oh ja! Het heet beit jabri, even googlen leverde mij http://www.jabrihouse.com/ op en aan de foto's te zien is dat de goede. Als ik die foto's van de binnenplaats zo zie wil ik zoooo graag weer eens terug!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Blurred! Kun je nog eens vertellen waar jij zo geweldig had gegeten, in Damascus? Ga ik het even opschrijven
Toen ik heel arm was en nog scholier ging ik eens met een vriend voor een pizzeria hier in Den Haag kwartjes vragen aan voorbijgangers, zodat we dan allebei net een pizza margerita konden nemen. (We hadden net een paar gulden te weinig bij ons.) Door het raam zagen de pizzabakkers ons gebedel in de kou, en toen mochten we binnenkomen, kregen we toch onze pizza's, al hadden we niet genoeg geld, en zetten ze een enorme kan ijswater voor ons neerquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef P.F het volgende:
Is het raar om geen drinken te bestellen in een pizzeria? Ik heb namelijk zin in een pizza maar heb net eem blikje cola op..
Ja die was in de aanbieding bij de lokale super. Is het lekker? Ik bedoel: zeg even dat het vies isquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:42 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
duo penotti met ook met ook nog een laas speculoos, naast witte en gewone choco
Het was lekker, maar het ziet er lekkerder uit dan het is, als je het smeert vermengen de smaken nogal natuurlijk, maar die hap van het speculoos gedeelte die ik zo at was erg lekker!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja die was in de aanbieding bij de lokale super. Is het lekker? Ik bedoel: zeg even dat het vies is
Ik bestel heel vaak geen drinken in een restaurant hoor, moet jij weten toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef P.F het volgende:
Is het raar om geen drinken te bestellen in een pizzeria? Ik heb namelijk zin in een pizza maar heb net eem blikje cola op..
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend gaat vrijdag op m'n jongste nichtje (1,5) passen terwijl ik met m'n zus en de oudste ga winkelen. Eigenlijk wil ik stiekem door het raam kijken om te zien hoe 'ie 't doet..
Fijn he!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had mn zomerjas aan op de fiets, geen handschoenen aan en ik had het nog warm!!![]()
![]()
Ik had ook geen handschoenen aan. En m'n zonnebril opquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had mn zomerjas aan op de fiets, geen handschoenen aan en ik had het nog warm!!![]()
![]()
dat moesten wij ook in groep 5 voor het eerst hoor! vond het altijd heel erg leuk. ik deed de eerste over de cavia - meer tekeningen dan tekst, en ik had een 8quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
O help. De mini moet nu ook een werkstuk schrijven voor school (belachelijk, kind is 9), dus ik had uitgelegd dat het wel een beetje in je eigen woorden moest. Zie ik ineens op de computer zinnen staan als:
.. dus dat is ook wel leuk, enzovoorts enzovoorts!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
hitsige eenden in de achtervolging: check! het is lente vandaag. de wind is zo warm dat vind ik altijd echt lentegevoel!
voorlichting was heel erg nuttig. ik weet nu op hoeveel uren ik moet en kan inzetten bij mijn sollicitaties enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |