't Is echt waar... wel echte alpha-studie hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NIET!!* kin van grond raapt
Waar ben je in afgestudeerd??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Tja, het is ook gewoon niet leuk als het financieel niet lekker gaatquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Ewelina, wat een ontzettende smerige streek...
Over het gymnasium weet ik niks, heb drie jaar havo/vwo gedaan en heb maar een havo diploma. Jullie zijn allemaal zo slim en veel van jullie doen het echt 'zoals het hoort' ofzo, qua studie. Dat komt er wat rot uit maar ik vind dat heel knap. Het enige stomme eraan is dat het me eraan herinnert hoe niet soepel dat bij mij gaat...ook qua financien enzo.
Al mijn vrienden hebben trouwens ouders die voor school en soms zelfs voor hun kamer/huisje betalen, en dan voel ik me zo'n arme sloeber![]()
Al heb ik natuurlijk vet lieve ouders die daar ook niks aan kunnen doenEn ik mag wel altijd mee eten als ik wil.
Deze post herinnert mij eraan dat het inderdaad eigenlijk heel bijzonder is dat mijn ouders in staat zijn om mijn (dure) opleiding voorlopig te betalen, want zelf had ik het lesgeld nooit bij elkaar weten te brengen. En ze hebben 2 studerende dochters, wat betekent dat ze zelf een hele hoop moeten laten om ons deze opleiding te kunnen bieden. Als ik ooit een echte baan krijg, neem ik mijn ouders van mijn eerste salaris mee uiteten, om ze te bedanken denk ikquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Over het gymnasium weet ik niks, heb drie jaar havo/vwo gedaan en heb maar een havo diploma. Jullie zijn allemaal zo slim en veel van jullie doen het echt 'zoals het hoort' ofzo, qua studie. Dat komt er wat rot uit maar ik vind dat heel knap. Het enige stomme eraan is dat het me eraan herinnert hoe niet soepel dat bij mij gaat...ook qua financien enzo.
Al mijn vrienden hebben trouwens ouders die voor school en soms zelfs voor hun kamer/huisje betalen, en dan voel ik me zo'n arme sloeber![]()
Al heb ik natuurlijk vet lieve ouders die daar ook niks aan kunnen doenEn ik mag wel altijd mee eten als ik wil.
Oh laiverd, ik ben geflunkt op alle fronten hoor. M'n vwo heb ik alleen maar gehaald dankzij de geschiedenisleraar die mijn zusje ****te. En daarna heb ik studies verknald en uiteindelijk bij de soos beland. Later kwam het toch nog wel goed, maar ik doe het bepaald niet 'zoals het hoort'quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Och, ik betaal ook alles zelf... zonder stufiquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:52 schreef shinydiscoball het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:26 schreef shinydiscoball het volgende:
Jullie zijn lief
Tuurlijk weet ik wel dat jezelf vergelijken met andere mensen ook nergens voor nodig is, alleen als een paar van je vrienden al hun geld kunnen sparen omdat ze niks hoeven te betalen en dan op wereldreis gaan, voel je je ook weer zo...ja stom.
En ik ben ook wel trots dat het zelf (tot nu toe) allemaal wel redelijk lukt hoor, en ik ben op een paar dipjes na altijd wel vrolijk en happy dus niks te klagen.
Misschien vertel ik het wel eens uitgebreider, maar nu ga ik naar bedquote:En Sigme
Dat van je zusje vind ik ongelofelijk maar eigenlijk ook heel spannend
Ik ben gewoon een dropout hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:52 schreef shinydiscoball het volgende:
Jullie zijn allemaal zo slim en veel van jullie doen het echt 'zoals het hoort' ofzo, qua studie. Dat komt er wat rot uit maar ik vind dat heel knap. Het enige stomme eraan is dat het me eraan herinnert hoe niet soepel dat bij mij gaat...ook qua financien enzo.
Goodnightquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
[..]
Misschien vertel ik het wel eens uitgebreider, maar nu ga ik naar bed.
'truste Allemaal!
Het cijfer waar ik anders nog het meest blij mee was was mijn 5,5 voor Middeleeuwenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:30 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja maar DaD en Ewelina, ik toch ben ik een beetje jaloers als ik jullie hoor over afstuderen en hoge cijfers!
En Mo en Maria en Chico die twijfelen aan zichzelf als ze een 8 hebben gehaald...dat mag best maar dan denk ik nondeju, dat ik zou ik ook wel eens kunnen halen ipv de gebruikelijke zesjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |