Ik reageerde ook op je.quote:
Kamper piet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alleen als je onderuit gezakt op de bank tv ligt te kijken en de hond en de rest van de familie komt 10 euro bij je halen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
RTL Nieuws ook.Enige goede Journaal is het NOS Journaal.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alleen als je onderuit gezakt op de bank tv ligt te kijken en de hond en de rest van de familie komt 10 euro bij je halen.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, joh. Je moet soms even voelen of ze er nog goed bij hangen.
Ja, jong. Dakeniknie.quote:
iedere vent zit wel eens aan zijn zak om te checken of hij er nog aan zitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet waar. Ik wilde gewoon serieus weten of anderen dat ook deden.
Misschien doen jullie mannen het wel massaal met jullie piemel, weet ik veel.
[..]
Lief!
Da's een vraag voor de dames, hè...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Bragi het volgende:
Kunnen jullie klaarkomen doordat er enkel met de borsten wordt gespeeld?
Ja jong, ik ook niet. Alleen omdat ik weet dat hij in die clip deo op zijn pik krijg op 1:51.quote:
omdat ik niet wist dat je uit eten wasquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom vraagt er trouwens niemand of het leuk was toen ik uit eten was vanavond?
Kan mij dat wat verrotten mens, je hebt het net over je tieten!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom vraagt er trouwens niemand of het leuk was toen ik uit eten was vanavond?
Moeten wij dat weten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
404?quote:
Deo op z'n pik?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja jong, ik ook niet. Alleen omdat ik weet dat hij in die clip deo op zijn pik krijg op 1:51.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
Devin zegt:
*ZET EEN x IN JE NAAM ALS JE MEELEEFT MET DE OUDERS VAN MILLIE
ALS JE DIT NIET DOORSTUURT ZUL JE 5JAREN ONGELUK HEBBEN!1
Sanna zegt:
*
Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Bragi het volgende:
Kunnen jullie klaarkomen doordat er enkel met de borsten wordt gespeeld?
Ik krijg bij alle filmpjes een 404-flash.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]![]()
Bij mij doet ie t wel?
[ [url="http://www.pown.it/2106/6199280"]link[/url] | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |