abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79462772
Amsterdam heeft Hans zo te zien in de ban gedaan. Suf hoor. Ik ga me even verlekkeren aan het krantje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79462779
bertus ten hoor is ook leuk, en tuunte!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79462780
Miss, Oeke en Stiemie. Ik vrees dat wij in hoofddorp, Aalsmeer, Beverwijk, Nieuw Vennep of zoiets dergelijks moeten wezen. Ik heb geen vestiging van Hans Textiel in Amsterdam of Amstelveen gevonden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 22 maart 2010 @ 20:32:05 #104
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79462814
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
bertus ten hoor is ook leuk, en tuunte!
pi_79462925
In Amsterdam zitten klaarblijkelijk alleen de retedure boetiekjes. Bertus ten Hoor, Tuunte - ik heb er nog nooit van gehoord.
pi_79462943
In Hilversum was Hans Textiel altijd echt zo'n zeeman winkel, maar in Almere is het echt wel netjes, en ik vind de kleding eigenlijk best wel duur. Zeker omdat ik dan toch denk, ja daaag! Het is 'maar' Hans Textiel. Net zoals dat ik bij de Zeeman of Wibra voor een vestje nooit 20 euro zou betalen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79462996
in hardenberg zit die! Echt leuk!
Voor zowel Lars als Meike leuke kleertjes, en ik heb er een sjaaltje gehaald voor Meike....mama heeft een sjaaltje, dan wil Meike dat natuurlijk ook
En voor Lars nog wat stoere shirtjes!!
pi_79463099
Ik zag die Hans Textiel foto's en dacht ff van he dat is hier Maar Hans zit natuurlijk door het hele land Heb ook pas wat basic dingen daar gehaald, witte broekjes, polo's en hemdjes (die van de foto). Ik vond het ruitjesbroekje (die met turquoise) ook leuk, maar eigenlijk nog best wel duur voor een Hans Textiel. Ok..en eigenlijk heeft hij al wel een complete zomercollectie in zn kast hangen
Net als Huup vind ik de kwaliteit ook beter dan Wibra of Zeeman en ook leukere kleertjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 22-03-2010 20:53:46 ]
  maandag 22 maart 2010 @ 20:36:53 #109
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79463162
Ik houd niet zo van polo's. In het krantje van Hans Textiel staat trouwens niets leuks.
pi_79463321
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet zo van polo's. In het krantje van Hans Textiel staat trouwens niets leuks.
nee krantje is niet zo boeiend, op de website staat ook niet zo veel. Jammer eigk want ze hebben best een hoop.

Tessie haha ik denk dat ook regelmatig hoor van oef, toch wel prijzig voor 'maar' een hans. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik bij Hema en H&M ook wat moeite heb met 20 tot 30 euro prijzen (zelfs voor volwassenen, zo goedkoop ben ik )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79463573
Oh ik ook hoor Huup! Zeker voor babykleren. Ik koop meestal niet zulke dure dingen, hij groeit er toch snel weer uit. (tenzij het heeeel leuk is natuurlijk ) Maar als ik dan iets duurs koop, dan niet bij Hans Textiel...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79463923
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet zo van polo's.
Ook niet als ze maar iets van 3 euro ofzo zijn?

pi_79464080
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:52 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ook niet als ze maar iets van 3 euro ofzo zijn?

[ afbeelding ]
Nee, en zelfs niet als ze streepjes hebben! Ik ben allergisch voor die kraagjes (overdrachtelijk dan, hè?). Ik heb zelf een heel leuk wit-rood zomerjurkje met bloemen maar dat draag ik bijna nooit omdat het kraagjes heeft. Kraagjes horen op overhemden en bloesjes.
pi_79464147
Ik ben gek op kraagjes!
pi_79464194
Ivan had vandaag ineens andere kleren aan toen we hem ophaalden bij m'n schoonouders. Ik vroeg me af of hij gepoept had (hij had al een paar dagen geen poepluier gehad). Maar nee, m'n schoonmoeder vond z'n outfit gewoon niet leuk genoeg! Ik vind dat geweldig van d'r.
pi_79464236
Hihi ik ben juist ook gek op kraagjes! Vind het altijd wel netjes staan! Ben juist weer niet zo van de gewone t-shirts.
pi_79464351
Ik hou wel van kraagjes, maar niet van polo's.

Van pure arrenmoede, omdat ik maar zo weinig leuks zie ben ik maar aan het naaien geslagen. Bloesjes en broekjes.
Die overweging van kruipen en korte broekjes vond ik trouwens wel een goede. Ik heb hele leuke stof voor een kort broekje, maar dat is dus misschien niet zo slim?
Alhoewel hij begin juni 1 wordt, dus tegen dan misschien wel begint te lopen...
Dub dub...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79464422
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan had vandaag ineens andere kleren aan toen we hem ophaalden bij m'n schoonouders. Ik vroeg me af of hij gepoept had (hij had al een paar dagen geen poepluier gehad). Maar nee, m'n schoonmoeder vond z'n outfit gewoon niet leuk genoeg! Ik vind dat geweldig van d'r.
oh ik zou dat zowel mijn ouders als mn schoonouders echt niet in dank afnemen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79464524
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh ik zou dat zowel mijn ouders als mn schoonouders echt niet in dank afnemen
Haha, ik vond het ook al zo meegaand van Claudia.
pi_79464572
Zou mijn moeder of schoonmoeder ook niet moeten doen hoor! In ieder geval niet om de reden dat ze de kleertjes niet mooi vond! Het is mijn kind, dus mijn smaak qua kleding
pi_79464682
Oh, ik vind het alleen maar hilarisch. Ze had die middag ook bezoek gekregen van een vriendin dus ze wilde natuurlijk dat Ivan er op z'n best uitzag. En z'n reservesetje bestond uit een broekje en een truitje dat ze zelf ooit voor hem gekocht heeft.

Het pakje dat hij aanhad hebben we trouwens gekregen en vind ik zelf ook niet zo denderend. Maarja, anders hangt het maar.
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 21:08:04 #123
5428 crew  miss_sly
pi_79464845
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:03 schreef Meimeltje het volgende:
Zou mijn moeder of schoonmoeder ook niet moeten doen hoor! In ieder geval niet om de reden dat ze de kleertjes niet mooi vond! Het is mijn kind, dus mijn smaak qua kleding
Dit

Ik heb vanmiddag nog een H&M jurkje met broekje en hoofddoekje voor Senna gekocht. Te schattig om te laten liggen, echt zoo zomers

En mijn zelfgemaakte jurk is bijna af. Nog een biesje als zoom en dan nog knoopjes of drukkertjes. Liefst zou ik drukkertjes doen, maar werkt dat een beetje als je die er zelf in slaat (dames doe-het-zelvers)?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79464862
Ik vind jullie wel streng voor de opa's en oma's, hoor! Het zijn onze kinderen maar ook hun kleinkinderen. Ik vind dat getut en gefrut schattig. Zolang ik aan het eind van de dag een blij mannetje aantref ben ik ook blij en mogen opa en oma lekker met hem doen wat ze maar willen.*

*Herinner me niet aan deze opmerking als ik straks in het grote baby'tjestopic kom klagen dat opa en oma Ivan suiker hebben gegeven of zo.
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 21:10:04 #125
5428 crew  miss_sly
pi_79464952
Ow, maar hier mogen de oma's op oppasdag Senna altijd aankleden. Die is nog in pyjama als ze arriveren, dus ze mogen eens in de twee weken het kind helemaal naar eigen smaak aankleden. Goed genoeg, toch
pi_79465082
Ow ze mogen hier best veel hoor Ligt misschien ook op de manier waarop het gebracht wordt. Als ze zou zeggen 'goh ik heb het reservesetje bij hem/haar aangetrokken want die vond ik zo leuk!' komt het bij mij al anders over
pi_79465125
Heb je gelijk in, Claudia. Ik zou juist willen dat m'n schoonmoeder 'ns wat meer zou durven. Die is alleen maar bezig zicht te verontschuldigen omdat ze bang is dat ze zich opdringt of te veel is... Die zou niet eens dúrven om Lente zonder schriftelijke toestemming van mij iets anders aan te trekken.
pi_79465161
En die naai-drukkertjes, Miss? Op zijn zijn die inslaan-drukkertjes best goed, als de stof waar je ze inslaat maar stevig is. Anders trek je die eruit als je het drukkertje opentrekt. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dus anders misschien een stukje vlieseline ertussen strijken of een stukje extra katoen ertussen doen.
Ik ben benieuwd!
pi_79465170
Oh dat jurkje en broekje dat in de nieuwe H&M gids staat? Dat vond ik ook al zo schattig
En drukknoopjes zijn juist fijn Je moet alleen wel de stof achter de drukkertjes verstevigen met een extra stukje stof, anders heb je kans dat het uitscheurt.

Poppejans ik kan dat eerste setje dat je postte niet vinden op de DPAM site, wat stoer! me wants!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79465225
Oeps schriftelijke toestemming, dat klinkt wel heel erg
pi_79465321
Ze mogen haar best aankleden in kleding van hun keuze als Amélie nog haar pyjama aanheeft, maar als ik haar al aangekleed had haar dan omkleden omdat ze het niet leuk genoeg vinden nee daar zou k niet zo happig op zijn
Niet dat k er iets van zou zeggen op dat moment, zo'n muts ben k dan ook wel een beetje
En verder mogen ze van alles qua tutten en frutten en rondlopen en pronken met de kinderwagen en weet ik het wat.

Die opmerking komt vast nog wel een keer terug om je te bijten Claudia
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 21:24:56 #132
5428 crew  miss_sly
pi_79465848
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef oeke het volgende:
En die naai-drukkertjes, Miss? Op zijn zijn die inslaan-drukkertjes best goed, als de stof waar je ze inslaat maar stevig is. Anders trek je die eruit als je het drukkertje opentrekt. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dus anders misschien een stukje vlieseline ertussen strijken of een stukje extra katoen ertussen doen.
Ik ben benieuwd!
Waar de drukkertjes op moeten, is denim, gevoerd met een bloemetjeskatoenen lapje. Op zich dus stevig genoeg, zou ik denken? Ik doe liever drukkers, want die zijn praktischer en ik vind knoopsgaten maken zo'n ellende
pi_79466287
Lijkt mij stevig genoeg! Misschien is het goed om bij het opendoen van de drukker dan de drukker echt open te doen ipv aan de stof te trekken. Gewoon om het langer mooi te houden.

Knoopsgaten naaien is ook een ellende.
Maar ik mag van mezelf, als mijn loon eindelijk gestort is, zo'n sjieke computergestuurde machien kopen en dan hoef ik als het goed is alleen nog maar te kijken hoe de knoopsgaten erin komen .
pi_79466511
Oh Oeke dat lijkt me geniaal zo'n machine ik kwijlde er altijd bij bij de naaiwinkel in r'dam (hihi ik zei naaiwinkel)

In de mailbox zonet: de voorraden van goodmood zijn bijgevuld en ze hebben 3 nieuwe kleuren

ik wil een jurkje maar ik dub een beetje over de maat. Vorige keer had ik twee 62-68 besteld dacht ik, maar ik kreeg er 1 zonder maat erin die duidelijk groter was dan de ander, die kan ze nu wel nog aan maar wordt wat te kort, dus een 74-80 lijkt het me niet.
Ik twijfel of ik mt 74-80 moet nemen of 86-92. Enerzijds zit Amélie nog laaaang niet in 86, anderzijds, ik hou er wel van als jurkjes iets langer vallen en als die andere wél 74-80 was dan zal een nieuwe snel te klein zijn.

*verder twijfelt*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79466838
Hm, ik herken je twijfels. Maar weet niet wat wijsheid is. Ko groeit nu een stuk langzamer, maar goed, hoe dat over een maand is?

En die machine, ja
Ik was altijd blij met en trouw aan mijn oude vertrouwde bakkie, maar ineens was ik om: blindzomen, knoopsgaten en niet te vergeten, namen op etiketjes borduren en dan in het kledingstuk kunnen zetten.
pi_79466957
Huup: beter te lang dan te kort zou ik zeggen...dus zou dan zelf denk ik voor de grotere maat gaan.

Hier zomerkleertjes maat 68 en 74, geloof dat ik dat wel goed gegokt heb Hij zit nu al een maand in 62, over een maand hopelijk naar 68.
pi_79467066
Yup, na maat 74 gaat t groeien een stuk minder rap. Bij ons tenminste. Lastig hoor, ik ben zo gewend om regelmatig nieuwe kleren te scoren, ik kan hem wel langer kijken momenteel.
pi_79467265
Amélie is dan best wel groot of niet? Kyllian zat pas bij ongeveer 15 maanden in maat 86. Bij een half jaar ging hij naar 74.
pi_79467328
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef bodpa09 het volgende:
Yup, na maat 74 gaat t groeien een stuk minder rap. Bij ons tenminste. Lastig hoor, ik ben zo gewend om regelmatig nieuwe kleren te scoren, ik kan hem wel langer kijken momenteel.
Dat kan ik me voorstellen! Ik vind het nu al zo gek dat hij nog steeds hetzelfde aan heeft.
Al 3-4 maanden ofzo!
pi_79467564
Hahaha nou op een gegeven moment ben je wel blij als ze wat langer met kleding kunnen doen hoor Scheelt echt een heleboel in je portomonee Alhoewel ik dan af en toe 'weer dezelfde kleding' ook wel zat ben haha. Maar volgens mij blijf je toch wel kopen, des te langer ze in een maat blijven zitten des te meer ze hebben qua kleding (Kyllian heeft nu een 3 deurs kledingkast)
pi_79467660
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef Meimeltje het volgende:
Amélie is dan best wel groot of niet? Kyllian zat pas bij ongeveer 15 maanden in maat 86. Bij een half jaar ging hij naar 74.
ja nee ze zit ook nog lang niet in 86 hoor!

dat bedoelde ik ook juist te zeggen eigenlijk, beetje chaotische post haha. Ik heb haar vanmorgen opgemeten ze is nu 70 of 71 cm. Dus ze gaat van t meeste nu echt naar 74 toe. Maar daarom twijfel ik dus over die maat.
Vorige keer had ik 2 jurkjes in dezelfde maat besteld. 1 was wel de 62-68 die ik besteld had, in de ander zat geen maatje en die was duidelijk groter. Als ik op de site kijk dan is de volgende maat 74-80 al, maar dat 'grotere jurkje' zeg maar wordt nu alweer te kort, dus het lijkt me dan geen 74-80 toch?

Maar hm. Als het wel die maat is dan hoef ik hem niet bestellen ook want dan gaat ze daar snel uit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79467833
Lastig Huup, kun je daar niet informeren wat de lengte is van het jurkje in maat 74-80?? Misschien weet je dan welke maat het jurkje is die je nu hebt. 86-92 lijkt me dan ook wel erg groot (als ze normaal vallen).
pi_79467898
elin is nu 14 mnd en 80 cm, mt 80dus. ze is langer dan gemiddeld..dus ik denk idd dat jullie maar een koopstop moeten houden
*jaloers kijkt omdat ze geen kleren meer mag kopen ivm overvloed*
pi_79468029
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef Meimeltje het volgende:
Lastig Huup, kun je daar niet informeren wat de lengte is van het jurkje in maat 74-80?? Misschien weet je dan welke maat het jurkje is die je nu hebt. 86-92 lijkt me dan ook wel erg groot (als ze normaal vallen).
oh das wel een goeie ja, ga k maar even mailen ofzo.
Waarom hebben ze ook niet gewoon enkele maatjes nu is de overstap zo groot als ze net niet meer in die ene passen is de ander nog flink te groot.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 21:58:47 #145
5428 crew  miss_sly
pi_79468037
Senna zit al heeeeel lang in 62-68. Ik was blij dat z eop het cb bevestigden dat ze 66 cm was en dus in die maat moest passen, want ik begon me al ernstig af te vragen of ik haar niet veel te lang in te kleine kleren aan het proppen was
pi_79468060
Kleurdoos: een tweede kind kan je erbij helpen Bij Kyllian is er een koopstop op gekomen toen Dyon erbij kwam (en ik dus voor hem kon gaan shoppen). Nu moet ik eigenlijk voor beiden weer even stoppen
pi_79468325
Maar nu raak ik ook in verwarring. Ko heeft nu 74 en ik ben zomerblousjes aan het naaien maat 80. Maar misschien duurt dat dus nog erg lang voor hij het aan kan.
Wanneer ging Elin dan in maat 74, KD?
pi_79469009
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef Twinkly het volgende:

Poppejans ik kan dat eerste setje dat je postte niet vinden op de DPAM site, wat stoer! me wants!
Bij boys 0-2jr en dan klikken op ''Sets'' en dan "Running set''
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 22:14:28 #149
5428 crew  miss_sly
pi_79469118
Mijn huidige projectje dus, kruising tussen een tuinbroekje en een zomerjurkje:

pi_79469493
Wat knap Miss_Sly!

Ik snap je twijfels Huup, ik heb dat ook altijd bij vooruit kleding kopen (wat ik heel veel doe) het is echt een gokje. Ik zou dan als ik jou was v de 86 gaan, is toch niet erg als het jurkje wat wijder valt?
(shirtjes vind ik ook nooit probleem als die wat groter zijn, broekjes moeten dan wel weer goed horen te passen)

Ik heb maar geschat dat hij vd zomer mt74 wel draagt.

Nou ik zou best wel boos zijn als mijn moeder zonder ''reden'' mijn kind omkleedt, ik vind die reden van ''kleertjes niet leuk'' wel echt heel raar hoor
Natuurlijk mogen opa en oma van alles met hem doen en zijn er vast andere dingen/regeltjes/''gebruiken'' dan bij mij thuis, maar zomaar omkleden vind ik gek
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79469869
Mooi wordt het Miss Sly! Lekker wijd! Maak je er ook een pofbroekje onder?

Kan dat eigenlijk, een pofbroekje voor jongens?
pi_79470422
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:02 schreef oeke het volgende:
Maar nu raak ik ook in verwarring. Ko heeft nu 74 en ik ben zomerblousjes aan het naaien maat 80. Maar misschien duurt dat dus nog erg lang voor hij het aan kan.
Wanneer ging Elin dan in maat 74, KD?
ik denk ergens in september al ofzo
pi_79471850
Leuk miss!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79472447
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk ergens in september al ofzo
Ojee. Nou ja, als het ruim zit is het ook leuk!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 06:54:03 #155
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79477614
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja nee ze zit ook nog lang niet in 86 hoor!

dat bedoelde ik ook juist te zeggen eigenlijk, beetje chaotische post haha. Ik heb haar vanmorgen opgemeten ze is nu 70 of 71 cm. Dus ze gaat van t meeste nu echt naar 74 toe. Maar daarom twijfel ik dus over die maat.
Vorige keer had ik 2 jurkjes in dezelfde maat besteld. 1 was wel de 62-68 die ik besteld had, in de ander zat geen maatje en die was duidelijk groter. Als ik op de site kijk dan is de volgende maat 74-80 al, maar dat 'grotere jurkje' zeg maar wordt nu alweer te kort, dus het lijkt me dan geen 74-80 toch?

Maar hm. Als het wel die maat is dan hoef ik hem niet bestellen ook want dan gaat ze daar snel uit.
Huup; ik heb ook net weer een bestelling van Goodmoodkid binnen en ook de jurkjes, zowel in 62-68 als in 74-80 besteld. maar Evie past ook nu al in 62-68. En die is denk ik rond de 60 cm en 6 kg...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79477744
Stiemie, dat leuke jasje van pas, is diie dik of dun (zomer of winter) en hoe valt hij qua maat?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 09:12:57 #157
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79479145
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 07:20 schreef mrien het volgende:
Stiemie, dat leuke jasje van pas, is diie dik of dun (zomer of winter) en hoe valt hij qua maat?
Bedoel je dat roze name it jasje met die stippen? Die valt normaal. Eerder iets ruimer dan kleiner. Het is zeg maar een soort dun gevoerde zomerjas. Niet alleen zo'n dun regenjasje met voering, maar net wat dikker. Linde draagt 'm nu al als de zon schijnt
pi_79485308
Ik heb bobuxjes gekocht voor Niels in maat S, ze zijn vandaag aangekomen en... ze zijn al bijna te klein!! Het kind heeft zulke grote voeten!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79485919
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:12 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Bedoel je dat roze name it jasje met die stippen? Die valt normaal. Eerder iets ruimer dan kleiner. Het is zeg maar een soort dun gevoerde zomerjas. Niet alleen zo'n dun regenjasje met voering, maar net wat dikker. Linde draagt 'm nu al als de zon schijnt
Ja die bedoel ik
Kwam hem nu ergens tegen en niet zo duur
Maar ze heeft al een zomerjas..hoopte eigenlijk meer richting de winter
pi_79486697
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb bobuxjes gekocht voor Niels in maat S, ze zijn vandaag aangekomen en... ze zijn al bijna te klein!! Het kind heeft zulke grote voeten!
Hoe lang zijn z'n voeten? Ivan zit nog in Hema-slofjes maat 50-56.
pi_79488285
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:32 schreef mrien het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik
klinkt leuk, waar, hoe en wat?
Meike moet nog een nieuwe zomerjas!
pi_79488334
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef Twinkly het volgende:
nou echt dan, want Lars draagt nu ook nog bobuxjes maat S en dat gaat nog wel ff
Bigfoot Niels ! Issie verder ook groot dan?
pi_79488439
Niels! Beefcake!
pi_79488703
Haha 10,5 cm ofzo, beetje lastig meten. Nee, hij is verder juist redelijk klein 63 cm was hij de vorige keer op het CB, dat was toen 2 cm korter dan gemiddeld. Maar zijn vader heeft maat 45/46 en is ongeveer 1.80 m dusssss

Is het trouwens de bedoeling dat hij sokjes draagt in die slofjes of niet? Ik krijg ze heel moeilijk aan. Of zouden z'n voeten ook breed zijn? Het arme kind
pi_79488833
Ja wel met sokjes.
Hebben ze je geen instructies gegeven hoe je ze aan moet doen?
Je moet de (oh god hoe ga ik dit uitleggen ) flap wat aan de hak zit helemaal omvouwen, vervolgens het voetje erin schuiven(de teentjes erin eigenlijk) en dan de flap terugvouwen om het hakje heen.
ze houden ook vaak de teentjes gekromd, krijg ze dan maar eens aan.
Als het nog niet lukt maak ik wel ff foto's.
pi_79488954
Slofjes met een gebruiksaanwijzing
Ze zien er trouwens wel erg leuk uit!
pi_79489130
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja wel met sokjes.
Hebben ze je geen instructies gegeven hoe je ze aan moet doen?
Je moet de (oh god hoe ga ik dit uitleggen ) flap wat aan de hak zit helemaal omvouwen, vervolgens het voetje erin schuiven(de teentjes erin eigenlijk) en dan de flap terugvouwen om het hakje heen.
ze houden ook vaak de teentjes gekromd, krijg ze dan maar eens aan.
Als het nog niet lukt maak ik wel ff foto's.
Aha! Dankje! Ik ga het zo proberen, hij ligt nu te slapen. Ik heb ze via de website bobux.nl besteld en ze hebben verder geen uitleg gegeven. Ik vond de service trouwens niet zo goed, het duurde bijna 2 weken voor ik de slofjes kreeg, het emailcontact ging heel traag en ze waren mijn overschrijving kwijt
pi_79496344
Oeh, ze zijn wel erg leuk Twinkly!
pi_79496390
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:25 schreef oeke het volgende:

Kan dat eigenlijk, een pofbroekje voor jongens?
Ik vind van wel Ko had toch ook zo'n harembroekje van de H&M die Wolf heeft? Das net zoiets
pi_79497676
Gelukt!! En ze passen nog best wel
Pofbroekje van ribfluweel met een maillot en dan van die bretels
  dinsdag 23 maart 2010 @ 18:01:50 #171
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79499453
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:32 schreef mrien het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik
Nee het is echt een zomerjas. Een erg lekker jasje en name it is niet duur. Volgens mij was ik een euro of 23 kwijt
pi_79511959
bobux slofjes aantrekken:

Omvouwen:

aantrekken

dan flapje terugvouwen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:43:55 #173
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79512598
Ha dat wist ik helemaal niet. Hier ook allebei bobuxen maar nog nooit zo aangedaan
pi_79513036
ik ben bobux fan maar zo doe ik ze nooit aan
pi_79513208
Zo hebben ze het ons geleerd in de winkel toen we Meikes allereerste bobuxjes kochten, en het werkt echt goed!
pi_79513347
Ik vind het briljant
pi_79513437
Door die Bobux verhalen wil ik nu deze
misschien koop ik ze nog wel

pi_79534511
op die Billie Boo site staat een jurkje in maat 0 - 6/8 maanden

wat moet ik daarmee? weet iemand dat?
pi_79534764
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:57 schreef lily het volgende:
op die Billie Boo site staat een jurkje in maat 0 - 6/8 maanden

wat moet ik daarmee? weet iemand dat?
kopen

6/8 maanden lijkt me 6 tot 8 maanden? I guess.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79535939
en die 0?

oh wacht ff

maat 0 = 6 tot 8 maanden

toch staat het er raar

maat: 0-6/8
pi_79536994
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef lily het volgende:
en die 0?

oh wacht ff

maat 0 = 6 tot 8 maanden

toch staat het er raar

maat: 0-6/8
oh zo kun je het ook lezen.
Ik bedoelde eigenlijk dat het voor mij las als maat vanaf 0 maanden tot 6 tot 8 maanden. Zeg maar eh, dat grotere kindjes er tot 6 maanden in kunnen en tengere kindjes tot 8 maanden ofzo?

Maar ik heb er geen ervaring mee dus ik weet het niet zeker.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79537054
Ja maar: 6 maanden of 0 maanden is nogal een verschil in maat zeg...

nou ja, ik mail ze wel
  woensdag 24 maart 2010 @ 17:10:03 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_79537365
Ik dacht zelf ook aan maat 0, maar de andere uitleg klinkt ook wel plausibel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79539213
Ja maat 0 klinkt ook logischer, maar in mijn hoofd begint maat 0 bij 'newborn' zeg maar
nouja, keep us on zeh hight als je gemaild hebt!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79544680
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
bobux slofjes aantrekken:

Omvouwen:
[ afbeelding ]

aantrekken
[ afbeelding ]
dan flapje terugvouwen
Jij supermama! Weer wat geleerd
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:28:43 #186
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79544864
Haha, Karin, wat heb je de tactiek van bobux goed verwoord en gefotografeerd. zo doen wij t ook, werkt prima! We hebben de opa's en oma's ook de tactiek al geleerd, want het lukt hen ook al niet
pi_79545648
Ik kreeg ze verder wel prima aan hoor
De zootjes zijn pas crap om aan te krijgen vind ik
pi_79545878
Moest gewoon ff mijn (nouja de kleine) zijn verzameling showen.

set van 3 HOG knuffels, grote beer, kleine beer, mini beer, slabbertje en een rompertje

T-shirt, rompertje, vest met hetzelfde skull logo groot achterop, t-shirt, mutsje en slofjes
Het vest vind ik echt gewoon supergaaf, omdat we die zelf in de USA hebben gekocht in ikzelf hetzelfde vest in mijn eigen maat heb

2 rompertjes, skipak en een t-shirt

T-Shirt, slabbertje, vest, en een combi shirt/rompertje + broek

Rompertje, slabbertje, rompertje en slaapzak
Alles ligt op een Hd deken met rammeltje in het motortje.

Ik mag niets meer kopen van mijn vader anders heeft hij straks niets meer te geven.
Vond een motor alvast dan wel een goed idee, pas ik daar wel op tot hij 18/21 is

En Ja hij heeft ook genoeg andere kleren van oa prenatal, babydump enzo. Zelfs winnie the pooh (als ik ergens een hekel aan heb, maar dat weet schoonmoeder dus drie keer raden van wie winnie the pooh afkomt )
pi_79546271
Harley: en toen werd het een Winnie the Pooh fan
pi_79546323
Naar die Bobuxslofjes ga ik dan ook eens op zoek, als iedereen zo positief is! Ze zien er iig leuk uit Heb ook nog nooit slofjes gevonden die niet continu uitgetrapt worden.
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:59:32 #191
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79546407
maatje 74

kon...niet...laten...liggen...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_79546427
Ooh, dit is een leuke site zeg. Vintage!

http://www.melkofpuur.nl/(...)ng_voor_meisjes.html
pi_79546840
harley jij moet gedacht hebben ''je bent fan of je bent het niet''
mijn man zou ddeze collectie ook geweldig vinden, hij heeft een Harley oldtimer, een Liberator zo'n oorlogsding en dan gerestaureerd met originele onderdelen
Dat vestje op foto 2, en het rompertje op de laatste foto vind ik erg leuk!!!

Gaaaaf Rocka! H&M heeft daar vaak veel van he? Als ze weer Kiss shirts hebben krijgt Wolf daar eentje van
pi_79547372
Dat ACDC shirt vind ik ook leuk en David heeft een Kiss shirt
(We hebben ook een Iron Maiden shirt, een Ramones en een van the Clash)

Ssserpente, er is al een bestelling de deur uit van die site! Thx (ook een paar shirts voor mijn zoons)
pi_79547711
die AC / DC is erg gaaf
Large heeft ook shirts in die stijl

Zowiezo heeft large nog wel enkele gave shirts, heb express daar zelf nog niets besteld

Wij zijn gewoon een erg motorminded familie.
(tis niet voor niets mijn echte voornaam)

Poppejans: dat vest en romperjte komen dus beide uit de USA tijdens onze reis vorig jaar. Vrijwel al het andere ook alleen dan via ebay. Ze hebben nog zoveel meer maar niet in de nederlandse winkels en de amerikaanse winkels hebben ook vrij weinig online staan. Catalogus is er niet en als je er om vraagt willen ze weten wat je zoekt. als ik everything antwoord krijg ik terug dat ze dat niet hebben dus dan maar via ebay en veel zoeken.

Ben alleen nog steeds op zoek naar "legerkistjes" of iets in die stijl/model maar nergens te vinden helaas
pi_79547874
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef harley het volgende:

Wij zijn gewoon een erg motorminded familie.
(tis niet voor niets mijn echte voornaam)

USA dingen laten overkomen is inderdaad vaak irritant, heb geen creditcard dus dan gaat het al vaak helemaal niet helaas.
Vorig jaar op de Harley dag in Arnhem stond er ook wel een kraam met baby/kinderkleding maar vond ik echt 3x niks
pi_79547908
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef harley het volgende:

Ben alleen nog steeds op zoek naar "legerkistjes" of iets in die stijl/model maar nergens te vinden helaas
Jaaaaa oh die zou ik ook zo kopen als zoiets bestond
pi_79548146
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:30 schreef Poppejans het volgende:

[..]

USA dingen laten overkomen is inderdaad vaak irritant, heb geen creditcard dus dan gaat het al vaak helemaal niet helaas.
Vorig jaar op de Harley dag in Arnhem stond er ook wel een kraam met baby/kinderkleding maar vond ik echt 3x niks
Ja allemaal nep en klotekwaliteit. Alles van hierboven is dus ook allemaal licensed spul. Alleen de slaapzak heb ik mijn twijfels bij de echtheid de rest allemaal niet.
pi_79549427
Wow wat een goede site Serpente! Zanks!
pi_79549580
Legerkistjes weet ik niet, maar Pepijn heeft wel Dr Martens in maatje 23 en 24...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')