bron?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Men wist dat een buurman aan de deur stond. Men wist niet of Milly ontvoert was of weggelopen was, of die buurman er iets mee te maken had, of het een ander betrof. Ze hebben alle buurmannen uitvoerig onderzocht, maar wegens gebrek aan bewijs dat het daadwerkelijk een ontvoering betrof, zijn van drastische maatregelen als invallen of honden inzetten afgezien.
foto's zijn niet gewenst volgens mijquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef Suko het volgende:
Het korps zorgt voor speciale opvang voor politiemedewerkers die dat nodig hebben. Verder heeft korpschef Meijboom zijn medeleven betuigd aan de familie en vrienden van de 12-jarige Milly.
De betrokken agent was een buurman van Milly. Hij meldde zich op het bureau en zei dat hij belangrijke informatie had over de verdwijning. De agent werd meteen aangehouden als verdachte. http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/home/
...
altijd als er iets belangrijks gebeurt lig ik heerlijk te slapenquote:
Wie weet, mijn echte naam is ook Sander en mijn achternaam begint ook met een Vquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoezo wil dat niks zeggenDie redenatie volgend, heb jij er misschien wel wat mee te maken: er zijn geen verdenkingen, maar dat wil niks zeggen blijkbaar
Of nog een extra duit in het zakje doen met beschuldigingen, scheld- en dreigpartijen aan haar adres.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef timmmmm het volgende:
Dat komt omdat sommige idioten het nodig vinden voor ramptoerist te gaan spelen en daar aapjes te gaan kijken. Van die mensen die plezier hebben in een ramp dus maar even gaan genieten van deze tragedie. Van die mensen die ook op de snelweg langzaam gaan rijden om het ongeluk op de baan ernaast goed te bekijken.
Eh, om een meisje te zoeken wat daar sowieso redelijk vaak rondliep? Dat kon wel eens lastig worden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:45 schreef Suko het volgende:
waarom zijn er geen speurhonden gbruikt in de naaste omgeving, toen bekend werd, al vrij snel heb ik begrepen dat het een buurman betrof, die beesten hadden de geur van Millie kunnen ruiken, toch?
Het 'not in my backyard' idee denk ik? Zulks gebeurt natuurlijk altijd ergens anders totdat je struikelt over politietape en persmuskieten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, zo staat het er niet.
Nm, je begrijpt me niet.
Dit vertrouw ik niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie weet, mijn echte naam is ook Sander en mijn achternaam begint ook met een V
Toeval???
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie weet, mijn echte naam is ook Sander en mijn achternaam begint ook met een V
Toeval???
http://www.telegraaf.nl/b(...)eer_geslonken__.htmlquote:Het meisje zei toen volgens haar familie: „Bel me zo even terug, er staat een meneer voor de deur.”
jij heb niet gekeken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat komt omdat sommige idioten het nodig vinden voor ramptoerist te gaan spelen en daar aapjes te gaan kijken. Van die mensen die plezier hebben in een ramp dus maar even gaan genieten van deze tragedie. Van die mensen die ook op de snelweg langzaam gaan rijden om het ongeluk op de baan ernaast goed te bekijken.
Ik noem geen namen.
Dat moest stilgehouden worden van de politie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:53 schreef Redux het volgende:
He vreemd, nu bekend is geworden dat de buurman het meisje heeft vermoord, zie ik overal terug dat milly het er over de telefoon tegen haar moeder had over een buurman die voor de deur stond, terwijl berichtgeving van voordat dit bekend is geworden er enkel te lezen was dat milly het had over 'een meneer'...
bv:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)eer_geslonken__.html
Hoe zit dat nou?
hij heeft toch echt gezegd dat er op dat moment nog geen aanleiding was om van ontvoering uit te gaan, en dat daarom invallen of speurhonden niet gebruikt zijn?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
bron?
de OvJ gaf tijdens de persconferentie toch aan dat er over speurhonden was gesproken, maar daar vanaf was gezien en dat hij in het kader van het onderzoek daar op dit moment verder geen uitspraken over kon doen, maar er graag op een later tijdstip op terug zou komen?
Voortaan maar een SMS alert instellen onder mods bij zoietsquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
altijd als er iets belangrijks gebeurt lig ik heerlijk te slapen
De politie heeft naar de pers gedaan alsof het een willekeurige man aan de deur was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:53 schreef Redux het volgende:
He vreemd, nu bekend is geworden dat de buurman het meisje heeft vermoord, zie ik overal terug dat milly het er over de telefoon tegen haar moeder had over een buurman die voor de deur stond, terwijl berichtgeving van voordat dit bekend is geworden er enkel te lezen was dat milly het had over 'een meneer'...
bv:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)eer_geslonken__.html
Hoe zit dat nou?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:54 schreef Bellatrix het volgende:
Dat moest stilgehouden worden van de politie.
Okay, is dat ergens terug te lezen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:55 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De politie heeft naar de pers gedaan alsof het een willekeurige man aan de deur was.
Als Milly nog had geleefd en de buurman hoorde dat ze op zoek waren naar een buurman, zou die haar misschien alsnog hebben gedood.
Toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hij heeft toch echt gezegd dat er op dat moment nog geen aanleiding was om van ontvoering uit te gaan, en dat daarom invallen of speurhonden niet gebruikt zijn?
Het lijkt me dat je als je een relatie met iemand hebt dat je dan wel onderscheid kunt maken tussen de verschillende soorten raar die je kunt doen. Schuldgevoel, zenuwachtig gedoe, vertwijfeling of verdriet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het wel normaal vinden als mijn vriendin errug raar zou doen als het buurmeisje ontvoerd is.
Ik ook niet. Maar de dingen die iemand gekopieerd had en hier postte, ugh.quote:
ja: http://www.telegraaf.nl/b(...)buurman__.html?p=2,2quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:55 schreef Redux het volgende:
[..]
[..]
Okay, is dat ergens terug te lezen?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hij heeft toch echt gezegd dat er op dat moment nog geen aanleiding was om van ontvoering uit te gaan, en dat daarom invallen of speurhonden niet gebruikt zijn?
Ja, daar heb je ook speciale afvinklijstjes voor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:56 schreef Maanvis het volgende:
Het lijkt me dat je als je een relatie met iemand hebt dat je dan wel onderscheid kunt maken tussen de verschillende soorten raar die je kunt doen. Schuldgevoel, zenuwachtig gedoe, vertwijfeling of verdriet?
Idd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:56 schreef teamlead het volgende:
ik word een beetje onpasselijk van de "Ken jij Sander V. " oproepen bij RTL, Hart van Nederland en Telegraaf .
Komende dagen horen hoe geschokt de directe omgeving is en dat écht niemand dit zag aankomen, compleet met citaten van klasgenoten van de basisschool die verklaren dat het een "rustige teruggetrokken jongen" was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |