abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79462772
Amsterdam heeft Hans zo te zien in de ban gedaan. Suf hoor. Ik ga me even verlekkeren aan het krantje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79462779
bertus ten hoor is ook leuk, en tuunte!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79462780
Miss, Oeke en Stiemie. Ik vrees dat wij in hoofddorp, Aalsmeer, Beverwijk, Nieuw Vennep of zoiets dergelijks moeten wezen. Ik heb geen vestiging van Hans Textiel in Amsterdam of Amstelveen gevonden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 22 maart 2010 @ 20:32:05 #104
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79462814
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
bertus ten hoor is ook leuk, en tuunte!
pi_79462925
In Amsterdam zitten klaarblijkelijk alleen de retedure boetiekjes. Bertus ten Hoor, Tuunte - ik heb er nog nooit van gehoord.
pi_79462943
In Hilversum was Hans Textiel altijd echt zo'n zeeman winkel, maar in Almere is het echt wel netjes, en ik vind de kleding eigenlijk best wel duur. Zeker omdat ik dan toch denk, ja daaag! Het is 'maar' Hans Textiel. Net zoals dat ik bij de Zeeman of Wibra voor een vestje nooit 20 euro zou betalen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79462996
in hardenberg zit die! Echt leuk!
Voor zowel Lars als Meike leuke kleertjes, en ik heb er een sjaaltje gehaald voor Meike....mama heeft een sjaaltje, dan wil Meike dat natuurlijk ook
En voor Lars nog wat stoere shirtjes!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79463099
Ik zag die Hans Textiel foto's en dacht ff van he dat is hier Maar Hans zit natuurlijk door het hele land Heb ook pas wat basic dingen daar gehaald, witte broekjes, polo's en hemdjes (die van de foto). Ik vond het ruitjesbroekje (die met turquoise) ook leuk, maar eigenlijk nog best wel duur voor een Hans Textiel. Ok..en eigenlijk heeft hij al wel een complete zomercollectie in zn kast hangen
Net als Huup vind ik de kwaliteit ook beter dan Wibra of Zeeman en ook leukere kleertjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 22-03-2010 20:53:46 ]
  maandag 22 maart 2010 @ 20:36:53 #109
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79463162
Ik houd niet zo van polo's. In het krantje van Hans Textiel staat trouwens niets leuks.
pi_79463321
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet zo van polo's. In het krantje van Hans Textiel staat trouwens niets leuks.
nee krantje is niet zo boeiend, op de website staat ook niet zo veel. Jammer eigk want ze hebben best een hoop.

Tessie haha ik denk dat ook regelmatig hoor van oef, toch wel prijzig voor 'maar' een hans. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik bij Hema en H&M ook wat moeite heb met 20 tot 30 euro prijzen (zelfs voor volwassenen, zo goedkoop ben ik )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79463573
Oh ik ook hoor Huup! Zeker voor babykleren. Ik koop meestal niet zulke dure dingen, hij groeit er toch snel weer uit. (tenzij het heeeel leuk is natuurlijk ) Maar als ik dan iets duurs koop, dan niet bij Hans Textiel...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79463923
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet zo van polo's.
Ook niet als ze maar iets van 3 euro ofzo zijn?

pi_79464080
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:52 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ook niet als ze maar iets van 3 euro ofzo zijn?

[ afbeelding ]
Nee, en zelfs niet als ze streepjes hebben! Ik ben allergisch voor die kraagjes (overdrachtelijk dan, hè?). Ik heb zelf een heel leuk wit-rood zomerjurkje met bloemen maar dat draag ik bijna nooit omdat het kraagjes heeft. Kraagjes horen op overhemden en bloesjes.
pi_79464147
Ik ben gek op kraagjes!
pi_79464194
Ivan had vandaag ineens andere kleren aan toen we hem ophaalden bij m'n schoonouders. Ik vroeg me af of hij gepoept had (hij had al een paar dagen geen poepluier gehad). Maar nee, m'n schoonmoeder vond z'n outfit gewoon niet leuk genoeg! Ik vind dat geweldig van d'r.
pi_79464236
Hihi ik ben juist ook gek op kraagjes! Vind het altijd wel netjes staan! Ben juist weer niet zo van de gewone t-shirts.
pi_79464351
Ik hou wel van kraagjes, maar niet van polo's.

Van pure arrenmoede, omdat ik maar zo weinig leuks zie ben ik maar aan het naaien geslagen. Bloesjes en broekjes.
Die overweging van kruipen en korte broekjes vond ik trouwens wel een goede. Ik heb hele leuke stof voor een kort broekje, maar dat is dus misschien niet zo slim?
Alhoewel hij begin juni 1 wordt, dus tegen dan misschien wel begint te lopen...
Dub dub...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79464422
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan had vandaag ineens andere kleren aan toen we hem ophaalden bij m'n schoonouders. Ik vroeg me af of hij gepoept had (hij had al een paar dagen geen poepluier gehad). Maar nee, m'n schoonmoeder vond z'n outfit gewoon niet leuk genoeg! Ik vind dat geweldig van d'r.
oh ik zou dat zowel mijn ouders als mn schoonouders echt niet in dank afnemen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79464524
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh ik zou dat zowel mijn ouders als mn schoonouders echt niet in dank afnemen
Haha, ik vond het ook al zo meegaand van Claudia.
pi_79464572
Zou mijn moeder of schoonmoeder ook niet moeten doen hoor! In ieder geval niet om de reden dat ze de kleertjes niet mooi vond! Het is mijn kind, dus mijn smaak qua kleding
pi_79464682
Oh, ik vind het alleen maar hilarisch. Ze had die middag ook bezoek gekregen van een vriendin dus ze wilde natuurlijk dat Ivan er op z'n best uitzag. En z'n reservesetje bestond uit een broekje en een truitje dat ze zelf ooit voor hem gekocht heeft.

Het pakje dat hij aanhad hebben we trouwens gekregen en vind ik zelf ook niet zo denderend. Maarja, anders hangt het maar.
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 21:08:04 #123
5428 crew  miss_sly
pi_79464845
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:03 schreef Meimeltje het volgende:
Zou mijn moeder of schoonmoeder ook niet moeten doen hoor! In ieder geval niet om de reden dat ze de kleertjes niet mooi vond! Het is mijn kind, dus mijn smaak qua kleding
Dit

Ik heb vanmiddag nog een H&M jurkje met broekje en hoofddoekje voor Senna gekocht. Te schattig om te laten liggen, echt zoo zomers

En mijn zelfgemaakte jurk is bijna af. Nog een biesje als zoom en dan nog knoopjes of drukkertjes. Liefst zou ik drukkertjes doen, maar werkt dat een beetje als je die er zelf in slaat (dames doe-het-zelvers)?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79464862
Ik vind jullie wel streng voor de opa's en oma's, hoor! Het zijn onze kinderen maar ook hun kleinkinderen. Ik vind dat getut en gefrut schattig. Zolang ik aan het eind van de dag een blij mannetje aantref ben ik ook blij en mogen opa en oma lekker met hem doen wat ze maar willen.*

*Herinner me niet aan deze opmerking als ik straks in het grote baby'tjestopic kom klagen dat opa en oma Ivan suiker hebben gegeven of zo.
  Moderator maandag 22 maart 2010 @ 21:10:04 #125
5428 crew  miss_sly
pi_79464952
Ow, maar hier mogen de oma's op oppasdag Senna altijd aankleden. Die is nog in pyjama als ze arriveren, dus ze mogen eens in de twee weken het kind helemaal naar eigen smaak aankleden. Goed genoeg, toch
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')