En hoe weten wij zo zeker dat ze in die week in de tuin heeft gekeken die omgewoelde aarde heeft gezien en hem niks gevraagd heeft?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch is het wel waar wat wie was het? Maanvis zei.
Op zich is het vreemd als die vriendin die omgewoelde aarde haaft gezien, dat er dan geen lichtje ging branden.
Of dat ze op zijn minst iets gevraagd zou hebben.
Misschien is ze wel gewoon kantinedame daar hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:43 schreef Maanvis het volgende:
Maar vergeet niet, die vriendin werkt ook bij de politie. Lijkt me dat je dan wel een soort extra zintuig voor verdacht gedrag hebt ontwikkeld. We zullen haar verhaal de komende tijd wel te horen krijgen...
mwah, weinig mensen die als ze thuiskomen na het werken de tuin gaan inspecteren hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dat kan jij vinden. Ik niet. En dan nog, ze hoeft maar 2 uur van huis geweest te zijn 's avonds, en de volgende ochtend ziet ze dat de tuin geschoffeld is. De nacht ervoor. Dat valt op en al zeker als je overbuurmeisje kwijt is.
ik ben daar niet zeker van, ik weet het gewoon niet en er is op dit moment niets dat er op wijstquote:Ik zou er vooralsnog maar niet al te zeker over zijn of dat vrouwtje er niks mee van doen heeft. Zoals ik al zei hebben ze een week de tijd gehad (mocht ze er iets mee te maken hebben) om met een duidelijk verhaal op de proppen te komen wat haar volledig vrijspreekt.
ja dus gaan we er nog een derde familie mee belasten want ze is toch het vriendinnetje van die kerel?quote:Nouja het maakt eik ook geen zak uit, dat kind is dood en dat is erg zat voor de familie. Me dunkt
amenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het wel normaal vinden als mijn vriendin errug raar zou doen als het buurmeisje ontvoerd is.
Dat lijkt me niet. In CSI misschien, in het dagelijks leven is dat denk ik wel anders. En al had ze dat, als het om je eigen vriend gaat, is het natuurlijk weer heel anders.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar vergeet niet, die vriendin werkt ook bij de politie. Lijkt me dat je dan wel een soort extra zintuig voor verdacht gedrag hebt ontwikkeld. We zullen haar verhaal de komende tijd wel te horen krijgen...
lijkt me niet zo vreemd. Staat de mijne ook en ik heb niks met de zaak te maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:46 schreef MikeyMo het volgende:
en Linda's profiel is compleet aangepast, op prive gezet e.d.
Dat _weet_ jij niet. Op dit moment zijn er geen verdere verdenkingen, maar dat wil niks zeggen.quote:meer heb je niet want meer is er niet
dat is eigenlijk wel een goede vraag!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:45 schreef Suko het volgende:
waarom zijn er geen speurhonden gbruikt in de naaste omgeving, toen bekend werd, al vrij snel heb ik begrepen dat het een buurman betrof, die beesten hadden de geur van Millie kunnen ruiken, toch?
Excuses zijn uiteraard niet nodig... ik was gewoon nog niet wakker en vond het wel grappig hoe mijn brein dit aanpaktequote:Op woensdag 17 maart 2010 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zij. En excuses, ik vond het logisch.
Men wist dat een buurman aan de deur stond. Men wist niet of Milly ontvoert was of weggelopen was, of die buurman er iets mee te maken had, of het een ander betrof. Ze hebben alle buurmannen uitvoerig onderzocht, maar wegens gebrek aan bewijs dat het daadwerkelijk een ontvoering betrof, zijn van drastische maatregelen als invallen of honden inzetten afgezien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:45 schreef Suko het volgende:
waarom zijn er geen speurhonden gbruikt in de naaste omgeving, toen bekend werd, al vrij snel heb ik begrepen dat het een buurman betrof, die beesten hadden de geur van Millie kunnen ruiken, toch?
Zo bedoel ik het niet, zo staat het er niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
tja, maar het kan ook hier gebeuren, en dergelijke dingen gebeuren ook hier. Taxi chauffeurs die met een bijl vermoord worden een halve kilometer bij mijn huis vandaan.
Of het nou 3 straten of 300 straten verderop gebeurt, dat maakt ook niet echt uit. Het is niet zo omdat jij er woont en toezicht hebt dat zulke dingen niet kunnen gebeuren.
dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat _weet_ jij niet. Op dit moment zijn er geen verdere verdenkingen, maar dat wil niks zeggen.
Terecht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:46 schreef MikeyMo het volgende:
Daar schijnen een paar haken en ogen aan te zitten wat betreft de bewijsvoering, dat las ik in het vorige topic of die daarvoor. Hoe dan ook, achteraf had dat niets uitgemaakt, ik zou bijna zeggen gelukkig maar.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:45 schreef Suko het volgende:
En dan kan ie zelfs nog aangeven aangeslagen te zijn door alle gebeurtenissen, het is tenslotte zijn buurmeisje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
schat, wat is er met je.. je doet zo raar?
er is niks
echt niet? je doet anders dan anders
er is niks
weet je het zeker?
er is écht niks
nooit zo'n gesprek gevoerd met je vriendin?
hoezo wil dat niks zeggenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat _weet_ jij niet. Op dit moment zijn er geen verdere verdenkingen, maar dat wil niks zeggen.
ah dan heb ik nix gezegdquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Men wist dat een buurman aan de deur stond. Men wist niet of Milly ontvoert was of weggelopen was, of die buurman er iets mee te maken had, of het een ander betrof. Ze hebben alle buurmannen uitvoerig onderzocht, maar wegens gebrek aan bewijs dat het daadwerkelijk een ontvoering betrof, zijn van drastische maatregelen als invallen of honden inzetten afgezien.
of een random unrelated politiedingetjequote:Op woensdag 17 maart 2010 13:49 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En dan kan ie zelfs nog aangeven aangeslagen te zijn door alle gebeurtenissen, het is tenslotte zijn buurmeisje.
Waar was jij vannacht?quote:
Logisch, persoonlijke zaken over haar gaat niemand anders toch iets aan? Nu al helemaal niet..quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:46 schreef MikeyMo het volgende:
of jij!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoezo wil dat niks zeggenDie redenatie volgend, heb jij er misschien wel wat mee te maken: er zijn geen verdenkingen, maar dat wil niks zeggen blijkbaar
Dat komt omdat sommige idioten het nodig vinden voor ramptoerist te gaan spelen en daar aapjes te gaan kijken. Van die mensen die plezier hebben in een ramp dus maar even gaan genieten van deze tragedie. Van die mensen die ook op de snelweg langzaam gaan rijden om het ongeluk op de baan ernaast goed te bekijken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:46 schreef MikeyMo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |