Had ik maar beter op moeten letten! Ik hou daar echt nooit rekening mee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Aww DaD, nu heb je door mij de lapo.
Volgende week vrijdag krijgen we de sleutel.
Oeh, fipo!
Zo dat is al snelquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Aww DaD, nu heb je door mij de lapo.
Volgende week vrijdag krijgen we de sleutel.
Oeh, fipo!
Ja zo hebben wij dat toen ook gedaan. Door al dat gepraat over Ierland heb ik enorm veel zin om op vakantie te gaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb het al opgezocht nachtwacht; je kunt idd vrij makkelijk met de trein naar Belfast
Is dat geen rat? Verder is het plaatje niet schokkend nee, alleen die handschoen lijkt wel erg grof geschut.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo dat is al snel![]()
Nou ik vind mn presentatie nu wel af. Ik vertel gewoon wat meer over die andere vent. Mijn achtergrond is iig al geniaal en afleidend.
Linkje,want iets met injectiespuit en muis (niet bloederig):
Oh dat zou ook kunnen jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is dat geen rat? Verder is het plaatje niet schokkend nee, alleen die handschoen lijkt wel erg grof geschut.
Zonder bronvermelding? Plagiaat! Leverde bij ons gewoon een dikke 1 op als het opgemerkt werd...quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Oh dit is echt te ergZe nemen hele verhalen over van het internet
.
* Viking84 gaat heel streng lage cijfers uitdelen.
tevens tvp.
Deze is groter dan de hand van degene die hem vastheeft en hij heeft een te dikke staart voor een muis. Hij wordt zo te zien ook niet erg handig vastgehouden, dan zou ik ook zo kijken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh dat zou ook kunnen ja. Muis of rat, ik zie het verschil niet
. Vind de kop van dat beest zo leuk, zo'n "HALP!" blik.
Wat lief.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend gaat vrijdag op m'n jongste nichtje (1,5) passen terwijl ik met m'n zus en de oudste ga winkelen. Eigenlijk wil ik stiekem door het raam kijken om te zien hoe 'ie 't doet..
Dat ja. Gewoon een 1 geven nu. Weet je zeker dat ze het daarna niet nog een keer doen (en evt een kans geven om het te herstellen, als je niet wil dat ze die 1 houden). Laat ze maar zien dat jij dit níet accepteertquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zonder bronvermelding? Plagiaat! Leverde bij ons gewoon een dikke 1 op als het opgemerkt werd...
*proest* Maar al zou ie je handig vasthouden, dr zit een spuit in je buikquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Deze is groter dan de hand van degene die hem vastheeft en hij heeft een te dikke staart voor een muis. Hij wordt zo te zien ook niet erg handig vastgehouden, dan zou ik ook zo kijken.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend gaat vrijdag op m'n jongste nichtje (1,5) passen terwijl ik met m'n zus en de oudste ga winkelen. Eigenlijk wil ik stiekem door het raam kijken om te zien hoe 'ie 't doet..
Ach, als je daar een beetje handig in bent is het zo gepiept (no pun intendedquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
*proest* Maar al zou ie je handig vasthouden, dr zit een spuit in je buik. En ik zal het in mn verhaaltje verwerken, dat het een rat is
.
Niet. Ik moet video's analyseren maar kan me daar totaal niet toe zetten. Ik werk heel slecht zonder echte deadlines en dan doe ik op zich best nuttige dingen verder, maar het heeft niks met de studie te maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nachtwacht, ben je ook met je masterscriptie bezig? Hoe vordert het?
Gohquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zonder bronvermelding? Plagiaat! Leverde bij ons gewoon een dikke 1 op als het opgemerkt werd...
Studeer je aan de RuG of Hanze? Want in het eerste geval heb ik misschien wel iets voor je wat bij mij al zeer succesvol is gebleken. Ik begrijp goed hoe je je voelt, in ieder geval. Ben je al lang bezig?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:41 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Niet. Ik moet video's analyseren maar kan me daar totaal niet toe zetten. Ik werk heel slecht zonder echte deadlines en dan doe ik op zich best nuttige dingen verder, maar het heeft niks met de studie te maken.
Probleem is ook dat ik zelf moet gaan bedenken hoe ik die video's ga analyseren en ik weet niet goed hoe ik moet beginnen. Ik heb ook best veel materiaal in totaal: 90 video's (van +- 30 minuten per stuk), 90 teksten en 90 enquêtes. En m'n begeleidster heeft het er constant over dat het onderzoek gepubliceerd kan worden e.d. Op zich heel leuk, maar ik heb ook het idee dat ze enorm veel van mij verwacht. Vrijdag heb ik in ieder geval de laatste groep proefpersonen.
Maar ik moet echt eens ophouden te soggen, want het begint vrij ernstige vormen aan te nemen.
Ja, heel dol. En m'n nichtje ook op hem (de oudste ook, trouwens). Maar hij heeft nog nooit in z'n eentje opgepast dus dat is wel spannend.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
Succes, kwak! Hoop dat het nuttig is
DaDHij is toch hartstikke dol op je nichtje? Wanneer is je zus trouwens uitgerekend?
Aahh, wat lief!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik studeer aan de RuG en ben al vanaf september bezig. Het grootste probleem bij mij was in eerste instantie de scholen zover krijgen dat ze mee wilden doen. Daar heb ik begin december contact mee opgenomen en begin maart(!) had ik pas de eerste proefpersonen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Studeer je aan de RuG of Hanze? Want in het eerste geval heb ik misschien wel iets voor je wat bij mij al zeer succesvol is gebleken. Ik begrijp goed hoe je je voelt, in ieder geval. Ben je al lang bezig?
De IKEA, is sinds afgelopen jaar dé topattractie onder de Ieren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
Heuj, nog meer leuke Dublintips? Ik ga deze zomer met een vriendin
Oh, ik ben al een poosje langer bezig dan jij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:58 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik studeer aan de RuG en ben al vanaf september bezig. Het grootste probleem bij mij was in eerste instantie de scholen zover krijgen dat ze mee wilden doen. Daar heb ik begin december contact mee opgenomen en begin maart(!) had ik pas de eerste proefpersonen.
Als je iets hebt dat helpt, dan heel graag!Maar jij bent dus ook bezig met je masterscriptie begrijp ik? Lukt dat wat? Slechter dan hier kan het vast niet gaan.
Ik heb geen flauw idee en ik denk niet dat hetl gulden of Florida is.quote:Volledige naam: Matham, Theodorus
Leefjaren: 1699 fl.
Oh, dank je! Heb ik zo slecht zitten googelen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
fl.' (floruit) betekent letterlijk 'hij heeft gebloeid'. Hiermee wordt de actieve, creatieve periode van iemand aangeduid.
Misschien heb ik wel exceptionele google-skillz0rzquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dank je! Heb ik zo slecht zitten googelen?.
Blijkbaar, want zelfs nu ik het weet kan ik het nog niet vinden!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel exceptionele google-skillz0rz![]()
Biebmiepensklilz0rzquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel exceptionele google-skillz0rz![]()
En dan toegangscodes weggeven op 1 aprilquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Biebmiepensklilz0rzI haz them too
![]()
Ohhh schiet me een leuk idee te binnen: Op 1april studenten wijsmaken dat wij een speciale variant van Google hebben waardoor we veel meer vindenEentje die je alleen krijgt met een zoekdiploma
O help. De mini moet nu ook een werkstuk schrijven voor school (belachelijk, kind is 9quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:05 schreef Viking84 het volgende:
Oh dit is echt te ergZe nemen hele verhalen over van het internet
.
* Viking84 gaat heel streng lage cijfers uitdelen.
tevens tvp.
Wat lief.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
O help. De mini moet nu ook een werkstuk schrijven voor school (belachelijk, kind is 9), dus ik had uitgelegd dat het wel een beetje in je eigen woorden moest. Zie ik ineens van die zinnen ertussen als:
.. dus dat is ook wel leuk, enzovoorts enzovoorts!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
O help. De mini moet nu ook een werkstuk schrijven voor school (belachelijk, kind is 9), dus ik had uitgelegd dat het wel een beetje in je eigen woorden moest. Zie ik ineens op de computer zinnen staan als:
oh ja! Het heet beit jabri, even googlen leverde mij http://www.jabrihouse.com/ op en aan de foto's te zien is dat de goede. Als ik die foto's van de binnenplaats zo zie wil ik zoooo graag weer eens terug!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Blurred! Kun je nog eens vertellen waar jij zo geweldig had gegeten, in Damascus? Ga ik het even opschrijven
Toen ik heel arm was en nog scholier ging ik eens met een vriend voor een pizzeria hier in Den Haag kwartjes vragen aan voorbijgangers, zodat we dan allebei net een pizza margerita konden nemen. (We hadden net een paar gulden te weinig bij ons.) Door het raam zagen de pizzabakkers ons gebedel in de kou, en toen mochten we binnenkomen, kregen we toch onze pizza's, al hadden we niet genoeg geld, en zetten ze een enorme kan ijswater voor ons neerquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef P.F het volgende:
Is het raar om geen drinken te bestellen in een pizzeria? Ik heb namelijk zin in een pizza maar heb net eem blikje cola op..
Ja die was in de aanbieding bij de lokale super. Is het lekker? Ik bedoel: zeg even dat het vies isquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:42 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
duo penotti met ook met ook nog een laas speculoos, naast witte en gewone choco
Het was lekker, maar het ziet er lekkerder uit dan het is, als je het smeert vermengen de smaken nogal natuurlijk, maar die hap van het speculoos gedeelte die ik zo at was erg lekker!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja die was in de aanbieding bij de lokale super. Is het lekker? Ik bedoel: zeg even dat het vies is
Ik bestel heel vaak geen drinken in een restaurant hoor, moet jij weten toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef P.F het volgende:
Is het raar om geen drinken te bestellen in een pizzeria? Ik heb namelijk zin in een pizza maar heb net eem blikje cola op..
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn he!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had mn zomerjas aan op de fiets, geen handschoenen aan en ik had het nog warm!!![]()
![]()
Ik had ook geen handschoenen aan. En m'n zonnebril opquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had mn zomerjas aan op de fiets, geen handschoenen aan en ik had het nog warm!!![]()
![]()
dat moesten wij ook in groep 5 voor het eerst hoor! vond het altijd heel erg leuk. ik deed de eerste over de cavia - meer tekeningen dan tekst, en ik had een 8quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
O help. De mini moet nu ook een werkstuk schrijven voor school (belachelijk, kind is 9), dus ik had uitgelegd dat het wel een beetje in je eigen woorden moest. Zie ik ineens op de computer zinnen staan als:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
hitsige eenden in de achtervolging: check! het is lente vandaag. de wind is zo warm dat vind ik altijd echt lentegevoel!
voorlichting was heel erg nuttig. ik weet nu op hoeveel uren ik moet en kan inzetten bij mijn sollicitaties enzo...
25 of 26 lesuren. als startend docent krijg je 20% korting voor studie afmaken of voorbereidingen, dus 20. ICLON raadt maximaal 16-18 uren aan... maar goed, sommige scholen hebben extra verlet in de regeling als je via hun duaal je diploma haalt dus dan kan t met een voltijdaanstelling... eigenlijk moet ik t naar 0,8 zien te praten...quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Hoeveel uren is een voltijdaanstelling eigenlijk tegenwoordig?
Spannendquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
25 of 26 lesuren. als startend docent krijg je 20% korting voor studie afmaken of voorbereidingen, dus 20. ICLON raadt maximaal 16-18 uren aan... maar goed, sommige scholen hebben extra verlet in de regeling als je via hun duaal je diploma haalt dus dan kan t met een voltijdaanstelling... eigenlijk moet ik t naar 0,8 zien te praten...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Mark en ik hebben net gezellig samen staan koken in de keuken. Klein aanrecht, klein fornuis, twee verschillende maaltijden
.
Is het niet efficiënter om hetzelfde te eten? Of zijn jullie van die moeilijke etersquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Mark en ik hebben net gezellig samen staan koken in de keuken. Klein aanrecht, klein fornuis, twee verschillende maaltijden
.
Niet alleen efficiënter, het is waarschijnlijk ook goedkoper. Tenzij 1 iemand alles in de prullenbak kiepert en alsnog patat gaat halen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is het niet efficiënter om hetzelfde te eten? Of zijn jullie van die moeilijke eters
Goed hoor! Heb je die tekeningen nog?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat moesten wij ook in groep 5 voor het eerst hoor! vond het altijd heel erg leuk. ik deed de eerste over de cavia - meer tekeningen dan tekst, en ik had een 8mn broertje over de Efteling. had ie de Efteling ook aangeschreven voor informatie (in de hoop vrijkaartjes te krijgen
) maar dat ging niet door. wel stickervellen gekregen toen!
gisteren, ja. maar ik denk dat er wel meer De Scholen zijn, als ik zo rondkijk....quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
SpannendEn de school zelf? Dit was De School, toch?
Latijn is zeer handig als je andere moderne talen leert, omdat die ervan afstammen. En het is zeker een aanvulling als ze later geschiedenis gaat studeren. Daarnaast kan het een uitdaging zijn voor de extra gemotiveerde leerling en het staat goed op het CV.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me geen enkele spreekbeurt herinneren, maar ik herinner me wel dat ik een C (= onvoldoende) had voor spreekbeurten op m'n eindrapport in groep 7.
Oh, kan iemand trouwens even wat argumenten opsommen waarom mijn nichtje naar het gymnasium zou moeten gaan? Ze gaat gymnasiumadvies krijgen, maar mijn moeder vindt dat je alleen maar iets aan Grieks en Latijn hebt als je dominee wilt worden en ik vind dat mijn nichtje het wel zou moeten proberen (als ze het zelf wíl iig, dat vraag ik me ook nog af), maar dan moet ze niet door onzinargumenten van mijn moeder of haar moeder afgescheept worden.
Het heeft toch een bepaalde status als je een wetenschappelijke studie gaat doen. En het is makkelijk als je geneeskunde gaat doenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Latijn is zeer handig als je andere moderne talen leert, omdat die ervan afstammen. En het is zeker een aanvulling als ze later geschiedenis gaat studeren. Daarnaast kan het een uitdaging zijn voor de extra gemotiveerde leerling en het staat goed op het CV.
Ja, dat het met Latijn gemakkelijker is om andere talen te leren had ik me ook al bedacht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Latijn is zeer handig als je andere moderne talen leert, omdat die ervan afstammen. En het is zeker een aanvulling als ze later geschiedenis gaat studeren. Daarnaast kan het een uitdaging zijn voor de extra gemotiveerde leerling en het staat goed op het CV.
ja!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Goed hoor! Heb je die tekeningen nog?![]()
Nee, voor de mini is dit een hele zware kluif. Normaal redt de mini zich overal wel uit met wat blond haargeschud en charmant getwinkel van blauwe oogjes, maar dat gaat nu natuurlijk niet. Ze moeten er ook nog een presentatie over houden, dat zal de boel dan wel gaan redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |