Volgens mij kan een heeel klein percentage van de vrouwen daarvan klaarkomen, echt 0,0001 procent ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar nu wil ik van nog meer mensen antwoord.Ernaar googelen is kut, want als je zoekt op 'borsten' en 'klaarkomen' krijg je hele andere resultaten.
iets met onschuldig tot het tegendeel is bewezenquote:
Tof.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgens mij kan een heeel klein percentage van de vrouwen daarvan klaarkomen, echt 0,0001 procent ofzo!
Omdat als je een chick onverwacht in d'r kont neemt je echt niet zo lang door kunt gaan dat je klaar komt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom denk jij aan poep bij mijn grapje? En niet gewoon aan sperma?
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stond vooraan bij slipknot, korn, lamb of god en metallica.
En dan? Berichtjes achterlaten?quote:
Dat heb ik eens ergens gelezen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tof.Maar waar baseer je dat vermoeden op?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, ik ook![]()
Ik heb zelf een drumvel van Korn gevangen
In een tietschrift?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik eens ergens gelezen!
Nee, verleiden.quote:
Wel als je eerst gefapt hebt tot je bijna komt, dan even snel anaal, en dan afvegen aan het gordijn!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat als je een chick onverwacht in d'r kont neemt je echt niet zo lang door kunt gaan dat je klaar komt.
Hij ligt nu op mn kamer te verstoffen, ik kan er niks meequote:
quote:
Maar daar staat niks over klaarkomen door enkel stimulatie van de borsten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
http://lesbisch.nl/themas/vrijtechnieken/borsten/
En hoe weet jij dat? Er zijn waarschijnlijk genoeg mannen die dat wel kunnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat als je een chick onverwacht in d'r kont neemt je echt niet zo lang door kunt gaan dat je klaar komt.
Alles voor een goede grap nietwaar!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel als je eerst gefapt hebt tot je bijna komt, dan even snel anaal, en dan afvegen aan het gordijn!
Ahaa, fijn, nu ben ik helemaal op de hoogte.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja Z. Ik had een zwart jurkje aan, een paarse panty en bruine laarzen, met daaroverheen een lang grijs vest. Zij een wit met paars shirtje en verder heb ik er niet op gelet. Zij dronk appelsap, ik dronk cola. Het was 15 euro per persoon, en we zaten daar van plus minus kwart voor 7 tot 8.
Bt is de sexpert, jeweetoch.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Er zijn waarschijnlijk genoeg mannen die dat wel kunnen.
Poppers.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:10 schreef Broekpaling het volgende:
Anaal is toch strakker omdat ze dat harder kan aanspannen?
Of ben ik weer de t0tally n00b nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |