quote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
bertus ten hoor is ook leuk, en tuunte!
nee krantje is niet zo boeiend, op de website staat ook niet zo veel. Jammer eigk want ze hebben best een hoop.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet zo van polo's. In het krantje van Hans Textiel staat trouwens niets leuks.
Nee, en zelfs niet als ze streepjes hebben! Ik ben allergisch voor die kraagjes (overdrachtelijk dan, hè?). Ik heb zelf een heel leuk wit-rood zomerjurkje met bloemen maar dat draag ik bijna nooit omdat het kraagjes heeft. Kraagjes horen op overhemden en bloesjes.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:52 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ook niet als ze maar iets van 3 euro ofzo zijn?![]()
[ afbeelding ]
oh ik zou dat zowel mijn ouders als mn schoonouders echt niet in dank afnemenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan had vandaag ineens andere kleren aan toen we hem ophaalden bij m'n schoonouders. Ik vroeg me af of hij gepoept had (hij had al een paar dagen geen poepluier gehad). Maar nee, m'n schoonmoeder vond z'n outfit gewoon niet leuk genoeg!Ik vind dat geweldig van d'r.
Haha, ik vond het ook al zo meegaand van Claudia.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik zou dat zowel mijn ouders als mn schoonouders echt niet in dank afnemen![]()
Ditquote:Op maandag 22 maart 2010 21:03 schreef Meimeltje het volgende:
Zou mijn moeder of schoonmoeder ook niet moeten doen hoor! In ieder geval niet om de reden dat ze de kleertjes niet mooi vond! Het is mijn kind, dus mijn smaak qua kleding
Waar de drukkertjes op moeten, is denim, gevoerd met een bloemetjeskatoenen lapje. Op zich dus stevig genoeg, zou ik denken? Ik doe liever drukkers, want die zijn praktischer en ik vind knoopsgaten maken zo'n ellendequote:Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef oeke het volgende:
En die naai-drukkertjes, Miss? Op zijn zijn die inslaan-drukkertjes best goed, als de stof waar je ze inslaat maar stevig is. Anders trek je die eruit als je het drukkertje opentrekt. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dus anders misschien een stukje vlieseline ertussen strijken of een stukje extra katoen ertussen doen.
Ik ben benieuwd!
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef bodpa09 het volgende:
Yup, na maat 74 gaat t groeien een stuk minder rap. Bij ons tenminste. Lastig hoor, ik ben zo gewend om regelmatig nieuwe kleren te scoren, ik kan hem wel langer kijken momenteel.
ja nee ze zit ook nog lang niet in 86 hoor!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef Meimeltje het volgende:
Amélie is dan best wel groot of niet? Kyllian zat pas bij ongeveer 15 maanden in maat 86. Bij een half jaar ging hij naar 74.
oh das wel een goeie ja, ga k maar even mailen ofzo.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef Meimeltje het volgende:
Lastig Huup, kun je daar niet informeren wat de lengte is van het jurkje in maat 74-80?? Misschien weet je dan welke maat het jurkje is die je nu hebt. 86-92 lijkt me dan ook wel erg groot (als ze normaal vallen).
Bij boys 0-2jr en dan klikken op ''Sets'' en dan "Running set''quote:Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans ik kan dat eerste setje dat je postte niet vinden op de DPAM site, wat stoer! me wants!
ik denk ergens in september al ofzoquote:Op maandag 22 maart 2010 22:02 schreef oeke het volgende:
Maar nu raak ik ook in verwarring. Ko heeft nu 74 en ik ben zomerblousjes aan het naaien maat 80. Maar misschien duurt dat dus nog erg lang voor hij het aan kan.
Wanneer ging Elin dan in maat 74, KD?
Ojee. Nou ja, als het ruim zit is het ook leuk!quote:
Huup; ik heb ook net weer een bestelling van Goodmoodkid binnen en ook de jurkjes, zowel in 62-68 als in 74-80 besteld. maar Evie past ook nu al in 62-68. En die is denk ik rond de 60 cm en 6 kg...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nee ze zit ook nog lang niet in 86 hoor!![]()
dat bedoelde ik ook juist te zeggen eigenlijk, beetje chaotische post haha. Ik heb haar vanmorgen opgemeten ze is nu 70 of 71 cm. Dus ze gaat van t meeste nu echt naar 74 toe. Maar daarom twijfel ik dus over die maat.
Vorige keer had ik 2 jurkjes in dezelfde maat besteld. 1 was wel de 62-68 die ik besteld had, in de ander zat geen maatje en die was duidelijk groter. Als ik op de site kijk dan is de volgende maat 74-80 al, maar dat 'grotere jurkje' zeg maar wordt nu alweer te kort, dus het lijkt me dan geen 74-80 toch?
Maar hm. Als het wel die maat is dan hoef ik hem niet bestellen ook want dan gaat ze daar snel uit.
Bedoel je dat roze name it jasje met die stippen? Die valt normaal. Eerder iets ruimer dan kleiner. Het is zeg maar een soort dun gevoerde zomerjas. Niet alleen zo'n dun regenjasje met voering, maar net wat dikker. Linde draagt 'm nu al als de zon schijntquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:20 schreef mrien het volgende:
Stiemie, dat leuke jasje van pas, is diie dik of dun (zomer of winter) en hoe valt hij qua maat?
Ja die bedoel ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:12 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Bedoel je dat roze name it jasje met die stippen? Die valt normaal. Eerder iets ruimer dan kleiner. Het is zeg maar een soort dun gevoerde zomerjas. Niet alleen zo'n dun regenjasje met voering, maar net wat dikker. Linde draagt 'm nu al als de zon schijnt
Hoe lang zijn z'n voeten? Ivan zit nog in Hema-slofjes maat 50-56.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb bobuxjes gekocht voor Niels in maat S, ze zijn vandaag aangekomen en... ze zijn al bijna te klein!! Het kind heeft zulke grote voeten!
klinkt leuk, waar, hoe en wat?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:32 schreef mrien het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik
Kwam hem nu ergens tegen en niet zo duur
Maar ze heeft al een zomerjas..hoopte eigenlijk meer richting de winter
nou echt dan, want Lars draagt nu ook nog bobuxjes maat S en dat gaat nog wel ffquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb bobuxjes gekocht voor Niels in maat S, ze zijn vandaag aangekomen en... ze zijn al bijna te klein!! Het kind heeft zulke grote voeten!
Aha! Dankje! Ik ga het zo proberen, hij ligt nu te slapen. Ik heb ze via de website bobux.nl besteld en ze hebben verder geen uitleg gegeven. Ik vond de service trouwens niet zo goed, het duurde bijna 2 weken voor ik de slofjes kreeg, het emailcontact ging heel traag en ze waren mijn overschrijving kwijtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja wel met sokjes.![]()
Hebben ze je geen instructies gegeven hoe je ze aan moet doen?![]()
Je moet de (oh god hoe ga ik dit uitleggen) flap wat aan de hak zit helemaal omvouwen, vervolgens het voetje erin schuiven(de teentjes erin eigenlijk) en dan de flap terugvouwen om het hakje heen.
ze houden ook vaak de teentjes gekromd, krijg ze dan maar eens aan.![]()
Als het nog niet lukt maak ik wel ff foto's.
Ik vind van welquote:Op maandag 22 maart 2010 22:25 schreef oeke het volgende:
Kan dat eigenlijk, een pofbroekje voor jongens?
Nee het is echt een zomerjas. Een erg lekker jasje en name it is niet duur. Volgens mij was ik een euro of 23 kwijtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:32 schreef mrien het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik
Kwam hem nu ergens tegen en niet zo duur
Maar ze heeft al een zomerjas..hoopte eigenlijk meer richting de winter
kopenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:57 schreef lily het volgende:
op die Billie Boo site staat een jurkje in maat 0 - 6/8 maanden
wat moet ik daarmee? weet iemand dat?
oh zo kun je het ook lezen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef lily het volgende:
en die 0?
oh wacht ff
maat 0 = 6 tot 8 maanden
![]()
toch staat het er raar
maat: 0-6/8
Jij supermama! Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
bobux slofjes aantrekken:
Omvouwen:
[ afbeelding ]
aantrekken
[ afbeelding ]
dan flapje terugvouwen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef harley het volgende:
Wij zijn gewoon een erg motorminded familie.
(tis niet voor niets mijn echte voornaam)
Jaaaaa oh die zou ik ook zo kopen als zoiets bestondquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef harley het volgende:
Ben alleen nog steeds op zoek naar "legerkistjes" of iets in die stijl/model maar nergens te vinden helaas
Ja allemaal nep en klotekwaliteit. Alles van hierboven is dus ook allemaal licensed spul. Alleen de slaapzak heb ik mijn twijfels bij de echtheid de rest allemaal niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
![]()
USA dingen laten overkomen is inderdaad vaak irritant, heb geen creditcard dus dan gaat het al vaak helemaal niet helaas.
Vorig jaar op de Harley dag in Arnhem stond er ook wel een kraam met baby/kinderkleding maar vond ik echt 3x niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |