Van het weekend was hij er even.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:27 schreef TIM-846 het volgende:
Komt Cos hier eigenlijk nog ooit?
Werk ze Brennel !quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:49 schreef Brennel het volgende:
En weer een paar uurtjes werken, tot later! Geniet van het mooie weer
quote:Rescpect for the man with the white hair! Scooterdag in RabRadio, als dat geen HAKKUH wordt...
Scooter - J'adore Hardcore
Scooter - Endless Summer
Scooter - Hyper Hyper
Groningse nuchterheidquote:
Eens !quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:33 schreef alors het volgende:
goedeMIDDAG! trouwens. wat een lekker weer!!!
Ik ben wel buiten geweest vandaag, maar dan wel om 8.20 uur vanochtend en toen was het nog best koud, en m'n volgende wandeling (van kantoor terug naar station) is pas om 17 uur...quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:47 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben nog niet buiten geweest, over 2.5u ongeveer weer
Nu weer!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:33 schreef TIM-846 het volgende:
Is de opposites nog langs geweest de laatste uren?
Eens +100quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit nu voor het eerst op de cam te kijken tijdens Paul's programma (anders zit ik op school), maar wtf heeft ie een lelijke bril
Nou idd zegquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit nu voor het eerst op de cam te kijken tijdens Paul's programma (anders zit ik op school), maar wtf heeft ie een lelijke bril
Ik hoop toch zo Licht Uit he, zou echt een gemiste kans zijn als ze die niet kiezen. Het is een gruwelijke plaat en het is Nederlands...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:21 schreef Paul-89 het volgende:
De megahit vergadering zal inmiddels wel zijn afgelopen, wat zal het zijn geworden ? (slechter als deze week kan haast niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |