En ik zit aan de Vitalinea met peer-smaak. Woensdag yoghurtdag hier.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Etcetera het volgende:
Er wordt me hier zo een bakje warme chocomelk geleverd als ik me niet vergis
09:28| Opposites - Licht Uitquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:33 schreef TIM-846 het volgende:
Is de opposites nog langs geweest de laatste uren?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik zit aan de Vitalinea met peer-smaak. Woensdag yoghurtdag hier.
En nee, dat betekent niet dat mensen hier massaal worden volgeyoghurt...
http://zappen.blog.nl/bnn(...)an-tot-s-avonds-laatquote:Een nieuwtje voor de 3fm-deejays die dit jaar in het Glazen Huis van Serious Request kruipen: de missie wordt opnieuw met enkele uurtjes verlengd. Waar het marathon-trio dit jaar tegen de klok van 20.00 uur het Glazen Huis mocht verlaten, is dat aankomende december pas tegen 22.00 uur ’s avonds. Nederland 3-netmanager Roek Lips wil het populaire evenement op de finaleavond uitbouwen tot een avondvullende tv-show.
Vond ik ook wel eigenlijk, vooral op kerstavond...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond 20u 's avonds wel mooi genoeg eigenlijk
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vond ik ook wel eigenlijk, vooral op kerstavond...
Staat er iets tegenover de kerstavondmis denk ik. 20.00 is een mooie eindtijdquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vond ik ook wel eigenlijk, vooral op kerstavond...
Bah wat een combiquote:
Je weet niet wat je mist!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Bah wat een combiapart van elkaar erg lekker maar op 1 broodje brrrr
Is best goed te pruimen hoor. Al zou ik de eiersalade dan inwisselen voor gewone eieren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Bah wat een combiapart van elkaar erg lekker maar op 1 broodje brrrr
Dat is nog wel lekker Broodje kaas,ham en eiquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:09 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Is best goed te pruimen hoor. Al zou ik de eiersalade dan inwisselen voor gewone eieren.
Dan heb je een gewone uitsmijter tochquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is nog wel lekker Broodje kaas,ham en ei
Maakt niet uit! Wel lekkerquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dan heb je een gewone uitsmijter toch
Van het weekend was hij er even.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:27 schreef TIM-846 het volgende:
Komt Cos hier eigenlijk nog ooit?
Werk ze Brennel !quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:49 schreef Brennel het volgende:
En weer een paar uurtjes werken, tot later! Geniet van het mooie weer
quote:Rescpect for the man with the white hair! Scooterdag in RabRadio, als dat geen HAKKUH wordt...
Scooter - J'adore Hardcore
Scooter - Endless Summer
Scooter - Hyper Hyper
Groningse nuchterheidquote:
Eens !quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:33 schreef alors het volgende:
goedeMIDDAG! trouwens. wat een lekker weer!!!
Ik ben wel buiten geweest vandaag, maar dan wel om 8.20 uur vanochtend en toen was het nog best koud, en m'n volgende wandeling (van kantoor terug naar station) is pas om 17 uur...quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:47 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben nog niet buiten geweest, over 2.5u ongeveer weer
Nu weer!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:33 schreef TIM-846 het volgende:
Is de opposites nog langs geweest de laatste uren?
Eens +100quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit nu voor het eerst op de cam te kijken tijdens Paul's programma (anders zit ik op school), maar wtf heeft ie een lelijke bril
Nou idd zegquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit nu voor het eerst op de cam te kijken tijdens Paul's programma (anders zit ik op school), maar wtf heeft ie een lelijke bril
Ik hoop toch zo Licht Uit he, zou echt een gemiste kans zijn als ze die niet kiezen. Het is een gruwelijke plaat en het is Nederlands...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:21 schreef Paul-89 het volgende:
De megahit vergadering zal inmiddels wel zijn afgelopen, wat zal het zijn geworden ? (slechter als deze week kan haast niet)
Licht uit is ECHT TOF !quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo Licht Uit he, zou echt een gemiste kans zijn als ze die niet kiezen. Het is een gruwelijke plaat en het is Nederlands...
Wow tof zegquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:23 schreef Mr.DD het volgende:
Guess wie mij net belde![]()
Marijke van 3voor12!!
Ze gaan m'n plaat pluggen vanavond
La Pegatina - Miranda
Wat is dat voor BBQ-Muziek ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:23 schreef Mr.DD het volgende:
Guess wie mij net belde![]()
Marijke van 3voor12!!
Ze gaan m'n plaat pluggen vanavond
La Pegatina - Miranda
TYquote:
Geweldig feestje.quote:
Klinkt lekker zomers,,quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
TY
[..]
Geweldig feestje.Komen ook naar Lowlands
Nieuwe megahitquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:51 schreef Vlindur het volgende:
Mag ik even meedelen dat ze moeten stoppen met het overmatig draaien van "The Cave" van Mumford & Sons.
Want het is een machtig nummer, werkelijk waar, maar ik moet het niet nog 3 12 weken elke 2 uur horen
Dat dusquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:51 schreef Vlindur het volgende:
Mag ik even meedelen dat ze moeten stoppen met het overmatig draaien van "The Cave" van Mumford & Sons.
Want het is een machtig nummer, werkelijk waar, maar ik moet het niet nog 3 12 weken elke 2 uur horen
11 keer maar? Weet je het zeker?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
11x op 3FM geweest als dat tegenwoordig overmatig is.
Tenzij er een aantal hem van een cd draaien. maar meestal als een plaat in het systeem staat draaien ze hem niet emer van CD. Platen die teveel gedraaid worden zijn : Caro Emerald - Night like this en bijvoorbeeld Train - Soulsister.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
11 keer maar? Weet je het zeker?
Hm. Dan valt ie me zeker gewoon vaak op.
woensdag 17-03-2010 16:50 Mumford &Amp Sons The Cave Coen & Sander Showquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:08 schreef Vlindur het volgende:
De 30 meest gedraaide platen in de afgelopen 24 uur
Aantal keer Artiest Titel
8 Adam Lambert Whataya Want From Me
4 David Guetta Memories
4 Mumford &Amp Sons The Cave
Komt volgens mij omdat 'ie niet op de playlist voor die programma's staat, maar een vrije keuze is voor de DJ van dienst. Althans, ik zie 'm niet op www.3fm.nl/playlistsquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
woensdag 17-03-2010 16:50 Mumford &Amp Sons The Cave Coen & Sander Show
dinsdag 16-03-2010 23:10 Mumford &Amp Sons The Cave 3VOOR12RADIO
dinsdag 16-03-2010 20:15 Mumford &Amp Sons The Cave MetMichiel
dinsdag 16-03-2010 17:54 Mumford &Amp Sons The Cave Coen & Sander Show
dinsdag 16-03-2010 06:54 Mumford &Amp Sons The Cave GIEL
Moeten ze niet iedere dag gaan doen inderdaad want dan helpen ze inderdaad weer een plaat naar de klote.
Ah, hij is wel met de auto, maar als het fout gaat laat 'ie zich ophalen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:56 schreef Paul-89 het volgende:
Veenstra, gaat kachel naar huis om 10 uur,Guiness is flink zwaar. Ik hou het toch bij Hertog Jan,ik kijk uit naar de muziek.
Of met de Stoomwals ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, hij is wel met de auto, maar als het fout gaat laat 'ie zich ophalen.
Had 'ie niet beter met de kruiwagen kunnen komen?
Ja hoor er steeds meer mensen over klagen, gelukkig hoef ik er nooit te zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alles is sneller dan een auto als je door Hilversum probeert te komen.
Dat is vannacht om 1 uur (want andere tijdzone) al begonnen hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:03 schreef Paul-89 het volgende:
Zo St. Patricks Day begint !!!
[ afbeelding ]
maar voor 'ons' begint het nu.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is vannacht om 1 uur (want andere tijdzone) al begonnen hoor.
Dat dus.quote:
En dat geldt ook voor Anouk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:06 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dus.
Echt om gek van te worden. Ik zou er heel wat brandstof voor over hebben om hem niet meer te hoeven horen...
neem aan dat je niet erg overtuigd wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:09 schreef Captain_Slow het volgende:
Zat met dit kut lied vandaag in mijn hoofd omdat Giel hem vanmorgen draaide en omdat ik daarna bij Nederlands een column (nee, geen Jammie Cullum) moest lezen over dat de teksten van Anouk nergens over gaan, maar dat ze wel een goede stem heeft en dan moest beoordelen of het een overtuigende, informerende, etc. tekst was...
Niet echt nee...quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
neem aan dat je niet erg overtuigd was
nu heeft hij zelf ook al een hekel aan de MT5quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:13 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/10632291182
Michiel Veenstra
Fok it, moet ik nog helemaal wachten tot NA de Mega Top 5 voor ik aan het Guinness kan. Afzien hier. #3FM
4 minutes ago from TweetDeck
Ze hebben Anouk ook niet getweetquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nu heeft hij zelf ook al een hekel aan de MT5
hoe lang moet het nog duren voor die weggaat in vredesnaam
Emerald!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:23 schreef Bol_Wan het volgende:
wéér Caro Emerald, ben onderhand wel Caromoe
Ik ben maar even geswitched naar 3FM Live, met nu ST GERMAIN - ROSE ROUGE (LIVE @ PINKPOP 2001)quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:23 schreef Bol_Wan het volgende:
wéér Caro Emerald, ben onderhand wel Caromoe
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:27 schreef Bol_Wan het volgende:
haha, die blikjes Guiness heel sneaky neergezet
ja hehe, ik zeg neergezet.. nu staan ze nogal in beeld jaquote:
Gejatte nummers megahit maken, het moet toch niet gekker wordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:33 schreef JDude het volgende:
Ik heb die cover-cd die Ekdom (o.a.) tipte maar even aangezet. Best tof.
Doe volgende week maar als megahit, al is die al gauw leuker dan die van deze week.
Mja, wat dat gejatte betreft heb je wel een puntquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:35 schreef alors het volgende:
Gejatte nummers megahit maken, het moet toch niet gekker wordenHet concept is aardig maar die zanger moet eens normaal gaan zingen. Zolang die dat niet kan mute ik hem.
zowiezo, bij Vanilla Ice alleen hoort er al een grotequote:
Dacht Milan ook eens tegen Liverpoolquote:
komt weer wat tempo in....quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:08 schreef Captain_Slow het volgende:
Het gaat hier wel weer ouderwets snel..
nee hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Lol, dat 'mars' komt van de Erben Wennemars tune van Giel
Een brommer die langs tuft en je verbinding is tien seconde wegquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik heb digitenne.. Dus precies bijna geen zenders maar wel heul goedkoop
dat is normaalquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Een brommer die langs tuft en je verbinding is tien seconde weg. Althans dat was bij mijn vader zo.
Ohja geen BBC bij de kpn, dus digitenne zal ik nooit overwegen.quote:
Die was echt terig slecht, zelfs met de ekstra antenne van KPN viel bij ons steeds de verbinding wegquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Een brommer die langs tuft en je verbinding is tien seconde weg. Althans dat was bij mijn vader zo.
Heb het nu 4 maanden, maar nog geen last van gehad. Een keer met heel zwaar onweer dat mijn laatste 10 zenders (vd 25quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
BBC heb je eigenlijk alleen bij de kabelboeren volgens mij. Is een reden waarom ik nog steeds bij UPC zit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ohja geen BBC bij de kpn, dus digitenne zal ik nooit overwegen.
Kabelboeren betalen redelijk wat voor de BBC, maar omdat ze een gemeenschappelijke deal hebben is het te doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
BBC heb je eigenlijk alleen bij de kabelboeren volgens mij. Is een reden waarom ik nog steeds bij UPC zit.
Vonken van bougies kunnen het signaal flink storen. Maar als al het verkeer niet dicht langs rijdt kan het best meevallen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb het nu 4 maanden, maar nog geen last van gehad. Een keer met heel zwaar onweer dat mijn laatste 10 zenders (vd 25) heel erg stoorde. Maar zoveel tv kijk ik nou ook weer niet, dus ben er best tevreden mee!
Hee Hanskequote:
dacht dat het ookeen soort verplichting was?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Kabelboeren betalen redelijk wat voor de BBC, maar omdat ze een gemeenschappelijke deal hebben is het te doen..
Je hebt wel BBC bij Digitenne, maar alleen BBC Prime.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
BBC heb je eigenlijk alleen bij de kabelboeren volgens mij. Is een reden waarom ik nog steeds bij UPC zit.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vonken van bougies kunnen het signaal flink storen. Maar als al het verkeer niet dicht langs rijdt kan het best meevallen.
Of de brommers rijden op diesel
Euwquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee hooris al tijden een vaste jingle van 3FM, vooral gebruikt door Gerard, Giel en Michiel.
precies, ik hoorde hetzelfdequote:
In het kader "beter een laat antwoord dan geen antwoord"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als dat Timo niet is !!!! Zeg Timo wat voor een cijfer heb jij The Hurt Locker gegeven??
Heeeeeeeej Timo ! Tof dat je toch nog even reageert al is het idd wel een beetje laatquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:03 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeedenavond![]()
![]()
[..]
In het kader "beter een laat antwoord dan geen antwoord"
Heb `m een 9 gegeven. En jij?
quote:It's getting time now
To bring the king in
So he can tell how
We stop the freezing
It's getting time now
Ja, niks beters om mensen 50 cent aan te laten verspillen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:09 schreef -Hans- het volgende:
WAt een onderwerp weer. man man draai dan goede muziek..
Altijd gezellig, op zo`n dag dat die zon eindelijk eens wat van zich laat zienquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:09 schreef -Hans- het volgende:
WAt een onderwerp weer. man man draai dan goede muziek..
Echt super weer idd !quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Altijd gezellig, op zo`n dag dat die zon eindelijk eens wat van zich laat zien
Dat wil echt compleet NIEMAND wetenquote:
Eerste?quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:38 schreef themauster het volgende:Eerste t-shirt dag voor mij dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |