Smoesjes. Daar had je bij de Bristol ook sloffen voor kunnen kopen. Maar dan 90 euro goedkoper.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb hier laminaat op de vloer, zonder die dingen is het super koud 's ochtends.
toffe jasquote:
Trusten, gers.quote:
Voor als je net uit bed komt?quote:
JA MAAR MOET WACHTEN TOT 23 MAART EN HOPEN DAT ZE HEM DAN IN DE WINKEL HEBBEN OMDAT UITVERKOCHT ONLINE.quote:
Had ja, ware het niet dat ik nog nooit bij de Bristol geweest ben. En deze zitten verder wel lekker.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Smoesjes. Daar had je bij de Bristol ook sloffen voor kunnen kopen. Maar dan 90 euro goedkoper.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Ibood heeft nu een geniale aanbieding die ik eigenlijk moet kopen, maar ik heb het geld er nog niet voor!
Supersuperkut dit!
Na nadere inspectie beetje overdreven reactie, zo goed is ie nou ook weer neit![]()
![]()
![]()
Ik heb 's ochtends altijd een lamme naad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Had ja, ware het niet dat ik nog nooit bij de Bristol geweest ben. En deze zitten verder wel lekker.
Oh ja, dat van het laminaat was geen smoesje, want dat is echt koud 's ochtends.
jij zal altijd een apart plekje hebben in mijn hartquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen die te lui zijn om te googelen.
das schraalquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA MAAR MOET WACHTEN TOT 23 MAART EN HOPEN DAT ZE HEM DAN IN DE WINKEL HEBBEN OMDAT UITVERKOCHT ONLINE.
Jammer van die jas alleen.quote:
Nee, die spleet tussen die tanden is leuk bij haar. Die jas is veel leuker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |