Praat elkaar anders ff een complex aan ofzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Valt ook niet mee hé Yvonne..in je woonplaats waar jij woont..Dat zo'n vreselijke drama gebeurt..Wij leven ook allemaal mee met de ouders van Milly.
Ik zal het 1 keer proberen uit te leggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik elke woonplaats vinden dit soort dingen wel eens plaats. In wezen is dit niet veel anders dan het iraakse familiedrama van vorige week...
En volgende week gebeurt er wel weer wat in Slootdorp bij wijze van spreken
Ik denk dat het mogelijkhedenraam niet zo groot hoeft te zijn idd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:28 schreef timmmmm het volgende:
In de tijd dat ik hier alleen thuis zit kan ik minstens 15 mensen vermoorden en begraven zonder dat iemand het doorheeft, ik zie het punt over de vriendin niet echt.
uh nee niet echt idd. Zowel dan zou ik een psych bellen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies. En al zien de buren dat ie staat te graven in de tuin.. so what? Ik zou niet meteen de link leggen naar het dumpen van een lijk hoor
Nouuu... als je vriend een graf gegraven heeft in de tuin lijkt het me dat je tenminste iets hebt opgemerkt...quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
Gawd. Alsof je allebei 24/7 thuis zit als je samenwoont en dus wel alles moet opmerken. Die vrouw werkt vast ook gewoon hoor, en gaat uit met vriendinnen, de stad in..
Misschien lag ze wel tussen de struiken. Zit jij daar elke dag met je neus tussen? Met dit weer gaan er wel weken voorbij dat ik niet eens in de achtertuin kom, wat heb ik daar nu weer te zoeken zonder mooi weer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dat kan jij vinden. Ik niet. En dan nog, ze hoeft maar 2 uur van huis geweest te zijn 's avonds, en de volgende ochtend ziet ze dat de tuin geschoffeld is. De nacht ervoor. Dat valt op en al zeker als je overbuurmeisje kwijt is.
Ik zou er vooralsnog maar niet al te zeker over zijn of dat vrouwtje er niks mee van doen heeft. Zoals ik al zei hebben ze een week de tijd gehad (mocht ze er iets mee te maken hebben) om met een duidelijk verhaal op de proppen te komen wat haar volledig vrijspreekt.
Nouja het maakt eik ook geen zak uit, dat kind is dood en dat is erg zat voor de familie. Me dunkt
Alsof het er als een graf uit gezien zal hebben. Er stond zeker ook al een steen op?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouuu... als je vriend een graf gegraven heeft in de tuin lijkt het me dat je tenminste iets hebt opgemerkt...
oh puhlease... dus als jij thuis komt en je partner heeft de tuin geschoffeld denk jij "verdomd, daar ligt het vermiste buurmeisje?"quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dat kan jij vinden. Ik niet. En dan nog, ze hoeft maar 2 uur van huis geweest te zijn 's avonds, en de volgende ochtend ziet ze dat de tuin geschoffeld is. De nacht ervoor. Dat valt op en al zeker als je overbuurmeisje kwijt is.
Er is volgens de OvJ tijdens de persconferentie geen enkele aanleiding om aan te nemen dat hij niet alleen heeft gehandeld. Ik ga er zomaar even van uit dat ie dat niet voor de kat z'n kut zegtquote:Ik zou er vooralsnog maar niet al te zeker over zijn of dat vrouwtje er niks mee van doen heeft. Zoals ik al zei hebben ze een week de tijd gehad (mocht ze er iets mee te maken hebben) om met een duidelijk verhaal op de proppen te komen wat haar volledig vrijspreekt.
amenquote:Nouja het maakt eik ook geen zak uit, dat kind is dood en dat is erg zat voor de familie. Me dunkt
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof het er als een graf uit gezien zal hebben. Er stond zeker ook al een steen op?
Dus als jij een beetje zand in de tuin ziet liggen denk je meteen aan moord?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nouuu... als je vriend een graf gegraven heeft in de tuin lijkt het me dat je tenminste iets hebt opgemerkt...
Mensen hebben soms de raarste dingen niet door, qua vreemdgaan bijvoorbeeld ook. Als je echt verliefd bent zie je die dingen misschien niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is de rol van Linda in het geheel? Kun je wel van een echte of hechte relatie spreken als je niets vreemds opvalt bij je partner?²
En een bordje 'Hier ligt ze!!!'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alsof het er als een graf uit gezien zal hebben. Er stond zeker ook al een steen op?
Kun je van een echte relatie spreken als jij je partner gelijk verdenkt van moord omdat er een zandkorrel anders bij ligt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is de rol van Linda in het geheel? Kun je wel van een echte of hechte relatie spreken als je niets vreemds opvalt bij je partner?²
Doe niet zo domquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, en als er nu iemand in de tuin bezig is dan ga ik uit van snoeien/wortels uitgraven van een boom of struik die kapotgevroren is oid.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien lag ze wel tussen de struiken. Zit jij daar elke dag met je neus tussen? Met dit weer gaan er wel weken voorbij dat ik niet eens in de achtertuin kom, wat heb ik daar nu weer te zoeken zonder mooi weer.
schat, wat is er met je.. je doet zo raar?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Misschien is de hond er begraven hè dat kan ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:32 schreef Droomert het volgende:
[..]
Dus als jij een beetje zand in de tuin ziet liggen denk je meteen aan moord?
Ik wil net zeggen. Als er meer speelt dan zie je dat aan je partner en daar zijn geen woorden voor nodig. En ook al na dag 1 dus ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Bundy had ook verkering. De verkering had niets door, en Bundy was een aardig tijdje aan het moorden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mensen hebben soms de raarste dingen niet door, qua vreemdgaan bijvoorbeeld ook. Als je echt verliefd bent zie je die dingen misschien niet.
Wanneer jjij na een paar uurtjes weg te zijn geweest thuiskomt, en je vriendin heeft in de tuin gewerkt, bel jij ook onmiddellijk de politie?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar als er iets aan de hand is dan krijg je dat er echt wel uitquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
schat, wat is er met je.. je doet zo raar?
er is niks
echt niet? je doet anders dan anders
er is niks
weet je het zeker?
er is écht niks
nooit zo'n gesprek gevoerd met je vriendin?
Ik ook niet ik gaf alleen aan dat ik het zeer wel mogelijk acht dát ze er iets mee van doen heeft.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:33 schreef TJDoornbos het volgende:
@ Vosmans ik zeg niet dat ik zeker weet dat ze onschuldig is!
uiteindelijk is dat dus ook gebeurd ja....quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar als er iets aan de hand is dan krijg je dat er echt wel uit
Of misschien was die net bezig met een nieuw stoepje. De tuin zomerklaar aan het maken, een prieel aan het bouwen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien is de hond er begraven hè dat kan ook.
Hadden die mensen een hond?
dat dus jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:34 schreef yvonne het volgende:
Ik probeer me in te leven in die vriendin.
Het buurmannen-onderzoek.
Jouw vriend die geen sluitend alibi heeft.
De vermoedens die je zelf hebt.
Je hebt wel iets in de tuin gemerkt maar wilt de connectie niet maken.
De druk, het vermoeden.
Het lijkt me een hel.
Je zegt heus niet na dag 1, h'e jij hebt dat meisje vermoord, ga naar het politiebureau.
Uiteindelijk wel, maar goed, er is een buurmeisje verdwenen en er is een enorm mediacircus bij jou op de stoep, dan is het natuurlijk niet vreemd dat je een beetje van slag bent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar als er iets aan de hand is dan krijg je dat er echt wel uit
natuurlijk niet, maar het is een combinatie van factoren hè.. als je net iemand hebt vermoord dan laat je dat niet koud natuurlijk.. dus z'n houding aan de eettafel .. hoe was die geweest? Etc...quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:32 schreef Droomert het volgende:
[..]
Dus als jij een beetje zand in de tuin ziet liggen denk je meteen aan moord?
Als er een amber alert verschijnt van een meiske in de buurt die vermist is en m'n vriendin haar gedrag errug raar is ineens...quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wanneer jjij na een paar uurtjes weg te zijn geweest thuiskomt, en je vriendin heeft in de tuin gewerkt, bel jij ook onmiddellijk de politie?
Ze had het uiteindelijk toch ook door. Ik vind het niet gek dat je daar even over doet, eigenlijk zou ik me eerder zorgen maken als je er meteen van overtuigd bent dat je vriend een moordenaar is, alleen omdat hij een beetje raar doet als zijn buurmeisje ontvoerd is en de tuin omgespit is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
natuurlijk niet, maar het is een combinatie van factoren hè.. als je net iemand hebt vermoord dan laat je dat niet koud natuurlijk.. dus z'n houding aan de eettafel .. hoe was die geweest? Etc...
Toch is het wel waar wat wie was het? Maanvis zei.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:35 schreef MikeyMo het volgende:
een regenbuitje en de tuin ziet er al minder stukken omgespit uit
Misschien had die vent wel een pokerface, misschien was ie goed in het verbergen van z'n emoties tot ie er uiteindelijk niet meer tegen kon.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als er een amber alert verschijnt van een meiske in de buurt die vermist is en m'n vriendin haar gedrag errug raar is ineens...
daar zat ik stiekem ook aan te denken... ben benieuwd wanneer daar duidelijkheid over komt...quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef shmoopy het volgende:
Even 20 disclaimers dat het puur speculatie is
Ik denk dat er meer speelde tussen buur en Millie, al of niet van beide kanten.
Buurman is aan de deur geweest, wilde praten, moeder kon zo thuiskomen dus mee naar zijn huis, daar liep de boel uit de hand.
Dader is geen standaard moordenaar, dus worstelt met gevoelens, kan het niet meer verbergen en biecht op aan vriendin.
[/speculatie]
Dat dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:34 schreef yvonne het volgende:
Ik probeer me in te leven in die vriendin.
Het buurmannen-onderzoek.
Jouw vriend die geen sluitend alibi heeft.
De vermoedens die je zelf hebt.
Je hebt wel iets in de tuin gemerkt maar wilt de connectie niet maken.
De druk, het vermoeden.
Het lijkt me een hel.
Je zegt heus niet na dag 1, h'e jij hebt dat meisje vermoord, ga naar het politiebureau.
Ik begin je zin te lezen en te denken "Al, die was getrouwd met Peg, hij zal Bud wel bedoelen".."Maar wat heeft dat met deze moord te maken?"...Tegen het einde van de zin : "ohhhhh Ted, Ted Bundy"..quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bundy had ook verkering. De verkering had niets door, en Bundy was een aardig tijdje aan het moorden.
Ik zou het wel normaal vinden als mijn vriendin errug raar zou doen als het buurmeisje ontvoerd is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als er een amber alert verschijnt van een meiske in de buurt die vermist is en m'n vriendin haar gedrag errug raar is ineens...
tja, maar het kan ook hier gebeuren, en dergelijke dingen gebeuren ook hier. Taxi chauffeurs die met een bijl vermoord worden een halve kilometer bij mijn huis vandaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal het 1 keer proberen uit te leggen.
Het gebeurt altijd ergens anders, gevoelsmatig hoort het ook altijd ergens anders te gebeuren, niet in je eigen wijk, niet een paar 100 meter verderop.
Zo werken je hersenen/gevoel.
Plus dat het niet zo vreemd is dat je als meelevende buurman van slag bent na de verdwijning van je buurmeisje van 12.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:33 schreef teamlead het volgende:
er is niks
er is niks
weet je het zeker?
er is écht niks
De vriendin van timmmmm is een moordenares!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het wel normaal vinden als mijn vriendin errug raar zou doen als het buurmeisje ontvoerd is.
we weten niet hoe de tuin eruit zag wel? misschien was het wel en puinzooi, losse tegels, struiken etc dan is het niet heel moeilijk om het omgespitte deel weg te moffelen, plus als je een puinzooi tuin hebt dat nodig opgenknpt moet worden, negeer je je tuin liever dan dat je er uitgebreid naar gaat staan kijken,quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch is het wel waar wat wie was het? Maanvis zei.
Op zich is het vreemd als die vriendin die omgewoelde aarde haaft gezien, dat er dan geen lichtje ging branden.
Of dat ze op zijn minst iets gevraagd zou hebben.
Dit dus.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze had het uiteindelijk toch ook door. Ik vind het niet gek dat je daar even over doet, eigenlijk zou ik me eerder zorgen maken als je er meteen van overtuigd bent dat je vriend een moordenaar is, alleen omdat hij een beetje raar doet als zijn buurmeisje ontvoerd is en de tuin omgespit is.
Zij. En excuses, ik vond het logisch.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Ik begin je zin te lezen en te denken "Al, die was getrouwd met Peg, hij zal Bud wel bedoelen".."Maar wat heeft dat met deze moord te maken?"...Tegen het einde van de zin : "ohhhhh Ted, Ted Bundy"..
Maar vergeet niet, die vriendin werkt ook bij de politie. Lijkt me dat je dan wel een soort extra zintuig voor verdacht gedrag hebt ontwikkeld. We zullen haar verhaal de komende tijd wel te horen krijgen...quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien had die vent wel een pokerface, misschien was ie goed in het verbergen van z'n emoties tot ie er uiteindelijk niet meer tegen kon.
I doubt it.quote:We zullen haar verhaal de komende tijd wel te horen krijgen...
En hoe weten wij zo zeker dat ze in die week in de tuin heeft gekeken die omgewoelde aarde heeft gezien en hem niks gevraagd heeft?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch is het wel waar wat wie was het? Maanvis zei.
Op zich is het vreemd als die vriendin die omgewoelde aarde haaft gezien, dat er dan geen lichtje ging branden.
Of dat ze op zijn minst iets gevraagd zou hebben.
Misschien is ze wel gewoon kantinedame daar hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:43 schreef Maanvis het volgende:
Maar vergeet niet, die vriendin werkt ook bij de politie. Lijkt me dat je dan wel een soort extra zintuig voor verdacht gedrag hebt ontwikkeld. We zullen haar verhaal de komende tijd wel te horen krijgen...
mwah, weinig mensen die als ze thuiskomen na het werken de tuin gaan inspecteren hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
ik ben daar niet zeker van, ik weet het gewoon niet en er is op dit moment niets dat er op wijstquote:Ik zou er vooralsnog maar niet al te zeker over zijn of dat vrouwtje er niks mee van doen heeft. Zoals ik al zei hebben ze een week de tijd gehad (mocht ze er iets mee te maken hebben) om met een duidelijk verhaal op de proppen te komen wat haar volledig vrijspreekt.
ja dus gaan we er nog een derde familie mee belasten want ze is toch het vriendinnetje van die kerel?quote:Nouja het maakt eik ook geen zak uit, dat kind is dood en dat is erg zat voor de familie. Me dunkt
amenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het wel normaal vinden als mijn vriendin errug raar zou doen als het buurmeisje ontvoerd is.
Dat lijkt me niet. In CSI misschien, in het dagelijks leven is dat denk ik wel anders. En al had ze dat, als het om je eigen vriend gaat, is het natuurlijk weer heel anders.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar vergeet niet, die vriendin werkt ook bij de politie. Lijkt me dat je dan wel een soort extra zintuig voor verdacht gedrag hebt ontwikkeld. We zullen haar verhaal de komende tijd wel te horen krijgen...
lijkt me niet zo vreemd. Staat de mijne ook en ik heb niks met de zaak te maken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:46 schreef MikeyMo het volgende:
en Linda's profiel is compleet aangepast, op prive gezet e.d.
Dat _weet_ jij niet. Op dit moment zijn er geen verdere verdenkingen, maar dat wil niks zeggen.quote:meer heb je niet want meer is er niet
dat is eigenlijk wel een goede vraag!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:45 schreef Suko het volgende:
waarom zijn er geen speurhonden gbruikt in de naaste omgeving, toen bekend werd, al vrij snel heb ik begrepen dat het een buurman betrof, die beesten hadden de geur van Millie kunnen ruiken, toch?
Excuses zijn uiteraard niet nodig... ik was gewoon nog niet wakker en vond het wel grappig hoe mijn brein dit aanpaktequote:Op woensdag 17 maart 2010 13:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zij. En excuses, ik vond het logisch.
Men wist dat een buurman aan de deur stond. Men wist niet of Milly ontvoert was of weggelopen was, of die buurman er iets mee te maken had, of het een ander betrof. Ze hebben alle buurmannen uitvoerig onderzocht, maar wegens gebrek aan bewijs dat het daadwerkelijk een ontvoering betrof, zijn van drastische maatregelen als invallen of honden inzetten afgezien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:45 schreef Suko het volgende:
waarom zijn er geen speurhonden gbruikt in de naaste omgeving, toen bekend werd, al vrij snel heb ik begrepen dat het een buurman betrof, die beesten hadden de geur van Millie kunnen ruiken, toch?
Zo bedoel ik het niet, zo staat het er niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
tja, maar het kan ook hier gebeuren, en dergelijke dingen gebeuren ook hier. Taxi chauffeurs die met een bijl vermoord worden een halve kilometer bij mijn huis vandaan.
Of het nou 3 straten of 300 straten verderop gebeurt, dat maakt ook niet echt uit. Het is niet zo omdat jij er woont en toezicht hebt dat zulke dingen niet kunnen gebeuren.
dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat _weet_ jij niet. Op dit moment zijn er geen verdere verdenkingen, maar dat wil niks zeggen.
Terecht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:46 schreef MikeyMo het volgende:
Daar schijnen een paar haken en ogen aan te zitten wat betreft de bewijsvoering, dat las ik in het vorige topic of die daarvoor. Hoe dan ook, achteraf had dat niets uitgemaakt, ik zou bijna zeggen gelukkig maar.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:45 schreef Suko het volgende:
En dan kan ie zelfs nog aangeven aangeslagen te zijn door alle gebeurtenissen, het is tenslotte zijn buurmeisje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
er is niks
er is niks
weet je het zeker?
er is écht niks
hoezo wil dat niks zeggenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat _weet_ jij niet. Op dit moment zijn er geen verdere verdenkingen, maar dat wil niks zeggen.
ah dan heb ik nix gezegdquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Men wist dat een buurman aan de deur stond. Men wist niet of Milly ontvoert was of weggelopen was, of die buurman er iets mee te maken had, of het een ander betrof. Ze hebben alle buurmannen uitvoerig onderzocht, maar wegens gebrek aan bewijs dat het daadwerkelijk een ontvoering betrof, zijn van drastische maatregelen als invallen of honden inzetten afgezien.
of een random unrelated politiedingetjequote:Op woensdag 17 maart 2010 13:49 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En dan kan ie zelfs nog aangeven aangeslagen te zijn door alle gebeurtenissen, het is tenslotte zijn buurmeisje.
Waar was jij vannacht?quote:
Logisch, persoonlijke zaken over haar gaat niemand anders toch iets aan? Nu al helemaal niet..quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:46 schreef MikeyMo het volgende:
of jij!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoezo wil dat niks zeggenDie redenatie volgend, heb jij er misschien wel wat mee te maken: er zijn geen verdenkingen, maar dat wil niks zeggen blijkbaar
Dat komt omdat sommige idioten het nodig vinden voor ramptoerist te gaan spelen en daar aapjes te gaan kijken. Van die mensen die plezier hebben in een ramp dus maar even gaan genieten van deze tragedie. Van die mensen die ook op de snelweg langzaam gaan rijden om het ongeluk op de baan ernaast goed te bekijken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:46 schreef MikeyMo het volgende:
bron?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Men wist dat een buurman aan de deur stond. Men wist niet of Milly ontvoert was of weggelopen was, of die buurman er iets mee te maken had, of het een ander betrof. Ze hebben alle buurmannen uitvoerig onderzocht, maar wegens gebrek aan bewijs dat het daadwerkelijk een ontvoering betrof, zijn van drastische maatregelen als invallen of honden inzetten afgezien.
foto's zijn niet gewenst volgens mijquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef Suko het volgende:
Het korps zorgt voor speciale opvang voor politiemedewerkers die dat nodig hebben. Verder heeft korpschef Meijboom zijn medeleven betuigd aan de familie en vrienden van de 12-jarige Milly.
De betrokken agent was een buurman van Milly. Hij meldde zich op het bureau en zei dat hij belangrijke informatie had over de verdwijning. De agent werd meteen aangehouden als verdachte. http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/home/
...
altijd als er iets belangrijks gebeurt lig ik heerlijk te slapenquote:
Wie weet, mijn echte naam is ook Sander en mijn achternaam begint ook met een Vquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoezo wil dat niks zeggenDie redenatie volgend, heb jij er misschien wel wat mee te maken: er zijn geen verdenkingen, maar dat wil niks zeggen blijkbaar
Of nog een extra duit in het zakje doen met beschuldigingen, scheld- en dreigpartijen aan haar adres.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef timmmmm het volgende:
Dat komt omdat sommige idioten het nodig vinden voor ramptoerist te gaan spelen en daar aapjes te gaan kijken. Van die mensen die plezier hebben in een ramp dus maar even gaan genieten van deze tragedie. Van die mensen die ook op de snelweg langzaam gaan rijden om het ongeluk op de baan ernaast goed te bekijken.
Eh, om een meisje te zoeken wat daar sowieso redelijk vaak rondliep? Dat kon wel eens lastig worden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:45 schreef Suko het volgende:
Het 'not in my backyard' idee denk ik? Zulks gebeurt natuurlijk altijd ergens anders totdat je struikelt over politietape en persmuskieten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, zo staat het er niet.
Nm, je begrijpt me niet.
Dit vertrouw ik niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie weet, mijn echte naam is ook Sander en mijn achternaam begint ook met een V
Toeval???
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Wie weet, mijn echte naam is ook Sander en mijn achternaam begint ook met een V
Toeval???
http://www.telegraaf.nl/b(...)eer_geslonken__.htmlquote:Het meisje zei toen volgens haar familie: „Bel me zo even terug, er staat een meneer voor de deur.”
jij heb niet gekeken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat komt omdat sommige idioten het nodig vinden voor ramptoerist te gaan spelen en daar aapjes te gaan kijken. Van die mensen die plezier hebben in een ramp dus maar even gaan genieten van deze tragedie. Van die mensen die ook op de snelweg langzaam gaan rijden om het ongeluk op de baan ernaast goed te bekijken.
Ik noem geen namen.
Dat moest stilgehouden worden van de politie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:53 schreef Redux het volgende:
He vreemd, nu bekend is geworden dat de buurman het meisje heeft vermoord, zie ik overal terug dat milly het er over de telefoon tegen haar moeder had over een buurman die voor de deur stond, terwijl berichtgeving van voordat dit bekend is geworden er enkel te lezen was dat milly het had over 'een meneer'...
bv:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)eer_geslonken__.html
Hoe zit dat nou?
hij heeft toch echt gezegd dat er op dat moment nog geen aanleiding was om van ontvoering uit te gaan, en dat daarom invallen of speurhonden niet gebruikt zijn?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
bron?
de OvJ gaf tijdens de persconferentie toch aan dat er over speurhonden was gesproken, maar daar vanaf was gezien en dat hij in het kader van het onderzoek daar op dit moment verder geen uitspraken over kon doen, maar er graag op een later tijdstip op terug zou komen?
Voortaan maar een SMS alert instellen onder mods bij zoietsquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
altijd als er iets belangrijks gebeurt lig ik heerlijk te slapen
De politie heeft naar de pers gedaan alsof het een willekeurige man aan de deur was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:53 schreef Redux het volgende:
He vreemd, nu bekend is geworden dat de buurman het meisje heeft vermoord, zie ik overal terug dat milly het er over de telefoon tegen haar moeder had over een buurman die voor de deur stond, terwijl berichtgeving van voordat dit bekend is geworden er enkel te lezen was dat milly het had over 'een meneer'...
bv:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)eer_geslonken__.html
Hoe zit dat nou?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:54 schreef Bellatrix het volgende:
Dat moest stilgehouden worden van de politie.
Okay, is dat ergens terug te lezen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:55 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
De politie heeft naar de pers gedaan alsof het een willekeurige man aan de deur was.
Als Milly nog had geleefd en de buurman hoorde dat ze op zoek waren naar een buurman, zou die haar misschien alsnog hebben gedood.
Toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hij heeft toch echt gezegd dat er op dat moment nog geen aanleiding was om van ontvoering uit te gaan, en dat daarom invallen of speurhonden niet gebruikt zijn?
Het lijkt me dat je als je een relatie met iemand hebt dat je dan wel onderscheid kunt maken tussen de verschillende soorten raar die je kunt doen. Schuldgevoel, zenuwachtig gedoe, vertwijfeling of verdriet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar de dingen die iemand gekopieerd had en hier postte, ugh.quote:
ja: http://www.telegraaf.nl/b(...)buurman__.html?p=2,2quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:55 schreef Redux het volgende:
[..]
[..]
Okay, is dat ergens terug te lezen?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hij heeft toch echt gezegd dat er op dat moment nog geen aanleiding was om van ontvoering uit te gaan, en dat daarom invallen of speurhonden niet gebruikt zijn?
Ja, daar heb je ook speciale afvinklijstjes voor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:56 schreef Maanvis het volgende:
Het lijkt me dat je als je een relatie met iemand hebt dat je dan wel onderscheid kunt maken tussen de verschillende soorten raar die je kunt doen. Schuldgevoel, zenuwachtig gedoe, vertwijfeling of verdriet?
Idd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:56 schreef teamlead het volgende:
ik word een beetje onpasselijk van de "Ken jij Sander V. " oproepen bij RTL, Hart van Nederland en Telegraaf .
Komende dagen horen hoe geschokt de directe omgeving is en dat écht niemand dit zag aankomen, compleet met citaten van klasgenoten van de basisschool die verklaren dat het een "rustige teruggetrokken jongen" was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |