abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79252658
Het vorige deel: < Slank # 983 - Met geverfde haren! >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79252709
Aww DaD, nu heb je door mij de lapo.

Volgende week vrijdag krijgen we de sleutel.

Oeh, fipo!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_79252750
Ik heb het al opgezocht nachtwacht; je kunt idd vrij makkelijk met de trein naar Belfast
pi_79252765
Fijn Mini
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79252834
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef Mini_rulez het volgende:

Oeh, fipo!
Had ik maar beter op moeten letten! Ik hou daar echt nooit rekening mee.

Maar wat fijn! .
pi_79252914
Ik heb nu ook wel zin in een koud biertje. Ik heb het nu gewoon al zo warm. En dat is dan half Afrikaans
pi_79252930
Wat goed Mini!
pi_79253220
pi_79253286
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef Mini_rulez het volgende:

Oeh, fipo!
Zo dat is al snel

Nou ik vind mn presentatie nu wel af. Ik vertel gewoon wat meer over die andere vent. Mijn achtergrond is iig al geniaal en afleidend .

Linkje,want iets met injectiespuit en muis (niet bloederig):
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:05:25 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79253313
Oh dit is echt te erg Ze nemen hele verhalen over van het internet .
* Viking84 gaat heel streng lage cijfers uitdelen .

tevens tvp.
Niet meer actief op Fok!
pi_79253338
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb het al opgezocht nachtwacht; je kunt idd vrij makkelijk met de trein naar Belfast
Ja zo hebben wij dat toen ook gedaan. Door al dat gepraat over Ierland heb ik enorm veel zin om op vakantie te gaan.

*snel z'n scriptie schrijven gaat*
pi_79253460
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zo dat is al snel

Nou ik vind mn presentatie nu wel af. Ik vertel gewoon wat meer over die andere vent. Mijn achtergrond is iig al geniaal en afleidend .

Linkje,want iets met injectiespuit en muis (niet bloederig):
Is dat geen rat? Verder is het plaatje niet schokkend nee, alleen die handschoen lijkt wel erg grof geschut.
pi_79253482
TVP Inspirerend hah.

O: Brinta
T: Fruitreep (was over van lijstje van gister)
L: Drie sneetjes volkoren met kalkoen
T: App0l
D: Wortelstamp met Valess
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79253569
Nachtwacht, ben je ook met je masterscriptie bezig? Hoe vordert het?
pi_79253774
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Is dat geen rat? Verder is het plaatje niet schokkend nee, alleen die handschoen lijkt wel erg grof geschut.
Oh dat zou ook kunnen ja . Muis of rat, ik zie het verschil niet . Vind de kop van dat beest zo leuk, zo'n "HALP!" blik.
pi_79253779
M'n vriend gaat vrijdag op m'n jongste nichtje (1,5) passen terwijl ik met m'n zus en de oudste ga winkelen. Eigenlijk wil ik stiekem door het raam kijken om te zien hoe 'ie 't doet. .
pi_79253797
tvp
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79253845
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:05 schreef Viking84 het volgende:

tevens tvp.
Zonder bronvermelding? Plagiaat! Leverde bij ons gewoon een dikke 1 op als het opgemerkt werd...
pi_79253901
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh dat zou ook kunnen ja . Muis of rat, ik zie het verschil niet . Vind de kop van dat beest zo leuk, zo'n "HALP!" blik.
Deze is groter dan de hand van degene die hem vastheeft en hij heeft een te dikke staart voor een muis. Hij wordt zo te zien ook niet erg handig vastgehouden, dan zou ik ook zo kijken.
pi_79253986
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend gaat vrijdag op m'n jongste nichtje (1,5) passen terwijl ik met m'n zus en de oudste ga winkelen. Eigenlijk wil ik stiekem door het raam kijken om te zien hoe 'ie 't doet. .
Wat lief. Ik kan me wel voorstellen dat je dat zou willen zien. Hoewel het voor de rammelende eierstokken misschien beter is van niet.
pi_79254062
jeuj, gevonden.
Kwak
pi_79254142
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Zonder bronvermelding? Plagiaat! Leverde bij ons gewoon een dikke 1 op als het opgemerkt werd...
Dat ja. Gewoon een 1 geven nu. Weet je zeker dat ze het daarna niet nog een keer doen (en evt een kans geven om het te herstellen, als je niet wil dat ze die 1 houden). Laat ze maar zien dat jij dit níet accepteert .
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:18 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Deze is groter dan de hand van degene die hem vastheeft en hij heeft een te dikke staart voor een muis. Hij wordt zo te zien ook niet erg handig vastgehouden, dan zou ik ook zo kijken.
*proest* Maar al zou ie je handig vasthouden, dr zit een spuit in je buik . En ik zal het in mn verhaaltje verwerken, dat het een rat is .

@DaD: aaahw lief. (ik zou dan gaan hopen "misschien vindt ie het zo leuk dat ie er zelf ook een paar wil)
pi_79254192
* Phaidra komt onder steen vandaan nadat ze zich realiseert wie nachtwacht is...
Welkom nog, ik heb een paar topics gemist afgelopen weekend!

Mini, dat is al snel dan!! Fijn dat jullie nu duidelijkheid hebben!
Rituals en Chico, feli met de mooie cijfers! Wel jammer van de publicatie though...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79254234
quote:
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79254586
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]

*proest* Maar al zou ie je handig vasthouden, dr zit een spuit in je buik . En ik zal het in mn verhaaltje verwerken, dat het een rat is .
Ach, als je daar een beetje handig in bent is het zo gepiept (no pun intended ) en hebben ze er geen last van. Alleen moet je hem dan niet vast gaan houden voor de foto.
pi_79254733
Werkelijk een prachtige woordspeling mini!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_79254775
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nachtwacht, ben je ook met je masterscriptie bezig? Hoe vordert het?
Niet. Ik moet video's analyseren maar kan me daar totaal niet toe zetten. Ik werk heel slecht zonder echte deadlines en dan doe ik op zich best nuttige dingen verder, maar het heeft niks met de studie te maken.

Probleem is ook dat ik zelf moet gaan bedenken hoe ik die video's ga analyseren en ik weet niet goed hoe ik moet beginnen. Ik heb ook best veel materiaal in totaal: 90 video's (van +- 30 minuten per stuk), 90 teksten en 90 enquêtes. En m'n begeleidster heeft het er constant over dat het onderzoek gepubliceerd kan worden e.d. Op zich heel leuk, maar ik heb ook het idee dat ze enorm veel van mij verwacht. Vrijdag heb ik in ieder geval de laatste groep proefpersonen.

Maar ik moet echt eens ophouden te soggen, want het begint vrij ernstige vormen aan te nemen.
pi_79254777
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Goh

Waar is tjdoornbos eigenlijk gebleven?
pi_79254781
ik ga er vandoor, naar de infomiddag van de lerarenopleiding eindelijk al mn vragen laten beantwoorden - hoop ik...
Kwak
pi_79254857
Succes, kwak! Hoop dat het nuttig is

DaD Hij is toch hartstikke dol op je nichtje? Wanneer is je zus trouwens uitgerekend?
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:44:30 #31
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79254888
Mini, gefeliciteerd met de datum, wat fijn dat jullie het weten!

En Chico, balen van de publicatie, maar wel een mooi cijfer..

En jongens, wat is het prachtig weer zeg!
Ik laat even mijn eten zakken en dan ga ik lekker fietsen

Lijstje:
O: fruitshake, van jus, rode vruchten en yoghurt
T: mandarijn, appel en banaan. Portie fruit weer binnen
L: 2x grote wrap met avocado, zalm, rucola
S: 2 uurtjes wielrennen
D: nog 2 van dir wraps, nu met kipfilet en groene meuk
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_79254969
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:41 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Niet. Ik moet video's analyseren maar kan me daar totaal niet toe zetten. Ik werk heel slecht zonder echte deadlines en dan doe ik op zich best nuttige dingen verder, maar het heeft niks met de studie te maken.

Probleem is ook dat ik zelf moet gaan bedenken hoe ik die video's ga analyseren en ik weet niet goed hoe ik moet beginnen. Ik heb ook best veel materiaal in totaal: 90 video's (van +- 30 minuten per stuk), 90 teksten en 90 enquêtes. En m'n begeleidster heeft het er constant over dat het onderzoek gepubliceerd kan worden e.d. Op zich heel leuk, maar ik heb ook het idee dat ze enorm veel van mij verwacht. Vrijdag heb ik in ieder geval de laatste groep proefpersonen.

Maar ik moet echt eens ophouden te soggen, want het begint vrij ernstige vormen aan te nemen.
Studeer je aan de RuG of Hanze? Want in het eerste geval heb ik misschien wel iets voor je wat bij mij al zeer succesvol is gebleken. Ik begrijp goed hoe je je voelt, in ieder geval. Ben je al lang bezig?
pi_79255052
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
Succes, kwak! Hoop dat het nuttig is

DaD Hij is toch hartstikke dol op je nichtje? Wanneer is je zus trouwens uitgerekend?
Ja, heel dol. En m'n nichtje ook op hem (de oudste ook, trouwens). Maar hij heeft nog nooit in z'n eentje opgepast dus dat is wel spannend. . En m'n zus is in augustus uitgerekend!
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:53:21 #34
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79255257
quote:
Aahh, wat lief!

Wat is het lekker buiten!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79255452
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Studeer je aan de RuG of Hanze? Want in het eerste geval heb ik misschien wel iets voor je wat bij mij al zeer succesvol is gebleken. Ik begrijp goed hoe je je voelt, in ieder geval. Ben je al lang bezig?
Ik studeer aan de RuG en ben al vanaf september bezig. Het grootste probleem bij mij was in eerste instantie de scholen zover krijgen dat ze mee wilden doen. Daar heb ik begin december contact mee opgenomen en begin maart(!) had ik pas de eerste proefpersonen.

Als je iets hebt dat helpt, dan heel graag! Maar jij bent dus ook bezig met je masterscriptie begrijp ik? Lukt dat wat? Slechter dan hier kan het vast niet gaan.
pi_79255517
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
Heuj, nog meer leuke Dublintips? Ik ga deze zomer met een vriendin
De IKEA, is sinds afgelopen jaar dé topattractie onder de Ieren.
Er is een maximum vloeroppervlak voor winkels dus het heeft jaren geduurd voordat de wet dusdanig is veranderd dat er wel een IKEA mag.
Voorheen werden hele bus- en boottochten naar Engeland en Noord Ierland georganiseerd.

Als je vervoer hebt en buiten Dublin kunt móet je naar de Wicklow Mountains.
Kilkenny en de Seven Wonders of Fore zijn ook een aanrader.
Over het algemeen mag je zo de ruïnes in die her en der in weilanden staan.
Oh en Hill of Tara is okay en New Grange móet je gezien hebben.
pi_79255613
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:58 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ik studeer aan de RuG en ben al vanaf september bezig. Het grootste probleem bij mij was in eerste instantie de scholen zover krijgen dat ze mee wilden doen. Daar heb ik begin december contact mee opgenomen en begin maart(!) had ik pas de eerste proefpersonen.

Als je iets hebt dat helpt, dan heel graag! Maar jij bent dus ook bezig met je masterscriptie begrijp ik? Lukt dat wat? Slechter dan hier kan het vast niet gaan.
Oh, ik ben al een poosje langer bezig dan jij. . Maar ik ben eerst vier maanden bezig geweest met transcriberen en tussendoor heb ik nog drie maanden stage gelopen in Den Haag. Tel daar nog wat motivatieproblemen bij op en hoppa, een jaar is zo voorbij. Maar het gaat nu echt heel lekker, intussen, en ik hoop in mei klaar te zijn.

Ik ga je even een pm sturen!
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:12:02 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79255950
tvp
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:13:38 #39
229513 Blurred86
Live Positive
pi_79255999
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
tvp
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_79256978
Oh Blurred! Kun je nog eens vertellen waar jij zo geweldig had gegeten, in Damascus? Ga ik het even opschrijven
pi_79257042
Weet iemand waar fl. voor staat in de volgende context?
quote:
Volledige naam: Matham, Theodorus
Leefjaren: 1699 fl.
Ik heb geen flauw idee en ik denk niet dat hetl gulden of Florida is. .
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:43:31 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79257158
fl.' (floruit) betekent letterlijk 'hij heeft gebloeid'. Hiermee wordt de actieve, creatieve periode van iemand aangeduid.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79257212
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
fl.' (floruit) betekent letterlijk 'hij heeft gebloeid'. Hiermee wordt de actieve, creatieve periode van iemand aangeduid.
Oh, dank je! Heb ik zo slecht zitten googelen? .
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:45:43 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79257247
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, dank je! Heb ik zo slecht zitten googelen? .
Misschien heb ik wel exceptionele google-skillz0rz
pi_79257511
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Blijkbaar, want zelfs nu ik het weet kan ik het nog niet vinden! .
pi_79257557
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Biebmiepensklilz0rz I haz them too

Ohhh schiet me een leuk idee te binnen: Op 1april studenten wijsmaken dat wij een speciale variant van Google hebben waardoor we veel meer vinden Eentje die je alleen krijgt met een zoekdiploma
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79257694
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

Biebmiepensklilz0rz I haz them too

Ohhh schiet me een leuk idee te binnen: Op 1april studenten wijsmaken dat wij een speciale variant van Google hebben waardoor we veel meer vinden Eentje die je alleen krijgt met een zoekdiploma
En dan toegangscodes weggeven op 1 april /flauw
pi_79258414
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:05 schreef Viking84 het volgende:

tevens tvp.
O help. De mini moet nu ook een werkstuk schrijven voor school (belachelijk, kind is 9 ), dus ik had uitgelegd dat het wel een beetje in je eigen woorden moest. Zie ik ineens op de computer zinnen staan als:
.. dus dat is ook wel leuk, enzovoorts enzovoorts!
pi_79258495
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:13 schreef Laureline het volgende:

[..]

O help. De mini moet nu ook een werkstuk schrijven voor school (belachelijk, kind is 9 ), dus ik had uitgelegd dat het wel een beetje in je eigen woorden moest. Zie ik ineens van die zinnen ertussen als:
Wat lief.

Ach, je wilt ze de kost niet geven die als volwassene nog steeds letterlijk spreektaal opschrijven.
pi_79258548
quote:

[..]

O help. De mini moet nu ook een werkstuk schrijven voor school (belachelijk, kind is 9 ), dus ik had uitgelegd dat het wel een beetje in je eigen woorden moest. Zie ik ineens op de computer zinnen staan als:
!
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:20:28 #51
229513 Blurred86
Live Positive
pi_79258722
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Blurred! Kun je nog eens vertellen waar jij zo geweldig had gegeten, in Damascus? Ga ik het even opschrijven
oh ja! Het heet beit jabri, even googlen leverde mij http://www.jabrihouse.com/ op en aan de foto's te zien is dat de goede. Als ik die foto's van de binnenplaats zo zie wil ik zoooo graag weer eens terug!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_79258850
Thanks! Het ziet er idd superleuk uit, zeg
pi_79259058
Hee ColdFeet, heb jij nog een tip voor een leuk hotel in Brussel? In het centrum, mag best een beetje fancy, want het is toch maar voor één nachtje. Of iemand anders?
pi_79259082
Is het raar om geen drinken te bestellen in een pizzeria? Ik heb namelijk zin in een pizza maar heb net eem blikje cola op..
pi_79259130
Ik slaap nooit in Brussel in hotels, eigenlijk geen idee. Ik weet dat vriendinnen van mij een keer in een heel leuk klein hip desgn-y hotel hebben geslapen... Eens zien of ik die naam nog kan schterhalen.
pi_79259339
Hallo! Ik heb net duo penotti met speculoos gekocht
Lijstje:
O: 2 boterhammen halvarine/2plak kipfilet (6 uur)
T: banaan
L: 2 boterhammen sandwichspread, 1 boterham halvarine/vruchtenhagel, beker karnemelk
T: peer
T: cracotte met duo speculoosspul
D: eten bij vriendin
pi_79259560
Wat is duo-speculoosspul?
pi_79259713
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is duo-speculoosspul?
duo penotti met ook met ook nog een laas speculoos, naast witte en gewone choco
pi_79259902
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef P.F het volgende:
Is het raar om geen drinken te bestellen in een pizzeria? Ik heb namelijk zin in een pizza maar heb net eem blikje cola op..
Toen ik heel arm was en nog scholier ging ik eens met een vriend voor een pizzeria hier in Den Haag kwartjes vragen aan voorbijgangers, zodat we dan allebei net een pizza margerita konden nemen. (We hadden net een paar gulden te weinig bij ons.) Door het raam zagen de pizzabakkers ons gebedel in de kou, en toen mochten we binnenkomen, kregen we toch onze pizza's, al hadden we niet genoeg geld, en zetten ze een enorme kan ijswater voor ons neer
pi_79259929
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:42 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

duo penotti met ook met ook nog een laas speculoos, naast witte en gewone choco
Ja die was in de aanbieding bij de lokale super. Is het lekker? Ik bedoel: zeg even dat het vies is
pi_79260094
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja die was in de aanbieding bij de lokale super. Is het lekker? Ik bedoel: zeg even dat het vies is
Het was lekker, maar het ziet er lekkerder uit dan het is, als je het smeert vermengen de smaken nogal natuurlijk, maar die hap van het speculoos gedeelte die ik zo at was erg lekker!
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:56:37 #62
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79260321

Ik had mn zomerjas aan op de fiets, geen handschoenen aan en ik had het nog warm!!
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:57:09 #63
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79260348
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:28 schreef P.F het volgende:
Ik bestel heel vaak geen drinken in een restaurant hoor, moet jij weten toch?
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:57:46 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79260376
quote:

herkenbaar
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:58:00 #65
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79260385
Ennnn 4 op een rij
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:00:07 #66
277802 _Calimero_
pi_79260478
Ik ben in slaap gevallen in de zon op mijn bed.. En nu heb ik niet gefietst
Maar nu ga ik een stevige wandeling maken, om het een beetje goed te maken
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:00:34 #67
277802 _Calimero_
pi_79260493
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:56 schreef LadyBlack het volgende:

Ik had mn zomerjas aan op de fiets, geen handschoenen aan en ik had het nog warm!!
Fijn he!

Lente
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:02:53 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79260582
Ja het is ook echt lekker zacht, en het ruikt naar lente

Zo maar eens even alle ramen boven tegen elkaar openzetten, de winterlucht uit het huis verdrijven
pi_79260637
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:56 schreef LadyBlack het volgende:

Ik had ook geen handschoenen aan. En m'n zonnebril op Lekker gelopen naar het werk!

Lijst vandaag.
O: 3 eitjes
L: flink kliekje pasta met zelfgemaakte knoflokerige tomatensaus en parmezaanse kaas
T: appel
T: klein bakje magere yoghurt
D: salade met kip, puy-linzen, feta en koriander
T: paar handjes popcorn, glas ranja

S: verspreid over de dag, 3x een half uur/40 min lopen. Nog een beetje spierpijn van het hardlopen
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:09:01 #70
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79260802
Ohja, lijstje:

O: grote bak kwark met jam
T: cappuccino
L: 3 kleine boterhammen met jam, hagelslag en pindakaas
T: glas optimel
T: misschien een beetje brinta
D: weet nog niet
pi_79261294
hitsige eenden in de achtervolging: check! het is lente vandaag. de wind is zo warm dat vind ik altijd echt lentegevoel!

voorlichting was heel erg nuttig. ik weet nu op hoeveel uren ik moet en kan inzetten bij mijn sollicitaties enzo...
Kwak
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:23:15 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79261322
Ik vond het in Den Haag nog helemaal niet zo lenterig?
pi_79261326
quote:

[..]

dat moesten wij ook in groep 5 voor het eerst hoor! vond het altijd heel erg leuk. ik deed de eerste over de cavia - meer tekeningen dan tekst, en ik had een 8 mn broertje over de Efteling. had ie de Efteling ook aangeschreven voor informatie (in de hoop vrijkaartjes te krijgen ) maar dat ging niet door. wel stickervellen gekregen toen!
Kwak
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:24:18 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79261364
Baggerlijst:

O: 300 ml griekse yoghurt (10%) met honing
T: -
L: broodje kroket
T: 2 koffieleutjes
S: RPM
D: Nasi

Rotdag vandaag.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:26:33 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79261458
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
hitsige eenden in de achtervolging: check! het is lente vandaag. de wind is zo warm dat vind ik altijd echt lentegevoel!

voorlichting was heel erg nuttig. ik weet nu op hoeveel uren ik moet en kan inzetten bij mijn sollicitaties enzo...

Tof dat je een duidelijk beeld hebt nu voor je sollicitaties lijkt me een veilig gevoel!
pi_79261627
Presentatie ook weer overleefd. Ik geloof dat de docent niet in de gaten had dat ik alles terplekke bedacht. Klasgenoten die wisten dat ik mn werkstuk nog niet af had, zagen het wel . Improvisatie ftw. Toen ik mn presentatie opende was het wel 'aaaaaah' (plaatje van rat op de achtergrond) .

Ik wil volgend jaar weer naar Ierland, om alle dingen te zien die jullie nu noemen!

Mooi zo kwak, dat je nu weet hoe je het moet doen met sollicitaties. Is het aantal uren ook een beetje wat je zelf gehoopt/gedacht had?

En de lente is inderdaad heerlijk. Als dit zo blijft, ga ik komende week lekker een keer naar Artis .
pi_79261633
Hoeveel uren is een voltijdaanstelling eigenlijk tegenwoordig?
pi_79261681
Ik vond het nog best koud op de fiets. . En in huis ook.
pi_79261726
Hier ook hitsige eenden Maar wel handschoenen nog aan op de fiets, en de winterjas.
pi_79261763
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Hoeveel uren is een voltijdaanstelling eigenlijk tegenwoordig?
25 of 26 lesuren. als startend docent krijg je 20% korting voor studie afmaken of voorbereidingen, dus 20. ICLON raadt maximaal 16-18 uren aan... maar goed, sommige scholen hebben extra verlet in de regeling als je via hun duaal je diploma haalt dus dan kan t met een voltijdaanstelling... eigenlijk moet ik t naar 0,8 zien te praten...
Kwak
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:39:17 #81
236335 neen
schone schijn
pi_79261946
Terrasseer! Dat kan al prima nog niet gedaan, wel de hele dag buiten rondgelopen. Beter dan in de collegezaal zitten

Nu even een broodje want die ik kocht is nog een beetje warm vanavond maar soep en een eitje want dat brood is lekker!

In m'n horoscoop stond dat ik eens moest nadenken over mijn gezondheid

[ Bericht 14% gewijzigd door neen op 17-03-2010 17:50:51 ]
het lijkt niet wat het is
pi_79262301
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

25 of 26 lesuren. als startend docent krijg je 20% korting voor studie afmaken of voorbereidingen, dus 20. ICLON raadt maximaal 16-18 uren aan... maar goed, sommige scholen hebben extra verlet in de regeling als je via hun duaal je diploma haalt dus dan kan t met een voltijdaanstelling... eigenlijk moet ik t naar 0,8 zien te praten...
Spannend En de school zelf? Dit was De School, toch?
pi_79262566
Hoi!
Wat ben je toch vroeg klaar als oogarts! Helemaal verbaasd, maar wel prima met dit weer.
Vanavond chili con carne en het mag best een beetje meer zijn om gister te compenseren.
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:58:56 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79262606
Mark en ik hebben net gezellig samen staan koken in de keuken . Klein aanrecht, klein fornuis, twee verschillende maaltijden .
Niet meer actief op Fok!
pi_79262637
Lijstje:

O: 2 boterhammen met chocopasta
T: 2 bananen
L: focaccia paprika/olijf
D: aardappelkroketjes uit de oven met kipkluifjes en Bretonse groenten
T: ??? Denk een peer of chocoladeijs
pi_79262679
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Mark en ik hebben net gezellig samen staan koken in de keuken . Klein aanrecht, klein fornuis, twee verschillende maaltijden .
waarom eten jullie niet samen dan? Verschillende smaken?
pi_79262695
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:58 schreef Viking84 het volgende:
Is het niet efficiënter om hetzelfde te eten? Of zijn jullie van die moeilijke eters
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:02:16 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79262718
Is het mogelijk dat je overdag van het ene op het andere moment heel duf wordt als je teveel suiker eet? Ik had vanmiddag weer een dip en wilde het liefst gaan slapen, terwijl ik gewoon goed slaap 's nachts.

Lijstje:

O: yoghurt met brambozen
T: tostie (twee sneetjes)
T: veel teveel chocola Ik weet niet wat me bezielt .
D: aardappelen, spinazie, eitje, jus (restanten moesten op)
T: krentenbol denk ik
T: nog iets van fruit
Niet meer actief op Fok!
pi_79262730
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Is het niet efficiënter om hetzelfde te eten? Of zijn jullie van die moeilijke eters
Niet alleen efficiënter, het is waarschijnlijk ook goedkoper. Tenzij 1 iemand alles in de prullenbak kiepert en alsnog patat gaat halen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:03:31 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79262762
Mja, Mark kookt uit een pakje en daar ben ik niet zo'n fan van eigenlijk. Nu heeft hij natuurlijk ook alweer eten voor morgen, dus kan ik weer gaan nadenken wat ik morgen eens zal eten. Heb wel een nieuwe ovenschaal gekocht, dus we kunnen weer ovengerechten eten .
Niet meer actief op Fok!
pi_79262781
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat moesten wij ook in groep 5 voor het eerst hoor! vond het altijd heel erg leuk. ik deed de eerste over de cavia - meer tekeningen dan tekst, en ik had een 8 mn broertje over de Efteling. had ie de Efteling ook aangeschreven voor informatie (in de hoop vrijkaartjes te krijgen ) maar dat ging niet door. wel stickervellen gekregen toen!
Goed hoor! Heb je die tekeningen nog?
Nee, voor de mini is dit een hele zware kluif. Normaal redt de mini zich overal wel uit met wat blond haargeschud en charmant getwinkel van blauwe oogjes, maar dat gaat nu natuurlijk niet. Ze moeten er ook nog een presentatie over houden, dat zal de boel dan wel gaan redden
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:07:10 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79262876
Ik kan me geen enkele spreekbeurt herinneren, maar ik herinner me wel dat ik een C (= onvoldoende) had voor spreekbeurten op m'n eindrapport in groep 7 .

Oh, kan iemand trouwens even wat argumenten opsommen waarom mijn nichtje naar het gymnasium zou moeten gaan? Ze gaat gymnasiumadvies krijgen, maar mijn moeder vindt dat je alleen maar iets aan Grieks en Latijn hebt als je dominee wilt worden en ik vind dat mijn nichtje het wel zou moeten proberen (als ze het zelf wíl iig, dat vraag ik me ook nog af), maar dan moet ze niet door onzinargumenten van mijn moeder of haar moeder afgescheept worden.
Niet meer actief op Fok!
pi_79262883
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Spannend En de school zelf? Dit was De School, toch?
gisteren, ja. maar ik denk dat er wel meer De Scholen zijn, als ik zo rondkijk....
Kwak
pi_79262894
Ik heb 1 x een 10 gehaald voor een werkstuk op de basisschool Ik was ook de 1e die dat haalde. Maar ik was sowieso wel goed in werkstukken, nu nog. OK, mits ik de werkstukken voor literatuur & bronnen nieuwe en nieuwste geschiedenis niet meetel
pi_79262898
O, en de Efteling is zo ongeveer de moeilijkste instantie op aarde om een vrijkaartje van te krijgen. Ik heb ook eens voor ze gewerkt, het tussenbureau waardoor ik was ingehuurd noemde ze de Gestapo
pi_79262937
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me geen enkele spreekbeurt herinneren, maar ik herinner me wel dat ik een C (= onvoldoende) had voor spreekbeurten op m'n eindrapport in groep 7 .

Oh, kan iemand trouwens even wat argumenten opsommen waarom mijn nichtje naar het gymnasium zou moeten gaan? Ze gaat gymnasiumadvies krijgen, maar mijn moeder vindt dat je alleen maar iets aan Grieks en Latijn hebt als je dominee wilt worden en ik vind dat mijn nichtje het wel zou moeten proberen (als ze het zelf wíl iig, dat vraag ik me ook nog af), maar dan moet ze niet door onzinargumenten van mijn moeder of haar moeder afgescheept worden.
Latijn is zeer handig als je andere moderne talen leert, omdat die ervan afstammen. En het is zeker een aanvulling als ze later geschiedenis gaat studeren. Daarnaast kan het een uitdaging zijn voor de extra gemotiveerde leerling en het staat goed op het CV.
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:09:28 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79262954
Ik was ook goed in werkstukken idd. Ik herinner me dat iedereen een kladversie schreef als we een schrijfopdracht hadden (toen deden we dat nog niet op de computer). Ik schreef hem direct in het net en haalde dan ook nog een 9 ofzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_79262973
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Latijn is zeer handig als je andere moderne talen leert, omdat die ervan afstammen. En het is zeker een aanvulling als ze later geschiedenis gaat studeren. Daarnaast kan het een uitdaging zijn voor de extra gemotiveerde leerling en het staat goed op het CV.
Het heeft toch een bepaalde status als je een wetenschappelijke studie gaat doen. En het is makkelijk als je geneeskunde gaat doen
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:10:19 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79262981
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, dat het met Latijn gemakkelijker is om andere talen te leren had ik me ook al bedacht.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 maart 2010 @ 18:12:11 #100
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79263030
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:04 schreef Laureline het volgende:

[..]

Goed hoor! Heb je die tekeningen nog?
Nee, voor de mini is dit een hele zware kluif. Normaal redt de mini zich overal wel uit met wat blond haargeschud en charmant getwinkel van blauwe oogjes, maar dat gaat nu natuurlijk niet. Ze moeten er ook nog een presentatie over houden, dat zal de boel dan wel gaan redden
ja!

Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')