Waar de drukkertjes op moeten, is denim, gevoerd met een bloemetjeskatoenen lapje. Op zich dus stevig genoeg, zou ik denken? Ik doe liever drukkers, want die zijn praktischer en ik vind knoopsgaten maken zo'n ellendequote:Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef oeke het volgende:
En die naai-drukkertjes, Miss? Op zijn zijn die inslaan-drukkertjes best goed, als de stof waar je ze inslaat maar stevig is. Anders trek je die eruit als je het drukkertje opentrekt. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dus anders misschien een stukje vlieseline ertussen strijken of een stukje extra katoen ertussen doen.
Ik ben benieuwd!
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef bodpa09 het volgende:
Yup, na maat 74 gaat t groeien een stuk minder rap. Bij ons tenminste. Lastig hoor, ik ben zo gewend om regelmatig nieuwe kleren te scoren, ik kan hem wel langer kijken momenteel.
ja nee ze zit ook nog lang niet in 86 hoor!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef Meimeltje het volgende:
Amélie is dan best wel groot of niet? Kyllian zat pas bij ongeveer 15 maanden in maat 86. Bij een half jaar ging hij naar 74.
oh das wel een goeie ja, ga k maar even mailen ofzo.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef Meimeltje het volgende:
Lastig Huup, kun je daar niet informeren wat de lengte is van het jurkje in maat 74-80?? Misschien weet je dan welke maat het jurkje is die je nu hebt. 86-92 lijkt me dan ook wel erg groot (als ze normaal vallen).
Bij boys 0-2jr en dan klikken op ''Sets'' en dan "Running set''quote:Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans ik kan dat eerste setje dat je postte niet vinden op de DPAM site, wat stoer! me wants!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |