Serieus?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je daar een lijk mee onderdompeld, verdwijnt het in een maand.
Ah, okay thnx, dat had ik dan gemist.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik hou het op wat de HOvJ hierover zei, ze wonen samen.
Nou jaaaaaaaaquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:22 schreef Gia het volgende:
Had die vent kippen?
Volgens dit forum wordt ongebluste kalk nogal eens gebruikt in een kippenren.
http://www.kippenforum.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=37251
Dus, dan is het niet raar om het in de schuur te hebben staan.
Nederland is gewoon ellende verslaafd. We springen maar al te graag op die bandwagon van emoties, verbazing en ontluistering. We zijn er dol op, hoe verschrikkelijk het nieuws ook is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pffffff er moet tegenwoordig over ieder onderwerp een artikel komen met als inhoud "wat de BN'ers ervan vinden" dat ze ze vragen wat ze vinden van het feit dat Bos opstapt vind ik al non-nieuws, maar dit is gewoon ranzig
Iets met een chemische reactie. Het lost het lijk gewoon op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Serieus?
Hoe kan dat? Het is toch geen zoutzuur of iets? En verdwijnt als in er blijft niks van over?
Je draaft een beetje door nu, met je speculaties, kippenren theorieen en geblaat over waarom het zo lang moest duren haar op te gravenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:22 schreef Gia het volgende:
Had die vent kippen?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pffffff er moet tegenwoordig over ieder onderwerp een artikel komen met als inhoud "wat de BN'ers ervan vinden" dat ze ze vragen wat ze vinden van het feit dat Bos opstapt vind ik al non-nieuws, maar dit is gewoon ranzig
Hallo, dat zeg ik toch helemaal niet. Zie niet in hoe die vriendin hier verantwoordelijk voor zou kunnen zijn. Een vent die niet krijgt wat hij wil en het dan maar ergens anders pakt, deugt niet. Klaar. Levenslang opsluiten. En die vriendin een lintje omdat ze hem gedwongen heeft zich aan te geven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:22 schreef Leandra het volgende:
je klinkt bijna als een van die figuren die op de hyves van zijn vriendin ging posten dat zij hem dan maar had moeten geven wat hij wilde, dan had hij Milly niet hoeven vermoorden.
Is het zeker dat hij dat spul gebruikt heeft? Nee..quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:22 schreef Gia het volgende:
Had die vent kippen?
In de verfilming? The Milly Boele Story.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:25 schreef MikeyMo het volgende:
wedden dat carice ook nog een rolletje heeft?
Een lintje?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Hallo, dat zeg ik toch helemaal niet. Zie niet in hoe die vriendin hier verantwoordelijk voor zou kunnen zijn. Een vent die niet krijgt wat hij wil en het dan maar ergens anders pakt, deugt niet. Klaar. Levenslang opsluiten. En die vriendin een lintje omdat ze hem gedwongen heeft zich aan te geven.
Probeer alleen maar te beredeneren wat er gebeurd zou kunnen zijn. En indien het verkrachting of poging tot was, lijkt het me logisch dat hij in paniek geraakt is. Dat meisje had hier nooit haar mond over gehouden. En terecht uiteraard.
Ok, dus eik is dat net zoiets als bier. Zorgen dat je het ten alle tijden is huis hebt. Je weet maar nooit!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iets met een chemische reactie. Het lost het lijk gewoon op.
Volgens mij heeft ze er een paar grammetjes van gesnovenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:26 schreef MikeyMo het volgende:
Gia is gewoon zwaar aan het googlen op die kalkmeuk
tja, bij CSI hebben ze het standaard binnen een uur (inclusief reclame) opgelost en dan moeten ze het ook nog doen met een nitwit als Horatioquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je draaft een beetje door nu, met je speculaties, kippenren theorieen en geblaat over waarom het zo lang moest duren haar op te graven
Godsklere wat een lamlul die burgemeester zeg. Praat eens door ofzo, trage haringquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier is de persconferentie: http://nos.nl/video/14446(...)ver-milly-boele.html
Leer lezen! Ik zeg steeds ALS dat verhaal waar is. En ja, als je kippen hebt, is het hebben van een voorraad ongebluste kalk dus vrij normaal. Dus, vraag ik me af of hij soms kippen had.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je draaft een beetje door nu, met je speculaties, kippenren theorieen en geblaat over waarom het zo lang moest duren haar op te graven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |