Je krijgt de lesstof in hoger tempo aangeboden (omdat Grieks/Latijn er niet bovenop komt, maar vaak ipv reguliere uren). Ik vond het erg handig bij Duits, begreep de naamvallen meteen. Het klinkt intelligenter dan atheneum, er gaan soms deuren voor je open die anders gesloten blijven (ja echt, daar kwam mn broertje mee van de week, ben het specifieke voorbeeld vergeten). Dus status enzo. Bij geneeskunde heb je er niets aan eigenlijk. De Latijnse namen daar zijn gewoon vaktermen, die leer je toch niet op het gymnasium, daar leer je vooral de grammatica.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me geen enkele spreekbeurt herinneren, maar ik herinner me wel dat ik een C (= onvoldoende) had voor spreekbeurten op m'n eindrapport in groep 7.
Oh, kan iemand trouwens even wat argumenten opsommen waarom mijn nichtje naar het gymnasium zou moeten gaan? Ze gaat gymnasiumadvies krijgen, maar mijn moeder vindt dat je alleen maar iets aan Grieks en Latijn hebt als je dominee wilt worden en ik vind dat mijn nichtje het wel zou moeten proberen (als ze het zelf wíl iig, dat vraag ik me ook nog af), maar dan moet ze niet door onzinargumenten van mijn moeder of haar moeder afgescheept worden.
Ja, heb het veranderd..quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Twitter zegt dat hij je niet kan vinden!
Haha en ik had er idd geen geld voorquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Toen ik heel arm was en nog scholier ging ik eens met een vriend voor een pizzeria hier in Den Haag kwartjes vragen aan voorbijgangers, zodat we dan allebei net een pizza margerita konden nemen. (We hadden net een paar gulden te weinig bij ons.) Door het raam zagen de pizzabakkers ons gebedel in de kou, en toen mochten we binnenkomen, kregen we toch onze pizza's, al hadden we niet genoeg geld, en zetten ze een enorme kan ijswater voor ons neer
Bij mij vragen ze dan wel 5x of ik echt echt echt niets te drinken wil, dus ik vind het meestal zielig om geen drinken te nemenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik bestel heel vaak geen drinken in een restaurant hoor, moet jij weten toch?
Weet niet of het wat is voor spinning, maar ik ben momenteel een beetje fan van Gogol Bordello, dit liedje uit 'Wristcutters' (goede film trouwens!)quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Pfff ik wil zondag graag een spinningles geven met enkel muziek uit films, maar das best lastig met mijn film en muziekkennisiemand nog tips?
QFT!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:33 schreef _Calimero_ het volgende:
En nu heb ik een torenhoge studieschuld
Och, lieverd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Mogge.
Ik ben in een klaagmodus: Met mijn moeder gaat het nog niet zo goed, ze is gister voor de zekerheid naar de IC gebracht. Nu ging het wel weer iets beter, maar nog steeds te veel CO2 in het bloed. Daarnaast hoor ik vandaag of morgen of ik nog werk heb en ik ben ongesteld.
Dus algeheel.
Hey die hoorde ik gister ook voor het eerst! Cool he? ze hebben nog veel meer nummers gedaanquote:
Ohhh wat naar ook allemaal zeg, ik kan me voorstellen dat je je even flink kut voelt...quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Mogge.
Ik ben in een klaagmodus: Met mijn moeder gaat het nog niet zo goed, ze is gister voor de zekerheid naar de IC gebracht. Nu ging het wel weer iets beter, maar nog steeds te veel CO2 in het bloed. Daarnaast hoor ik vandaag of morgen of ik nog werk heb en ik ben ongesteld.
Dus algeheel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |