Ahahahaquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja!
[ [url==http://files.seenly.com/fc8493977e7e48bd82ca79e9eb9a2709.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Niet alleen bij geneeskunde... bij geschiedenis is het echt een aanvulling. Ik beheers geen Latijn, maar dat betekent wel dat een hoop bronnen uit de oudheid/middeleeuwen en vroegmoderne tijd voor mij niet toegankelijk zijn. Latijn was toen al de taal der geleerdheid en veelal ook van communicatie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het heeft toch een bepaalde status als je een wetenschappelijke studie gaat doen. En het is makkelijk als je geneeskunde gaat doen
Cool!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja!
[ [url==http://files.seenly.com/fc8493977e7e48bd82ca79e9eb9a2709.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Whehe, ik ben zelf van het Haganum gegaan vanwege ook al zo'n sfeertjequote:Op woensdag 17 maart 2010 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou kinderen echt niet naar het Sorghvliet doen, laurelinevréselijke school! Onderwijskundig inderdaad een van de beste scholen van NL, maar het sfeertje daar is echt zum kotzen
ik heb al mijn werkstukjes nogquote:
ik heb idd ook expres op een scholengemeenschap gymnasium gedaan, de sfeer van een categoriaal gymnasium beviel mij totaal niet, en mn ouders ook niet...quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Whehe, ik ben zelf van het Haganum gegaan vanwege ook al zo'n sfeertje![]()
De mini wil vooralsnog naar het Maerlant, lekker om de hoek (lui sekreet).
Echt, van die mondige gymnasiumkwalletjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Whehe, ik ben zelf van het Haganum gegaan vanwege ook al zo'n sfeertje![]()
De mini wil vooralsnog naar het Maerlant, lekker om de hoek (lui sekreet).
Hahaha, die aardappelquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb al mijn werkstukjes nog
ook het recalcitrante op de typemachine geschreven en voorzien van o.a. getekende plaatjes werkstuk over "de aardappel". omdat ik de opdracht zo stupide vond (maak voor verzorging een werkstuk over een vrij onderwerp, alles mag, iets van voeding, of huishouding, etc.) heb ik het stomste onderwerp dat ik kon bedenken genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hahaha, die aardappelGeniaal
Wat had je ervoor en kan je er een foto van maken?
Maar het is leuk dat je ze nog hebt! Al mijn spul van vroeger ligt ergens bij het vuil.wat vreselijk naar lijkt me dat! maar van die dingen zou je nog kopieën moeten kunnen aanvragen hoor!! want je kan het nog nodig hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Is zo, is zo. En het onderwijs is vaak heel goed. Maar in DH vond ik de leerlingen vaak overdreven zelfbewust en afgrijselijk over het paard getild.Van die iets-te-kansrijke kindjes. Ah well, in Drachten is dat vast andersquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Maar op een categoraal gymnasium ben je geen nummer!
Ik weet niet of er in Drachten of in de buurt van Drachten een categoraal gymnasium is en ik zie mijn nichtje niet naar een ander dorp fietsen en de fietsafstand kan de schoolkeuze bepalen.
niet van de grond gekomen. We hebben andere yoga voorkeuren, de duutser yoga't liever 's morgens vroeg, terwijl ik het liever 's avonds laat doe. Ach ja!quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:24 schreef Ewelina het volgende:Maar er is toch wel ergens een agentschap ofzo dat dat ooit heeft geregeld? En kun je misschien via familie van je stiefvader achterhalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn stiefvader was niet betrokken bij de adoptieprocedure, dat is mijn vader. Hij staat dus niet op de adoptiepapieren. Al ben ik later geloof ik wel geadopteerd door mijn stiefvader omdat hij met mijn moeder trouwde.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar er is toch wel ergens een agentschap ofzo dat dat ooit heeft geregeld? En kun je misschien via familie van je stiefvader achterhalen?
Oh nee, ik bedoelde dat er ooit een organisatie was die jouw adoptie heeft geregeld! Die moeten toch nog wel papierwerk hebben?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn stiefvader was niet betrokken bij de adoptieprocedure, dat is mijn vader. Hij staat dus niet op de adoptiepapieren. Al ben ik later geloof ik wel geadopteerd door mijn stiefvader omdat hij met mijn moeder trouwde.
Geen flauw idee eerlijk gezegd, maar ik weet ook niet welke organisatie dat was... Zou het wel evt kunnen navragen bij mijn vader. Dank voor de tip!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde dat er ooit een organisatie was die jouw adoptie heeft geregeld! Die moeten toch nog wel papierwerk hebben?
Weinig, zeer weinig. Hij is 5 jaar geleden overleden, zijn ouders waren iig al dood en broers en/of zussen van hem heb ik nooit gekend.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
En weet je iets van de familie van je stiefvader? Ik maak hieruit op dat hij niet meer leeftmaar had hij geen broers en zussen ofzo?
Oplossingsgericht denken FTWwaarmee ik overigens niet wil afdoen aan het emotionele aspect van het weggooien van de papieren
Yay!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:01 schreef AKnynke het volgende:
ik geloof dat ik net de moeilijkst te vinden data voor m'n scriptie heb gevonden!![]()
![]()
NIET!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
CaviaEwelina
Ik had een 10 voor m'n doctoraalscriptie
CakejesMaar eerst nasi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |