes aantrekken:

Omvouwen:

aantrekken

dan flapje terugvouwen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:43:55 #173
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79512598
Ha dat wist ik helemaal niet. Hier ook allebei bobuxen maar nog nooit zo aangedaan
pi_79513036
ik ben bobux fan maar zo doe ik ze nooit aan
pi_79513208
Zo hebben ze het ons geleerd in de winkel toen we Meikes allereerste bobuxjes kochten, en het werkt echt goed!
pi_79513347
Ik vind het briljant
pi_79513437
Door die Bobux verhalen wil ik nu deze
misschien koop ik ze nog wel

pi_79534511
op die Billie Boo site staat een jurkje in maat 0 - 6/8 maanden

wat moet ik daarmee? weet iemand dat?
pi_79534764
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:57 schreef lily het volgende:
op die Billie Boo site staat een jurkje in maat 0 - 6/8 maanden

wat moet ik daarmee? weet iemand dat?
kopen

6/8 maanden lijkt me 6 tot 8 maanden? I guess.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79535939
en die 0?

oh wacht ff

maat 0 = 6 tot 8 maanden

toch staat het er raar

maat: 0-6/8
pi_79536994
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef lily het volgende:
en die 0?

oh wacht ff

maat 0 = 6 tot 8 maanden

toch staat het er raar

maat: 0-6/8
oh zo kun je het ook lezen.
Ik bedoelde eigenlijk dat het voor mij las als maat vanaf 0 maanden tot 6 tot 8 maanden. Zeg maar eh, dat grotere kindjes er tot 6 maanden in kunnen en tengere kindjes tot 8 maanden ofzo?

Maar ik heb er geen ervaring mee dus ik weet het niet zeker.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79537054
Ja maar: 6 maanden of 0 maanden is nogal een verschil in maat zeg...

nou ja, ik mail ze wel
  woensdag 24 maart 2010 @ 17:10:03 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_79537365
Ik dacht zelf ook aan maat 0, maar de andere uitleg klinkt ook wel plausibel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79539213
Ja maat 0 klinkt ook logischer, maar in mijn hoofd begint maat 0 bij 'newborn' zeg maar
nouja, keep us on zeh hight als je gemaild hebt!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79544680
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
bobux slofjes aantrekken:

Omvouwen:
[ afbeelding ]

aantrekken
[ afbeelding ]
dan flapje terugvouwen
Jij supermama! Weer wat geleerd
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:28:43 #186
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79544864
Haha, Karin, wat heb je de tactiek van bobux goed verwoord en gefotografeerd. zo doen wij t ook, werkt prima! We hebben de opa's en oma's ook de tactiek al geleerd, want het lukt hen ook al niet
pi_79545648
Ik kreeg ze verder wel prima aan hoor
De zootjes zijn pas crap om aan te krijgen vind ik
pi_79545878
Moest gewoon ff mijn (nouja de kleine) zijn verzameling showen.

set van 3 HOG knuffels, grote beer, kleine beer, mini beer, slabbertje en een rompertje

T-shirt, rompertje, vest met hetzelfde skull logo groot achterop, t-shirt, mutsje en slofjes
Het vest vind ik echt gewoon supergaaf, omdat we die zelf in de USA hebben gekocht in ikzelf hetzelfde vest in mijn eigen maat heb

2 rompertjes, skipak en een t-shirt

T-Shirt, slabbertje, vest, en een combi shirt/rompertje + broek

Rompertje, slabbertje, rompertje en slaapzak
Alles ligt op een Hd deken met rammeltje in het motortje.

Ik mag niets meer kopen van mijn vader anders heeft hij straks niets meer te geven.
Vond een motor alvast dan wel een goed idee, pas ik daar wel op tot hij 18/21 is

En Ja hij heeft ook genoeg andere kleren van oa prenatal, babydump enzo. Zelfs winnie the pooh (als ik ergens een hekel aan heb, maar dat weet schoonmoeder dus drie keer raden van wie winnie the pooh afkomt )
pi_79546271
Harley: en toen werd het een Winnie the Pooh fan
pi_79546323
Naar die Bobuxslofjes ga ik dan ook eens op zoek, als iedereen zo positief is! Ze zien er iig leuk uit Heb ook nog nooit slofjes gevonden die niet continu uitgetrapt worden.
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:59:32 #191
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79546407
maatje 74

kon...niet...laten...liggen...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_79546427
Ooh, dit is een leuke site zeg. Vintage!

http://www.melkofpuur.nl/(...)ng_voor_meisjes.html
pi_79546840
harley jij moet gedacht hebben ''je bent fan of je bent het niet''
mijn man zou ddeze collectie ook geweldig vinden, hij heeft een Harley oldtimer, een Liberator zo'n oorlogsding en dan gerestaureerd met originele onderdelen
Dat vestje op foto 2, en het rompertje op de laatste foto vind ik erg leuk!!!

Gaaaaf Rocka! H&M heeft daar vaak veel van he? Als ze weer Kiss shirts hebben krijgt Wolf daar eentje van
pi_79547372
Dat ACDC shirt vind ik ook leuk en David heeft een Kiss shirt
(We hebben ook een Iron Maiden shirt, een Ramones en een van the Clash)

Ssserpente, er is al een bestelling de deur uit van die site! Thx (ook een paar shirts voor mijn zoons)
pi_79547711
die AC / DC is erg gaaf
Large heeft ook shirts in die stijl

Zowiezo heeft large nog wel enkele gave shirts, heb express daar zelf nog niets besteld

Wij zijn gewoon een erg motorminded familie.
(tis niet voor niets mijn echte voornaam)

Poppejans: dat vest en romperjte komen dus beide uit de USA tijdens onze reis vorig jaar. Vrijwel al het andere ook alleen dan via ebay. Ze hebben nog zoveel meer maar niet in de nederlandse winkels en de amerikaanse winkels hebben ook vrij weinig online staan. Catalogus is er niet en als je er om vraagt willen ze weten wat je zoekt. als ik everything antwoord krijg ik terug dat ze dat niet hebben dus dan maar via ebay en veel zoeken.

Ben alleen nog steeds op zoek naar "legerkistjes" of iets in die stijl/model maar nergens te vinden helaas
pi_79547874
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef harley het volgende:

Wij zijn gewoon een erg motorminded familie.
(tis niet voor niets mijn echte voornaam)

USA dingen laten overkomen is inderdaad vaak irritant, heb geen creditcard dus dan gaat het al vaak helemaal niet helaas.
Vorig jaar op de Harley dag in Arnhem stond er ook wel een kraam met baby/kinderkleding maar vond ik echt 3x niks
pi_79547908
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef harley het volgende:

Ben alleen nog steeds op zoek naar "legerkistjes" of iets in die stijl/model maar nergens te vinden helaas
Jaaaaa oh die zou ik ook zo kopen als zoiets bestond
pi_79548146
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:30 schreef Poppejans het volgende:

[..]

USA dingen laten overkomen is inderdaad vaak irritant, heb geen creditcard dus dan gaat het al vaak helemaal niet helaas.
Vorig jaar op de Harley dag in Arnhem stond er ook wel een kraam met baby/kinderkleding maar vond ik echt 3x niks
Ja allemaal nep en klotekwaliteit. Alles van hierboven is dus ook allemaal licensed spul. Alleen de slaapzak heb ik mijn twijfels bij de echtheid de rest allemaal niet.
pi_79549427
Wow wat een goede site Serpente! Zanks!
pi_79549580
Legerkistjes weet ik niet, maar Pepijn heeft wel Dr Martens in maatje 23 en 24...

pi_79549747
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:04 schreef p_iglet het volgende:
Legerkistjes weet ik niet, maar Pepijn heeft wel Dr Martens in maatje 23 en 24...

[ afbeelding ]
oooooh die moet ik ook! Waar heb je die vandaan?? Ik heb me rot gegoogled deze week nog, maar NL alleen maar vanaf mt 30 ofzo
pi_79549942
engeland

http://www.designer-kids.co.uk/

ik heb ze hier vandaan, alleen zie ik daar dus staan dat ze niet meer gemaakt worden

Ik geloof dat ik nog even een voorraadje in iets grotere maatjes ga bestellen...
dat wordt dan nog even flink googlen, want die website waar ik ze dus vandaan heb heeft nauwelijks meer wat...
pi_79550353
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:10 schreef p_iglet het volgende:
engeland

http://www.designer-kids.co.uk/

ik heb ze hier vandaan, alleen zie ik daar dus staan dat ze niet meer gemaakt worden

Ik geloof dat ik nog even een voorraadje in iets grotere maatjes ga bestellen...
dat wordt dan nog even flink googlen, want die website waar ik ze dus vandaan heb heeft nauwelijks meer wat...
Jammer dat daar nog maar zo weinig op staat, die 2 leuke paren die jij hebt staan daar niet op.
pi_79550516
Hier hebben ze ook nog kindermaatjes

http://www.splooshshoes.co.uk

die met radiootjes
pi_79550781
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:22 schreef p_iglet het volgende:
Hier hebben ze ook nog kindermaatjes

http://www.splooshshoes.co.uk

die met radiootjes
Ja, die vind ik allerleukst! Op deze link zijn ze nog wel in het klein te krijgen (al zeggen die UK 1,2,3 maten me helemaal niks..)
eens effe kijken of dat met betalen makkelijk zou gaan
pi_79550918
http://www.safariquip.co.(...)-comparisons-tables/

Ze gaan dus vanaf UK maat 6, dat is maat 23 in het Nederlands.

Houd er bij dit soort schoenen wel rekening mee dat kindjes ze pas kunnen dragen als ze al echt heel goed kunnen lopen, vanaf een jaar of 2-2,5 ofzo. Maat 23 is dan voor veel kindjes al te klein. Pepijn heeft gelukkig kleine voetjes
pi_79571761
Niels heeft zomerkleertjes nodig Maar ik kan niets leuks vinden Iemand nog tips voor jongenskleertjes zonder jongensachtigeprint zeg maar? Print mag wel hoor, maar niet met cijfers of een scooter ofzo, en ook geen beertjes. En jumpsuitjes met korte mouwen die niet zo prijzig zijn? Ik vind GMK leuk, maar ik ben bang dat hij er te breed voor is
  donderdag 25 maart 2010 @ 15:20:48 #208
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79571914
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:16 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft zomerkleertjes nodig Maar ik kan niets leuks vinden Iemand nog tips voor jongenskleertjes zonder jongensachtigeprint zeg maar? Print mag wel hoor, maar niet met cijfers of een scooter ofzo, en ook geen beertjes. En jumpsuitjes met korte mouwen die niet zo prijzig zijn? Ik vind GMK leuk, maar ik ben bang dat hij er te breed voor is
Ik kan altijd goed slagen bij s.Oliver
Zoiets bijvoorbeeld:

pi_79572338
quote:
De Hans Textiel in de stad heeft iig totaal niks (vind ik dan), wat een flutwinkel!
Toevallig hangt bij de Hema nu vooraan bij die losse rekjes een zomer jumpsuit, wit met een poppetjes print (weet niet meer precies wat er nou op stond)
Maar in de stad is verder weinig leuks hoor, Zeeman ook totaal 0,0 (maar dat is ook weer mijn mening)

Effen kleertjes in vrijwel iedere kleur heb ik wel eens besteld bij Rainbowbabies, erg mooi en valt ruim! (de 62/68 van thshirtje,rompertje en broekje kan Wolf nog niet eens aan)
pi_79572526
Happy dat email shirtje is grappig, die mailde ik net door aan mijn Lief

Helemaal mee eens Poppejans, het is echt sneu wat er hangt Ik ben net nog eventjes bij de Hans naar binnen gelopen, dat jasje met de capuchon was het enige leuke dat ze hadden vond ik, maar ik vond het te stijf als zomerjas. Dat Hema jumpsuitje had een leuk model maar er staan gele paashaasjes op Waarom maken ze niet meer van die dingen als ze het wel kunnen??
pi_79573862
deze is leuk, met een origami <3 kat <3!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_79573920
quote:
Ik heb net bij de Hema een leuke jumpsuit gekocht van een dunne stof en met korte mouwen. Het is wit met gele randen en er staan konijntjes of zo op. Ik kan het niet op de site vinden.

En ik heb dit bloesje gekocht (ik ben er nog niet over uit of ik bloesjes en ruitjes leuk vind, maar dat merk ik gauw genoeg ):

pi_79574016
www.kleertjes.com blijft hier wel favoriet...heel veel keus en meestal is er altijd wel ergens op internet een kortingscode te vinden (aangezien veel merken wel duur zijn).

Happyme: zien er ook leuk uit, wist niet dat dat merk ook kleine maatjes had!
pi_79574071
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb net bij de Hema een leuke jumpsuit gekocht van een dunne stof en met korte mouwen. Het is wit met gele randen en er staan konijntjes of zo op. Ik kan het niet op de site vinden.

En ik heb dit bloesje gekocht (ik weet niet of het hem leuk zal staan, maarja):

[ afbeelding ]
Die hebben we hier ook! Vriendin van me had hm naar me opgestuurd omdat haar zoontje hm niet paste. Hij schijnt vrij smal te vallen en ze heeft een stevig kindje. Hoop maar dat Dyon dan slank blijf haha.
pi_79574311
Oh dankje voor de kortingstip Meimeltje.

Ik heb dezelfde gevoelens over dat bloesje als jij Claudia, maar ik vind het Dyon zo leuk staan dat ik misschien wel zwicht. Ze hadden ze ook met korte mouwen.
En dat jumpsuitje vond ik maar niks, ik houd niet van geel.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_79574605
Heb je de H&M al geprobeerd? Die hebben in ieder geval basic T-shirtjes met korte mouwen en ook broekjes die je op kunt stropen (net als de mouwen van dat bloesje).
pi_79574671
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:18 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Die hebben we hier ook! Vriendin van me had hm naar me opgestuurd omdat haar zoontje hm niet paste. Hij schijnt vrij smal te vallen en ze heeft een stevig kindje. Hoop maar dat Dyon dan slank blijf haha.
Dat wordt hier niks, want Ivan is momenteel behoorlijk in de breedte aan het groeien. Achja, ik vind het vantevoren zo lastig in te schatten wat hem leuk zal staan. Ik heb al zoveel missers gekocht, maar er zitten altijd onverwacht leuke dingen tussen.
pi_79574753
Twinkly: dat andere blousje van Noppies bedoel je he
Dit is hm trouwens:
[url=http://www.kleertjes.com/index.php?page=detail&af[m]=181,7,219&af[g]=1,2&af[sz]=1&fs[g]=0&fs[mt]=1&fs[sz]=0&fs[s_mt]=1&fs[m]=1&id=46584]http://www.kleertjes.com/index.php?page=detail&af[m]=181,7,219&af[g]=1,2&af[sz]=1&fs[g]=0&fs[mt]=1&fs[sz]=0&fs[s_mt]=1&fs[m]=1&id=46584[/url]
pi_79574768
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:23 schreef Twinkly het volgende:
En dat jumpsuitje vond ik maar niks, ik houd niet van geel.
Maar Niels houdt zo van Nijntje!

Ik houd ook niet zo van geel, maar om een of andere reden heb ik een gele Bugaboo gekocht. We hebben een geel vestje gekregen van Ivans overgrootmoeder en dat staat hem ook leuk, dus ik waag de gok.
pi_79574782
Hmmzz krijg geen goede link.

Zo misschien:
pi_79574880
Ik heb ook nog dit vestje gescoord voor meisjes.

Oh boy, ik hoop maar dat ik niet allemaal missers heb gekocht.
pi_79575668
Ha mijn ouders gaan in juni naar mijn broertje in Amerika en dan kunnen ze dus volop kleertjes voor me mee terug nemen
pi_79582480

pi_79587451
Happy, en bedankt voor de link...leuke kleertjes!
Ik had al wat in mijn winkelwagen liggen, alleen toen ik wilde betalen kwamen er 6 euro aan verzendkosten bij. En dat vond ik zonde....

Maar wel leuk spul! Is er ook een winkel die s'oliver verkoopt?
  donderdag 25 maart 2010 @ 21:41:41 #225
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79587632
Claudia, dat bloesje heb ik ook gekocht! En ook in t rood.
pi_79592114
Heeft iemand ervaring met de webshop Kleine Sam?
Ik zie dat ze erg leuke dingen hebben, maar vind het altijd wel goed om even te horen wat de ervaringen zijn voordat ik iets bestel

[ Bericht 11% gewijzigd door RockabeIIa op 25-03-2010 23:37:14 ]
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:36:51 #227
190853 RockabeIIa
pi_79592292
De vraag is of je je daarvoor moet registreren op fok!
pi_79592299
Goh, heb je je daarvoor speciaal geregistreerd?
pi_79592797
Even een rompertjes kwestie. Mette is behoorlijk smal en is in de lengte echt een 62. Alles gaat goed, behalve de rompertjes.. Hema doet alleen nog maar aan dubbelmaten en in 62/68 zwemt ze maar de 50/56 is te klein. Of bepaalde rompertjes van de Hema zijn weer veelste breed. Bij de hennes is maat 62 onderhand elke keer uitverkocht als ik daar kom.
Rompertjes die perfect paste waren die van Nanoou, maar beetje nog al duur.

Dus tips voor plekken waar smallere rompertjes te krijgen zijn die niet veelste duur zijn?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_79597714
Ik heb me toch geregistreerd ?
Doe ik iets verkeerd ?
pi_79597883
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar Niels houdt zo van Nijntje!
Heeft ie mooi pech

Dat vestje stond Ivan idd heel mooi, ik heb het aan mijn moeder laten zien met en haar aan het werk gezet , maar dan niet in het geel.

Poppejans wat stoer, die knopen! Ik heb trouwens nog zitten experimenteren met een patroon van een pakje, maar het werd veel te groot terwijl het voor 6 maanden bedoeld was. Maar dit pakje is ook een leuk model, en makkelijk
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:36:24 #232
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_79600477
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:51 schreef wickie het volgende:
Even een rompertjes kwestie. Mette is behoorlijk smal en is in de lengte echt een 62. Alles gaat goed, behalve de rompertjes.. Hema doet alleen nog maar aan dubbelmaten en in 62/68 zwemt ze maar de 50/56 is te klein. Of bepaalde rompertjes van de Hema zijn weer veelste breed. Bij de hennes is maat 62 onderhand elke keer uitverkocht als ik daar kom.

Dus tips voor plekken waar smallere rompertjes te krijgen zijn die niet veelste duur zijn?
Ik slaagde voor mijn dame of bij de h&m of bij Name-it voor goed passende rompertjes wickie, ik hoop dat je daar iets aan hebt (of je besteld via de webshop van H&m dat wil ook vaak nog wel helpen)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:39:07 #233
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_79600578
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef RockabeIIa het volgende:
maatje 74

[ link | afbeelding ]

Die is echt leuk! Waar heb je die vandaan?
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:53:43 #234
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_79601109
Ik heb o.a. deze voor mijn oudste gekocht, van de week.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 maart 2010 @ 14:13:31 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79608626
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:51 schreef wickie het volgende:

Petit Bateau rompertjes zijn smal en heel fijn Ik heb er nog een paar op zolder liggen, wil ik eens kijken welke maat?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:43:45 #236
190853 RockabeIIa
pi_79609726
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:02 schreef roosjeroosje het volgende:
Ik heb me toch geregistreerd ?
Doe ik iets verkeerd ?
De vraag is waarom je je geregistreerd hebt.

She-wolf, gewoon, H&M
pi_79610198
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:13 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Petit Bateau rompertjes zijn smal en heel fijn Ik heb er nog een paar op zolder liggen, wil ik eens kijken welke maat?
Ja die zijn smal. Prénatal heeft dacht ik ook de enkele maten. Ik weet alleen niet zo goed of de rompers smal uitvallen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_79610298
Omdat ik dit forum al een tijdje volg en nu iets wilde vragen. Dus werd het tijd dat ik me eens ging aanmelden. Maar krijg nog niet echt het idee dat ik erg welkom ben hier
pi_79610585
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:57 schreef roosjeroosje het volgende:
Omdat ik dit forum al een tijdje volg en nu iets wilde vragen. Dus werd het tijd dat ik me eens ging aanmelden. Maar krijg nog niet echt het idee dat ik erg welkom ben hier
je bent best welkom hier hoor

maar er word geregeld spam gepost door mensen die zich registreren en hun eerste post gelijk wijden aan een of andere webshop, over het algemeen van henzelf. Sommigen zijn wat creatiever en vragen bijvoorbeeld of iemand het kent ofzo, precies wat jij nu deed

Vandaar
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79611257
Okee, dan begrijp ik het. Geen probleem.
Maar nee, ik heb geen webshop
Ben alleen maar opzoek naar leuke dingen voor mijn kindjes, en heb hier al de nodige leuke dingen voorbij zien komen
pi_79619326
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh zo kun je het ook lezen.
Ik bedoelde eigenlijk dat het voor mij las als maat vanaf 0 maanden tot 6 tot 8 maanden. Zeg maar eh, dat grotere kindjes er tot 6 maanden in kunnen en tengere kindjes tot 8 maanden ofzo?

dit is het antwoord op mijn mail naar Billie Boo

maat: 0-6/8 is dus wat jij hierboven zegt
pi_79619510
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:55 schreef lily het volgende:

[..]

dit is het antwoord op mijn mail naar Billie Boo

maat: 0-6/8 is dus wat jij hierboven zegt
oh! haha, goed gegokt
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79620376
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:59 schreef RockabeIIa het volgende:
maatje 74

[ link | afbeelding ]

Hee hebben ze m nu ook zonder lange mouw
Maatje 62 (niet op die uberhoppe sloffen letten
pi_79620472
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En ik heb dit bloesje gekocht (ik ben er nog niet over uit of ik bloesjes en ruitjes leuk vind, maar dat merk ik gauw genoeg ):

[ afbeelding ]
Ow wat een leuk blousje!
Mn broertje trouwt in mei en wil Tijn geoon een lekker spijkerbroekje of zo'n legerbroekje aan doen met een blousje of romper eronder.
pi_79621462
Mijn moeder gaat trouwen. Er is nog geen datum bekend maar ik ben nu al over een outfit voor Ivan aan het nadenken.

Het pakje van de Hema waar ik het over had (wit met blauwe konijntjes en gele randen) staat Ivan zó leuk! Ik ben ermee in m'n nopjes. Helaas past maat 68 nog maar net en zal het de zomer dus niet halen.

-Edit- Wacht, ik heb er wel een foto van:

Hema-rompertjes 74-80 zijn nog wat groot.

[ Bericht 5% gewijzigd door Claudia_x op 26-03-2010 19:53:33 ]
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:58:51 #246
190853 RockabeIIa
pi_79621937
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Hee hebben ze m nu ook zonder lange mouw
Maatje 62 (niet op die uberhoppe sloffen letten
[ afbeelding ]
Staat 'm vet stoer!
pi_79622033
aah ik vond het pakje ook wek leuk, maar zo om aan te zien is het nog leuker
en 68 past Ivan nog maar net?! wat een beertje!
Met die rompertjes is lastig soms he, dat bijv zo'n 62-68 niet meer past, maar dus 74-80 echt te groot is. Als je de rompers langs elkaar houdt is dat verschil ook best heel groot
Ik heb hier al 3 rompers liggen mt68, dus een mooie overbrugging voor als 62-68 niet meer lekker zit (maar dat zit hier nog lang goed denk ik hoor)
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:02:19 #248
190853 RockabeIIa
pi_79622125
Gek is dat he, dat er geen rompers in de maat 68-74 zijn. Gelukkig doen die elastische wel aardig hun werk.
pi_79622138
Ik heb rompertjes van de H&M in maat 74 en die zitten weer fantastisch. Dat geldt ook voor een paar rompers van de Prenatal.

Zelfs van de zeer rekbare Hema-rompers vind ik het nu al zielig om hem die aan te doen. Ze trekken zo in het kruis.
pi_79622337
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb rompertjes van de H&M in maat 74 en die zitten weer fantastisch. Dat geldt ook voor een paar rompers van de Prenatal.

Zelfs van de zeer rekbare Hema-rompers vind ik het nu al zielig om hem die aan te doen. Ze trekken zo in het kruis.
Ik blijf er ook bij dat ik ieder kledingstuk van de Hema klein vind vallen
Wolf die zit gewoon qua buikomvang van Hema broeken in 68 (en van andere winkels echt nog niet), terwijl hij maar 60.5 cm is en helemaal geen dikkertje. dus de pijpen zijn dan eigenlijk veel te lang
pi_79622694
Weten jullie misschien waar je smalle broeken kunt kopen? Tyler heeft een minikontje en veel broeken zijn daarom veel te wijd rond zijn middel.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:24:08 #252
190853 RockabeIIa
pi_79623222
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Weten jullie misschien waar je smalle broeken kunt kopen? Tyler heeft een minikontje en veel broeken zijn daarom veel te wijd rond zijn middel.
H&M?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:26:30 #253
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79623314
Hema is ook altijd wel smal met de broeken volgens mij
pi_79623572
Zal er eens kijken. Ze hebben vast meerdere modellen. Die hij heeft zijn erg wijd. Morgen naar speelgoed/kleding beurs bij mijn ouders in de wijk. Wie weet vind ik daar wat.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:44:17 #255
190853 RockabeIIa
pi_79624197
Hema vind ik juist niet, ik heb zelf een stevige knul die van de Hema alles wel aan kan. Name it is weer wel aardig strak.
pi_79624914
hier ook name it als smalle broeken, en imps & elfs valt ook smal.

prenatal, hema, h&m is hier allemaal veel te wijd. ondanks knoopsgatelastiek.

Een veel gebruikte oplossing hier is tuinbroeken dragen. Dan maakt de taille omvang niet uit.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:17:25 #257
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79625740
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Hema vind ik juist niet, ik heb zelf een stevige knul die van de Hema alles wel aan kan. Name it is weer wel aardig strak.
Dan heb ik gewoon een kind met een bolle buik. Hema zit hier namelijk vaak juist strak
pi_79625751
Ik vind C&A ook erg wijd vallen. Ik pas dezelfde truc als Piglet toe, veel tuinbroeken . De broekjes van GMK vallen ook best smal.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:49:40 #259
190853 RockabeIIa
pi_79627341
C&A krijg ik zelfs als ie zijn buik inhoudt vrijwel niet dicht (Palomino heet dat toch?)
pi_79627830
O.
Ik heb t over maat 80/86 he, misschien dat dat scheelt...
Hier zakt t in elk geval zo van zijn gat af, zelfs met riem.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:14:00 #261
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79628524
Huh hier past palomino juist wel en hema niet
pi_79644803
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn moeder gaat trouwen. Er is nog geen datum bekend maar ik ben nu al over een outfit voor Ivan aan het nadenken.

Het pakje van de Hema waar ik het over had (wit met blauwe konijntjes en gele randen) staat Ivan zó leuk! Ik ben ermee in m'n nopjes. Helaas past maat 68 nog maar net en zal het de zomer dus niet halen.

-Edit- Wacht, ik heb er wel een foto van:

[ afbeelding ]

Hema-rompertjes 74-80 zijn nog wat groot.
Leuk pakje zeg, schattig!

Jij al enig idee?
ik wil voor Tijn gewoon wat stoers, niet zo'n echt pakje ofzo dat vind ik echt niets bij kindjes.
Maar durf het nu nog niet zo goed te kopen want ik zit een beetje met de maten dus ik wacht en kijk rond.....
pi_79649686
Dank voor alle tips
Sjeen, als je nog rompertjes hebt liggen van Petit Bateau dan wil ik ze misschien wel van je overnemen.
Ik ben eerst naar de H en M weer geweest, weer geen maatje 62... Alleen maar met hele stomme printjes

Dus toen naar de Petit Bateau en daar heb ik rompertjes gekocht, ze zitten in de was dus morgen proberen, maar wat zien ze er fijn smal uit.
Name-it ken ik eigenlijk niet, dat ga ik even uitzoeken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_79649844
Kijktan, vandaag gekocht bij H&M. ¤7,50!

Nils vindt 't net een theedoek...

En een zonnethoedje.
pi_79650037
Schattig!
pi_79751973
Ssserpente, die theedoek dat jurkje

Kijk eens wat de postbode vandaag kwam brengen :

Moderator dinsdag 30 maart 2010 @ 16:59:53 #267
5428 crew  miss_sly
pi_79752169
Dat jurkje heeft Senna ook, Sserpente Met dat schattige broekje eronder!
Wij hebben ook het hoofddoekje erbij gekocht, voor de vakantie in Turkije

sorbootje, wat leuk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79753441
Toch wel leuk hoor, dat ik me nu ook te goed kan doen aan al die leuke meisjes spullen
pi_79787932
Kijk maar uit Lily, het is een ongeneeslijke ziekte!
pi_79798858
Oh wat enorm leuk Sorbootje!! Erg grappig die naamspeling
zo gaat Wolf morgen in een shirt naar de Efteling wat ik heb laten bedrukken met van die advertentieletters ''Wolf zkt Roodkapje
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:20:42 #271
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79799846
en aaah dat jurkje heeft Evie ook al klaarliggen voor zomerse dagen in het gras SSSerpente!
tzt mooi allemaal foto's spammen! Lente, Senna, Evie... leuk leuk!
pi_79800584
Waarom kan ik dat fantastische jurkje niet op internet vinden . Nu moet ik dus ook naar de H & M....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_79800782
OOhh Sserpente, dat jurkje is echt leuk!! Ik zou het haast vast gaan kopen, want wie weet krijg ik wel een meisje

Sorbo, die is echt leuk! Graeme zn eerste pakje was ook van GMK in die kleurtjes trouwens
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79800947
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 19:44 schreef tessie het volgende:
OOhh Sserpente, dat jurkje is echt leuk!! Ik zou het haast vast gaan kopen, want wie weet krijg ik wel een meisje

Sorbo, die is echt leuk! Graeme zn eerste pakje was ook van GMK in die kleurtjes trouwens
Ja dat realiseerde ik me pas toen ik mijn eigen foto's zag. Met zo'n kasteeltje toch?

Isabeau heeft dat h&m jurkje ook
pi_79801069
Ja klopt, met kasteeltje. Ik vind het nog steeds zo'n lief pakje

En veel mensen hier dus met dat leuke jurkje! Als ik dan toch een meisje krijg, kan ik hem misschien wel van iemand overnemen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79801605
Ik vind Wolf zoekt Roodkapje anders ook wel erg lollig Poppejans! Foto komt toch nog he?

Sorbootje (ook al een bootje) erg leuk!
En het jurkje voor Lente vind ik ook mooi, hoezo een theedoek, bewijst maar weer dat (de meeste) mannen dus gewoon geen verstand hebben van kleren, of ze hebben geen smaak, kan ook
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:23:43 #277
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79802573
heyhey; het jurkje staat nog wel op de site hoor bij baby meisjes mt 62-86
en dan bij jurken, en dan de allereerste (het jurkje is er in 4 variaties)...
en dr zijn ook nog leuke zomerhoedjes en schoentjes bij.... en uhhhh dat heeft Evie dus allemaal
pi_79802846
hihi we zijn ook érg met z'n allen!
pi_79803177
Ik had laatst zomerschoentjes van H&M besteld (die witte) in maat 16/17 maar die waren veel te groot. Echt veel te groot...
Die passen dan in de winter ofzo.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:36:12 #280
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79803188
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef Sorbootje het volgende:
hihi we zijn ook érg met z'n allen!
hahaaaa echt enorm... en nu zie ik dat dat grappige hartjesjasje ook nog in de aanbieding is...
*gaat op handen zitten*
pi_79803338
dat hartjesjasje valt ook heel groot
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:41:01 #282
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79803418
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef lily het volgende:
dat hartjesjasje valt ook heel groot
die heeft Leah dus ook al ??
pi_79803490
Nee, het was te groot. Ik heb het teruggestuurd.
Ik heb nu een ander jasje gekocht.
pi_79804130
Terugkomend op de Dr Martens.

Ik heb ze gevonden in nederland voor een 4 tientjes en 5 euro verzendkosten!
Nog niet echt cheap maar goedkoper als ze op maat laten maken denk ik zo
ik heb ze gevonden bij www.kindrstappers.nl

wel vanaf maat 24 maar mijn setje (in maat 25, hij groeit er maar in ) is vandaag verzonden hoop ze morgen te hebben :
pi_79804923
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef harley het volgende:
Terugkomend op de Dr Martens.

Ik heb ze gevonden in nederland voor een 4 tientjes en 5 euro verzendkosten!
Nog niet echt cheap maar goedkoper als ze op maat laten maken denk ik zo
ik heb ze gevonden bij www.kindrstappers.nl

wel vanaf maat 24 maar mijn setje (in maat 25, hij groeit er maar in ) is vandaag verzonden hoop ze morgen te hebben :
[ afbeelding ]
Woah! Die wil Niels ook! Maar ik vraag me wel af of ze niet wat te zwaar zijn voor kinderen? Ik vind die van mij best zwaar
  woensdag 31 maart 2010 @ 21:33:37 #286
190853 RockabeIIa
pi_79806228
Ik denk vooral dat ze erg stug zijn, twinkly. Maar wie weet valt het reuze mee
pi_79806495
Voor een peuter lijkt het me wel kunnen, ik zou ze niet nemen als eerste schoenen ofzo
maar met maat 24 als eerste schoenen moet je wel een reuzenbaby hebben
pi_79806534
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vind Wolf zoekt Roodkapje anders ook wel erg lollig Poppejans! Foto komt toch nog he?

ik rits morgen gewoon zn jasje eventjes open als hij op de foto gaat met de grote boze wolf

Jaaa die Dr Martens wil Wolf ook nog steeds, hij zei het zelf net nog
maar ik durf niet zo goed, kinderen slaan soms ook wel eens maten over, toch? of niet?
Zou ik gewoon een paar mt24 kunnen kopen denken jullie?
Het zijn iig stevige stappers, maar bij mt 24 lopen kinderen ook al wel heel goed zelf neem ik aan. Ik snap dat je ze niet moet aandoen bij eerste stapjes

edit, spuit 11, Karin antwoord al

dus mt 24 kan best op de gok?
pi_79806866
Update: Ik heb inmiddels ook de dr Martens in bestelling staan, want dit is toch echt wel een koopje, dankjewel voor deze tip Harley!
Er stond trouwens bij op de orderbevestiging dat de kinderversie iets minder stug is
pi_79808475
BJ, bedankt!! Jurkje is besteld (+ nog een paar erg leuke dingen......)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  Moderator woensdag 31 maart 2010 @ 22:24:22 #291
5428 crew  miss_sly
pi_79808861
Maat 24, hoe oud zijn ze dan al? Ze zijn erg mooi, maar ik ga echt niet al een jaar of langer vooruit kopen

Ik heb wel nog wat dingetjes bij H&M besteld. Kon het toch niet laten en heb van dat blauwe jurkje toch ook het gele exemplaar besteld. En het donkerblauwe jeans jumpsuitje met spaghettibandjes en de pyjamaatjes met lieveheersbeestjes!

Meisjeskleren zijn zoooo leuk
pi_79808981
hoe oud? Tja, Meike heeft nu maat 25. Ze is 3. Afgelopen zomer zat ze op 24.
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:27:11 #293
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79809023
Linde is 2,5 en die heeft maat 23
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:27:30 #294
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79809044
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:24 schreef miss_sly het volgende:
Maat 24, hoe oud zijn ze dan al? Ze zijn erg mooi, maar ik ga echt niet al een jaar of langer vooruit kopen

Ik heb wel nog wat dingetjes bij H&M besteld. Kon het toch niet laten en heb van dat blauwe jurkje toch ook het gele exemplaar besteld. En het donkerblauwe jeans jumpsuitje met spaghettibandjes en de pyjamaatjes met lieveheersbeestjes!

Meisjeskleren zijn zoooo leuk
lalaaalaaaa word er hebberig van... vind die andere jurkjes ook leuk..
  Moderator woensdag 31 maart 2010 @ 22:33:48 #295
5428 crew  miss_sly
pi_79809374
2-3 jaar zelfs? Dat ga ik echt nog niet kopen

BJ, erg he? Ik kon het ook neit laten
pi_79810480
Ik heb altijd gezegd dat mijn kleine legerkistjes krijgt. Nu likken echte kistjes me niet verstandig maar deze zijn speciaal voor kinderen dus ook minder stug. Zowiezo zijn de Martens als soepeler als kisten en hebben ze een airwave zool. Maar aangezien ze niet meer gemaakt worden heb ik ze gewoon besteld en hij ziet maar waneer ze passen. Ik heb me aan mijn woord gehouden.
  donderdag 1 april 2010 @ 10:03:30 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79820618
Even een vraagje: hoe vallen de jumpsuits van GMK uit?
In de zin van groter of kleiner (bv zoals noppies over het algemeen wat klein valt)
pi_79820636
vrij klein Asy
  donderdag 1 april 2010 @ 10:35:35 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79821768
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:04 schreef Sorbootje het volgende:
vrij klein Asy
Aah, oke
Harry zit net in maatje 56 dus als ik dan een 62 bestel dan kan ik er nog even mee vooruit (mouwtjes omrollen enzo) toch?
pi_80185818
Kijk nou wat de buurvrouw gemaakt heeft!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')