ahaha, Gefeliciteerd alvast dan maarquote:
Dank..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ahaha, Gefeliciteerd alvast dan maar
Thnx!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Brennel het volgende:
Gefeliciteerd alvast Steephsel!
Ik duik m'n bedje in
Roel, veul plezier in London!
Giel zal het wel weer fantastisch mooi vinden1!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dit ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:55 schreef Marcoss het volgende:
Nu is in ieder geval duidelijk dat Jeroen van Koningsbrugge een goede zanger is..
Das die pik van die tankpas?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:07 schreef Sirolf het volgende:
Hoe vaker ik die Tom hoor, hoe sneller ik m'n reclame-skipper wil gaan maken...
Waarschijnlijk wordt de mol pas volgende week bekendgemaakt, tijdens de onthullings-bijeenkomst in Lisse.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:18 schreef borisz het volgende:
Morgen is de finale van WIDM..... Maar dan zit ik in een tentamenzaal
En kan Frans Duijts Engels?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef Sjowhan het volgende:
Frans Duijts bij Giel. 't Moest niet erger worden
quote:
Jazzy mix jwzquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:51 schreef Etcetera het volgende:
NEEEEEE NIET DIT KUTNUMMER GARE KUTREMIX!!!!
Dames en heren, jongens en meisjes, mag ik met gepaste trots aan jullie voorstellen: de Enige Echte Hans!quote:
He lekkerquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef Etcetera het volgende:
En goedemorgen trouwens
*doet een rondje koffie*
Whaha dat is nog eens een leuke manier om welkom te worden gehetenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dames en heren, jongens en meisjes, mag ik met gepaste trots aan jullie voorstellen: de Enige Echte Hans!![]()
Hans, het is een grote eer voor ons dat u ons in dit topic komt vergezellen. Ik hoop dat u het verblijf als aangenaam ervaart. Mag ik uw jas aannemen? Neem wat te drinken en doe alsof u thuis bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |