quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook speciale afvinklijstjes voor.
Sjees.
Vrouwen hebben geen afvinklijstjes nodig, die gaan net zolang door totdat het bekend isquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook speciale afvinklijstjes voor.
Sjees.
Fijn dat wanneer jouw partner iemand vermoordt, we het snel zullen weten. Toch blijf ik erbij dat ik haar vertwijfeling begrijp.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je als je een relatie met iemand hebt dat je dan wel onderscheid kunt maken tussen de verschillende soorten raar die je kunt doen. Schuldgevoel, zenuwachtig gedoe, vertwijfeling of verdriet?
je vergeet dat hij van zijn ouders geen breezers mocht enzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Idd.
''Hij had wel een slechte jeugd want hij verloor altijd bij flippo-en enzo.![]()
, nu weet ik wat hem heeft gedreven.''
Hier is de persconferentie: http://nos.nl/video/14446(...)ver-milly-boele.htmlquote:
ik werd al onpasselijk van die users die het bij die vriendin van die kerel over Linda hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:56 schreef teamlead het volgende:
ik word een beetje onpasselijk van de "Ken jij Sander V. " oproepen bij RTL, Hart van Nederland en Telegraaf .
Komende dagen horen hoe geschokt de directe omgeving is en dat écht niemand dit zag aankomen, compleet met citaten van klasgenoten van de basisschool die verklaren dat het een "rustige teruggetrokken jongen" was
Jawel, met mijn vrouw weliswaar. En als ze dat roept is er ook meestal wel wat aan de hand.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
schat, wat is er met je.. je doet zo raar?
er is niks
echt niet? je doet anders dan anders
er is niks
weet je het zeker?
er is écht niks
nooit zo'n gesprek gevoerd met je vriendin?
Ja, over haar adres gesproken....quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of nog een extra duit in het zakje doen met beschuldigingen, scheld- en dreigpartijen aan haar adres.
Wie zegt er dat ze vertwijfeld is? Zoals yvonne al zei in haar achterhoofd wist ze het waarschijnlijk al lang.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn dat wanneer jouw partner iemand vermoordt, we het snel zullen weten. Toch blijf ik erbij dat ik haar vertwijfeling begrijp.
Toch niet in de mate dat je haar verdenkt van moord?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel, met mijn vrouw weliswaar. En als ze dat roept is er ook meestal wel wat aan de hand.²
er was toch sprake een buurman, ' Pal voordat zij verdween, had het meisje haar moeder aan de telefoon en zei zij te gaan ophangen omdat er een man voor de deur stond telegraaf moeten alle bellen gaan rinkelen, imo foto's .quote:
Ja joh, hup, gelijk je partner opknopen aan de hoogste boom.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ze vertwijfeld is? Zoals yvonne al zei in haar achterhoofd wist ze het waarschijnlijk al lang.
hij kan daar niet uren hebben staan graven ... het meisje woonde wat 2 huizen verderop?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, over haar adres gesproken....
Het wemelt van de verhalen waarin zij wel of niet zijn vriendin is genoemd, en hij daar een tijdje geleden zou zijn komen wonen omdat zijn verkering uit was, maar ook al is zij zijn vriendin nu wel (weer), wil dat toch niet zeggen dat ze ook in dat huis samenwonen??
Als zij elders haar eigen huis heeft, dan is het toch niet zo vreemd dat ze zijn graafwerkzaamheden in de tuin gemist heeft?
Iets vermoeden, en iets uitspreken is wel iets heel anders.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ze vertwijfeld is? Zoals yvonne al zei in haar achterhoofd wist ze het waarschijnlijk al lang.
wie weet.. misschien was hij al dagen in die tuin bezig omdat het voorjaar aanbreekt en hij een fanatiek tuinierder was....quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij kan daar niet uren hebben staan graven ... het meisje woonde wat 2 huizen verderop?
Hij zal ook wel geen graf van 3 meter diep hebben gegraven, neequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
En hoelang duurt het om een meisje te begraven,echt niet zolang denk ik.
Maar als dat verhaal van die ongebluste kalk waar is, is het wel raar dat hij dat spul in huis heeft. De meeste mensen hebben dat niet zomaar in hun schuurtje staan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
Dat even buiten beschouwing gelaten. Het ging me meer om het feit dat mensen het gelijk al "verdacht" vinden dat zijn vriendin van niets wist, en haar daarom het liefst gelijk maar medeverdachte zouden maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij kan daar niet uren hebben staan graven ... het meisje woonde wat 2 huizen verderop?
Nee, dat zeg ik dan ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij zal ook wel geen graf van 3 meter diep hebben gegraven, nee
Nee precies, een gat is zo gegraven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
Alleen de Telegraaf heeft dat een keer gezegd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar als dat verhaal van die ongebluste kalk waar is, is het wel raar dat hij dat spul in huis heeft. De meeste mensen hebben dat niet zomaar in hun schuurtje staan.
Die ongebluste kalk is hier toch uit een duim gezogen, meende ik uit het vorige deel te hebben begrepen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:12 schreef Gia het volgende:
Maar als dat verhaal van die ongebluste kalk waar is, is het wel raar dat hij dat spul in huis heeft. De meeste mensen hebben dat niet zomaar in hun schuurtje staan.
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel ook juist dat het vast een ondiep graf is geweest waardoor je niet zo lang nodig hebt.quote:
Ik zag net pas dat ik je een dubbele knipoog heb gegeven!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel ook juist dat het vast een ondiep graf is geweest waardoor je niet zo lang nodig hebt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)dood_gevonden__.htmlquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ongebluste kalk is hier toch uit een duim gezogen, meende ik uit het vorige deel te hebben begrepen?
Are you coming on to mequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag net pas dat ik je een dubbele knipoog heb gegeven!
Volgens mij is het hier terechtgekomen na een melding op de Telegraafsite, gisteravond ergens, toen ze nog niet officieel gevonden was en men vooral heel hard aan het speculeren was hoe het toch kwam dat ze het lichaam niet "even snel" opgegraven hadden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ongebluste kalk is hier toch uit een duim gezogen, meende ik uit het vorige deel te hebben begrepen?
Waarom hebben ze dan zoveel uren nodig om zo'n klein tuintje te doorzoeken? Er bestaat apparatuur om een lijk op te sporen zonder te graven, dus het is niet nodig om de hele tuin te doorzoeken. En een ondiep graf heb je zo blootgelegd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel ook juist dat het vast een ondiep graf is geweest waardoor je niet zo lang nodig hebt.
Zoiets verwacht ik idd eerder dan de andere speculaties over bv. een geheime relatie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oe dan ga ik ook even los:
Buur zag Milly vaak lopen, voelde zich al langer tot haar aangetrokken, kon zich niet meer beheersen (vriendin was toch niet thuis), lokte Milly mee met een smoes over een zieke hond of zoiets, ze wil niet, hij vermoord haar. Hij ziet letterlijk het politieonderzoek dichterbij komen en biecht alles op aan z'n vriendin.
Omdat je heel voorzichtig te werk gaat en allerlei protocollen moet volgen en je er niet zomaar een schep in drukt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan zoveel uren nodig om zo'n klein tuintje te doorzoeken? Er bestaat apparatuur om een lijk op te sporen zonder te graven, dus het is niet nodig om de hele tuin te doorzoeken. En een ondiep graf heb je zo blootgelegd.
quote:
ja ok je hebt wel gelijk dan jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat even buiten beschouwing gelaten. Het ging me meer om het feit dat mensen het gelijk al "verdacht" vinden dat zijn vriendin van niets wist, en haar daarom het liefst gelijk maar medeverdachte zouden maken.
En dat terwijl we niet eens weten of zijn vriendin daar wel woonde.
Als je daar een lijk mee onderdompeld, verdwijnt het in een maand.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef vosss het volgende:
Waar is die ongebluste kalk eigenljk goed voor?
Of ie het nou gebruikt heeft of niet, waar dient dat spul voor? Wat heb je er aan / kun je ermee?
Mens, je kijkt teveel CSIquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan zoveel uren nodig om zo'n klein tuintje te doorzoeken? Er bestaat apparatuur om een lijk op te sporen zonder te graven, dus het is niet nodig om de hele tuin te doorzoeken. En een ondiep graf heb je zo blootgelegd.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef vosss het volgende:
Waar is die ongebluste kalk eigenljk goed voor?
Of ie het nou gebruikt heeft of niet, waar dient dat spul voor? Wat heb je er aan / kun je ermee?
quote:Ongebluste kalk wordt ook toegepast om de afbraak te bespoedigen,
waar koop je dat?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je daar een lijk mee onderdompeld, verdwijnt het in een maand.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
o, er worden al bloemetjes gebracht
Ik gok op de stille toch a.s. vrijdag
Ik denk ook dat hij bij zijn vriendin niet mocht en erg omhoog zat. De gelegenheid deed zich voor dat Millie alleen thuis was. Die is zo meegelokt. Als hij dan haar probeert aan te randen of te verkrachten en zij verzet zich hevig, heeft hij toch een probleem. Hij is politie-agent en dat kind zal dit thuis vertellen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik idd eerder dan de andere speculaties over bv. een geheime relatie.
Tja, triest eigenlijk....quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef Modus het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Milly__.html?p=10,2![]()
![]()
.
Makkelijk nieuws maken. Gewoon Twitter afstruinen wat BN'ers zeggen... Je kunt er maar druk mee zijn....quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef Modus het volgende:
![]()
.
Pffffff er moet tegenwoordig over ieder onderwerp een artikel komen met als inhoud "wat de BN'ers ervan vinden" dat ze ze vragen wat ze vinden van het feit dat Bos opstapt vind ik al non-nieuws, maar dit is gewoon ranzigquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef Modus het volgende:
![]()
.
Wat hara zegt, en daarbij komt nog, als je een lijk vindt, kijk je ook nog wel even verder in de tuin, of je er nog iets kan vinden. Het is niet zo dat het "Lijk gevonden jongens, op naar huis!" isquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Sjeesus, die Carice ziet er daar ook uit alsof ze d'r net opgegraven hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef Modus het volgende:
![]()
.
Doe het zelf zaken.quote:
Ik hou het op wat de HOvJ hierover zei, ze wonen samen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, over haar adres gesproken....
Het wemelt van de verhalen waarin zij wel of niet zijn vriendin is genoemd, en hij daar een tijdje geleden zou zijn komen wonen omdat zijn verkering uit was, maar ook al is zij zijn vriendin nu wel (weer), wil dat toch niet zeggen dat ze ook in dat huis samenwonen??
Als zij elders haar eigen huis heeft, dan is het toch niet zo vreemd dat ze zijn graafwerkzaamheden in de tuin gemist heeft?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sjeesus, die Carice ziet er daar ook uit alsof ze d'r net opgegraven hebben
En tsjek die knieën manquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zelfs als pure speculatie vind ik hetquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij bij zijn vriendin niet mocht en erg omhoog zat. De gelegenheid deed zich voor dat Millie alleen thuis was. Die is zo meegelokt. Als hij dan haar probeert aan te randen of te verkrachten en zij verzet zich hevig, heeft hij toch een probleem. Hij is politie-agent en dat kind zal dit thuis vertellen.
Dus, dan maar het zwijgen opleggen.
Zoiets?
Pure speculatie, dit.
Serieus?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je daar een lijk mee onderdompeld, verdwijnt het in een maand.
Ah, okay thnx, dat had ik dan gemist.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik hou het op wat de HOvJ hierover zei, ze wonen samen.
Nou jaaaaaaaaquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:22 schreef Gia het volgende:
Had die vent kippen?
Volgens dit forum wordt ongebluste kalk nogal eens gebruikt in een kippenren.
http://www.kippenforum.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=37251
Dus, dan is het niet raar om het in de schuur te hebben staan.
Nederland is gewoon ellende verslaafd. We springen maar al te graag op die bandwagon van emoties, verbazing en ontluistering. We zijn er dol op, hoe verschrikkelijk het nieuws ook is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pffffff er moet tegenwoordig over ieder onderwerp een artikel komen met als inhoud "wat de BN'ers ervan vinden" dat ze ze vragen wat ze vinden van het feit dat Bos opstapt vind ik al non-nieuws, maar dit is gewoon ranzig
Iets met een chemische reactie. Het lost het lijk gewoon op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Serieus?
Hoe kan dat? Het is toch geen zoutzuur of iets? En verdwijnt als in er blijft niks van over?
Je draaft een beetje door nu, met je speculaties, kippenren theorieen en geblaat over waarom het zo lang moest duren haar op te gravenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:22 schreef Gia het volgende:
Had die vent kippen?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pffffff er moet tegenwoordig over ieder onderwerp een artikel komen met als inhoud "wat de BN'ers ervan vinden" dat ze ze vragen wat ze vinden van het feit dat Bos opstapt vind ik al non-nieuws, maar dit is gewoon ranzig
Hallo, dat zeg ik toch helemaal niet. Zie niet in hoe die vriendin hier verantwoordelijk voor zou kunnen zijn. Een vent die niet krijgt wat hij wil en het dan maar ergens anders pakt, deugt niet. Klaar. Levenslang opsluiten. En die vriendin een lintje omdat ze hem gedwongen heeft zich aan te geven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:22 schreef Leandra het volgende:
je klinkt bijna als een van die figuren die op de hyves van zijn vriendin ging posten dat zij hem dan maar had moeten geven wat hij wilde, dan had hij Milly niet hoeven vermoorden.
Is het zeker dat hij dat spul gebruikt heeft? Nee..quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:22 schreef Gia het volgende:
Had die vent kippen?
In de verfilming? The Milly Boele Story.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:25 schreef MikeyMo het volgende:
wedden dat carice ook nog een rolletje heeft?
Een lintje?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Hallo, dat zeg ik toch helemaal niet. Zie niet in hoe die vriendin hier verantwoordelijk voor zou kunnen zijn. Een vent die niet krijgt wat hij wil en het dan maar ergens anders pakt, deugt niet. Klaar. Levenslang opsluiten. En die vriendin een lintje omdat ze hem gedwongen heeft zich aan te geven.
Probeer alleen maar te beredeneren wat er gebeurd zou kunnen zijn. En indien het verkrachting of poging tot was, lijkt het me logisch dat hij in paniek geraakt is. Dat meisje had hier nooit haar mond over gehouden. En terecht uiteraard.
Ok, dus eik is dat net zoiets als bier. Zorgen dat je het ten alle tijden is huis hebt. Je weet maar nooit!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iets met een chemische reactie. Het lost het lijk gewoon op.
Volgens mij heeft ze er een paar grammetjes van gesnovenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:26 schreef MikeyMo het volgende:
Gia is gewoon zwaar aan het googlen op die kalkmeuk
tja, bij CSI hebben ze het standaard binnen een uur (inclusief reclame) opgelost en dan moeten ze het ook nog doen met een nitwit als Horatioquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je draaft een beetje door nu, met je speculaties, kippenren theorieen en geblaat over waarom het zo lang moest duren haar op te graven
Godsklere wat een lamlul die burgemeester zeg. Praat eens door ofzo, trage haringquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier is de persconferentie: http://nos.nl/video/14446(...)ver-milly-boele.html
Leer lezen! Ik zeg steeds ALS dat verhaal waar is. En ja, als je kippen hebt, is het hebben van een voorraad ongebluste kalk dus vrij normaal. Dus, vraag ik me af of hij soms kippen had.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je draaft een beetje door nu, met je speculaties, kippenren theorieen en geblaat over waarom het zo lang moest duren haar op te graven
Hier hebben we de nitwit Gia, same shitquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
tja, bij CSI hebben ze het standaard binnen een uur (inclusief reclame) opgelost en dan moeten ze het ook nog doen met een nitwit als Horatio
en da's nu eenmaal wat mensen tegenwoordig verwachten
beetje late reactie maarrrrrrrrr ...quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, je wil ze de kost niet geven hoor. Het gebeurt veel vaker dat de partners het wel 'weten' maar niets doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een lintje?![]()
Omdat ze een kindermoordenaar aflevert bij de politie? Een kindermoordenaar die in haar huis een kind vermoord en waarmee ze samen woont.
Haar plicht noem je dat.
Tjah een theorietje hebben we er allemaal wel over.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:30 schreef MikeyMo het volgende:
best grappig hoe we de bek vol hebben over de telegraaf/geenstijl medelevenbetuigers en grappenmakers, maar ondertussen is men hier geen haar beter met al dat hespeculeer en amateur rechercheerwerk van lik me vestje...
Zal ook verder niet veel naar buiten komen, denk ik. Toedracht en zo. Ook bij de politie beschermen ze de privacy van hun eigen werknemers. Hij heeft bekend. Meer mogen we niet weten. De rest gaat lekker de bekende doofpot in. Verwacht ook geen straf langer dan een jaartje of 8.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dat kalk verhaal is gewoon iets wat gister ergens even 5 minuten heeft gestaan en verder totaal niet bevestigd is
Dat is allemaal de schuld van die verderfelijke tvquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:30 schreef MikeyMo het volgende:
best grappig hoe we de bek vol hebben over de telegraaf,geenstijl, medelevenbetuigers en grappenmakers, maar ondertussen is men hier geen haar beter met al dat hespeculeer en amateur rechercheerwerk van lik me vestje...
Nou goed, ze heeft gedaan wat juist is. Sinds wanneer is dat al lintje-waardigquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, je wil ze de kost niet geven hoor. Het gebeurt veel vaker dat de partners het wel 'weten' maar niets doen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Zal ook verder niet veel naar buiten komen, denk ik. Toedracht en zo. Ook bij de politie beschermen ze de privacy van hun eigen werknemers. Hij heeft bekend. Meer mogen we niet weten. De rest gaat lekker de bekende doofpot in. Verwacht ook geen straf langer dan een jaartje of 8.
Ja oi, ik vind het ook haar plicht hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou goed, ze heeft gedaan wat juist is. Sinds wanneer is dat al lintje-waardig
Dit is helemaal oeverloos gelul. Heb je die persco wel gezien?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Zal ook verder niet veel naar buiten komen, denk ik. Toedracht en zo. Ook bij de politie beschermen ze de privacy van hun eigen werknemers. Hij heeft bekend. Meer mogen we niet weten. De rest gaat lekker de bekende doofpot in. Verwacht ook geen straf langer dan een jaartje of 8.
Natuurlijk een achtergrond artikel maken met geschokte kennissen/familie die in tranen hun verhaal doen bij Hart van Nederland/de Telegraaf/Story/Privé/Weekend....quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef Modus het volgende:
Wat willen al die media (RTL SBS Telegraaf) eik met informatie over als je die vent zou kennen? Gaan ze eigenhandig de zaak oplossen ofzo?. Of is het gewoon zodat ze straks kunnen melden dat hij ms wel bij een voetbalclub zat zodat ze daar weer wat mensen een microfoon onder de neus kunnen duwen. Die op hun beurt allemaal ook weer niks te melden hebben.
Fijn dat je het even deelt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan ook zo nadenkend even langzaam de zonnebril afzetten zeker?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier hebben we de nitwit Gia, same shit
Vlak de Telegraaf niet uit, met die gebluste kalk!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is allemaal de schuld van die verderfelijke tv
ja, en haar familie en hun advocaten zullen we ook nooit meer in de pers zien en de Peter rrrrr 's en Alberto's van deze wereld zullen er niet smakeloos misbruik van maken, de telegraaf laat hun chocolade-letterkoppen in de kast liggen en Yvonne delete al deze topicsquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, nu wordt het weer een doofpotaffaire omdat het een politieagent isquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef Gia het volgende:
[..]
ja die voetballers vinden zijn allemaal geschokt net als die klasgenoten en politiecollega'squote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef Modus het volgende:
Wat willen al die media (RTL SBS Telegraaf) eik met informatie over als je die vent zou kennen? Gaan ze eigenhandig de zaak oplossen ofzo?. Of is het gewoon zodat ze straks kunnen melden dat hij ms wel bij een voetbalclub zat zodat ze daar weer wat mensen een microfoon onder de neus kunnen duwen. Die op hun beurt allemaal ook weer niks te melden hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |