Ach, woensdag is toch Algemene Download Dag bij mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, de infra van Ziggo is top. Onacceptabel als de storing nog tot woensdag duurt. Weet niet wat Ziggo in hun voorwaarden heeft staan, maar bij zo'n lange downtime mogen de klanten wel even gecompenseerd worden.
Uhm ik vind die grap eigenlijk een beetje ongepast sorry dat ik het zegquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
Er staan schermen met GROEN zeil om de tuin van die buurman van Milly heen.... helemaal in de sfeer van St. Patricks day!
Ik ga ze dan iig voor 100 miljoen miljard aanklagen, ook al kijk ik nooit tvquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, de infra van Ziggo is top. Onacceptabel als de storing nog tot woensdag duurt. Weet niet wat Ziggo in hun voorwaarden heeft staan, maar bij zo'n lange downtime mogen de klanten wel even gecompenseerd worden.
Reset je modem maar niet want dan heb je ook geen internet meerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, woensdag is toch Algemene Download Dag bij mij.
Oh shit, Het Blok.
Laatste maakt niet uit natuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:07 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ga ze dan iig voor 100 miljoen miljard aanklagen, ook al kijk ik nooit tv
En het Journaal nuquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
MOOI MAN !!!! net optijd voor de Rijdende Rechter
nieuwe project van de gitarist is wel heel lekker, dus dat verzacht de pijn een beetjequote:
Nog niets van gehoord, geloof ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nieuwe project van de gitarist is wel heel lekker, dus dat verzacht de pijn een beetje
nog maar 1x gedraaid volgens 3fmfan, dus is niet heel gekquote:
uuhhm, idd dat verklaart dan wel het e.e.a.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nog maar 1x gedraaid volgens 3fmfan, dus is niet heel gek
ik ben dus niet de enige die dat hoortquote:
haha nee deze is opzich best duidelijk te horenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die dat hoort
Ik heb geloof ik gemist waarom je dat liedje altijd zo noemt?quote:
Luister de plaat maar eens dan hoor je 'm echt zingen 'Dancing pizza'quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:08 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik gemist waarom je dat liedje altijd zo noemt?
niet nederlands, dus ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha nee deze is opzich best duidelijk te horen. Binnenkort te horen @ Timoer show?
.
idd, al is het maar om goed te maken dat Little Lion Man nooit MH is geweestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Luister de plaat maar eens dan hoor je 'm echt zingen 'Dancing pizza'
Oja, shit dat is waar ook.. Jammer!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
niet nederlands, dus ik betwijfel het![]()
Voor mij vandaag voor het eerstquote:daar is tie weer, derde keer vanavond (5de keer voor mij, vul mijn pauzes der ook mee) en ben em nog lang niet zat, geweldige nieuwe single.. dare i say beter dan LLM?
Echt bizar eigenlijk dat die plaat geen Megahit is geworden. Maar goed, dat gevoel heb ik ook bij het horen van Rex. Die plaat draai ik nog steeds aardig grijs. De nieuwe single van die gasten is ook erg goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
idd, al is het maar om goed te maken dat Little Lion Man nooit MH is geweest
Dan heb je het over The Cave toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Luister de plaat maar eens dan hoor je 'm echt zingen 'Dancing pizza'
Het hele album is fantastisch, zit hier ook al een tijdje vast in de CD-spelerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt bizar eigenlijk dat die plaat geen Megahit is geworden. Maar goed, dat gevoel heb ik ook bij het horen van Rex. Die plaat draai ik nog steeds aardig grijs. De nieuwe single van die gasten is ook erg goed.
Hahaha, dat hoor je inderdaad heel duidelijk ja. Dancing pizz-aaaaaaaa!quote:
uuhhm binnenkort dan maar eens checkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Het hele album is fantastisch, zit hier ook al een tijdje vast in de CD-speler
Haha ja preciesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hahaha, dat hoor je inderdaad heel duidelijk ja. Dancing pizz-aaaaaaaa!
Wie?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:23 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, morgen is Steephsel jarig. Woehoe!
user uit de oude doos zo te zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |