neem aan dat je niet erg overtuigd wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:09 schreef Captain_Slow het volgende:
Zat met dit kut lied vandaag in mijn hoofd omdat Giel hem vanmorgen draaide en omdat ik daarna bij Nederlands een column (nee, geen Jammie Cullum) moest lezen over dat de teksten van Anouk nergens over gaan, maar dat ze wel een goede stem heeft en dan moest beoordelen of het een overtuigende, informerende, etc. tekst was...
Niet echt nee...quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
neem aan dat je niet erg overtuigd was
nu heeft hij zelf ook al een hekel aan de MT5quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:13 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/10632291182
Michiel Veenstra
Fok it, moet ik nog helemaal wachten tot NA de Mega Top 5 voor ik aan het Guinness kan. Afzien hier. #3FM
4 minutes ago from TweetDeck
Ze hebben Anouk ook niet getweetquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:16 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nu heeft hij zelf ook al een hekel aan de MT5
hoe lang moet het nog duren voor die weggaat in vredesnaam
Emerald!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:23 schreef Bol_Wan het volgende:
wéér Caro Emerald, ben onderhand wel Caromoe
Ik ben maar even geswitched naar 3FM Live, met nu ST GERMAIN - ROSE ROUGE (LIVE @ PINKPOP 2001)quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:23 schreef Bol_Wan het volgende:
wéér Caro Emerald, ben onderhand wel Caromoe
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:27 schreef Bol_Wan het volgende:
haha, die blikjes Guiness heel sneaky neergezet
ja hehe, ik zeg neergezet.. nu staan ze nogal in beeld jaquote:
Gejatte nummers megahit maken, het moet toch niet gekker wordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:33 schreef JDude het volgende:
Ik heb die cover-cd die Ekdom (o.a.) tipte maar even aangezet. Best tof.
Doe volgende week maar als megahit, al is die al gauw leuker dan die van deze week.
Mja, wat dat gejatte betreft heb je wel een puntquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:35 schreef alors het volgende:
Gejatte nummers megahit maken, het moet toch niet gekker wordenHet concept is aardig maar die zanger moet eens normaal gaan zingen. Zolang die dat niet kan mute ik hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |