zowiezo, bij Vanilla Ice alleen hoort er al een grotequote:
Dacht Milan ook eens tegen Liverpoolquote:
komt weer wat tempo in....quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:08 schreef Captain_Slow het volgende:
Het gaat hier wel weer ouderwets snel..
nee hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Lol, dat 'mars' komt van de Erben Wennemars tune van Giel
Een brommer die langs tuft en je verbinding is tien seconde wegquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik heb digitenne.. Dus precies bijna geen zenders maar wel heul goedkoop
dat is normaalquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Een brommer die langs tuft en je verbinding is tien seconde weg. Althans dat was bij mijn vader zo.
Ohja geen BBC bij de kpn, dus digitenne zal ik nooit overwegen.quote:
Die was echt terig slecht, zelfs met de ekstra antenne van KPN viel bij ons steeds de verbinding wegquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Een brommer die langs tuft en je verbinding is tien seconde weg. Althans dat was bij mijn vader zo.
Heb het nu 4 maanden, maar nog geen last van gehad. Een keer met heel zwaar onweer dat mijn laatste 10 zenders (vd 25quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
BBC heb je eigenlijk alleen bij de kabelboeren volgens mij. Is een reden waarom ik nog steeds bij UPC zit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ohja geen BBC bij de kpn, dus digitenne zal ik nooit overwegen.
Kabelboeren betalen redelijk wat voor de BBC, maar omdat ze een gemeenschappelijke deal hebben is het te doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
BBC heb je eigenlijk alleen bij de kabelboeren volgens mij. Is een reden waarom ik nog steeds bij UPC zit.
Vonken van bougies kunnen het signaal flink storen. Maar als al het verkeer niet dicht langs rijdt kan het best meevallen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb het nu 4 maanden, maar nog geen last van gehad. Een keer met heel zwaar onweer dat mijn laatste 10 zenders (vd 25) heel erg stoorde. Maar zoveel tv kijk ik nou ook weer niet, dus ben er best tevreden mee!
Hee Hanskequote:
dacht dat het ookeen soort verplichting was?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Kabelboeren betalen redelijk wat voor de BBC, maar omdat ze een gemeenschappelijke deal hebben is het te doen..
Je hebt wel BBC bij Digitenne, maar alleen BBC Prime.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
BBC heb je eigenlijk alleen bij de kabelboeren volgens mij. Is een reden waarom ik nog steeds bij UPC zit.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vonken van bougies kunnen het signaal flink storen. Maar als al het verkeer niet dicht langs rijdt kan het best meevallen.
Of de brommers rijden op diesel
Euwquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee hooris al tijden een vaste jingle van 3FM, vooral gebruikt door Gerard, Giel en Michiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |