abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79270123
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef Sorbootje het volgende:
(zo heb ik een collega die een shirt heeft waar op staat: Play here, no commitment, in kleine lettertjes.... hij had geen flauw idee dat dat op zijn buik stond.. toch leuk voor zijn vrouw)
Ja, idioot heh.
Ik vroeg ook eens aan een collega (van 42) wat er nu op zijn shirt stond...kijkt ie eens raar en zegt: weet ik veel
pi_79270333
Ik snap ook niet bij de zeeman dan is het kleding voor redelijk grote kinderen en staan er de zelfde beertjes op als bij de pasgeborene dat vind ik dan weer een beetje Ik heb gewoon iets tegen beertjes denk ik
pi_79270532
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap ook niet bij de zeeman dan is het kleding voor redelijk grote kinderen en staan er de zelfde beertjes op als bij de pasgeborene dat vind ik dan weer een beetje Ik heb gewoon iets tegen beertjes denk ik
oh daar heb ik ook weinig mee eigenlijk. Dat soort dingen sla ik ook altijd over haha.
Bij hans textiel zitten er ook wel eens dingen tussen waarvan ik denk eh? hm...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79271517
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben ook tegen beertjes! Zag ik laatst een grappig shirtje met een ouderwets vliegtuigje erop, kijk ik nog wat beter; zit er een beer achter het stuur
Wolf heeft echt niks met een beer erop, zelfs geen pyjama. Wel 1 gekregen shirtje, maar dat doe ik hem dus niet aan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79272174
Ik heb ook iets tegen beren, al vind ik het wel weer tof dat ze Timothy Treadwell hebben opgegeten. *up*

De Hema is wel verzot op de boerderij, hè? De kleertjes zijn er een en al tractoren en boerderijdieren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79272738
Nee, beren vind ik ook niks (op kleding dan heh)
Ook geen Disney dingen ofzo

haha, Claudia, laatst nog gezien..Grizzly Man
pi_79272886
Grrrr. En dan zoek je gewoon een simpel patroon van een jongensbloesje, en het is echt niet alsof ik weinig naaitijdschriften heb, en dan zie je alleen maar schattige jurkjes en bloesjes met pofmouwen.
Anyway, ik heb maar weer een patroon besteld.

Ja, de Hema houdt inderdaad van dat soort dingen. Het is in ieder geval stoerder dan beertjes.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79272888
Iemand enig idee waar je het merk Laxman's kunt kopen? Anna heeft daar een winterjas van (heeft mijn moeder gekocht op Mundial vorig jaar) en die is zo leuk. Nu wil ik meer kopen, maar nergens iets te vinden. Op marktplaats een donker iets, maar dat is het. Ik hoop niet dat ik nu op mundial moet gaan wachten, duurt zo lang.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_79273129
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ook iets tegen beren, al vind ik het wel weer tof dat ze Timothy Treadwell hebben opgegeten. *up*

De Hema is wel verzot op de boerderij, hè? De kleertjes zijn er een en al tractoren en boerderijdieren.
Zelfs op de pyjama's staan boerderij dieren! Niet alles even leuk, overdrijven is ook een vak
Ik heb er een rompertje van gekocht en een polo met lange mouw, vond ze wel grappig.
Maar de Jip shirtjes vind ik nog veel leuker, Wolf heeft deze twee varianten

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79290270
Oeke die romper is echt tof. Zo eentje zou ik ook kopen voor de hoogzomer. Moet je alleen de mieren volgen als je kleintje door het gras kruipt of loopt.

Wij hebben veel leuke kleding geleend van vrienden vooral veel jongensblousjes. Wit of blauw met een of twee kleurige strepen. Die vind ik wel erg leuk en staat zowel vlot als ook sjiek. Alleen heel veel van die kleding komt uit America. Of je moet naar Baby Gap in Duitsland misschien hebben zij daar ook dezelfde soort kleertjes als bij Baby Gap in Amerika.

Jip en Janneke vind ik leuk.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_79293800
Ik vind het zo stom dat die teksten op de Jipshirtjes in het engels zijn. Jip en Janneke zijn toch oerhollands, evenals de Hema. Waarom? Maar ik ben echt een zeikerd wat betreft teksten (en de eerder genoemde cijfers en letters. En beren, huu). Verder vind ik ze wel heel leuk trouwens.
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 14:25:18 #37
5428 crew  miss_sly
pi_79294999
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:40 schreef oeke het volgende:
Grrrr. En dan zoek je gewoon een simpel patroon van een jongensbloesje, en het is echt niet alsof ik weinig naaitijdschriften heb, en dan zie je alleen maar schattige jurkjes en bloesjes met pofmouwen.
Anyway, ik heb maar weer een patroon besteld.

Ja, de Hema houdt inderdaad van dat soort dingen. Het is in ieder geval stoerder dan beertjes.
Ow, ik heb laatst uit mijn oude dozen nog een paar patroonbladen gehaald met kinderkleertjes en daar zaten ook leuke jongenspatronen bij! Als je nou naar de draagdoekmeet komt, kun je even kijken. Het is niet veel, maar wel leuk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79295179
Geen beren hier. Lelijke beesten! Konijnen mogen wel, maar geen Nijntje op kleren aub. En alleen stoer graag. We hebben nu alleen een hond en een konijn op een shirt van lipfish, maar daar wil je er ook geen 10 van, veel te duur.
Ik heb net heel goed geslaagd voor rompers bij de hema, lekker basic, blauw met wit en dan 5 voor een tientje. Maar heb wel tig winkels afgelopen voor een mooi dun, niet gevoerd broekje in 68. Uiteindelijk gevonden bij de outlet (waar anders, vraag ik me wel eens af).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:08:22 #39
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_79335859
Niet echt kleertjes maar schoentjes.

Nika wordt in juni 2 jaar, ze loopt goed alleen heeft ze erg kleine voetjes, maar 17.
Nou is het best lastig om goede en leuke schoentjes te kopen die niet meer zo enorm babyachtig zijn.
Weten jullie nog leuke merken?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_79366195
Ik vind het boerderijthema van de Hema trouwens ook wel leuk. Ik kom van het platteland, hè? Met Jip en Janneke heb ik weer niet zoveel.

Ivan zit nu in maat 68 en bij sommige dingen al in maat 74. In wat voor maat zou ik zomerkleertjes voor hem kunnen kopen denken jullie? Ik heb geen idee hoe rap dat gaat.

Na een tip van Oeke ben ik op zoek naar een zonnehoedje voor jongens. Dat valt nog niet mee! Ik wil geen grappig zonnehoedje maar een normale. Dit hoedje vind ik wel leuk:

[ Bericht 12% gewijzigd door Claudia_x op 20-03-2010 10:33:21 ]
pi_79366272

pi_79366887
Voor de liefhebber: de V&D heeft leren babyslofjes die veel goedkoper zijn dan bij de Hema (10 euro in plaats van 17 euro). Volgens mij zijn het precies dezelfde:

pi_79367053
Ik ga vrolijk door met mijn monoloog.

Leuk hoedje bij de H&M:

pi_79367138
Leuke hoedjes bij DPAM natuurlijk. Maar ja wel hoge verzendkosten...
Die wij deze zomer hebben gebruikt kwam van de prenatal. Ook zo'n visserspetje.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79367322
Oeh, die slofjes zien er idd precies hetzelfde uit! Wel jammer van de jongetjeskleur, ik hou niet zo van die kleur blauw. Hema heeft dan wel weer donkergrijze erbij (niet dat ik daarvoor dan echt 7 euro meer zou neertellen)
Wolf past nog in zn leren Wibraslofjes van 2,99

Haha die vissershoedjes zijn echt schetig Ik heb zo'n bandana doekje voor van de zomer wat ik om zn hoofd kan knopen, met mexicaanse schedeltjes erop van de H&M.
H&M heeft ook wel van die hoedjes die jij zoekt al wisselt het assortiment wel

Oja ik heb wel van de H&M eindelijk zo'n opa babypet
pi_79367392
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:24 schreef Poppejans het volgende:

Oja ik heb wel van de H&M eindelijk zo'n opa babypet
Foto!
pi_79367433
Ik kom nooit in de H&M omdat er hier geen in de buurt zit, maar op de site zie ik altijd best leuke dingen staan, bijvoorbeeld effen joggingbroekjes en effen T-shirts. Het valt nog niet mee om elders effen kleding te vinden.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 11:36:05 #48
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79367556
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom nooit in de H&M omdat er hier geen in de buurt zit, maar op de site zie ik altijd best leuke dingen staan, bijvoorbeeld effen joggingbroekjes en effen T-shirts. Het valt nog niet mee om elders effen kleding te vinden.
ik heb ook net weer een bestelling binnen met een aantal van die joggingbroekjes in verschillende kleuren. Heb genoeg shirtjes; dus kunnen nu weer leuk combineren
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79367641
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
Joggingbroekjes hebben wij er ook meerdere van, inderdaad makkelijk te combineren en maar mijn idee zit het ook nog het allerlekkerst v die kleintjes

Ik zal vandaag een foto maken van Wolf met de opapet! Hij slaapt nu.
Zn hoofd moet er nog wel even ingroeien hoor, het ging op kledingmaat en de kleinste die er nog hing was een 74
Echt een geweldige pet die ik al eeuwen zocht
pi_79368781
Claudia online hebben ze veel effen kleertjes. Bijvoorbeeld bij Rainbowbabies, goodmoodkids, simply colors en little label. Vaak kan je alles laten bedrukken, maar ze verkopen de kleertjes ook gewoon zo.

Zelf heb ik ook niks met beren. Helaas mijn moeder wel dus ik ontvang nog wel eens iets berigs

Verder koop ik veel bij hennes en hema. O ja en tweedehands vind ik ook erg leuk

Wat ik ook leuk vind is een heel simpel shirtje kopen en daar dan zelf iets leuks mee doen, maard at is bij meisjes dan natuurlijk weer makkelijker dan bij jongens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')