Maar uiteraard heeft bragi dat al eerder gepostquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee tweede keer al.
Tenminste, dat heb ik vandeweek ergens gelezen.
Ja en ik vind het een beetje dom dat dit in ons land meteen zo'n big deal is.. In sommige landen gebeuren dit soort dingen elke dag, en daar maken we ons nou ook niet bepaald druk om.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee tweede keer al.
Tenminste, dat heb ik vandeweek ergens gelezen.
Ik vind het schokkend dat mensen dit doen, maar ik lig er nou niet echt wakker van ofzo.
Ik heb een Amber Alert verstuurd naar iedereen om die schoenen te kopen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh die zijn wel leuk. Maar ik vraag me af of heel Nederland daar voor wakker wordt, dus je kan gewoon wakker worden om x-tijd.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb een Amber Alert verstuurd naar iedereen om die schoenen te kopen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niks gekregen.quote:
Oki, ik kon me er niks van herinneren. Volgens mij was ik toen op wintersport.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef Bragi het volgende:
ynuhh: http://www.amberalertnederland.nl/News.aspx?newsId=24&lang=nl
Ja nou blijkbaar welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh die zijn wel leuk. Maar ik vraag me af of heel Nederland daar voor wakker wordt, dus je kan gewoon wakker worden om x-tijd.
Tsja, eens in de zoveel tijd heb je gewoon zo'n zaak die eerder/vaker belicht wordt dan een andere. Doe je weinig aan, zo zitten we blijkbaar in elkaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en ik vind het een beetje dom dat dit in ons land meteen zo'n big deal is.. In sommige landen gebeuren dit soort dingen elke dag, en daar maken we ons nou ook niet bepaald druk om.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en ik vind het een beetje dom dat dit in ons land meteen zo'n big deal is.. In sommige landen gebeuren dit soort dingen elke dag, en daar maken we ons nou ook niet bepaald druk om.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kun je instellen, hè, of je dat wil krijgen. Het is niet standaard voor iedereen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niks gekregen.
Schrok me de eerste keer wel dood toen ik op dumpert dat amber alert ineens voor me zag.
10 mensen van Fok en dan zijn ze uitverkocht, denk je?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nou blijkbaar welkijk maar eens in het H&M topic in LIF.
Waren er maar 10 mensen in het H&M-topic in LIF! Het is een fucking online kippenhok.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
10 mensen van Fok en dan zijn ze uitverkocht, denk je?
O ik dacht van wel, van iedereen in de omgeving ofzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kun je instellen, hè, of je dat wil krijgen. Het is niet standaard voor iedereen.
Ja precies, al was het een mexicaans hoertje van 40 dan had het werkelijk niemand geboeid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tsja, eens in de zoveel tijd heb je gewoon zo'n zaak die eerder/vaker belicht wordt dan een andere. Doe je weinig aan, zo zitten we blijkbaar in elkaar.Wel frappant dat ook Millie voldoet aan het Missing white woman syndrome...
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze waren op zoek naar iets specifieks. Maar het leek erop alsof ze niet Milly bedoelden.
Misschien had die gast gewoon een schatkaart met groot kruis ingeleverd op het bureau?
Oh ja, dat zou óók nog kunnen, ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O ik dacht van wel, van iedereen in de omgeving ofzo.
Ja, las ik laatst ook. Wel slim eigenlijk.quote:Ik heb trouwens ook gelezen over een goede actie van de ziekenhuizen/politie, die willen dat iedereen in hun telefoon een In Case of Emergency account aanmaken, zodat ze direct iemand kunnen bereiken ipv die hele telefoon moeten doorzoeken.
De witte arrogantie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, al was het een mexicaans hoertje van 40 dan had het werkelijk niemand geboeid.
Negers hebben we nodig voor het plukken van het katoen. En het is Milly.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tsja, eens in de zoveel tijd heb je gewoon zo'n zaak die eerder/vaker belicht wordt dan een andere. Doe je weinig aan, zo zitten we blijkbaar in elkaar.Wel frappant dat ook Millie voldoet aan het Missing white woman syndrome...
ja inderdaad ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou óók nog kunnen, ja.![]()
[..]
Ja, las ik laatst ook. Wel slim eigenlijk.
In je mobiel een contactpersoon aanmaken die je "ICE" noemt ("In Case of Emergency") en dan het nummer erbij zetten van iemand die ze kunnen bereiken in geval van nood.
Ja!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
10 mensen van Fok en dan zijn ze uitverkocht, denk je?
Oké.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Negers hebben we nodig voor het plukken van het katoen. En het is Milly.
Ghehe, net ook gedaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ja inderdaad ja.
Ga ik gelijk even doen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |