Ja, idioot heh.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:22 schreef Sorbootje het volgende:
(zo heb ik een collega die een shirt heeft waar op staat: Play here, no commitment, in kleine lettertjes.... hij had geen flauw idee dat dat op zijn buik stond.. toch leuk voor zijn vrouw)
oh daar heb ik ook weinig mee eigenlijk. Dat soort dingen sla ik ook altijd over haha.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap ook niet bij de zeeman dan is het kleding voor redelijk grote kinderen en staan er de zelfde beertjes op als bij de pasgeborene dat vind ik dan weer een beetje![]()
Ik heb gewoon iets tegen beertjes denk ik
Ik ben ook tegen beertjes! Zag ik laatst een grappig shirtje met een ouderwets vliegtuigje erop, kijk ik nog wat beter; zit er een beer achter het stuurquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik snap ook niet bij de zeeman dan is het kleding voor redelijk grote kinderen en staan er de zelfde beertjes op als bij de pasgeborene dat vind ik dan weer een beetje![]()
Ik heb gewoon iets tegen beertjes denk ik
Zelfs op de pyjama's staan boerderij dieren! Niet alles even leuk, overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ook iets tegen beren, al vind ik het wel weer tof dat ze Timothy Treadwell hebben opgegeten. *up*
De Hema is wel verzot op de boerderij, hè? De kleertjes zijn er een en al tractoren en boerderijdieren.
Ow, ik heb laatst uit mijn oude dozen nog een paar patroonbladen gehaald met kinderkleertjes en daar zaten ook leuke jongenspatronen bij! Als je nou naar de draagdoekmeet komt, kun je even kijken. Het is niet veel, maar wel leukquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:40 schreef oeke het volgende:
Grrrr. En dan zoek je gewoon een simpel patroon van een jongensbloesje, en het is echt niet alsof ik weinig naaitijdschriften heb, en dan zie je alleen maar schattige jurkjes en bloesjes met pofmouwen.![]()
Anyway, ik heb maar weer een patroon besteld.
Ja, de Hema houdt inderdaad van dat soort dingen. Het is in ieder geval stoerder dan beertjes.
Foto!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:24 schreef Poppejans het volgende:
Oja ik heb wel van de H&M eindelijk zo'n opa babypet
ik heb ook net weer een bestelling binnen met een aantal van die joggingbroekjes in verschillende kleuren. Heb genoeg shirtjes; dus kunnen nu weer leuk combinerenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom nooit in de H&M omdat er hier geen in de buurt zit, maar op de site zie ik altijd best leuke dingen staan, bijvoorbeeld effen joggingbroekjes en effen T-shirts. Het valt nog niet mee om elders effen kleding te vinden.
Joggingbroekjes hebben wij er ook meerdere van, inderdaad makkelijk te combineren en maar mijn idee zit het ook nog het allerlekkerst v die kleintjesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom nooit in de H&M omdat er hier geen in de buurt zit, maar op de site zie ik altijd best leuke dingen staan, bijvoorbeeld effen joggingbroekjes en effen T-shirts. Het valt nog niet mee om elders effen kleding te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |