quote:Op maandag 22 maart 2010 20:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
bertus ten hoor is ook leuk, en tuunte!
nee krantje is niet zo boeiend, op de website staat ook niet zo veel. Jammer eigk want ze hebben best een hoop.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet zo van polo's. In het krantje van Hans Textiel staat trouwens niets leuks.
Nee, en zelfs niet als ze streepjes hebben! Ik ben allergisch voor die kraagjes (overdrachtelijk dan, hè?). Ik heb zelf een heel leuk wit-rood zomerjurkje met bloemen maar dat draag ik bijna nooit omdat het kraagjes heeft. Kraagjes horen op overhemden en bloesjes.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:52 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ook niet als ze maar iets van 3 euro ofzo zijn?![]()
[ afbeelding ]
oh ik zou dat zowel mijn ouders als mn schoonouders echt niet in dank afnemenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan had vandaag ineens andere kleren aan toen we hem ophaalden bij m'n schoonouders. Ik vroeg me af of hij gepoept had (hij had al een paar dagen geen poepluier gehad). Maar nee, m'n schoonmoeder vond z'n outfit gewoon niet leuk genoeg!Ik vind dat geweldig van d'r.
Haha, ik vond het ook al zo meegaand van Claudia.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik zou dat zowel mijn ouders als mn schoonouders echt niet in dank afnemen![]()
Ditquote:Op maandag 22 maart 2010 21:03 schreef Meimeltje het volgende:
Zou mijn moeder of schoonmoeder ook niet moeten doen hoor! In ieder geval niet om de reden dat ze de kleertjes niet mooi vond! Het is mijn kind, dus mijn smaak qua kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |