Ik twijfel nu ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, nu weet ik het ook niet meer hoor
Ik ken Sander V welquote:ik word een beetje onpasselijk van de "Ken jij Sander V. " oproepen bij RTL
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook speciale afvinklijstjes voor.
Sjees.
Vrouwen hebben geen afvinklijstjes nodig, die gaan net zolang door totdat het bekend isquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook speciale afvinklijstjes voor.
Sjees.
Fijn dat wanneer jouw partner iemand vermoordt, we het snel zullen weten. Toch blijf ik erbij dat ik haar vertwijfeling begrijp.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je als je een relatie met iemand hebt dat je dan wel onderscheid kunt maken tussen de verschillende soorten raar die je kunt doen. Schuldgevoel, zenuwachtig gedoe, vertwijfeling of verdriet?
je vergeet dat hij van zijn ouders geen breezers mocht enzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Idd.
''Hij had wel een slechte jeugd want hij verloor altijd bij flippo-en enzo.![]()
, nu weet ik wat hem heeft gedreven.''
Hier is de persconferentie: http://nos.nl/video/14446(...)ver-milly-boele.htmlquote:
ik werd al onpasselijk van die users die het bij die vriendin van die kerel over Linda hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:56 schreef teamlead het volgende:
ik word een beetje onpasselijk van de "Ken jij Sander V. " oproepen bij RTL, Hart van Nederland en Telegraaf .
Komende dagen horen hoe geschokt de directe omgeving is en dat écht niemand dit zag aankomen, compleet met citaten van klasgenoten van de basisschool die verklaren dat het een "rustige teruggetrokken jongen" was
Jawel, met mijn vrouw weliswaar. En als ze dat roept is er ook meestal wel wat aan de hand.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
schat, wat is er met je.. je doet zo raar?
er is niks
echt niet? je doet anders dan anders
er is niks
weet je het zeker?
er is écht niks
nooit zo'n gesprek gevoerd met je vriendin?
Ja, over haar adres gesproken....quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of nog een extra duit in het zakje doen met beschuldigingen, scheld- en dreigpartijen aan haar adres.
Wie zegt er dat ze vertwijfeld is? Zoals yvonne al zei in haar achterhoofd wist ze het waarschijnlijk al lang.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn dat wanneer jouw partner iemand vermoordt, we het snel zullen weten. Toch blijf ik erbij dat ik haar vertwijfeling begrijp.
Toch niet in de mate dat je haar verdenkt van moord?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel, met mijn vrouw weliswaar. En als ze dat roept is er ook meestal wel wat aan de hand.²
er was toch sprake een buurman, ' Pal voordat zij verdween, had het meisje haar moeder aan de telefoon en zei zij te gaan ophangen omdat er een man voor de deur stond telegraaf moeten alle bellen gaan rinkelen, imo foto's .quote:
Ja joh, hup, gelijk je partner opknopen aan de hoogste boom.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ze vertwijfeld is? Zoals yvonne al zei in haar achterhoofd wist ze het waarschijnlijk al lang.
hij kan daar niet uren hebben staan graven ... het meisje woonde wat 2 huizen verderop?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, over haar adres gesproken....
Het wemelt van de verhalen waarin zij wel of niet zijn vriendin is genoemd, en hij daar een tijdje geleden zou zijn komen wonen omdat zijn verkering uit was, maar ook al is zij zijn vriendin nu wel (weer), wil dat toch niet zeggen dat ze ook in dat huis samenwonen??
Als zij elders haar eigen huis heeft, dan is het toch niet zo vreemd dat ze zijn graafwerkzaamheden in de tuin gemist heeft?
Iets vermoeden, en iets uitspreken is wel iets heel anders.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie zegt er dat ze vertwijfeld is? Zoals yvonne al zei in haar achterhoofd wist ze het waarschijnlijk al lang.
wie weet.. misschien was hij al dagen in die tuin bezig omdat het voorjaar aanbreekt en hij een fanatiek tuinierder was....quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij kan daar niet uren hebben staan graven ... het meisje woonde wat 2 huizen verderop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |