quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:07 schreef Syrena het volgende:
Zo, ik ga nog eventjes in bed lezen. Geen koffie gehad vandaag, dus ik hoop vannacht eens niet wakker te worden met hartkloppingen en het idee dat er nog iemand in de kamer staat
Ieuwquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:10 schreef ColdFeet het volgende:
Zou popcorn met pindakaas lekker zijn?
Ja, en ik huppel heel vaak bij weesperplein!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha weet ik. Trouwens, toch zouden we elkaar wel eens tegen moeten komen of in ieder geval vlakbij zijn, jij hebt toch ook les op Leeuwenburg? (ik soms).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=2000 kcal schijnt
maar ik vind je lijstje toch wel heel erg mager. Een halve avocado is geen lunch...quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:21 schreef conleche het volgende:
Definitief lijstje!
O: gekookt eitje
T: knabbelspekjes met filet A.
L: rundergehaktballetjes halve avocado met zure mayo en peper/zout
T: knabbelspekjes met filet A.
T: wodka, gemengde noten (ongezouten)
D: gegrilde ribeye met groene salade en sperzieboontjes, champignons en ui. Toe: Griekse yoghurt met zoetstof, frambozen en walnoten.
Ik had nog paaseitjes in huis en ik ben er 3 dagen vanaf gebleven!!! *Trots* Nu heb ik ze voor alle zekerheid toch maar meegegeven aan het bezoek.![]()
Wat is dat? Het klinkt als trackid op mn telefoon, hou je tel bij een box en neem een stukje op, ze zoeken dan het liedje erbij voor je. Leuk vind ik datquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:40 schreef P.F het volgende:
Syrena: shazam is dan echt handig!!
Meer dan 1700 kcals! Niks is mager wat ik nu eet hè. Sperzieboontjes bv in een flinke klont boter afgebakken, de ribeye was ook een groot stuk vlees, volle Griekse yoghurt, walnoten.........ik vind het best knap dat ik nog aan zoveel kcals kom zonder koolhydraten!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maar ik vind je lijstje toch wel heel erg mager. Een halve avocado is geen lunch...
Pulp Fictionquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Pfff ik wil zondag graag een spinningles geven met enkel muziek uit films, maar das best lastig met mijn film en muziekkennisiemand nog tips?
Ja dat is het!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat is dat? Het klinkt als trackid op mn telefoon, hou je tel bij een box en neem een stukje op, ze zoeken dan het liedje erbij voor je. Leuk vind ik dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |