quote:
Geweldig! Staat mooi bij z'n ogen.quote:
Ik heb een geweldige winkel ontdekt met retedure kleding. Ik word er zo gretig van, maar ik houd me in.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:29 schreef Stiemie het volgende:
Claudia online hebben ze veel effen kleertjes. Bijvoorbeeld bij Rainbowbabies, goodmoodkids, simply colors en little label. Vaak kan je alles laten bedrukken, maar ze verkopen de kleertjes ook gewoon zo.
oei, dan zou ik ook vooral niet naar deze winkel gaanquote:Op zondag 21 maart 2010 13:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb een geweldige winkel ontdekt met retedure kleding. Ik word er zo gretig van, maar ik houd me in.
Ivan is vandaag in boerderijthema gekleed (maat 74, hij krijgt cellulitisbillen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh die jurkjesquote:Op zondag 21 maart 2010 14:11 schreef snoopy het volgende:
[..]
oei, dan zou ik ook vooral niet naar deze winkel gaan
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een geweldige winkel ontdekt met retedure kleding. Ik word er zo gretig van, maar ik houd me in.
quote:Op zondag 21 maart 2010 14:11 schreef snoopy het volgende:
oei, dan zou ik ook vooral niet naar deze winkel gaan
Ahh, da's gewoon zielig!quote:
baby verkleedpak, hij is wel geestig maar wel TE hoog verkleedkleren gehalte.quote:
en dat dan iedereen ko begint te meppen omdat er beestjes op m zittenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:10 schreef oeke het volgende:
Ja, die markt is volgens mij best groot. Ik dacht vandaag ook aan leuke jongensmaillotjes. In de Hema hebben ze zulke leuke meisjesmaillots. En voor jongens alleen grijs of wit.![]()
Maar ik heb vandaag wel een hele leuke aanwinst gedaan, namelijk een rompertje voor de zomer. Ik zie hem al rondscharrelen door het gras:
[ afbeelding ]
Close-up:
[ afbeelding ]
Morris heeft dat wolf-shirt in het grijsquote:Op zondag 21 maart 2010 17:23 schreef Poppejans het volgende:
Erg leuk Snoopy!!! Maar wel 10x zoveel (leuk) meisjesspul daar! Echt heel weinig v jongetjes
Hee dat shirt heeft Lars ook!quote:Op zondag 21 maart 2010 13:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan is vandaag in boerderijthema gekleed (maat 74, hij krijgt cellulitisbillen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ik ga het wel doen hoor, gewoon echt altijd heel goed insmeren, ook bij een klein beetje zon. En lekker met blote voetjes/open zachte sandaaltjesquote:Op maandag 22 maart 2010 16:35 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, wat lief dat je aan de jongensmama's hebt gedacht! We hebben het ook best zwaar met al die cijfers, teksten en beren.
Doe je een baby eigenlijk wel een korte broek aan? Ik vermijd dat zelf zoveel mogelijk i.v.m. verbranden.
ik was het wel van planquote:Op maandag 22 maart 2010 16:35 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, wat lief dat je aan de jongensmama's hebt gedacht! We hebben het ook best zwaar met al die cijfers, teksten en beren.
Doe je een baby eigenlijk wel een korte broek aan? Ik vermijd dat zelf zoveel mogelijk i.v.m. verbranden.
Ja, er is nog weinig overquote:Op maandag 22 maart 2010 16:02 schreef Twinkly het volgende:
Oh DPAM uitverkoop! Ik wil de volgende keer ook wel graag meedoenMaar ik zie dat de dingen die ik het leukste vond al weg zijn in zijn maat
(bv groen shirtje met beestjes en plantjes).
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht dat Hans Textiel een eufemisme was voor de Zeeman of Wibra. Het is gewoon een echte winkel?
quote:
sandaaltjesquote:Op maandag 22 maart 2010 16:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh ik ga het wel doen hoor, gewoon echt altijd heel goed insmeren, ook bij een klein beetje zon. En lekker met blote voetjes/open zachte sandaaltjes
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had het kunnen weten. Op de foto hangen de kleertjes netjes en overzichtelijk terwijl het bij de Zeeman en Wibra ordinair graaien in bakken is naar kledingstukken die wel in de folder staan maar allang niet meer aanwezig zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |