oh ja! Het heet beit jabri, even googlen leverde mij http://www.jabrihouse.com/ op en aan de foto's te zien is dat de goede. Als ik die foto's van de binnenplaats zo zie wil ik zoooo graag weer eens terug!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Blurred! Kun je nog eens vertellen waar jij zo geweldig had gegeten, in Damascus? Ga ik het even opschrijven
Toen ik heel arm was en nog scholier ging ik eens met een vriend voor een pizzeria hier in Den Haag kwartjes vragen aan voorbijgangers, zodat we dan allebei net een pizza margerita konden nemen. (We hadden net een paar gulden te weinig bij ons.) Door het raam zagen de pizzabakkers ons gebedel in de kou, en toen mochten we binnenkomen, kregen we toch onze pizza's, al hadden we niet genoeg geld, en zetten ze een enorme kan ijswater voor ons neerquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef P.F het volgende:
Is het raar om geen drinken te bestellen in een pizzeria? Ik heb namelijk zin in een pizza maar heb net eem blikje cola op..
Ja die was in de aanbieding bij de lokale super. Is het lekker? Ik bedoel: zeg even dat het vies isquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:42 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
duo penotti met ook met ook nog een laas speculoos, naast witte en gewone choco
Het was lekker, maar het ziet er lekkerder uit dan het is, als je het smeert vermengen de smaken nogal natuurlijk, maar die hap van het speculoos gedeelte die ik zo at was erg lekker!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja die was in de aanbieding bij de lokale super. Is het lekker? Ik bedoel: zeg even dat het vies is
Ik bestel heel vaak geen drinken in een restaurant hoor, moet jij weten toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef P.F het volgende:
Is het raar om geen drinken te bestellen in een pizzeria? Ik heb namelijk zin in een pizza maar heb net eem blikje cola op..
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend gaat vrijdag op m'n jongste nichtje (1,5) passen terwijl ik met m'n zus en de oudste ga winkelen. Eigenlijk wil ik stiekem door het raam kijken om te zien hoe 'ie 't doet..
Fijn he!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had mn zomerjas aan op de fiets, geen handschoenen aan en ik had het nog warm!!![]()
![]()
Ik had ook geen handschoenen aan. En m'n zonnebril opquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had mn zomerjas aan op de fiets, geen handschoenen aan en ik had het nog warm!!![]()
![]()
dat moesten wij ook in groep 5 voor het eerst hoor! vond het altijd heel erg leuk. ik deed de eerste over de cavia - meer tekeningen dan tekst, en ik had een 8quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
O help. De mini moet nu ook een werkstuk schrijven voor school (belachelijk, kind is 9), dus ik had uitgelegd dat het wel een beetje in je eigen woorden moest. Zie ik ineens op de computer zinnen staan als:
.. dus dat is ook wel leuk, enzovoorts enzovoorts!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
hitsige eenden in de achtervolging: check! het is lente vandaag. de wind is zo warm dat vind ik altijd echt lentegevoel!
voorlichting was heel erg nuttig. ik weet nu op hoeveel uren ik moet en kan inzetten bij mijn sollicitaties enzo...
25 of 26 lesuren. als startend docent krijg je 20% korting voor studie afmaken of voorbereidingen, dus 20. ICLON raadt maximaal 16-18 uren aan... maar goed, sommige scholen hebben extra verlet in de regeling als je via hun duaal je diploma haalt dus dan kan t met een voltijdaanstelling... eigenlijk moet ik t naar 0,8 zien te praten...quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Hoeveel uren is een voltijdaanstelling eigenlijk tegenwoordig?
Spannendquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
25 of 26 lesuren. als startend docent krijg je 20% korting voor studie afmaken of voorbereidingen, dus 20. ICLON raadt maximaal 16-18 uren aan... maar goed, sommige scholen hebben extra verlet in de regeling als je via hun duaal je diploma haalt dus dan kan t met een voltijdaanstelling... eigenlijk moet ik t naar 0,8 zien te praten...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Mark en ik hebben net gezellig samen staan koken in de keuken. Klein aanrecht, klein fornuis, twee verschillende maaltijden
.
Is het niet efficiënter om hetzelfde te eten? Of zijn jullie van die moeilijke etersquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Mark en ik hebben net gezellig samen staan koken in de keuken. Klein aanrecht, klein fornuis, twee verschillende maaltijden
.
Niet alleen efficiënter, het is waarschijnlijk ook goedkoper. Tenzij 1 iemand alles in de prullenbak kiepert en alsnog patat gaat halen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is het niet efficiënter om hetzelfde te eten? Of zijn jullie van die moeilijke eters
Goed hoor! Heb je die tekeningen nog?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat moesten wij ook in groep 5 voor het eerst hoor! vond het altijd heel erg leuk. ik deed de eerste over de cavia - meer tekeningen dan tekst, en ik had een 8mn broertje over de Efteling. had ie de Efteling ook aangeschreven voor informatie (in de hoop vrijkaartjes te krijgen
) maar dat ging niet door. wel stickervellen gekregen toen!
gisteren, ja. maar ik denk dat er wel meer De Scholen zijn, als ik zo rondkijk....quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SpannendEn de school zelf? Dit was De School, toch?
Latijn is zeer handig als je andere moderne talen leert, omdat die ervan afstammen. En het is zeker een aanvulling als ze later geschiedenis gaat studeren. Daarnaast kan het een uitdaging zijn voor de extra gemotiveerde leerling en het staat goed op het CV.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me geen enkele spreekbeurt herinneren, maar ik herinner me wel dat ik een C (= onvoldoende) had voor spreekbeurten op m'n eindrapport in groep 7.
Oh, kan iemand trouwens even wat argumenten opsommen waarom mijn nichtje naar het gymnasium zou moeten gaan? Ze gaat gymnasiumadvies krijgen, maar mijn moeder vindt dat je alleen maar iets aan Grieks en Latijn hebt als je dominee wilt worden en ik vind dat mijn nichtje het wel zou moeten proberen (als ze het zelf wíl iig, dat vraag ik me ook nog af), maar dan moet ze niet door onzinargumenten van mijn moeder of haar moeder afgescheept worden.
Het heeft toch een bepaalde status als je een wetenschappelijke studie gaat doen. En het is makkelijk als je geneeskunde gaat doenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Latijn is zeer handig als je andere moderne talen leert, omdat die ervan afstammen. En het is zeker een aanvulling als ze later geschiedenis gaat studeren. Daarnaast kan het een uitdaging zijn voor de extra gemotiveerde leerling en het staat goed op het CV.
Ja, dat het met Latijn gemakkelijker is om andere talen te leren had ik me ook al bedacht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Latijn is zeer handig als je andere moderne talen leert, omdat die ervan afstammen. En het is zeker een aanvulling als ze later geschiedenis gaat studeren. Daarnaast kan het een uitdaging zijn voor de extra gemotiveerde leerling en het staat goed op het CV.
ja!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Goed hoor! Heb je die tekeningen nog?![]()
Nee, voor de mini is dit een hele zware kluif. Normaal redt de mini zich overal wel uit met wat blond haargeschud en charmant getwinkel van blauwe oogjes, maar dat gaat nu natuurlijk niet. Ze moeten er ook nog een presentatie over houden, dat zal de boel dan wel gaan redden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |