Nee weet ik maar het is wel een grappig stukje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar daar staat niks over klaarkomen door enkel stimulatie van de borsten.Maar thanks in ieder geval.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
Peter R. bij Pauw & Witteman.![]()
![]()
Wat een lul vind ik dat.
Die vind ik niks!quote:
Had to.quote:
Alleen voor de titel krijgt dat nummer al kudos.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die vind ik niks!
Machine Head live is
Oh, ik dacht naar aanleiding van jouw opmerking in het vorige topic.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee weet ik maar het is wel een grappig stukje.
IK BEDOEL GEWOON! Dit scenario:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Er zijn waarschijnlijk genoeg mannen die dat wel kunnen.
Nee man, anaal is strakker omdat het gewoon strakker is van naturequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:10 schreef Broekpaling het volgende:
Anaal is toch strakker omdat ze dat harder kan aanspannen?
Of ben ik weer de t0tally n00b nu?
Mja, is wel gave titel, maar het is niet echt een nummer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen voor de titel krijgt dat nummer al kudos.
Zeg dat dan. Het kwam een beetje over als "whiee lang anaal maar hij komt niet."quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK BEDOEL GEWOON! Dit scenario:
Man:uwt onverwacht penis in vrouws kont*
Vrouw:![]()
*springt op*
Man: *heeft penis slechts 0,000001 seconde in kont gehad en dan nog niet eens helemaal*
Dus tenzij ze in één matige stoot klaarkomen.
iets gevondenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben lomp.Ga ik die Sander V. zoeken op hyves... zoek ik op "Sander, 26-30, ROTTERDAM."
![]()
![]()
![]()
Nee zo bedoelde ik het helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Het kwam een beetje over als "whiee lang anaal maar hij komt niet."
Misschien kun je een foto van jouw aarsje maken en hier plaatsen om het een en ander visueel duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee man, anaal is strakker omdat het gewoon strakker is van natureals je dat gaat aanspannen dan kan de man in kwestie volgens mij z'n lul helemaal niet meer bewegen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien kun je een foto van jouw aarsje maken en hier plaatsen om het een en ander visueel duidelijk te maken.
JA DAT DACHT IK HEUL JONG.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het helemaal niet.
Nee.quote:
A meeuwie?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik moet nog steeds lachen als ik de TT zie![]()
Een mond is gemaakt om mee te eten dus vergeet die BJ's van je vriendin ook maar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:17 schreef Bragi het volgende:
Een anus is gebouwd om er een drol uit te vervoeren. Een kut is gebouwd om er een baby uit te poepen en een snikkel in te douwen. Zie daar je antwoord.
Ik heb zo mijn welingelichte bronnen, lieve wd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
HEY BRAGI HOE WEET JE DAT IE SANDER V HEET?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Het ging me om de grootte.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een mond is gemaakt om mee te eten dus vergeet die BJ's van je vriendin ook maar.
Jouwe ook niet. Maar is goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het ging me om de grootte.Je opmerking slaat dus nergens op.
Stop met vragen om foto's van m'n aars.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien kun je een foto van jouw aarsje maken en hier plaatsen om het een en ander visueel duidelijk te maken.
.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stop met vragen om foto's van m'n aars.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn welingelichte bronnen, lieve wd.Je bent wel belachelijk vaak te vinden op telegraaf.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
RSS-feed (op Twitter).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent wel belachelijk vaak te vinden op telegraaf.nl
True that. Maar toch. Soms komt het wel uit.quote:
Ge-drocht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef ynuhh het volgende:
http://94.100.115.227/351(...)35198262_5_c85Z.jpeg
Van Geenstijl, Sander Vreeswijk schijnt hij te heten.
Voor WD.
http://binky5.hyves.nl/quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef ynuhh het volgende:
http://94.100.115.227/351(...)35198262_5_c85Z.jpeg
Van Geenstijl, Sander Vreeswijk schijnt hij te heten.
Voor WD.
quote:
Valt best mee, toch?quote:
Binky.quote:
Damn, er is nu al niets meer te zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |