Had ik maar beter op moeten letten! Ik hou daar echt nooit rekening mee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Aww DaD, nu heb je door mij de lapo.
Volgende week vrijdag krijgen we de sleutel.
Oeh, fipo!
Zo dat is al snelquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Aww DaD, nu heb je door mij de lapo.
Volgende week vrijdag krijgen we de sleutel.
Oeh, fipo!
Ja zo hebben wij dat toen ook gedaan. Door al dat gepraat over Ierland heb ik enorm veel zin om op vakantie te gaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb het al opgezocht nachtwacht; je kunt idd vrij makkelijk met de trein naar Belfast
Is dat geen rat? Verder is het plaatje niet schokkend nee, alleen die handschoen lijkt wel erg grof geschut.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo dat is al snel![]()
Nou ik vind mn presentatie nu wel af. Ik vertel gewoon wat meer over die andere vent. Mijn achtergrond is iig al geniaal en afleidend.
Linkje,want iets met injectiespuit en muis (niet bloederig):
Oh dat zou ook kunnen jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is dat geen rat? Verder is het plaatje niet schokkend nee, alleen die handschoen lijkt wel erg grof geschut.
Zonder bronvermelding? Plagiaat! Leverde bij ons gewoon een dikke 1 op als het opgemerkt werd...quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Oh dit is echt te ergZe nemen hele verhalen over van het internet
.
* Viking84 gaat heel streng lage cijfers uitdelen.
tevens tvp.
Deze is groter dan de hand van degene die hem vastheeft en hij heeft een te dikke staart voor een muis. Hij wordt zo te zien ook niet erg handig vastgehouden, dan zou ik ook zo kijken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat zou ook kunnen ja. Muis of rat, ik zie het verschil niet
. Vind de kop van dat beest zo leuk, zo'n "HALP!" blik.
Wat lief.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend gaat vrijdag op m'n jongste nichtje (1,5) passen terwijl ik met m'n zus en de oudste ga winkelen. Eigenlijk wil ik stiekem door het raam kijken om te zien hoe 'ie 't doet..
Dat ja. Gewoon een 1 geven nu. Weet je zeker dat ze het daarna niet nog een keer doen (en evt een kans geven om het te herstellen, als je niet wil dat ze die 1 houden). Laat ze maar zien dat jij dit níet accepteertquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zonder bronvermelding? Plagiaat! Leverde bij ons gewoon een dikke 1 op als het opgemerkt werd...
*proest* Maar al zou ie je handig vasthouden, dr zit een spuit in je buikquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Deze is groter dan de hand van degene die hem vastheeft en hij heeft een te dikke staart voor een muis. Hij wordt zo te zien ook niet erg handig vastgehouden, dan zou ik ook zo kijken.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend gaat vrijdag op m'n jongste nichtje (1,5) passen terwijl ik met m'n zus en de oudste ga winkelen. Eigenlijk wil ik stiekem door het raam kijken om te zien hoe 'ie 't doet..
Ach, als je daar een beetje handig in bent is het zo gepiept (no pun intendedquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
*proest* Maar al zou ie je handig vasthouden, dr zit een spuit in je buik. En ik zal het in mn verhaaltje verwerken, dat het een rat is
.
Niet. Ik moet video's analyseren maar kan me daar totaal niet toe zetten. Ik werk heel slecht zonder echte deadlines en dan doe ik op zich best nuttige dingen verder, maar het heeft niks met de studie te maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nachtwacht, ben je ook met je masterscriptie bezig? Hoe vordert het?
Gohquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zonder bronvermelding? Plagiaat! Leverde bij ons gewoon een dikke 1 op als het opgemerkt werd...
Studeer je aan de RuG of Hanze? Want in het eerste geval heb ik misschien wel iets voor je wat bij mij al zeer succesvol is gebleken. Ik begrijp goed hoe je je voelt, in ieder geval. Ben je al lang bezig?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:41 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Niet. Ik moet video's analyseren maar kan me daar totaal niet toe zetten. Ik werk heel slecht zonder echte deadlines en dan doe ik op zich best nuttige dingen verder, maar het heeft niks met de studie te maken.
Probleem is ook dat ik zelf moet gaan bedenken hoe ik die video's ga analyseren en ik weet niet goed hoe ik moet beginnen. Ik heb ook best veel materiaal in totaal: 90 video's (van +- 30 minuten per stuk), 90 teksten en 90 enquêtes. En m'n begeleidster heeft het er constant over dat het onderzoek gepubliceerd kan worden e.d. Op zich heel leuk, maar ik heb ook het idee dat ze enorm veel van mij verwacht. Vrijdag heb ik in ieder geval de laatste groep proefpersonen.
Maar ik moet echt eens ophouden te soggen, want het begint vrij ernstige vormen aan te nemen.
Ja, heel dol. En m'n nichtje ook op hem (de oudste ook, trouwens). Maar hij heeft nog nooit in z'n eentje opgepast dus dat is wel spannend.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
Succes, kwak! Hoop dat het nuttig is
DaDHij is toch hartstikke dol op je nichtje? Wanneer is je zus trouwens uitgerekend?
Aahh, wat lief!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik studeer aan de RuG en ben al vanaf september bezig. Het grootste probleem bij mij was in eerste instantie de scholen zover krijgen dat ze mee wilden doen. Daar heb ik begin december contact mee opgenomen en begin maart(!) had ik pas de eerste proefpersonen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Studeer je aan de RuG of Hanze? Want in het eerste geval heb ik misschien wel iets voor je wat bij mij al zeer succesvol is gebleken. Ik begrijp goed hoe je je voelt, in ieder geval. Ben je al lang bezig?
De IKEA, is sinds afgelopen jaar dé topattractie onder de Ieren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
Heuj, nog meer leuke Dublintips? Ik ga deze zomer met een vriendin
Oh, ik ben al een poosje langer bezig dan jij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:58 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik studeer aan de RuG en ben al vanaf september bezig. Het grootste probleem bij mij was in eerste instantie de scholen zover krijgen dat ze mee wilden doen. Daar heb ik begin december contact mee opgenomen en begin maart(!) had ik pas de eerste proefpersonen.
Als je iets hebt dat helpt, dan heel graag!Maar jij bent dus ook bezig met je masterscriptie begrijp ik? Lukt dat wat? Slechter dan hier kan het vast niet gaan.
Ik heb geen flauw idee en ik denk niet dat hetl gulden of Florida is.quote:Volledige naam: Matham, Theodorus
Leefjaren: 1699 fl.
Oh, dank je! Heb ik zo slecht zitten googelen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
fl.' (floruit) betekent letterlijk 'hij heeft gebloeid'. Hiermee wordt de actieve, creatieve periode van iemand aangeduid.
Misschien heb ik wel exceptionele google-skillz0rzquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dank je! Heb ik zo slecht zitten googelen?.
Blijkbaar, want zelfs nu ik het weet kan ik het nog niet vinden!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel exceptionele google-skillz0rz![]()
Biebmiepensklilz0rzquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel exceptionele google-skillz0rz![]()
En dan toegangscodes weggeven op 1 aprilquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Biebmiepensklilz0rzI haz them too
![]()
Ohhh schiet me een leuk idee te binnen: Op 1april studenten wijsmaken dat wij een speciale variant van Google hebben waardoor we veel meer vindenEentje die je alleen krijgt met een zoekdiploma
O help. De mini moet nu ook een werkstuk schrijven voor school (belachelijk, kind is 9quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Oh dit is echt te ergZe nemen hele verhalen over van het internet
.
* Viking84 gaat heel streng lage cijfers uitdelen.
tevens tvp.
Wat lief.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
O help. De mini moet nu ook een werkstuk schrijven voor school (belachelijk, kind is 9), dus ik had uitgelegd dat het wel een beetje in je eigen woorden moest. Zie ik ineens van die zinnen ertussen als:
.. dus dat is ook wel leuk, enzovoorts enzovoorts!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
O help. De mini moet nu ook een werkstuk schrijven voor school (belachelijk, kind is 9), dus ik had uitgelegd dat het wel een beetje in je eigen woorden moest. Zie ik ineens op de computer zinnen staan als:
oh ja! Het heet beit jabri, even googlen leverde mij http://www.jabrihouse.com/ op en aan de foto's te zien is dat de goede. Als ik die foto's van de binnenplaats zo zie wil ik zoooo graag weer eens terug!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Blurred! Kun je nog eens vertellen waar jij zo geweldig had gegeten, in Damascus? Ga ik het even opschrijven
Toen ik heel arm was en nog scholier ging ik eens met een vriend voor een pizzeria hier in Den Haag kwartjes vragen aan voorbijgangers, zodat we dan allebei net een pizza margerita konden nemen. (We hadden net een paar gulden te weinig bij ons.) Door het raam zagen de pizzabakkers ons gebedel in de kou, en toen mochten we binnenkomen, kregen we toch onze pizza's, al hadden we niet genoeg geld, en zetten ze een enorme kan ijswater voor ons neerquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef P.F het volgende:
Is het raar om geen drinken te bestellen in een pizzeria? Ik heb namelijk zin in een pizza maar heb net eem blikje cola op..
Ja die was in de aanbieding bij de lokale super. Is het lekker? Ik bedoel: zeg even dat het vies isquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:42 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
duo penotti met ook met ook nog een laas speculoos, naast witte en gewone choco
Het was lekker, maar het ziet er lekkerder uit dan het is, als je het smeert vermengen de smaken nogal natuurlijk, maar die hap van het speculoos gedeelte die ik zo at was erg lekker!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja die was in de aanbieding bij de lokale super. Is het lekker? Ik bedoel: zeg even dat het vies is
Ik bestel heel vaak geen drinken in een restaurant hoor, moet jij weten toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef P.F het volgende:
Is het raar om geen drinken te bestellen in een pizzeria? Ik heb namelijk zin in een pizza maar heb net eem blikje cola op..
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn he!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had mn zomerjas aan op de fiets, geen handschoenen aan en ik had het nog warm!!![]()
![]()
Ik had ook geen handschoenen aan. En m'n zonnebril opquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had mn zomerjas aan op de fiets, geen handschoenen aan en ik had het nog warm!!![]()
![]()
dat moesten wij ook in groep 5 voor het eerst hoor! vond het altijd heel erg leuk. ik deed de eerste over de cavia - meer tekeningen dan tekst, en ik had een 8quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
O help. De mini moet nu ook een werkstuk schrijven voor school (belachelijk, kind is 9), dus ik had uitgelegd dat het wel een beetje in je eigen woorden moest. Zie ik ineens op de computer zinnen staan als:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
hitsige eenden in de achtervolging: check! het is lente vandaag. de wind is zo warm dat vind ik altijd echt lentegevoel!
voorlichting was heel erg nuttig. ik weet nu op hoeveel uren ik moet en kan inzetten bij mijn sollicitaties enzo...
25 of 26 lesuren. als startend docent krijg je 20% korting voor studie afmaken of voorbereidingen, dus 20. ICLON raadt maximaal 16-18 uren aan... maar goed, sommige scholen hebben extra verlet in de regeling als je via hun duaal je diploma haalt dus dan kan t met een voltijdaanstelling... eigenlijk moet ik t naar 0,8 zien te praten...quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Hoeveel uren is een voltijdaanstelling eigenlijk tegenwoordig?
Spannendquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
25 of 26 lesuren. als startend docent krijg je 20% korting voor studie afmaken of voorbereidingen, dus 20. ICLON raadt maximaal 16-18 uren aan... maar goed, sommige scholen hebben extra verlet in de regeling als je via hun duaal je diploma haalt dus dan kan t met een voltijdaanstelling... eigenlijk moet ik t naar 0,8 zien te praten...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Mark en ik hebben net gezellig samen staan koken in de keuken. Klein aanrecht, klein fornuis, twee verschillende maaltijden
.
Is het niet efficiënter om hetzelfde te eten? Of zijn jullie van die moeilijke etersquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Mark en ik hebben net gezellig samen staan koken in de keuken. Klein aanrecht, klein fornuis, twee verschillende maaltijden
.
Niet alleen efficiënter, het is waarschijnlijk ook goedkoper. Tenzij 1 iemand alles in de prullenbak kiepert en alsnog patat gaat halen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is het niet efficiënter om hetzelfde te eten? Of zijn jullie van die moeilijke eters
Goed hoor! Heb je die tekeningen nog?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat moesten wij ook in groep 5 voor het eerst hoor! vond het altijd heel erg leuk. ik deed de eerste over de cavia - meer tekeningen dan tekst, en ik had een 8mn broertje over de Efteling. had ie de Efteling ook aangeschreven voor informatie (in de hoop vrijkaartjes te krijgen
) maar dat ging niet door. wel stickervellen gekregen toen!
gisteren, ja. maar ik denk dat er wel meer De Scholen zijn, als ik zo rondkijk....quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SpannendEn de school zelf? Dit was De School, toch?
Latijn is zeer handig als je andere moderne talen leert, omdat die ervan afstammen. En het is zeker een aanvulling als ze later geschiedenis gaat studeren. Daarnaast kan het een uitdaging zijn voor de extra gemotiveerde leerling en het staat goed op het CV.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me geen enkele spreekbeurt herinneren, maar ik herinner me wel dat ik een C (= onvoldoende) had voor spreekbeurten op m'n eindrapport in groep 7.
Oh, kan iemand trouwens even wat argumenten opsommen waarom mijn nichtje naar het gymnasium zou moeten gaan? Ze gaat gymnasiumadvies krijgen, maar mijn moeder vindt dat je alleen maar iets aan Grieks en Latijn hebt als je dominee wilt worden en ik vind dat mijn nichtje het wel zou moeten proberen (als ze het zelf wíl iig, dat vraag ik me ook nog af), maar dan moet ze niet door onzinargumenten van mijn moeder of haar moeder afgescheept worden.
Het heeft toch een bepaalde status als je een wetenschappelijke studie gaat doen. En het is makkelijk als je geneeskunde gaat doenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Latijn is zeer handig als je andere moderne talen leert, omdat die ervan afstammen. En het is zeker een aanvulling als ze later geschiedenis gaat studeren. Daarnaast kan het een uitdaging zijn voor de extra gemotiveerde leerling en het staat goed op het CV.
Ja, dat het met Latijn gemakkelijker is om andere talen te leren had ik me ook al bedacht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Latijn is zeer handig als je andere moderne talen leert, omdat die ervan afstammen. En het is zeker een aanvulling als ze later geschiedenis gaat studeren. Daarnaast kan het een uitdaging zijn voor de extra gemotiveerde leerling en het staat goed op het CV.
ja!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Goed hoor! Heb je die tekeningen nog?![]()
Nee, voor de mini is dit een hele zware kluif. Normaal redt de mini zich overal wel uit met wat blond haargeschud en charmant getwinkel van blauwe oogjes, maar dat gaat nu natuurlijk niet. Ze moeten er ook nog een presentatie over houden, dat zal de boel dan wel gaan redden
Ahahahaquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja!
[ [url==http://files.seenly.com/fc8493977e7e48bd82ca79e9eb9a2709.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Niet alleen bij geneeskunde... bij geschiedenis is het echt een aanvulling. Ik beheers geen Latijn, maar dat betekent wel dat een hoop bronnen uit de oudheid/middeleeuwen en vroegmoderne tijd voor mij niet toegankelijk zijn. Latijn was toen al de taal der geleerdheid en veelal ook van communicatie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het heeft toch een bepaalde status als je een wetenschappelijke studie gaat doen. En het is makkelijk als je geneeskunde gaat doen
Cool!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja!
[ [url==http://files.seenly.com/fc8493977e7e48bd82ca79e9eb9a2709.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Whehe, ik ben zelf van het Haganum gegaan vanwege ook al zo'n sfeertjequote:Op woensdag 17 maart 2010 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou kinderen echt niet naar het Sorghvliet doen, laurelinevréselijke school! Onderwijskundig inderdaad een van de beste scholen van NL, maar het sfeertje daar is echt zum kotzen
ik heb al mijn werkstukjes nogquote:
ik heb idd ook expres op een scholengemeenschap gymnasium gedaan, de sfeer van een categoriaal gymnasium beviel mij totaal niet, en mn ouders ook niet...quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Whehe, ik ben zelf van het Haganum gegaan vanwege ook al zo'n sfeertje![]()
De mini wil vooralsnog naar het Maerlant, lekker om de hoek (lui sekreet).
Echt, van die mondige gymnasiumkwalletjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Whehe, ik ben zelf van het Haganum gegaan vanwege ook al zo'n sfeertje![]()
De mini wil vooralsnog naar het Maerlant, lekker om de hoek (lui sekreet).
Hahaha, die aardappelquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb al mijn werkstukjes nog
ook het recalcitrante op de typemachine geschreven en voorzien van o.a. getekende plaatjes werkstuk over "de aardappel". omdat ik de opdracht zo stupide vond (maak voor verzorging een werkstuk over een vrij onderwerp, alles mag, iets van voeding, of huishouding, etc.) heb ik het stomste onderwerp dat ik kon bedenken genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hahaha, die aardappelGeniaal
Wat had je ervoor en kan je er een foto van maken?
Maar het is leuk dat je ze nog hebt! Al mijn spul van vroeger ligt ergens bij het vuil.wat vreselijk naar lijkt me dat! maar van die dingen zou je nog kopieën moeten kunnen aanvragen hoor!! want je kan het nog nodig hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Is zo, is zo. En het onderwijs is vaak heel goed. Maar in DH vond ik de leerlingen vaak overdreven zelfbewust en afgrijselijk over het paard getild.Van die iets-te-kansrijke kindjes. Ah well, in Drachten is dat vast andersquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Maar op een categoraal gymnasium ben je geen nummer!
Ik weet niet of er in Drachten of in de buurt van Drachten een categoraal gymnasium is en ik zie mijn nichtje niet naar een ander dorp fietsen en de fietsafstand kan de schoolkeuze bepalen.
niet van de grond gekomen. We hebben andere yoga voorkeuren, de duutser yoga't liever 's morgens vroeg, terwijl ik het liever 's avonds laat doe. Ach ja!quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:24 schreef Ewelina het volgende:Maar er is toch wel ergens een agentschap ofzo dat dat ooit heeft geregeld? En kun je misschien via familie van je stiefvader achterhalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn stiefvader was niet betrokken bij de adoptieprocedure, dat is mijn vader. Hij staat dus niet op de adoptiepapieren. Al ben ik later geloof ik wel geadopteerd door mijn stiefvader omdat hij met mijn moeder trouwde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar er is toch wel ergens een agentschap ofzo dat dat ooit heeft geregeld? En kun je misschien via familie van je stiefvader achterhalen?
Oh nee, ik bedoelde dat er ooit een organisatie was die jouw adoptie heeft geregeld! Die moeten toch nog wel papierwerk hebben?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn stiefvader was niet betrokken bij de adoptieprocedure, dat is mijn vader. Hij staat dus niet op de adoptiepapieren. Al ben ik later geloof ik wel geadopteerd door mijn stiefvader omdat hij met mijn moeder trouwde.
Geen flauw idee eerlijk gezegd, maar ik weet ook niet welke organisatie dat was... Zou het wel evt kunnen navragen bij mijn vader. Dank voor de tip!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde dat er ooit een organisatie was die jouw adoptie heeft geregeld! Die moeten toch nog wel papierwerk hebben?
Weinig, zeer weinig. Hij is 5 jaar geleden overleden, zijn ouders waren iig al dood en broers en/of zussen van hem heb ik nooit gekend.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
En weet je iets van de familie van je stiefvader? Ik maak hieruit op dat hij niet meer leeftmaar had hij geen broers en zussen ofzo?
Oplossingsgericht denken FTWwaarmee ik overigens niet wil afdoen aan het emotionele aspect van het weggooien van de papieren
Yay!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:01 schreef AKnynke het volgende:
ik geloof dat ik net de moeilijkst te vinden data voor m'n scriptie heb gevonden!![]()
![]()
NIET!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
CaviaEwelina
Ik had een 10 voor m'n doctoraalscriptie
CakejesMaar eerst nasi!
't Is echt waar... wel echte alpha-studie hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NIET!!* kin van grond raapt
Waar ben je in afgestudeerd??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Tja, het is ook gewoon niet leuk als het financieel niet lekker gaatquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Ewelina, wat een ontzettende smerige streek...
Over het gymnasium weet ik niks, heb drie jaar havo/vwo gedaan en heb maar een havo diploma. Jullie zijn allemaal zo slim en veel van jullie doen het echt 'zoals het hoort' ofzo, qua studie. Dat komt er wat rot uit maar ik vind dat heel knap. Het enige stomme eraan is dat het me eraan herinnert hoe niet soepel dat bij mij gaat...ook qua financien enzo.
Al mijn vrienden hebben trouwens ouders die voor school en soms zelfs voor hun kamer/huisje betalen, en dan voel ik me zo'n arme sloeber![]()
Al heb ik natuurlijk vet lieve ouders die daar ook niks aan kunnen doenEn ik mag wel altijd mee eten als ik wil.
Deze post herinnert mij eraan dat het inderdaad eigenlijk heel bijzonder is dat mijn ouders in staat zijn om mijn (dure) opleiding voorlopig te betalen, want zelf had ik het lesgeld nooit bij elkaar weten te brengen. En ze hebben 2 studerende dochters, wat betekent dat ze zelf een hele hoop moeten laten om ons deze opleiding te kunnen bieden. Als ik ooit een echte baan krijg, neem ik mijn ouders van mijn eerste salaris mee uiteten, om ze te bedanken denk ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Over het gymnasium weet ik niks, heb drie jaar havo/vwo gedaan en heb maar een havo diploma. Jullie zijn allemaal zo slim en veel van jullie doen het echt 'zoals het hoort' ofzo, qua studie. Dat komt er wat rot uit maar ik vind dat heel knap. Het enige stomme eraan is dat het me eraan herinnert hoe niet soepel dat bij mij gaat...ook qua financien enzo.
Al mijn vrienden hebben trouwens ouders die voor school en soms zelfs voor hun kamer/huisje betalen, en dan voel ik me zo'n arme sloeber![]()
Al heb ik natuurlijk vet lieve ouders die daar ook niks aan kunnen doenEn ik mag wel altijd mee eten als ik wil.
Oh laiverd, ik ben geflunkt op alle fronten hoor. M'n vwo heb ik alleen maar gehaald dankzij de geschiedenisleraar die mijn zusje ****te. En daarna heb ik studies verknald en uiteindelijk bij de soos beland. Later kwam het toch nog wel goed, maar ik doe het bepaald niet 'zoals het hoort'quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Och, ik betaal ook alles zelf... zonder stufiquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:52 schreef shinydiscoball het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Jullie zijn lief
Tuurlijk weet ik wel dat jezelf vergelijken met andere mensen ook nergens voor nodig is, alleen als een paar van je vrienden al hun geld kunnen sparen omdat ze niks hoeven te betalen en dan op wereldreis gaan, voel je je ook weer zo...ja stom.
En ik ben ook wel trots dat het zelf (tot nu toe) allemaal wel redelijk lukt hoor, en ik ben op een paar dipjes na altijd wel vrolijk en happy dus niks te klagen.
Misschien vertel ik het wel eens uitgebreider, maar nu ga ik naar bedquote:En Sigme
Dat van je zusje vind ik ongelofelijk maar eigenlijk ook heel spannend
Ik ben gewoon een dropout hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Jullie zijn allemaal zo slim en veel van jullie doen het echt 'zoals het hoort' ofzo, qua studie. Dat komt er wat rot uit maar ik vind dat heel knap. Het enige stomme eraan is dat het me eraan herinnert hoe niet soepel dat bij mij gaat...ook qua financien enzo.
Goodnightquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
[..]
Misschien vertel ik het wel eens uitgebreider, maar nu ga ik naar bed.
'truste Allemaal!
Het cijfer waar ik anders nog het meest blij mee was was mijn 5,5 voor Middeleeuwenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:30 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja maar DaD en Ewelina, ik toch ben ik een beetje jaloers als ik jullie hoor over afstuderen en hoge cijfers!
En Mo en Maria en Chico die twijfelen aan zichzelf als ze een 8 hebben gehaald...dat mag best maar dan denk ik nondeju, dat ik zou ik ook wel eens kunnen halen ipv de gebruikelijke zesjes
QFT. For mequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:33 schreef _Calimero_ het volgende:
En nu heb ik een torenhoge studieschuld
Kan ook, maar die schuldquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:32 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb mijn reis bij elkaar gespaard door een maximale lening af te sluiten bij de IB groepmijn werk geld gebruikte ik voor mijn huur/onderhoud etc en de lening was om van te reizen
Weet niet of het helpt maar ik ben ook heel leuk en heb 'maar' een havo diploma en ik doe 'maar' hbo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:52 schreef shinydiscoball het volgende:
O gadver, mijn kinderen hoeven niet pe se naar een gymnasium maar wel naar een lyceum oid.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik mocht geen gymnasium doendeed wel Latijn, maar het uurtje Grieks zou echt teveel worden dacht de school
(ik had al extra uren omdat ik tweetalige stroming volgde)
Ik ben daar nog steeds boos om, ik had zo graag Grieks willen leren lezen!Later is het er niet meer van gekomen, en zo makkelijk als je het op school leert gaat het nu niet meer natuurlijk.
Enne, wbt exclusief gymnasium of scholengemeendschap: ik ben wel blij dat ik op een scholengemeenschap heb gezeten, je komt dan met veel meer soorten mensen in aanraking, verhoogt wel je tolerantie en mensenkennis imho
Maar hier is 't ook heel anders geregeld met jobstudenten enzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:23 schreef Sjaapje het volgende:
Altijd zo'n respect voor zelfbetalers, maar hier in Belgie is het gewoon echt de gewoonte dat je ouders betalen voor je studies... Dusja ik ben zo een lui, profiteerd van haar oudersmeisje...
Ik mag ook maar 23 dagen geld verdienen per jaar, of zo was het vroeger toch misschien is dat nu al aangepast...quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar hier is 't ook heel anders geregeld met jobstudenten enzo.
Als ik dat zo lees dan heeft bijna niemand het hier gedaan 'zoals het hoort'. Ik heb ook 'maar' een havo-diploma en ben na een jaar hbo, twee jaar in de bouw en nog vier jaar hbo uiteindelijk op de uni beland. Om nog maar te zwijgen over studieschuld...quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:52 schreef shinydiscoball het volgende:
en 23 in de zomervakantie, geloof ik. Maar in ieder geval echt veel te weinig om van rond te komen, in NL mag je tot iets van 10K verdienen per jaar zonder loonheffing te betalen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:00 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik mag ook maar 23 dagen geld verdienen per jaar, of zo was het vroeger toch misschien is dat nu al aangepast...
Jup, elk weekend naar de mama en papa... Al denk ik volgend jaar wel een beetje meer in Leuven te blijven, het is toch niet echt 'studeren' meer. En 5 jaar geleden mocht het echt maar 23 dagen op een heel jaar, met zomervakantier daarbij, was daarmee bijna in de problemen gekomen... Dusja als je een goede job hebt kun je max 2500 euro per jaar verdienen dan, en njah dat is vlug op...quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
en 23 in de zomervakantie, geloof ik. Maar in ieder geval echt veel te weinig om van rond te komen, in NL mag je tot iets van 10K verdienen per jaar zonder loonheffing te betalen.
Maar sowieso zijn de studenten hier meer afhankelijk van hun ouders. Ik moest daar zooo om lachen, toen ik het eerste jaar college moest geven. Mijn studenten dachten echt dat ik (toen 26) elk weekend naar mijn moeder in Nederland zou gaan voor mijn wasTerwijl ik echt als sinds mijn achttiende mijn eigen was doe. Nou ja, misschien op een incidenteel fijnwas-vetvlekken-in-zijde-projectje ofzo
+ 1 glas bier.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Baggerlijst:
O: 300 ml griekse yoghurt (10%) met honing
T: -
L: broodje kroket
T: 2 koffieleutjes
T: banaan
S: RPM
D: Nasi
Rotdag vandaag.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
en 23 in de zomervakantie, geloof ik. Maar in ieder geval echt veel te weinig om van rond te komen, in NL mag je tot iets van 10K verdienen per jaar zonder loonheffing te betalen.
Maar sowieso zijn de studenten hier meer afhankelijk van hun ouders. Ik moest daar zooo om lachen, toen ik het eerste jaar college moest geven. Mijn studenten dachten echt dat ik (toen 26) elk weekend naar mijn moeder in Nederland zou gaan voor mijn wasTerwijl ik echt als sinds mijn achttiende mijn eigen was doe. Nou ja, misschien op een incidenteel fijnwas-vetvlekken-in-zijde-projectje ofzo
Oi! Ik zou denken ehh. Como si = alsof. Na, lijkt kort/slang voor nada. Dus 'niks'. Dus "alsof niks', dus 'alsof er niks is' ofzo. Maar ik weet het niet zeker, ik raak in de war door de 'na'quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:24 schreef Syrena het volgende:
Maria, wat betekent como si na? (zumbaliedje heet zo) Ik heb net wel ontdekt dat "baila" dans is (komt in de merehop voor). Verder versta ik er nooit wat van, echt jammer. Misschien toch eens op Spaanse les gaan
Ah oke! Ik dacht sowieso al dat ze commesina zongen, dus wat dat betreftquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oi! Ik zou denken ehh. Como si = alsof. Na, lijkt kort/slang voor nada. Dus 'niks'. Dus "alsof niks', dus 'alsof er niks is' ofzo. Maar ik weet het niet zeker, ik raak in de war door de 'na'
Haha weet ik. Trouwens, toch zouden we elkaar wel eens tegen moeten komen of in ieder geval vlakbij zijn, jij hebt toch ook les op Leeuwenburg? (ik soms).quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Weet niet of het helpt maar ik ben ook heel leuk en heb 'maar' een havo diploma en ik doe 'maar' hbo.
Ja maar ik vind dat gewoon heel knap, hoe jij/jullie dat doen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Helleuw!![]()
ShinyfaceIk snap je wel hoor! Mbt financiën: ik wou nooit lenen dus doe het met mn stufi en mn salaris, mn mams betaalde de eerste jaren mn collegegeld, en van mn pa zn 'erfenis' hebben mn zus en ik de afgelopen keer collegegeld betaald. Verder moest ik ook alles zelf betalen en toen mn ouders nog getrouwd waren was het af en toe best lastig omdat mn pa eigenlijk mn studie niet nuttig vond geloof ik, dus die vond eigenlijk dat ik het ook wel zelf kon dokken
Toen is mn mams eens echt pissig geworden, omdat ze voor mn zus wél de studie betaalden
![]()
Verder ben ik denk ik een ergere streber omdat ik steeds hoor hoe moeilijk het is om een goeie baan te vinden in mijn richting, én omdat ik erg mn best wil doen omdat mn mams zo lang mn collegegeld betaald heeft. Als ik dan wéét dat ik het kan, wil ik het ook, zeg maar! En soms kan ik het dan eigenlijk niet, maar wil ik het tochDrang tot zelfverbetering ofzeu.
Nouja anyway, praat jezelf niet de grond in! HBO opleidingen zijn in veel gevallen op aspecten (beroepsperspectieven enzo) nuttiger dan uni-letterenopleidingen, al is het maar omdat je opgeleid wordt om een beroep uit te oefenen. Het is een andere manier van leren (meer praktisch, minder filosofisch denk ik?), maar dat maakt het één niet per definitie beter dan het andereIk vind het allang knap dat je (ook met je eigen issues waarover je eerder wel verteld hebt) toch doorgaat met studeren en er het beste van maakt
![]()
Blaaa
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:07 schreef Syrena het volgende:
Zo, ik ga nog eventjes in bed lezen. Geen koffie gehad vandaag, dus ik hoop vannacht eens niet wakker te worden met hartkloppingen en het idee dat er nog iemand in de kamer staat
Ieuwquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:10 schreef ColdFeet het volgende:
Zou popcorn met pindakaas lekker zijn?
Ja, en ik huppel heel vaak bij weesperplein!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha weet ik. Trouwens, toch zouden we elkaar wel eens tegen moeten komen of in ieder geval vlakbij zijn, jij hebt toch ook les op Leeuwenburg? (ik soms).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=2000 kcal schijnt
maar ik vind je lijstje toch wel heel erg mager. Een halve avocado is geen lunch...quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:21 schreef conleche het volgende:
Definitief lijstje!
O: gekookt eitje
T: knabbelspekjes met filet A.
L: rundergehaktballetjes halve avocado met zure mayo en peper/zout
T: knabbelspekjes met filet A.
T: wodka, gemengde noten (ongezouten)
D: gegrilde ribeye met groene salade en sperzieboontjes, champignons en ui. Toe: Griekse yoghurt met zoetstof, frambozen en walnoten.
Ik had nog paaseitjes in huis en ik ben er 3 dagen vanaf gebleven!!! *Trots* Nu heb ik ze voor alle zekerheid toch maar meegegeven aan het bezoek.![]()
Wat is dat? Het klinkt als trackid op mn telefoon, hou je tel bij een box en neem een stukje op, ze zoeken dan het liedje erbij voor je. Leuk vind ik datquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:40 schreef P.F het volgende:
Syrena: shazam is dan echt handig!!
Meer dan 1700 kcals! Niks is mager wat ik nu eet hè. Sperzieboontjes bv in een flinke klont boter afgebakken, de ribeye was ook een groot stuk vlees, volle Griekse yoghurt, walnoten.........ik vind het best knap dat ik nog aan zoveel kcals kom zonder koolhydraten!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar ik vind je lijstje toch wel heel erg mager. Een halve avocado is geen lunch...
Pulp Fictionquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Pfff ik wil zondag graag een spinningles geven met enkel muziek uit films, maar das best lastig met mijn film en muziekkennisiemand nog tips?
Ja dat is het!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat is dat? Het klinkt als trackid op mn telefoon, hou je tel bij een box en neem een stukje op, ze zoeken dan het liedje erbij voor je. Leuk vind ik dat
Eenhoorntjequote:
Je krijgt de lesstof in hoger tempo aangeboden (omdat Grieks/Latijn er niet bovenop komt, maar vaak ipv reguliere uren). Ik vond het erg handig bij Duits, begreep de naamvallen meteen. Het klinkt intelligenter dan atheneum, er gaan soms deuren voor je open die anders gesloten blijven (ja echt, daar kwam mn broertje mee van de week, ben het specifieke voorbeeld vergeten). Dus status enzo. Bij geneeskunde heb je er niets aan eigenlijk. De Latijnse namen daar zijn gewoon vaktermen, die leer je toch niet op het gymnasium, daar leer je vooral de grammatica.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me geen enkele spreekbeurt herinneren, maar ik herinner me wel dat ik een C (= onvoldoende) had voor spreekbeurten op m'n eindrapport in groep 7.
Oh, kan iemand trouwens even wat argumenten opsommen waarom mijn nichtje naar het gymnasium zou moeten gaan? Ze gaat gymnasiumadvies krijgen, maar mijn moeder vindt dat je alleen maar iets aan Grieks en Latijn hebt als je dominee wilt worden en ik vind dat mijn nichtje het wel zou moeten proberen (als ze het zelf wíl iig, dat vraag ik me ook nog af), maar dan moet ze niet door onzinargumenten van mijn moeder of haar moeder afgescheept worden.
Ja, heb het veranderd..quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Twitter zegt dat hij je niet kan vinden!
Haha en ik had er idd geen geld voorquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Toen ik heel arm was en nog scholier ging ik eens met een vriend voor een pizzeria hier in Den Haag kwartjes vragen aan voorbijgangers, zodat we dan allebei net een pizza margerita konden nemen. (We hadden net een paar gulden te weinig bij ons.) Door het raam zagen de pizzabakkers ons gebedel in de kou, en toen mochten we binnenkomen, kregen we toch onze pizza's, al hadden we niet genoeg geld, en zetten ze een enorme kan ijswater voor ons neer
Bij mij vragen ze dan wel 5x of ik echt echt echt niets te drinken wil, dus ik vind het meestal zielig om geen drinken te nemenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik bestel heel vaak geen drinken in een restaurant hoor, moet jij weten toch?
Weet niet of het wat is voor spinning, maar ik ben momenteel een beetje fan van Gogol Bordello, dit liedje uit 'Wristcutters' (goede film trouwens!)quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Pfff ik wil zondag graag een spinningles geven met enkel muziek uit films, maar das best lastig met mijn film en muziekkennisiemand nog tips?
QFT!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:33 schreef _Calimero_ het volgende:
En nu heb ik een torenhoge studieschuld
Och, lieverd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Mogge.
Ik ben in een klaagmodus: Met mijn moeder gaat het nog niet zo goed, ze is gister voor de zekerheid naar de IC gebracht. Nu ging het wel weer iets beter, maar nog steeds te veel CO2 in het bloed. Daarnaast hoor ik vandaag of morgen of ik nog werk heb en ik ben ongesteld.
Dus algeheel.
Hey die hoorde ik gister ook voor het eerst! Cool he? ze hebben nog veel meer nummers gedaanquote:
Ohhh wat naar ook allemaal zeg, ik kan me voorstellen dat je je even flink kut voelt...quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Mogge.
Ik ben in een klaagmodus: Met mijn moeder gaat het nog niet zo goed, ze is gister voor de zekerheid naar de IC gebracht. Nu ging het wel weer iets beter, maar nog steeds te veel CO2 in het bloed. Daarnaast hoor ik vandaag of morgen of ik nog werk heb en ik ben ongesteld.
Dus algeheel.
Misschien mo et je dat maar gewoon ff doen. Even lekker alles eruit huilen, wie weet lucht het wat op en voel je je daarna beterquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:49 schreef Phaidra het volgende:
Jullie zijn lief. En nu zit ik hier bijna te huilen.
Nee, omdat het ejen bewegend plaatje is, lukt me dat niet. En das niet dom hoor, dat was het eerste wat ik probeerdequote:Op donderdag 18 maart 2010 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zeg vast iets doms, maar kun je het plaatje niet gewoon opslaan en dan in je presentatie plakken?.
bronquote:Een webpagina beschikbaar maken voor offlineweergave
Als u de webpagina die u momenteel bekijkt, wilt toevoegen aan uw lijst met favorieten en beschikbaar wilt maken voor offlineweergave, gaat u als volgt te werk in Internet Explorer:
1. Klik in het menu Favorieten op Toevoegen aan Favorieten.
2. Schakel het selectievakje Offline beschikbaar maken in en klik op OK.
Als u een bestaande favoriete webpagina beschikbaar wilt maken voor offlineweergave, gaat u als volgt te werk in Internet Explorer:
1. Klik in het menu Favorieten op Favorieten indelen.
2. Klik op de webpagina die u offline beschikbaar wilt maken.
3. Schakel het selectievakje Offline beschikbaar maken in en klik op Sluiten.
Aww popje toch! *knuft* Hoop dat het allemaal snel beter gaat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:49 schreef Phaidra het volgende:
Jullie zijn lief. En nu zit ik hier bijna te huilen.
Gewoon doen dan! Wat heb je te verliezen? Super leuk om een x meegemaakt te hebben, lijkt mequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. de studieverengiing van Engels houdt een Open Stage Night voor het goede doel en nu zit ik te twijfelen of ik ook iets zal gaan doen. Lijkt me wel leuk om 's ' op te treden '
't Is ook wel veel in één keer, joh! Sterkte met alles hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:06 schreef Phaidra het volgende:
Zijn er geen off-line videoprogramma's die je kan downloaden? Ik zeg ook maar wat!
Het gaat wel weer hoor. De labielo hormonen verdrijven mijn normaal gesproken wél aanwezige koelbloedigheid.
Zo'n brief kreeg ik ook vorig jaar. Niets betaald, nooit meer wat van gehoordquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:43 schreef P.F het volgende:
Ik moet opeens voor een heel jaar water betalen terwijl ik hier net 2 maanden woonNoes!!
Bezwaar maken!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:43 schreef P.F het volgende:
Ik moet opeens voor een heel jaar water betalen terwijl ik hier net 2 maanden woonNoes!!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik mocht geen gymnasium doendeed wel Latijn, maar het uurtje Grieks zou echt teveel worden dacht de school
(ik had al extra uren omdat ik tweetalige stroming volgde)
Ik ben daar nog steeds boos om, ik had zo graag Grieks willen leren lezen!Later is het er niet meer van gekomen, en zo makkelijk als je het op school leert gaat het nu niet meer natuurlijk.
Enne, wbt exclusief gymnasium of scholengemeendschap: ik ben wel blij dat ik op een scholengemeenschap heb gezeten, je komt dan met veel meer soorten mensen in aanraking, verhoogt wel je tolerantie en mensenkennis imho
Ah, OK. Ik maak uit PF's post op dat het een naheffing isquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
waarom bezwaar maken? Is wrsch voor heel 2010voorschotnota
oeh! of dezequote:
ik gok overigens dat het gewoon de voorschotnota is hoor!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, OK. Ik maak uit PF's post op dat het een naheffing is
hm, ik wel, 5 jaar gedaan over 4-jarige studie maar dat was incl het geven van onderwijs op de uni, en daarna promotietraject, maar ik had misshcien liever nog een andere studie gedaan ofzo ipv wat ik nu heb gedaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:01 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees dan heeft bijna niemand het hier gedaan 'zoals het hoort'. Ik heb ook 'maar' een havo-diploma en ben na een jaar hbo, twee jaar in de bouw en nog vier jaar hbo uiteindelijk op de uni beland. Om nog maar te zwijgen over studieschuld...
wat een nare combinatie phaidra, veel sterktequote:Op donderdag 18 maart 2010 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Mogge.
Dus algeheel.
doen! superleuk en omdat t voor t goeie doel is zit iedereen er sowieso met een positive attitude in de zaalquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. de studieverengiing van Engels houdt een Open Stage Night voor het goede doel en nu zit ik te twijfelen of ik ook iets zal gaan doen. Lijkt me wel leuk om 's ' op te treden '
neuh, ik eet gewoon 6 boterhammen per dag, niks geks aan toch? crackers op mn werk vind ik niet lekker meenemen. voor ontbijt en in t weekend eet ik wel crackers enzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kwak, word je niet gek van al dat brood? No offence hoor, maar zou mij persoonlijk gaan tegenstaan op een gegeven moment.
Wat eet jij dan ipv boterhammen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kwak, word je niet gek van al dat brood? No offence hoor, maar zou mij persoonlijk gaan tegenstaan op een gegeven moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |