WTF! What'd I miss?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan. En aan smart_ass, alle afgelopen keren dat ik poepte moest ik aan haar denken door die stomme conversatie van laatst!
Internet heeft je afgestompt bpquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh, het trieste is dat het me eigenlijk niet eens zo erg boeit of opschrikt zo "normaal" als het al is.
Je zou Miley bijna doen als je dat gedrocht naast haar ziet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is blijkbaar iemand's poep.
Dat ga ik niet posten, dan tracken ze me.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef gers het volgende:
maarre bt over welke vereniging gaat dat![]()
unitas ?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Dat is als je je darmen laat spoelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is blijkbaar iemand's poep.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
WhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is blijkbaar iemand's poep.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pm is ook goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat ga ik niet posten, dan tracken ze me.
Klysma poep is dat. Dat stinkt ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is blijkbaar iemand's poep.
Waarom weet ik dit?
0 topics op naam. 14.gif
Echt waar?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is als je je darmen laat spoelen.
Vast te vaak die show van Patty Brard gezien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klysma poep is dat. Dat stinkt ook niet.
Waarom weet ik dit?
Ja, dat heb ik geleerd. Dan komt dat eruit.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vast te vaak die show van Patty Brard gezien.
Hoe weten jullie dit allemaalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit?
hoe weet jij datquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit?
Biologie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dit allemaal!?
Dat weet ik zelf niet eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dit allemaal!?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Bragi het volgende:
Mensen die nog nooit een klysma hebben gehad.
Mensen die nog nooit Broekpaling hebben gehad.
quote:
quote:
Ik ben een delicatesse.quote:
Van deze SC?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Fascination het volgende:
Het belooft een leuke aflevering te worden.
daarom lig je ook in de kast te wachten op een speciale gelegenheidquote:
Ik kom ook maar net binnenvallen.quote:
jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
Zitten jullie ook wel eens aan jullie tieten? Gewoon omdat het zo chill voelt
?
Daar gaat ze weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
?
Vanmiddag nog.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
?
All the time.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
?
Ja, vind het altijd lekker om m'n tepels hard te maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
?
Nee, joh. Je moet soms even voelen of ze er nog goed bij hangen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Ik vroeg me af of dat raar was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |