quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Ik vroeg me af of dat raar was.
quote:
picsquote:
Jonge, dat heb ik een halfuur geleden al bevestigd.quote:
Bt wil gewoon seksueel getinte reacties op haar seksueel getinte reactie. Krijgt ze een stijve van.quote:
Ik doe het nu even. speciaal voor jou.quote:
Bluh, bluh, bluh. Het gaat me toch niet om jouw bevestiging. Anders had ik die wel gepost, nietwaar?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, dat heb ik een halfuur geleden al bevestigd.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik doe het nu even. speciaal voor jou.
Iemand van RLT Nieuws is net als iemand van Hart van Nederland.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bluh, bluh, bluh. Het gaat me toch niet om jouw bevestiging. Anders had ik die wel gepost, nietwaar?
Ik snap 'm niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil mijn grap nog een keer maken:
A MILLY A MILLY A MILLY A MILLY A MILLY A MILLY A MILLY A MILLY A MILLY
Niet waar. Ik wilde gewoon serieus weten of anderen dat ook deden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bt wil gewoon seksueel getinte reacties op haar seksueel getinte reactie. Krijgt ze een stijve van.
Liefquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik doe het nu even. speciaal voor jou.
RTL Nieuws ook.quote:
Alleen als je onderuit gezakt op de bank tv ligt te kijken en de hond en de rest van de familie komt 10 euro bij je halen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet waar. Ik wilde gewoon serieus weten of anderen dat ook deden.
Misschien doen jullie mannen het wel massaal met jullie piemel, weet ik veel.
[..]
Lief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |