POSTEN UIT NAAM VAN EEN GEBANDE BANquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
Devin zegt:
*ZET EEN x IN JE NAAM ALS JE MEELEEFT MET DE OUDERS VAN MILLIE
ALS JE DIT NIET DOORSTUURT ZUL JE 5JAREN ONGELUK HEBBEN!1
Sanna zegt:
*
Ik wist niet dat je uit eten was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom vraagt er trouwens niemand of het leuk was toen ik uit eten was vanavond?
Ja want ik zei daarvoor dat ik uit eten gingquote:
Zie het.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
Ja, check die clip nog een keer. 1:51 jong.
das echt een goed trance nummerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
Nobody said it was easy
Oh, it's such a shame for us to part
Whehe, gers.quote:
quote:
Ik ga niet eens luisteren naar dat stuk kanker.quote:
Het is een neger.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zie het.
Beter doet hij een little splash on the Big Ben à la Alfie.
Gers heeft aids en weet niet dat de halve wereld moet huilen om:quote:
Stiekem best hardquote:
wel jammer dat coldplay het heeft gejatquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet eens luisteren naar dat stuk kanker.
Dat is wel echt een kanker nummerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gers heeft aids en weet niet dat de halve wereld moet huilen om:
pure plagiaatquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gers heeft aids en weet niet dat de halve wereld moet huilen om:
Ik ging uit eten met een vriendin en we aten pizza en het was heel leukquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je uit eten was.Maar vertel er alles over.
Mag ik er 1 zonder balkje zodat ik weet of ik over een paar jaar mee kan doen aan "Zij Gelooft In Mij"?quote:
Omdat je mot janken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is wel echt een kanker nummer
Die twee zinnen spoken de laatste tijd heel vaak door m'n hoofd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
Nobody said it was easy
Oh, it's such a shame for us to part
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ging uit eten met een vriendin en we aten pizza en het was heel leukdat was het.
Lief dat je het vraagt!
wel een baas dat ie een 12jarig smatje heeft geregeldquote:
Het goat niet zo goed?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Die twee zinnen spoken de laatste tijd heel vaak door m'n hoofd.
Ja, ik vroeg me net af: waarom zou je een 12-jarige willen vermoorden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarsch een pedo of iemand die graag wilde moorden.
pics van je vriendin ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ging uit eten met een vriendin en we aten pizza en het was heel leukdat was het.
Lief dat je het vraagt!
Nee toch niet.quote:
Omdat ze je niet wilde pijpen na je haar anaal nam?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me net af: waarom zou je een 12-jarige willen vermoorden?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
Haha de rijdende rechtert zei "doorblaffen".
Met ons wel. Alleen haar thuissituatie is superkut en heeft (logischerwijs) ook invloed op ons. Dus vandaar "nobody said it was easy" omdat het gewoon niet gemakkelijk gaat en "Oh, it's such a shame for us to part" omdat het zonde zou zijn om te breken, omdat er tussen ons helemaal niks mis is.quote:
Wat, schat?quote:
Hoe kun je een vrouw twee keer laten gillen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ze je niet wilde pijpen na je haar anaal nam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Wat mis ik?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:00 schreef ynuhh het volgende:
Wat ziek.
Ik kom net terug van het hardlopen en dit nieuws schokt me, wat lopen er toch gestoorde mensen rond.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
Papa: Lichaampje?
- Ja, ze was twaalf.
Maar ze was wel groter.
- Ja, ze leek ouder.
Inderdaad, 40.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe kun je een vrouw twee keer laten gillen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Ja, had het gelezen en de informatie tot me genomen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik gaf ook antwoord op je vraag!
Je moest wel grinniken of gnuiven.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, had het gelezen en de informatie tot me genomen.Same for L0t..'s antwoord. Waarvoor dank beiden. Ik ben nu een stuk wijzer.
Zo?
Ja, assertief van me, he.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt!
Beetje huilen eigenlijk. Het is een slechte ripoff van de baby-grap.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe kun je een vrouw twee keer laten gillen?Waarom doet iedereen altijd alsof bij anale seks je lul onder de poep komt te zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik ook, toen ze met Slipknot optraden!quote:
Maar nu wil ik van nog meer mensen antwoord.quote:
Ja Z. Ik had een zwart jurkje aan, een paarse panty en bruine laarzen, met daaroverheen een lang grijs vest. Zij een wit met paars shirtje en verder heb ik er niet op gelet. Zij dronk appelsap, ik dronk cola. Het was 15 euro per persoon, en we zaten daar van plus minus kwart voor 7 tot 8.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, assertief van me, he.![]()
Was het Z.? Waar hebben jullie het over gehad? Wat voor kleding droegen jullie? Wat dronken jullie? Was het duur? Hoe lang zaten jullie daar?
toch geen ramp gewoon haar even een dirty sanchez geven ben je er van afquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen altijd alsof bij anale seks je lul onder de poep komt te zitten!
Ik stond vooraan bij slipknot, korn, lamb of god en metallica.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook, toen ze met Slipknot optraden!
Waarom denk jij aan poep bij mijn grapje? En niet gewoon aan sperma?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen altijd alsof bij anale seks je lul onder de poep komt te zitten!
ik krijg een stijfjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja Z. Ik had een zwart jurkje aan, een paarse panty en bruine laarzen, met daaroverheen een lang grijs vest. Zij een wit met paars shirtje en verder heb ik er niet op gelet. Zij dronk appelsap, ik dronk cola. Het was 15 euro per persoon, en we zaten daar van plus minus kwart voor 7 tot 8.
Volgens mij kan een heeel klein percentage van de vrouwen daarvan klaarkomen, echt 0,0001 procent ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar nu wil ik van nog meer mensen antwoord.Ernaar googelen is kut, want als je zoekt op 'borsten' en 'klaarkomen' krijg je hele andere resultaten.
iets met onschuldig tot het tegendeel is bewezenquote:
Tof.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgens mij kan een heeel klein percentage van de vrouwen daarvan klaarkomen, echt 0,0001 procent ofzo!
Omdat als je een chick onverwacht in d'r kont neemt je echt niet zo lang door kunt gaan dat je klaar komt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom denk jij aan poep bij mijn grapje? En niet gewoon aan sperma?
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stond vooraan bij slipknot, korn, lamb of god en metallica.
En dan? Berichtjes achterlaten?quote:
Dat heb ik eens ergens gelezen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tof.Maar waar baseer je dat vermoeden op?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, ik ook![]()
Ik heb zelf een drumvel van Korn gevangen
In een tietschrift?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik eens ergens gelezen!
Nee, verleiden.quote:
Wel als je eerst gefapt hebt tot je bijna komt, dan even snel anaal, en dan afvegen aan het gordijn!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat als je een chick onverwacht in d'r kont neemt je echt niet zo lang door kunt gaan dat je klaar komt.
Hij ligt nu op mn kamer te verstoffen, ik kan er niks meequote:
quote:
Maar daar staat niks over klaarkomen door enkel stimulatie van de borsten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
http://lesbisch.nl/themas/vrijtechnieken/borsten/
En hoe weet jij dat? Er zijn waarschijnlijk genoeg mannen die dat wel kunnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat als je een chick onverwacht in d'r kont neemt je echt niet zo lang door kunt gaan dat je klaar komt.
Alles voor een goede grap nietwaar!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel als je eerst gefapt hebt tot je bijna komt, dan even snel anaal, en dan afvegen aan het gordijn!
Ahaa, fijn, nu ben ik helemaal op de hoogte.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja Z. Ik had een zwart jurkje aan, een paarse panty en bruine laarzen, met daaroverheen een lang grijs vest. Zij een wit met paars shirtje en verder heb ik er niet op gelet. Zij dronk appelsap, ik dronk cola. Het was 15 euro per persoon, en we zaten daar van plus minus kwart voor 7 tot 8.
Bt is de sexpert, jeweetoch.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Er zijn waarschijnlijk genoeg mannen die dat wel kunnen.
Poppers.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:10 schreef Broekpaling het volgende:
Anaal is toch strakker omdat ze dat harder kan aanspannen?
Of ben ik weer de t0tally n00b nu?
Nee weet ik maar het is wel een grappig stukje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar daar staat niks over klaarkomen door enkel stimulatie van de borsten.Maar thanks in ieder geval.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
Peter R. bij Pauw & Witteman.![]()
![]()
Wat een lul vind ik dat.
Die vind ik niks!quote:
Had to.quote:
Alleen voor de titel krijgt dat nummer al kudos.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die vind ik niks!
Machine Head live is
Oh, ik dacht naar aanleiding van jouw opmerking in het vorige topic.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee weet ik maar het is wel een grappig stukje.
IK BEDOEL GEWOON! Dit scenario:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Er zijn waarschijnlijk genoeg mannen die dat wel kunnen.
Nee man, anaal is strakker omdat het gewoon strakker is van naturequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:10 schreef Broekpaling het volgende:
Anaal is toch strakker omdat ze dat harder kan aanspannen?
Of ben ik weer de t0tally n00b nu?
Mja, is wel gave titel, maar het is niet echt een nummer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen voor de titel krijgt dat nummer al kudos.
Zeg dat dan. Het kwam een beetje over als "whiee lang anaal maar hij komt niet."quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK BEDOEL GEWOON! Dit scenario:
Man:uwt onverwacht penis in vrouws kont*
Vrouw:![]()
*springt op*
Man: *heeft penis slechts 0,000001 seconde in kont gehad en dan nog niet eens helemaal*
Dus tenzij ze in één matige stoot klaarkomen.
iets gevondenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben lomp.Ga ik die Sander V. zoeken op hyves... zoek ik op "Sander, 26-30, ROTTERDAM."
![]()
![]()
![]()
Nee zo bedoelde ik het helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Het kwam een beetje over als "whiee lang anaal maar hij komt niet."
Misschien kun je een foto van jouw aarsje maken en hier plaatsen om het een en ander visueel duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee man, anaal is strakker omdat het gewoon strakker is van natureals je dat gaat aanspannen dan kan de man in kwestie volgens mij z'n lul helemaal niet meer bewegen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien kun je een foto van jouw aarsje maken en hier plaatsen om het een en ander visueel duidelijk te maken.
JA DAT DACHT IK HEUL JONG.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het helemaal niet.
Nee.quote:
A meeuwie?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik moet nog steeds lachen als ik de TT zie![]()
Een mond is gemaakt om mee te eten dus vergeet die BJ's van je vriendin ook maar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:17 schreef Bragi het volgende:
Een anus is gebouwd om er een drol uit te vervoeren. Een kut is gebouwd om er een baby uit te poepen en een snikkel in te douwen. Zie daar je antwoord.
Ik heb zo mijn welingelichte bronnen, lieve wd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
HEY BRAGI HOE WEET JE DAT IE SANDER V HEET?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Het ging me om de grootte.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een mond is gemaakt om mee te eten dus vergeet die BJ's van je vriendin ook maar.
Jouwe ook niet. Maar is goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het ging me om de grootte.Je opmerking slaat dus nergens op.
Stop met vragen om foto's van m'n aars.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien kun je een foto van jouw aarsje maken en hier plaatsen om het een en ander visueel duidelijk te maken.
.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stop met vragen om foto's van m'n aars.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn welingelichte bronnen, lieve wd.Je bent wel belachelijk vaak te vinden op telegraaf.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
RSS-feed (op Twitter).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent wel belachelijk vaak te vinden op telegraaf.nl
True that. Maar toch. Soms komt het wel uit.quote:
Ge-drocht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef ynuhh het volgende:
http://94.100.115.227/351(...)35198262_5_c85Z.jpeg
Van Geenstijl, Sander Vreeswijk schijnt hij te heten.
Voor WD.
http://binky5.hyves.nl/quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef ynuhh het volgende:
http://94.100.115.227/351(...)35198262_5_c85Z.jpeg
Van Geenstijl, Sander Vreeswijk schijnt hij te heten.
Voor WD.
quote:
Valt best mee, toch?quote:
Binky.quote:
Damn, er is nu al niets meer te zien.quote:
Onze hond voelde zich beledigd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Binky.![]()
Zo noem je jezelf toch niet? Ja oké, ik heb een breezahnaam maar binky is toch wel heel erg.
Joh, het is geen model dus gelijk gedrocht, zo gaat dat tochquote:
Als je mijn ex vriendjes ziet zijn dat ook bij lange na geen modellen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh, het is geen model dus gelijk gedrocht, zo gaat dat toch
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh, het is geen model dus gelijk gedrocht, zo gaat dat toch
Daarom zijn het ook je ex-vriendjesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je mijn ex vriendjes ziet zijn dat ook bij lange na geen modellen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
Wie staat er toevallig om 6 uur op?
Want?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
Wie staat er toevallig om 6 uur op?
Gers is eindelijk ontmaagdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Probeer je ons wat te vertellen?
Nee. Toch niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daarom zijn het ook je ex-vriendjes
Wat een homo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Toch niet.
Mijn laatste vriendje ging vreemd.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef Bragi het volgende:
Die wordt morgen verwijderd en dan maak ik binky5.hyves.nl opnieuw aan.En dan ga ik allemaal 12-jarige meisjes toevoegen.
Respectloze reactie dit.quote:
Je kent het verhaal dat hij het uitmaakte omdat het beter zou zijn omdat hij toch naar Afghanistan moest? Well that appears to be a lie.quote:
ik weet niet of hij schuldig is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Probeer je ons wat te vertellen?
Het is gers, wat verwacht je anders?quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:34 schreef gers het volgende:
[..]
ik weet niet of hij schuldig is.
is dat zo raar ?
quote:
Schijnbaar staan schoenen die ik heel heel mooi vind dan op de H&M webshop omdat ze net weer aangevuld zijn en ik wil niet om 6 uur opstaan om ze te kopenquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is gers, wat verwacht je anders?
Ik vind het trouwens wel heel erg veel ophef over die zaak, heb het waarschijnlijk neit goed genoeg mee gekregen, amar het verbaasd me wel.
Hihi.quote:
Nee, hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:34 schreef gers het volgende:
[..]
ik weet niet of hij schuldig is.
is dat zo raar ?
Welke?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Schijnbaar staan schoenen die ik heel heel mooi vind dan op de H&M webshop omdat ze net weer aangevuld zijn en ik wil niet om 6 uur opstaan om ze te kopenmaar zeg dat iemand toevallig toch al wakker is..
Vreemd gaan vind ik zo sneu.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kent het verhaal dat hij het uitmaakte omdat het beter zou zijn omdat hij toch naar Afghanistan moest? Well that appears to be a lie.
nee dat niet ik zou haar gedumpt hebben in de maasquote:
Zet de wekker even voor een kwartiertje, big dealquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Schijnbaar staan schoenen die ik heel heel mooi vind dan op de H&M webshop omdat ze net weer aangevuld zijn en ik wil niet om 6 uur opstaan om ze te kopenmaar zeg dat iemand toevallig toch al wakker is..
Ik was niet serieus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Respectloze opmerking dit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik was niet serieus. [ afbeelding ] Zou toch raar zijn om iemand af te vallen die MIJN opmerking worshipt (al dan niet als grapje)?
Ik ga hem een brief schrijven en die aan zijn broertje geven die hem aan hem moet geven. Want hijzelf is onbereikbaar, logisch.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vreemd gaan vind ik zo sneu.
Er dan niet voor uit durven komen nog erger
Ik heb veel voor je over, maar hier kom ik letterlijk en figuurlijk m'n bed niet uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij vanwege het Amber alert, eerste keer dat het toegepast werd in Nederland.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel heel erg veel ophef over die zaak, heb het waarschijnlijk neit goed genoeg mee gekregen, amar het verbaasd me wel.
quote:
TR geplaatstquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik was niet serieus. [ afbeelding ] Zou toch raar zijn om iemand af te vallen die MIJN opmerking worshipt (al dan niet als grapje)?
FA gePMdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo met gers omgaan, alleen zieke mensen doen dat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
gelukkig maarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, hoor.Beter dan het op iemand springen als een vlieg op de stront. Zag je bij Joran (en zijn hyves) ook gebeuren.
Nee, hoor. Vorig jaar al eens gebruikt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij vanwege het Amber alert, eerste keer dat het toegepast werd in Nederland.
Duuuude.quote:
quote:
Daar heb je ook een puntquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zet de wekker even voor een kwartiertje, big deal
Toch bedanktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb veel voor je over, maar hier kom ik letterlijk en figuurlijk m'n bed niet uit.
was toch al een keer voor zo'n peuter afgegaan ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij vanwege het Amber alert, eerste keer dat het toegepast werd in Nederland.
Nee tweede keer al.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh die zijn wel leuk. Maar ik vraag me af of heel Nederland daar voor wakker wordt, dus je kan gewoon wakker worden om x-tijd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Daar heb je ook een puntmaar waarschijnlijk denk ik dan, fuck die schoenen en kom ik er niet uit
![]()
[..]
Toch bedankt![]()
Wel als ze je erover blijven sms'en.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee tweede keer al.
Tenminste, dat heb ik vandeweek ergens gelezen.
Ik vind het schokkend dat mensen dit doen, maar ik lig er nou niet echt wakker van ofzo.
Maar uiteraard heeft bragi dat al eerder gepostquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee tweede keer al.
Ja en ik vind het een beetje dom dat dit in ons land meteen zo'n big deal is.. In sommige landen gebeuren dit soort dingen elke dag, en daar maken we ons nou ook niet bepaald druk om.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee tweede keer al.
Ik vind het schokkend dat mensen dit doen, maar ik lig er nou niet echt wakker van ofzo.
Ik heb een Amber Alert verstuurd naar iedereen om die schoenen te kopen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh die zijn wel leuk. Maar ik vraag me af of heel Nederland daar voor wakker wordt, dus je kan gewoon wakker worden om x-tijd.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb een Amber Alert verstuurd naar iedereen om die schoenen te kopen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niks gekregen.quote:
Oki, ik kon me er niks van herinneren. Volgens mij was ik toen op wintersport.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef Bragi het volgende:
ynuhh: http://www.amberalertnederland.nl/News.aspx?newsId=24&lang=nl
Ja nou blijkbaar welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh die zijn wel leuk. Maar ik vraag me af of heel Nederland daar voor wakker wordt, dus je kan gewoon wakker worden om x-tijd.
Tsja, eens in de zoveel tijd heb je gewoon zo'n zaak die eerder/vaker belicht wordt dan een andere. Doe je weinig aan, zo zitten we blijkbaar in elkaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en ik vind het een beetje dom dat dit in ons land meteen zo'n big deal is.. In sommige landen gebeuren dit soort dingen elke dag, en daar maken we ons nou ook niet bepaald druk om.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en ik vind het een beetje dom dat dit in ons land meteen zo'n big deal is.. In sommige landen gebeuren dit soort dingen elke dag, en daar maken we ons nou ook niet bepaald druk om.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kun je instellen, hè, of je dat wil krijgen. Het is niet standaard voor iedereen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niks gekregen.
Schrok me de eerste keer wel dood toen ik op dumpert dat amber alert ineens voor me zag.
10 mensen van Fok en dan zijn ze uitverkocht, denk je?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nou blijkbaar welkijk maar eens in het H&M topic in LIF.
Waren er maar 10 mensen in het H&M-topic in LIF! Het is een fucking online kippenhok.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
10 mensen van Fok en dan zijn ze uitverkocht, denk je?
O ik dacht van wel, van iedereen in de omgeving ofzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kun je instellen, hè, of je dat wil krijgen. Het is niet standaard voor iedereen.
Ja precies, al was het een mexicaans hoertje van 40 dan had het werkelijk niemand geboeid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tsja, eens in de zoveel tijd heb je gewoon zo'n zaak die eerder/vaker belicht wordt dan een andere. Doe je weinig aan, zo zitten we blijkbaar in elkaar.Wel frappant dat ook Millie voldoet aan het Missing white woman syndrome...
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze waren op zoek naar iets specifieks. Maar het leek erop alsof ze niet Milly bedoelden.
Misschien had die gast gewoon een schatkaart met groot kruis ingeleverd op het bureau?
Oh ja, dat zou óók nog kunnen, ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O ik dacht van wel, van iedereen in de omgeving ofzo.
Ja, las ik laatst ook. Wel slim eigenlijk.quote:Ik heb trouwens ook gelezen over een goede actie van de ziekenhuizen/politie, die willen dat iedereen in hun telefoon een In Case of Emergency account aanmaken, zodat ze direct iemand kunnen bereiken ipv die hele telefoon moeten doorzoeken.
De witte arrogantie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, al was het een mexicaans hoertje van 40 dan had het werkelijk niemand geboeid.
Negers hebben we nodig voor het plukken van het katoen. En het is Milly.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tsja, eens in de zoveel tijd heb je gewoon zo'n zaak die eerder/vaker belicht wordt dan een andere. Doe je weinig aan, zo zitten we blijkbaar in elkaar.Wel frappant dat ook Millie voldoet aan het Missing white woman syndrome...
ja inderdaad ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou óók nog kunnen, ja.![]()
[..]
Ja, las ik laatst ook. Wel slim eigenlijk.
In je mobiel een contactpersoon aanmaken die je "ICE" noemt ("In Case of Emergency") en dan het nummer erbij zetten van iemand die ze kunnen bereiken in geval van nood.
Ja!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
10 mensen van Fok en dan zijn ze uitverkocht, denk je?
Oké.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Negers hebben we nodig voor het plukken van het katoen. En het is Milly.
Ghehe, net ook gedaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ja inderdaad ja.
Ga ik gelijk even doen trouwens.
Tot ze denkt: Hmm laat ik op woensdag een rokje aan doen om Fascination een plezier te doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef Fascination het volgende:
Hmm, ik denk dat ik het hoorcollege van morgen maar skip. Voel me waardeloos en de docente heeft woensdag meestal geen kort rokje aan waar ik me aan kan vergapen.
Inderdaad. En in Mexico ofzo, worden dagelijks meisjes vermoord en gedumpt in de woestijn. Hoor je dat ooit in het nieuws? Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ik heb gisteren Gevangen en Gevaarlijk gekeken op SBS6, dat was pas een heftig programma
Je zag gewoon agenten vol neergeschoten worden. irl.
Mijn mobiel moet weer moeilijk gaan doen over dubbele nummersquote:
dat doet ze pas als jij haar aandacht geeftquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef Fascination het volgende:
Hmm, ik denk dat ik het hoorcollege van morgen maar skip. Voel me waardeloos en de docente heeft woensdag meestal geen kort rokje aan waar ik me aan kan vergapen.
Bij mij vroeg 'ie alleen of ik ervan bewust was dat dat nummer al in gebruik was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn mobiel moet weer moeilijk gaan doen over dubbele nummers
Kloteding
Het is een bijnaam. So who cares?quote:
Ja bij mij ook, maar dat vind ik wel idioot, denkt ie soms dat ik dom ben ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bij mij vroeg 'ie alleen of ik ervan bewust was dat dat nummer al in gebruik was.![]()
Hey, beledig me niet zo!quote:
Ze stonden wel leuk. Ik heb wel afgezworen ze ooit te dragen. Net als Uggs maar als ik ooit Uggs aanheb mag iemand met steken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef Fascination het volgende:
Nee, dinsdag is haar rokjesdraagdag. Ze draagt nooit twee keer een rokje in de week.![]()
wd, geen birkenstocks.
Die schoenen die je net postte staan je waarschijnlijk tien keer beter. Birkenstocks zijn lomp.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze stonden wel leuk. Ik heb wel afgezworen ze ooit te dragen. Net als Uggs maar als ik ooit Uggs aanheb mag iemand met steken.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb een paar Uggs. Van die huisslippers.
Smoesjes. Daar had je bij de Bristol ook sloffen voor kunnen kopen. Maar dan 90 euro goedkoper.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb hier laminaat op de vloer, zonder die dingen is het super koud 's ochtends.
toffe jasquote:
Trusten, gers.quote:
Voor als je net uit bed komt?quote:
JA MAAR MOET WACHTEN TOT 23 MAART EN HOPEN DAT ZE HEM DAN IN DE WINKEL HEBBEN OMDAT UITVERKOCHT ONLINE.quote:
Had ja, ware het niet dat ik nog nooit bij de Bristol geweest ben. En deze zitten verder wel lekker.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Smoesjes. Daar had je bij de Bristol ook sloffen voor kunnen kopen. Maar dan 90 euro goedkoper.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Ibood heeft nu een geniale aanbieding die ik eigenlijk moet kopen, maar ik heb het geld er nog niet voor!
Supersuperkut dit!
Na nadere inspectie beetje overdreven reactie, zo goed is ie nou ook weer neit![]()
![]()
![]()
Ik heb 's ochtends altijd een lamme naad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Had ja, ware het niet dat ik nog nooit bij de Bristol geweest ben. En deze zitten verder wel lekker.
Oh ja, dat van het laminaat was geen smoesje, want dat is echt koud 's ochtends.
jij zal altijd een apart plekje hebben in mijn hartquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die te lui zijn om te googelen.
das schraalquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA MAAR MOET WACHTEN TOT 23 MAART EN HOPEN DAT ZE HEM DAN IN DE WINKEL HEBBEN OMDAT UITVERKOCHT ONLINE.
Jammer van die jas alleen.quote:
Nee, die spleet tussen die tanden is leuk bij haar. Die jas is veel leuker.quote:
Op de tweede foto wel ja. En nee niet alleen door het modelquote:
Beter een spleet tussen je tanden dan tanden tussen je spleet. Of zo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, die spleet tussen die tanden is leuk bij haar. Die jas is veel leuker.
VAGINA DENTATA.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Beter een spleet tussen je tanden dan tanden tussen je spleet. Of zo.
Ja, maar als ze hem niet krijgen in de winkel ga ik huilen en bijten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:08 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Op de tweede foto wel ja. En nee niet alleen door het model
Slaap fijnquote:
Winkel al gebelt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar als ze hem niet krijgen in de winkel ga ik huilen en bijten.![]()
[..]
Slaap fijn
Neen, ik vraag het morgen even in de winkel.quote:
Oke danquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neen, ik vraag het morgen even in de winkel.
Better.quote:
PM.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:40 schreef Bragi het volgende:
Meer foto's van Sander gevonden.Bij de hyves van zijn ex.
Maar die ga ik niet posten, want zij heeft er geen kut mee te maken.
'Ké. Maar als ik merk dat je ook maar één opmerking op haar hyves hebt gezet of naar haar profiel hebt gelinkt, kom ik je vermoorden en in m'n tuin stoppen!quote:
Wat een... hoofd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
'Ké. Maar als ik merk dat je ook maar één opmerking op haar hyves hebt gezet of naar haar profiel hebt gelinkt, kom ik je vermoorden en in m'n tuin stoppen!
Op één foto lijkt hij (in mijn herinnering) op Biogarde.quote:
Ja, echt, wtf. Alsof die ex er wat mee te maken heeft?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
Trieste opmerkingen van die mensen.
Ik heb Bio nooit gezien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Op één foto lijkt hij (in mijn herinnering) op Biogarde.
Je moet die lutsers een privébericht sturen en ze de huid vol schelden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Bio nooit gezien.![]()
Maar die opmerkingen van die mensen. Ik vind het zielig. Daar kan zij toch niks aan doen. Ik ga d'r een prive bericht sturen.
Ik heb gewoon kort gezegd dat ze haar profiel even op prive moet zetten. Ik hoop dat ze het leest.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je moet die lutsers een privébericht sturen en ze de huid vol schelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |