Zo'n brief kreeg ik ook vorig jaar. Niets betaald, nooit meer wat van gehoordquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:43 schreef P.F het volgende:
Ik moet opeens voor een heel jaar water betalen terwijl ik hier net 2 maanden woonNoes!!
Bezwaar maken!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:43 schreef P.F het volgende:
Ik moet opeens voor een heel jaar water betalen terwijl ik hier net 2 maanden woonNoes!!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik mocht geen gymnasium doendeed wel Latijn, maar het uurtje Grieks zou echt teveel worden dacht de school
(ik had al extra uren omdat ik tweetalige stroming volgde)
Ik ben daar nog steeds boos om, ik had zo graag Grieks willen leren lezen!Later is het er niet meer van gekomen, en zo makkelijk als je het op school leert gaat het nu niet meer natuurlijk.
Enne, wbt exclusief gymnasium of scholengemeendschap: ik ben wel blij dat ik op een scholengemeenschap heb gezeten, je komt dan met veel meer soorten mensen in aanraking, verhoogt wel je tolerantie en mensenkennis imho
Ah, OK. Ik maak uit PF's post op dat het een naheffing isquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
waarom bezwaar maken? Is wrsch voor heel 2010voorschotnota
oeh! of dezequote:
ik gok overigens dat het gewoon de voorschotnota is hoor!quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, OK. Ik maak uit PF's post op dat het een naheffing is
hm, ik wel, 5 jaar gedaan over 4-jarige studie maar dat was incl het geven van onderwijs op de uni, en daarna promotietraject, maar ik had misshcien liever nog een andere studie gedaan ofzo ipv wat ik nu heb gedaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:01 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees dan heeft bijna niemand het hier gedaan 'zoals het hoort'. Ik heb ook 'maar' een havo-diploma en ben na een jaar hbo, twee jaar in de bouw en nog vier jaar hbo uiteindelijk op de uni beland. Om nog maar te zwijgen over studieschuld...
wat een nare combinatie phaidra, veel sterktequote:Op donderdag 18 maart 2010 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Mogge.
Ik ben in een klaagmodus: Met mijn moeder gaat het nog niet zo goed, ze is gister voor de zekerheid naar de IC gebracht. Nu ging het wel weer iets beter, maar nog steeds te veel CO2 in het bloed. Daarnaast hoor ik vandaag of morgen of ik nog werk heb en ik ben ongesteld.
Dus algeheel.
doen! superleuk en omdat t voor t goeie doel is zit iedereen er sowieso met een positive attitude in de zaalquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. de studieverengiing van Engels houdt een Open Stage Night voor het goede doel en nu zit ik te twijfelen of ik ook iets zal gaan doen. Lijkt me wel leuk om 's ' op te treden '
neuh, ik eet gewoon 6 boterhammen per dag, niks geks aan toch? crackers op mn werk vind ik niet lekker meenemen. voor ontbijt en in t weekend eet ik wel crackers enzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kwak, word je niet gek van al dat brood? No offence hoor, maar zou mij persoonlijk gaan tegenstaan op een gegeven moment.
Wat eet jij dan ipv boterhammen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kwak, word je niet gek van al dat brood? No offence hoor, maar zou mij persoonlijk gaan tegenstaan op een gegeven moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |