abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79369185
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Foto!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79371865
Ahhhww Wolf met opa-pet! Nu heb ik eigenlijk spijt dat ik er niet toch ook eentje heb gekocht voor Graeme.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 20 maart 2010 @ 16:38:35 #53
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79376244
Claudia, ik deel je zoektocht hoor. Ik ben ook al een tijdje op zoek, maar ik dacht: het is nog geen zomer, dat zal nog komen. Jij hebt toch een aantal leuke gevonden!

Wolf, stoere vent!
pi_79401800
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:42 schreef Poppejans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geweldig! Staat mooi bij z'n ogen.

Mijn opa had inderdaad ook zo'n pet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79401882
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:29 schreef Stiemie het volgende:
Claudia online hebben ze veel effen kleertjes. Bijvoorbeeld bij Rainbowbabies, goodmoodkids, simply colors en little label. Vaak kan je alles laten bedrukken, maar ze verkopen de kleertjes ook gewoon zo.
Ik heb een geweldige winkel ontdekt met retedure kleding. Ik word er zo gretig van, maar ik houd me in.

Ivan is vandaag in boerderijthema gekleed (maat 74, hij krijgt cellulitisbillen ):

zondag 21 maart 2010 @ 13:22:06 #56
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79402388
Leuk shirt Claudia

En die opapet! Geweldug!

Ik heb wat leuke hoedjes voor de zomer voor mevrouw. Helaas, Beisan wil niets op haar hoofd, wel om haar nek, kettingen, en vanmorgen mijn onderbroek
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_79404150
quote:
Op zondag 21 maart 2010 13:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb een geweldige winkel ontdekt met retedure kleding. Ik word er zo gretig van, maar ik houd me in.

Ivan is vandaag in boerderijthema gekleed (maat 74, hij krijgt cellulitisbillen ):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
oei, dan zou ik ook vooral niet naar deze winkel gaan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_79404552
Leuke set Claudia.

Wij hadden vorig jaar in Duitsland bij Baby-Walz zo een soort hoedje gekocht. De onze was dan in blauw/groen met streepjes. Belangrijkste vond ik dat het een luchtige zomer stof was. De randen schermden voor de zon af maar vond ik leuker dan een pet aan de voorkant. Het hoedje had ook van die flappen die over de oren komen te zitten. Zo kan je kind daar ook geen zonnebrand oplopen. Vanuit Nederland kun je het via internet bestellen.

Als ik een meisje had had ik deze gekocht.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_79404562
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:11 schreef snoopy het volgende:

[..]

Oeh die jurkjes

en deze

he, deze past wel goed bij mijn zoon

site van Claudia laden bij mij helemaal geen kleertjes, andere spullies zijn wel Ik zie wel aan de merken dat het vast erg leuke kleertjes zijn, KikKid heeft vaak leuke dingen!

En leuk dat boerderijsetje voor Ivan! (Ik vind Hema klein vallen, dus mt74 is zo gek nog niet hoor, Wolf draagt Hema spul 68 terwijl hij echt geen groot/flink kind is)
Wolf heeft uit die collectie zo'n wit polootje met blauw kraagje en blauwe boerderijdiertjes erop
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 21 maart 2010 @ 14:37:43 #60
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79404950
quote:
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:11 schreef snoopy het volgende:
Laat dat nou niet zien!
pi_79405109
Zyzou.com is niet zo duur. De aanbiedingen dan tenminste. Schijnt dat je hieruit aan het begin van de maand de meeste keus hebt. Want nu is het nog duur.
pi_79405377
Oh Dpam heeft ineens allemaal kortingen op zomerspullen
Pff waarom?!! ik zie echt ineens weer allemaal leuke dingen
pi_79405450
Ik wil misschien wel meedoen met een volgende Dpam-ronde.

Ivan had trouwens tot voor kort van de Hema nog truitjes maat 56 aan en ineens zit hij in 74. Ik vind het maar maf.
pi_79405505
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:22 schreef Poppejans het volgende:

Oeh die jurkjes

en deze
[ afbeelding ]
Ahh, da's gewoon zielig!
pi_79406180
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ahh, da's gewoon zielig!
baby verkleedpak, hij is wel geestig maar wel TE hoog verkleedkleren gehalte.

Bij Dpam opruiming zijn trouwens nog maar weinig maatjes over. Gelukkig maar voor mijn portomonee
Hij heeft eigenlijk ook al ruim voldoende zomerkleding, ik zou serieus niet eens meer wat hoeven te kopen komende maanden.
pi_79408921
ik heb deze broek nu voor Lis:

zondag 21 maart 2010 @ 16:29:29 #67
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79408945
Oh Snoopy die is leuk zeg
pi_79409356
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:10 schreef oeke het volgende:
Ja, die markt is volgens mij best groot. Ik dacht vandaag ook aan leuke jongensmaillotjes. In de Hema hebben ze zulke leuke meisjesmaillots. En voor jongens alleen grijs of wit.

Maar ik heb vandaag wel een hele leuke aanwinst gedaan, namelijk een rompertje voor de zomer. Ik zie hem al rondscharrelen door het gras:
[ afbeelding ]
Close-up:
[ afbeelding ]

en dat dan iedereen ko begint te meppen omdat er beestjes op m zitten

nah, ik vind m leuk!
pi_79409494
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:29 schreef Stiemie het volgende:
Oh Snoopy die is leuk zeg
psst: uitverkoop
pi_79410685
Erg leuk Snoopy!!! Maar wel 10x zoveel (leuk) meisjesspul daar! Echt heel weinig v jongetjes
pi_79410837
Die uitverkoop daar is wel goed te doen, deze vind ik leuuuuk
  zondag 21 maart 2010 @ 17:36:05 #72
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79411167
Nou hij is erg leuk, maar ik vind 'm nog steeds best prijzig
Ben best blij dat die broek er niet in Linde's maat is

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 21-03-2010 17:45:49 ]
pi_79411421
Oooooh Snoopy geweldig!
Wat een superleuke dingen staan er op die site
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79414309

[ Bericht 57% gewijzigd door Lois op 21-03-2010 19:10:56 (Hoevaak waarschuwen is genoeg? ) ]
pi_79414601
quote:
Op zondag 21 maart 2010 17:23 schreef Poppejans het volgende:
Erg leuk Snoopy!!! Maar wel 10x zoveel (leuk) meisjesspul daar! Echt heel weinig v jongetjes
Morris heeft dat wolf-shirt in het grijs
pi_79414620
Lois for president!

[ Bericht 49% gewijzigd door huuphuup op 21-03-2010 19:14:45 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79424529
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hee dat shirt heeft Lars ook!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79447352
Voor de jongensmama's, k heb de discussie over lettertjes enzo ns gevolgd bij Hans Textiel hebben ze voor de zomer ook effen t-shirtjes en hemdjes. En ik zag een tof spijkerjasje met zo'n capuchon van sweatstof eruit zeg maar. En ook geinige broekjes.

En ze hebben ook effen polo's, deze week geloof ik 2 voor de prijs van 1

En gnork als ik ben heb ik lekker in de winkel foto's staan maken

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79447433
gnork nie wies!

Maar wel leuke kleertjes idd!
En ja, Lars heeft ook veel shirtjes met nr...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79450995
Oh DPAM uitverkoop! Ik wil de volgende keer ook wel graag meedoen Maar ik zie dat de dingen die ik het leukste vond al weg zijn in zijn maat (bv groen shirtje met beestjes en plantjes).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 22 maart 2010 @ 16:06:05 #81
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79451148
Haha, huup!
pi_79452465
Huup met de foto's aah die korte ruitbroekjes zijn wel lief
en een spijkerjasje is altijd leuk, zowel jongetjes als meisjes staat dat altijd zo lief! Wolf heeft er zelfs 2 gekregen (en bij toeval gelukkig ook nog in 2 verschillende maten) van kraamvisite
pi_79452574
Huup, wat lief dat je aan de jongensmama's hebt gedacht! We hebben het ook best zwaar met al die cijfers, teksten en beren.

Doe je een baby eigenlijk wel een korte broek aan? Ik vermijd dat zelf zoveel mogelijk i.v.m. verbranden.
pi_79452941
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:35 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, wat lief dat je aan de jongensmama's hebt gedacht! We hebben het ook best zwaar met al die cijfers, teksten en beren.

Doe je een baby eigenlijk wel een korte broek aan? Ik vermijd dat zelf zoveel mogelijk i.v.m. verbranden.
Oh ik ga het wel doen hoor, gewoon echt altijd heel goed insmeren, ook bij een klein beetje zon. En lekker met blote voetjes/open zachte sandaaltjes
pi_79453309
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:35 schreef Claudia_x het volgende:

ik was het wel van plan ik doe haar ook shirtjes met korte mouwen aan en open schoentjes dus ik zie daar niet zo'n probleem in. Maar ik ben wel van het heel goed smeren en een zonnehoedje op en in de heetste uren niet in de zon enzo.
Ik ben een neuroot met zon
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79454724
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:02 schreef Twinkly het volgende:
Oh DPAM uitverkoop! Ik wil de volgende keer ook wel graag meedoen Maar ik zie dat de dingen die ik het leukste vond al weg zijn in zijn maat (bv groen shirtje met beestjes en plantjes).
Ja, er is nog weinig over vooral van die aanbiedingen
Deze vond ik leuk, is er nog wel in zn maat dus weer spijt dat ik die de vorige keer er niet bij heb genomen.

of dit pyjamaatje

[ Bericht 10% gewijzigd door DustinHenderson op 22-03-2010 17:34:36 ]
pi_79455099
Haha, Huup!
Die hemdjes vind ik leuk. Met ruitjes heb ik ook al niet zo veel, geloof ik.
Maar ik weet niet eens of er wel een Hans Textiel in Amsterdam zit.

Verbranden doe ik zo voorzichtig mogelijk mee. Huidkanker komt vaker voor bij kinderen die op vroege leeftijd teveel in de zon waren heb ik begrepen. Dus insmeren en in de schaduw blijven. Dat huidje is nog zo vreselijk dun.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79458931
Hans Textiel zegt me helemaal niets. Heb je dat ook in Amsterdam of omstreken ergens?

Poppejans het eerste setje wat jij postte vind ik superlief. Maar is het niet eerder een meisjessetje? Met dat lichtroze of lijkt dat alleen maar zo?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_79461121
Ik dacht dat Hans Textiel een eufemisme was voor de Zeeman of Wibra. Het is gewoon een echte winkel?
pi_79461433
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht dat Hans Textiel een eufemisme was voor de Zeeman of Wibra. Het is gewoon een echte winkel?
hahahahaha
dit vind ik echt de opmerking van de eeuw geniaal

Ja Hans Textiel is gewoon een winkel. En om heel eerlijk te zijn vind ik de kwaliteit van kleding nét ietsje beter dan bij zeeman en wibra, de printjes en shirtjes enzo zijn ook net wat leuker, hipper zeg maar.
Ik koop er veel basic dingen maar ook veel shirtjes met printje en jurkjes enzo.

Senna, je donkerblauwe jasje komt ook daar weg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 maart 2010 @ 20:07:31 #91
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79461455
Ja hoor http://www.hanstextiel.nl/

Vroeger zat er 1 in bos en lommer (in dat verzakte gebeuren met die parkeergarage) maar die is weg en nu weet ik geen andere meer. Jammer want ze hebben veel basic dingen (shirtjes, maillots enzo)
  maandag 22 maart 2010 @ 20:08:00 #92
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79461476
Huup GMTA
  maandag 22 maart 2010 @ 20:10:27 #93
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79461596
Hier ook onbekend met hans textiel hoor. Wel henk ten hoor en bentex, is het zoiets?
pi_79461614
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:08 schreef Stiemie het volgende:
Huup GMTA

nouja, hier zit er een in het dorp ik loop er bijna dagelijks langs. Mocht iemand iets zien in het foldertje online ooit en dat graag willen hebben dan mag je mij best PM-en hoor, ik stuur wel op en door enzo dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 maart 2010 @ 20:12:23 #95
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79461706
Oh henk ter hoor is ook leuk! wel iets minder dan hans hoor vind ik dan. Maar hier geen hans en geen henk Valt het op dat ik tijdens vakantie in Nederland altijd alle winkels met kinderkleding in moet duiken
pi_79461908
Ik had het kunnen weten. Op de foto hangen de kleertjes netjes en overzichtelijk terwijl het bij de Zeeman en Wibra ordinair graaien in bakken is naar kledingstukken die wel in de folder staan maar allang niet meer aanwezig zijn.
  maandag 22 maart 2010 @ 20:21:42 #97
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79462232
Ik heb trouwens deze in effen roze en effen aqua gekocht voor 1,80 per stuk bij Zeeman. Die blauwe heb ik opgeleukt door op dat bovenste stuk allemaal leuke vormenknoopjes in roze, wit en parelmoer te maken. Een echte prinsessentrui mama! aldus Linde

Moderator maandag 22 maart 2010 @ 20:25:31 #98
5428 crew  miss_sly
pi_79462443
Dat blauwe jasje is echt zo leuk, huup Het is nog wat ruim (ja, nog steeds ), maar ze draagt het veel en het is ook echt een fijn jasje

Ik wil ook een hans textiel
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 22 maart 2010 @ 20:28:09 #99
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79462605
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:43 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oh ik ga het wel doen hoor, gewoon echt altijd heel goed insmeren, ook bij een klein beetje zon. En lekker met blote voetjes/open zachte sandaaltjes
sandaaltjes . Korte broekjes twijfelde ik ook al over, ivm kruipen enzo. Lijkt me niet zo prettig aan de blote knietjes....
pi_79462659
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had het kunnen weten. Op de foto hangen de kleertjes netjes en overzichtelijk terwijl het bij de Zeeman en Wibra ordinair graaien in bakken is naar kledingstukken die wel in de folder staan maar allang niet meer aanwezig zijn.
wat een heerlijk mens ben je toch
Bij Hans valt t echt zat mee vind ik.

Vroeger had het wel een beetje een cheapo imago maar tegenwoordig valt dat wel mee. Zo heel cheapo is het ook niet meer vind ik. Althans, niet met alles. T is qua prijs een beetje vergelijkbaar met H&M en Hema denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')