Dat weet je niet, als hij inderdaad zo geëmotioneerd was en spijt heeft zou hij best een goede verklaring af kunnen leggen... Ik ben daar wel heel benieuwd naar....quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:01 schreef teamlead het volgende:
Wat er in zijn hoofd omging zullen we nooit weten...
Welk deel van de eerste zin bedoel je? Het was bekend dat Millie een dierenliefhebber was en op de foto's van de verdachte op Geenstijl (als die kloppen) staat een kat, dus dan is de link iig aanwezig. Ik denk namelijk niet dat (1) een ontvoering met geweld niet zou zijn opgevallen of (2) dat er meer volwassen problemen bestonden (denk aan verliefdheid, relatie enz.). Maar uitsluiten kun je natuurlijk niets.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Klinkt plausibel, alleen de eerste zin lijkt mij wat onwaarschijnlijk. Een overbuurman kan een non-verbale spanning teweeg brengen bij een puberend meisje vanuit raam tot raam. Wellicht dat het vanuit dit scenario helemaal uit de hand is gelopen met alleen maar verliezers.
Ik heb dat soms niet door omdat het zo snel gaatquote:
of de politie zegt dat ze ontzettend veel tips krijgen om de dader bang te maken en hopend dat die zelf bekend of fouten maakt...quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:07 schreef Bellatrix het volgende:
Wat ik me ook altijd afvraag is waar die 250 binnengekomen tips over gingen. Blijkbaar gingen die nergens over.
"Ik denk dat ik haar gezien heb"quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:07 schreef Bellatrix het volgende:
Wat ik me ook altijd afvraag is waar die 250 binnengekomen tips over gingen. Blijkbaar gingen die nergens over.
Om dezelfde reden dat er graven bestaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:08 schreef teamlead het volgende:
op rtl7 zie ik nu beelden, waar ik meteen kriegel van wordt. Waarom gaan mensen bloemen leggen en kaarsjes aansteken? Ga ik nooit begrijpen vrees ik...
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat er graven bestaan.
Ik steek ook geen kaarsjes aan, maar zij hebben daar blijkbaar behoefte aan. Doen ze dat toch lekkerquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:08 schreef teamlead het volgende:
op rtl7 zie ik nu beelden, waar ik meteen kriegel van wordt. Waarom gaan mensen bloemen leggen en kaarsjes aansteken? Ga ik nooit begrijpen vrees ik...
Dat wil je juist niet denk ik, dan bestaat er meer kans dat ie in zijn fouten meteen het meisje meeneemtquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:08 schreef gameniet het volgende:
[..]
of de politie zegt dat ze ontzettend veel tips krijgen om de dader bang te maken en hopend dat die zelf bekend of fouten maakt...
doen ze wel vaker...
Om mensen te herinneren.quote:
Ja maar op die graven komen geen wildvreemde bloemen en knuffels leggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat er graven bestaan.
Hmm, ik denk dat zij ook wel wist dat hij een politie agent was, dan heb je wel minder schroom om met iemand mee te lopen, je gaat er immers niet van uit dat een agent zoiets doet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:07 schreef ioko het volgende:
[..]
Welk deel van de eerste zin bedoel je? Het was bekend dat Millie een dierenliefhebber was en op de foto's van de verdachte op Geenstijl (als die kloppen) staat een kat, dus dan is de link iig aanwezig. Ik denk namelijk niet dat (1) een ontvoering met geweld niet zou zijn opgevallen of (2) dat er meer volwassen problemen bestonden (denk aan verliefdheid, relatie enz.). Maar uitsluiten kun je natuurlijk niets.
Om medeleven te betuigen aan familie van haar denk ik, hetzelfde met zo'n stille tocht wat mij ook altijd zo doelloos leek.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:08 schreef teamlead het volgende:
Speculatie is a bitchquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:10 schreef Jojoke het volgende:
De grote hamvraag is nu toch: waarom? Met die verhalen gisteravond dat hij net verhuisd was na een breuk met zijn vriendin, zou je denken dat hij daardoor gefrustreerd was en doorgedraaid is. Nog onbegrijpelijk dan dat je 12-jarige buurmeisje daarvan het slachtoffer wordt. Maar nu blijkt dat hij een vriendin had waarmee hij samenwoonde.
quote:
voor direct nabestaanden: primaquote:
Misschien toch amoureuze verwikkelingen, met een buurmeisje dat 12 is, maar eruit ziet als een meisje van wat? 16?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:10 schreef Jojoke het volgende:
De grote hamvraag is nu toch: waarom? Met die verhalen gisteravond dat hij net verhuisd was na een breuk met zijn vriendin, zou je denken dat hij daardoor gefrustreerd was en doorgedraaid is. Nog onbegrijpelijk dan dat je 12-jarige buurmeisje daarvan het slachtoffer wordt. Maar nu blijkt dat hij een vriendin had waarmee hij samenwoonde.
Hij is niet verhuisd na een breuk met zijn vriendin! Da's allemaal onzinquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:10 schreef Jojoke het volgende:
Ik heb al 3x mijn macht misbruikt, zie ik, had het echt niet in de gaten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:07 schreef teamlead het volgende:
doe eens niet door slotjes posten jullie... gewone users willen ook meedoen
Ik ben dan wel wat ouder, maar ik zou toch eerst goed vragen wat ie wil laten zien, en of ie het gewoon niet kan meenemen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat zij ook wel wist dat hij een politie agent was, dan heb je wel minder schroom om met iemand mee te lopen, je gaat er immers niet van uit dat een agent zoiets doet.
Als een buurman die bovendien ook nog eens agent is heel casual zegt van: "Loop eens mee, ik wil je wat laten zien." Dan denk ik dat er weinig mensen zijn die niet meelopen, of denk ik nu een beetje te naief?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:08 schreef teamlead het volgende:
Misschien was het een jorannetje.. dat ie haar hillemaol niet vermoord heeft maar dat het een onglukkie was waarna ie in paniek raakte?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb al 3x mijn macht misbruikt, zie ik, had het echt niet in de gaten.
Even 20 disclaimers dat het puur speculatie is
Ik denk dat er meer speelde tussen buur en Millie, al of niet van beide kanten.
Buurman is aan de deur geweest, wilde praten, moeder kon zo thuiskomen dus mee naar zijn huis, daar liep de boel uit de hand.
Dader is geen standaard moordenaar, dus worstelt met gevoelens, kan het niet meer verbergen en biecht op aan vriendin.
[/speculatie]
met alle respect voor ieders emotiequote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als mensen daardoor nou hun verdriet een plek kunnen geven of iig iets kunnen uiten...
Nah, als dat iemand is die je elke dag op straat ziet en mee spreekt en hij zegt dat ie X wil laten zien, dan vind ik het niet raar als je gewoon meeloopt, hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben dan wel wat ouder, maar ik zou toch eerst goed vragen wat ie wil laten zien, en of ie het gewoon niet kan meenemen.
Dat is het altijd. Die gezinsdrama's.. Dit...quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is zo enorm raar, mijn wijk, ik woon hier, het is een slaapwijk!
Ik kan me wel vinden in de laatste zin.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Buurman is aan de deur geweest, wilde praten, moeder kon zo thuiskomen dus mee naar zijn huis, daar liep de boel uit de hand.
Dader is geen standaard moordenaar, dus worstelt met gevoelens, kan het niet meer verbergen en biecht op aan vriendin.
[/speculatie]
Ik heb dan ook niet zo'n relatie met m'n buren dat ik ze dagelijks spreek. Milly misschien wel idd,quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nah, als dat iemand is die je elke dag op straat ziet en mee spreekt en hij zegt dat ie X wil laten zien, dan vind ik het niet raar als je gewoon meeloopt, hoor.
wat voor ongeluk kun jij bedenken dan...quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien was het een jorannetje.. dat ie haar hillemaol niet vermoord heeft maar dat het een onglukkie was waarna ie in paniek raakte?
Ja okay, maar een kind van 12?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben dan wel wat ouder, maar ik zou toch eerst goed vragen wat ie wil laten zien, en of ie het gewoon niet kan meenemen.
Maar mensen leven zich in in het leven van anderen, en projecteren iets dergelijks ook op het eigen leven. Dat is natuurlijk wat je menselijkheid kunt noemen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
met alle respect voor ieders emotie
"hun verdriet een plek kunnen geven"? 90% weet over 3 maanden niet eens meer wie Milly was
Ik zou ook vragen wat ie wil laten zien, maar niet met in het achterhoofd dat het een val is ofzo, gewoon nieuwsgierigheid. Ik denk dat ze gewoon niks te vrezen had en mee is gegaan, dat is echt niet vreemd hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook een optie. Goed gedacht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:13 schreef vosss het volgende:
Zeg maar wie zegt eik dat de vriendin van de hoofdverdachte er niks mee te maken heeft?
Misschien heeft die kerel haar mee naar huis gelokt en hebben ze beiden iets met de moord te maken en werd het hun te heet onder de voeten en heeft die Sander V gezegd ik heb het alleen gedaan en ik geef mezelf aan, zodat jij vrijuit gaat.
Het lijkt me dat die optie ook zeker nog wel onderzocht gaat worden toch? Ten minste dat mag ik wel aannemen.
En waarom heeft dat nog niemand gezegd hier? Hoezo lees ik alleen maar dat ze onschuldig is en dat ze er niks mee te maken heeft?
Feit is dat wij dat NIET weten of dat allemaal wel zo is en de optie die ik hier aanhaal behoort zeker tot de mogelijkheden als je het mij vraagt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
"hun verdriet een plek kunnen geven"? 90% weet over 3 maanden niet eens meer wie Milly was
Ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:14 schreef Mutant01 het volgende:
Ben je nou tegen jezelf aan het praten yvonne?
Met een meisje dat eruit ziet als de doorsnee brugklasser.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien toch amoureuze verwikkelingen, met een buurmeisje dat 12 is, maar eruit ziet als een meisje van wat? 16?
de OvJ gaf tijdens de persconferentie aan dat er geen aanwijzingen waren dat zij er meer mee te maken had en dat zij een duidelijke verklaring had afgelegdquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:13 schreef vosss het volgende:
Zeg maar wie zegt eik dat de vriendin van de hoofdverdachte er niks mee te maken heeft?
Misschien heeft die kerel haar mee naar huis gelokt en hebben ze beiden iets met de moord te maken en werd het hun te heet onder de voeten en heeft die Sander V gezegd ik heb het alleen gedaan en ik geef mezelf aan, zodat jij vrijuit gaat.
Het lijkt me dat die optie ook zeker nog wel onderzocht gaat worden toch? Ten minste dat mag ik wel aannemen.
En waarom heeft dat nog niemand gezegd hier? Hoezo lees ik alleen maar dat ze onschuldig is en dat ze er niks mee te maken heeft?
Feit is dat wij dat NIET weten of dat allemaal wel zo is en de optie die ik hier aanhaal behoort zeker tot de mogelijkheden als je het mij vraagt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:13 schreef vosss het volgende:
ja en die verdachte zijn vader heeft het onderzoek tegengehouden, daardoor duurde het zo lang dat ze haar vondenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:13 schreef vosss het volgende:
Het is enoooorm vergezocht, en zoals ik al zei pure speculatie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:14 schreef ioko het volgende:
Laat ik het erbij houden dat hij haar vertrouwen heeft gehad, of haar interesse heeft gewekt. Ik vind het verhaal waarbij er tussen hen twee meer aan de hand zou zijn geweest wat ver gezocht (meer wellicht ben ik gewoon wat naief).
ik maak mij niet drukquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De mensen die allemaal in die buurt/regio wonen wel. En die leggen meestal bloemen en branden een kaars.
Gut waar je je al niet over druk kan maken.
Ja lolquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:14 schreef Mutant01 het volgende:
Ja dat kan zijn, een duidelijke verklaring. Ze hebben 1 week de tijd gehad om hun verhalen op elkaar af te stemmen. Me dunkt dat het een duidelijke verklaring is die ook gewoon klopt met die van die Sander.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
de OvJ gaf tijdens de persconferentie aan dat er geen aanwijzingen waren dat zij er meer mee te maken had en dat zij een duidelijke verklaring had afgelegd
Blijkbaarquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:14 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk ook iets soortgelijks, denk dat het uit de hand gelopen is. Kan me gewoon niet voorstellen dat je met voorbedachten rade dit uitspookt, vooral gezien het feit dat hij zo dichtbij woont. Maar goed, kan me sowieso niet voorstellen dat je iemand vermoord...quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef shmoopy het volgende:
[..]
[/speculatie]
Ze kan er best wat mee te maken hebben (denk zelf van niet) maar de kans is groot dat hij haar heeft vermoord en niet zijn vriendin, dat is puur statistisch. Daarnaast heeft hij bekend en niet zij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog eerst eens zien ja
Schijnt dat ze veel met dieren deed. "Ik heb een aangereden kat gevonden, maar die zit nu in de stress onder de struik, kun jij die er misschien uitlokken".quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat zij ook wel wist dat hij een politie agent was, dan heb je wel minder schroom om met iemand mee te lopen, je gaat er immers niet van uit dat een agent zoiets doet.
Als een buurman die bovendien ook nog eens agent is heel casual zegt van: "Loop eens mee, ik wil je wat laten zien." Dan denk ik dat er weinig mensen zijn die niet meelopen, of denk ik nu een beetje te naief?
Je kan er wel lahcerig over doen, maar mij lijkt het zeker plausibel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en die verdachte zijn vader heeft het onderzoek tegengehouden, daardoor duurde het zo lang dat ze haar vonden
Dat gebeurt al heel lang hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik maak mij niet druk. De massahysterie die tegenwoordig normaal lijkt bij schokkende gebeurtenissen, compleet met speculatieve verslaggeving door zgn objectieve journalisten die makkelijk willen scoren met idiote quotes en vragen irriteren me alleen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik maak mij niet druk. De massahysterie die tegenwoordig normaal lijkt bij schokkende gebeurtenissen, compleet met speculatieve verslaggeving door zgn objectieve journalisten die makkelijk willen scoren met idiote quotes en vragen irriteren me alleen
Toen ik die huizen een keer in het echt zag, dacht ik dat het tijdelijke huizen waren ofzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is het altijd. Die gezinsdrama's.. Dit...
Desalniettemin bizar als het ineens zo dichtbij komt.![]()
Wonen jullie ook in zo'n raar huis?![]()
Nee, die huizen zijn in het echt heel mooi, ze komen idd wat raar over op tv.
Toevallig ook aan de Schuilenburg
http://www.huizenzoeker.n(...)burg-47/details.html
En nee, ik woon in zo'n huis:
http://www.jaap.nl/koophu(...)/5722073/overzicht/_
ik zeg dan ook niet dat het nieuw is.. ik zeg alleen dat ik het nooit ga begrijpen..quote:
En dan zit je met drie maanden behoorlijk ruim. Dan zijn er al weer allemaal leuke vakantie periodes geweest, is het weer mooi weer. Daarom snap ik überhaupt de hype op dit moment niet, behalve dat de media het aanwenden voor extra inkomsten...quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:18 schreef ioko het volgende:
[..]
Ze kan er best wat mee te maken hebben (denk zelf van niet) maar de kans is groot dat hij haar heeft vermoord en niet zijn vriendin, dat is puur statistisch. Daarnaast heeft hij bekend en niet zij.
Ik kan me niet voorstellen dat er zoiets aan de hand is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met een meisje dat eruit ziet als de doorsnee brugklasser.
Gisteravond was het redelijk misselijkmakend iig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:19 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
En dan zit je met drie maanden behoorlijk ruim. Dan zijn er al weer allemaal leuke vakantie periodes geweest, is het weer mooi weer. Daarom snap ik überhaupt de hype op dit moment niet, behalve dat de media het aanwenden voor extra inkomsten...
Tijdens de persco werd gezegd dat zij voldoende aannemelijk heeft gemaakt dat zij ten tijde van de moord niet thuis was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:13 schreef vosss het volgende:
dat zijn ook 10 condoleances per seconde (!!!!!) op het online condoleanceregister....quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn journalisten, dat is alles op tv.. Niet de mensen die erheen willen om een bloemetje te leggen.
Ze was wel 1 m 65 lang al hè, en die foto die in de OP staat suggereert toch dat ze er wel iets ouder uitziet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met een meisje dat eruit ziet als de doorsnee brugklasser.
Ik vind ze een beetje overkomen als blokkendozen. Misschien mooi toen ze net gebouwd waren danquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:13 schreef yvonne het volgende:
[...]
Nee, die huizen zijn in het echt heel mooi, ze komen idd wat raar over op tv.
Toevallig ook aan de Schuilenburg
http://www.huizenzoeker.n(...)burg-47/details.html
En nee, ik woon in zo'n huis:
http://www.jaap.nl/koophu(...)/5722073/overzicht/_
Valt ook niet mee hé Yvonne..in je woonplaats waar jij woont..quote:
Precies!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:13 schreef vosss het volgende:
Ze beginnen jong voortaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er zoiets aan de hand is.
Misschien dat hij haar leuk/aantrekkelijk vond maar dat er tussen hen iets speelde is imo een beetje vergezocht, ze was nog maar 12.
Ben ik met je eens. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze actief betrokken is geweest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan er wel lahcerig over doen, maar mij lijkt het zeker plausibel.
Hoe de neuk begraaf je een kind in je achtertuin wat ook nog eens daar vermoord is zonder dat je vriendin met wie je samenwoont er ook maar iets van merkt?
Ik koop dat niet. Punt.
Alleen de tijd zal leren of het zo ver gezocht is. Je hebt gelijk, niets is zeker.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het is enoooorm vergezocht, en zoals ik al zei pure speculatie.
We weten niets, en sommige dingen zijn zo raar of nietlogisch, dat je er dit soort gedachten bij kunt krijgen, je zoekt toch een verklaring als er zo weinig bekend is.
het is niet echt een jaargetijde waar je elke dag in de tuin komt. En die tuinen zien er redelijk groot uit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe de neuk begraaf je een kind in je achtertuin wat ook nog eens daar vermoord is zonder dat je vriendin met wie je samenwoont er ook maar iets van merkt?
Ik koop dat niet. Punt.
een gat graven duurt niet zo heel erg lang ... die vriendin hoeft maar 2 uur weggeweest te zijn om nergens wat van gemerkt te kunnen hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik koop dat niet. Punt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:23 schreef yvonne het volgende:
Die vriendin zal heus nog wel gehoord worden hoor.
Jullie doen alsof ze meteen niet meer opgeroepen wordt..
ik elke woonplaats vinden dit soort dingen wel eens plaats. In wezen is dit niet veel anders dan het iraakse familiedrama van vorige week...quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Valt ook niet mee hé Yvonne..in je woonplaats waar jij woont..Dat zo'n vreselijke drama gebeurt..Wij leven ook allemaal mee met de ouders van Milly.
Bedenk maar eens hoe het website bezoek van de nieuwssites, Fok! trouwens ook, hun inkomsten grotendeels brengen. Dat komt uit de reclame banners. En kijk dan eens op de Frontpage van Fok! welk bericht het meest gelezen is. En uit respect worden bij zo'n bericht de banners niet achterwege gelaten. Maar getoond worden ze, en veel ook...quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Gisteravond was het redelijk misselijkmakend iig.
Als ze thuis was dan heb je gelijk, als ze niet thuis was dan kan het best.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik koop dat niet. Punt.
Ik denk dat het een complot van de AIVD is om te aandacht van Wilders en de PVV af te leiden en zo een knuffelrepubliek onder leiding van cohen te creëren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Precies!
Daarnaast, wie zegt mij dat de beste vriend van de verdachte er niets mee te maken had? Wie weet heeft die wel samengespannen met Sander de V. om dat meisje te vermoorden!
Ze kan ook gewoon avond/nachtdienst gehad hebben, ook zij is een politie-agent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
Gawd. Alsof je allebei 24/7 thuis zit als je samenwoont en dus wel alles moet opmerken. Die vrouw werkt vast ook gewoon hoor, en gaat uit met vriendinnen, de stad in..
Oe dan ga ik ook even los:quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef shmoopy het volgende:
[..]
[/speculatie]
Dat is wel waar, maar met iemand die meer dan 2 keer zo oud is als zijzelf? Hopelijk niet.quote:
Nou, ook dat inderdaad. Maar noes, omg, hoe kan een vriendin dit nu niet opmerken, ze hij heeft het gedaan!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon avond/nachtdienst gehad hebben, ook zij is een politie-agent.
Nouja dat kan jij vinden. Ik niet. En dan nog, ze hoeft maar 2 uur van huis geweest te zijn 's avonds, en de volgende ochtend ziet ze dat de tuin geschoffeld is. De nacht ervoor. Dat valt op en al zeker als je overbuurmeisje kwijt is.quote:we weten sowieso niet wat er gebeurt is en hoe dat gebeurt is, het lijkt mij dan ook veel en veel te vroeg om er ten eerste derden bij te betrekken en dit nog plausibel te noemen ook
precies. En al zien de buren dat ie staat te graven in de tuin.. so what? Ik zou niet meteen de link leggen naar het dumpen van een lijk hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Voss zoals gezegd als hij/hun met de tuin bezig zijn en zijn vriendin er niet was dan kan het dat niemand wat merkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |