Alleen de Telegraaf heeft dat een keer gezegd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar als dat verhaal van die ongebluste kalk waar is, is het wel raar dat hij dat spul in huis heeft. De meeste mensen hebben dat niet zomaar in hun schuurtje staan.
Die ongebluste kalk is hier toch uit een duim gezogen, meende ik uit het vorige deel te hebben begrepen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:12 schreef Gia het volgende:
Maar als dat verhaal van die ongebluste kalk waar is, is het wel raar dat hij dat spul in huis heeft. De meeste mensen hebben dat niet zomaar in hun schuurtje staan.
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel ook juist dat het vast een ondiep graf is geweest waardoor je niet zo lang nodig hebt.quote:
Ik zag net pas dat ik je een dubbele knipoog heb gegeven!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel ook juist dat het vast een ondiep graf is geweest waardoor je niet zo lang nodig hebt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)dood_gevonden__.htmlquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ongebluste kalk is hier toch uit een duim gezogen, meende ik uit het vorige deel te hebben begrepen?
Are you coming on to mequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zag net pas dat ik je een dubbele knipoog heb gegeven!
Volgens mij is het hier terechtgekomen na een melding op de Telegraafsite, gisteravond ergens, toen ze nog niet officieel gevonden was en men vooral heel hard aan het speculeren was hoe het toch kwam dat ze het lichaam niet "even snel" opgegraven hadden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ongebluste kalk is hier toch uit een duim gezogen, meende ik uit het vorige deel te hebben begrepen?
Waarom hebben ze dan zoveel uren nodig om zo'n klein tuintje te doorzoeken? Er bestaat apparatuur om een lijk op te sporen zonder te graven, dus het is niet nodig om de hele tuin te doorzoeken. En een ondiep graf heb je zo blootgelegd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel ook juist dat het vast een ondiep graf is geweest waardoor je niet zo lang nodig hebt.
Zoiets verwacht ik idd eerder dan de andere speculaties over bv. een geheime relatie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oe dan ga ik ook even los:
Buur zag Milly vaak lopen, voelde zich al langer tot haar aangetrokken, kon zich niet meer beheersen (vriendin was toch niet thuis), lokte Milly mee met een smoes over een zieke hond of zoiets, ze wil niet, hij vermoord haar. Hij ziet letterlijk het politieonderzoek dichterbij komen en biecht alles op aan z'n vriendin.
Omdat je heel voorzichtig te werk gaat en allerlei protocollen moet volgen en je er niet zomaar een schep in drukt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan zoveel uren nodig om zo'n klein tuintje te doorzoeken? Er bestaat apparatuur om een lijk op te sporen zonder te graven, dus het is niet nodig om de hele tuin te doorzoeken. En een ondiep graf heb je zo blootgelegd.
quote:
ja ok je hebt wel gelijk dan jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat even buiten beschouwing gelaten. Het ging me meer om het feit dat mensen het gelijk al "verdacht" vinden dat zijn vriendin van niets wist, en haar daarom het liefst gelijk maar medeverdachte zouden maken.
En dat terwijl we niet eens weten of zijn vriendin daar wel woonde.
Als je daar een lijk mee onderdompeld, verdwijnt het in een maand.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef vosss het volgende:
Waar is die ongebluste kalk eigenljk goed voor?
Of ie het nou gebruikt heeft of niet, waar dient dat spul voor? Wat heb je er aan / kun je ermee?
Mens, je kijkt teveel CSIquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan zoveel uren nodig om zo'n klein tuintje te doorzoeken? Er bestaat apparatuur om een lijk op te sporen zonder te graven, dus het is niet nodig om de hele tuin te doorzoeken. En een ondiep graf heb je zo blootgelegd.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef vosss het volgende:
Waar is die ongebluste kalk eigenljk goed voor?
Of ie het nou gebruikt heeft of niet, waar dient dat spul voor? Wat heb je er aan / kun je ermee?
quote:Ongebluste kalk wordt ook toegepast om de afbraak te bespoedigen,
waar koop je dat?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je daar een lijk mee onderdompeld, verdwijnt het in een maand.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
o, er worden al bloemetjes gebracht
Ik gok op de stille toch a.s. vrijdag
Ik denk ook dat hij bij zijn vriendin niet mocht en erg omhoog zat. De gelegenheid deed zich voor dat Millie alleen thuis was. Die is zo meegelokt. Als hij dan haar probeert aan te randen of te verkrachten en zij verzet zich hevig, heeft hij toch een probleem. Hij is politie-agent en dat kind zal dit thuis vertellen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik idd eerder dan de andere speculaties over bv. een geheime relatie.
Tja, triest eigenlijk....quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef Modus het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Milly__.html?p=10,2![]()
![]()
.
Makkelijk nieuws maken. Gewoon Twitter afstruinen wat BN'ers zeggen... Je kunt er maar druk mee zijn....quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef Modus het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Milly__.html?p=10,2![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |